преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kirgo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В това казино направих депозити и тегления, използвайки USDT (ERC20).
Казиното обаче изпрати ETH вместо USDT на адреса, който посочих като адрес за теглене.
Попитах казиното защо са направили това, но те не ми отговориха.
Ако продължа да използвам казино, което прави това, очевидно ще имам проблеми.
At this casino I made deposits and withdrawals using USDT (ERC20).
However, the casino sent ETH instead of USDT to the address I provided as my withdrawal address.
I have asked the casino why they did this, but they have not responded.
If I continue to use a casino that does this, it is obvious that I will have problems.
Хм. Очевидно може да е допусната грешка, но приличен отговор би бил в ред.
Само един глупав въпрос: сигурен ли си, че не е направена грешка от твоя страна? Имам предвид, че някои казина ви позволяват да вземете предпочитаната валута точно преди да бъде създадена заявката за теглене.
Това, разбира се, е само мисъл.🙏
Hmm. Obviously, a mistake may be made, yet a decent response would be in order.
Just a silly question: are you sure no mistake has been made on your side? I mean, some casinos allow you to pick up the preferred currency just before the withdrawal request is created.
It's, of course, just a thought.🙏
Използвах USDT за депозити и тегления, както е показано на изображението.
Въпреки това ETH, еквивалент на сумата за теглене, беше преведен на моя адрес,
Статусът на теглене на казиното е завършен.
I used USDT for deposits and withdrawals as shown in the image.
However, ETH equivalent to the withdrawal amount was transferred to my address,
The casino's withdrawal status is complete.
Да, виждам това от екранната снимка и мисля, че би било най-добре, ако имаше някакъв отговор от казиното, който да ни направи по-мъдри. Само в този случай ли се случи или няколко пъти? Грешката може да се е случила, но ако се случи отново, мисля, че вероятно не е инцидент. Ако получите отговор от казиното, ще бъде ли възможно да ни кажете?
Yes, I can see that from the screenshot, and I think it would be best if there was some kind of response from the casino to make us wiser. Did it happen only in this one case or several times ? The error could have happened but if it happens again I think it is probably not an accident. If you get a response from the casino, would it be possible to tell us ?
Казиното каза, че ще проучи и ще се свърже с мен, но не съм чул от тях.
Това е първият път и се въздържах да направя депозит, защото не искам този тип проблеми да се появяват отново.
The casino said they would investigate and contact me, but I have not heard from them.
This is the 1st time and I have refrained from making a deposit because I don't want this type of problem to occur again.
Нищо чудно, че се опитвате да избегнете това. Въпреки че бих казал, че не са нанесени реални щети, далеч не твърдя, че има значение. Засега ми е много интересно да разбера колко време отнема отговорът на такова искане.
Някакви предположения? 🤔
No wonder you try to avoid that. Even though I'd say no actual damage was done, I'm far from saying it does matter. For now, I'm quite interested in finding out how long it takes to respond to such a request.
Any guesses? 🤔
Това не означава, че няма реални щети.
Ако портфейлът ми не поддържаше ETH, нямаше да получа сумата за теглене.
Използвам и USDT, защото е по-малко променлива като стойност.
Стойността на ETH варира много и ако се опитам да го конвертирам в USDT, ще бъда таксуван.
This does not mean that there is no actual damage.
If my wallet did not support ETH I would not have received my withdrawal amount.
I also use USDT because it is less volatile in value.
ETH fluctuates a lot in value and if I try to convert it to USDT, I will be charged a fee.
о Може би трябва да започнете с това. Съжалявам, изобщо не беше очевидно.
Мислех също, че ще споменете дилатацията на стойността, ако има такава. Отговарям само на неща, които са ми известни. Ако продължавате да се борите, не се колебайте да подадете жалба. С настоящия ви впечатляващ списък, още един със сигурност не е проблем.
Oh. Maybe you should start with that. I'm sorry, it was not obvious at all.
I also thought you would mention the value dilatation if there was any. I'm only responding to things I'm aware of. If you keep struggling, don't hesitate to submit a complaint. With your current impressive list, one more is surely not an issue.
Все още не съм чул от казиното.
Въпреки това, за да избегна проблеми, реших да правя депозити и тегления с помощта на XRP.
I still have not heard from the casino.
However, to avoid trouble, I decided to make deposits and withdrawals using XRP.
И всичко мина гладко, когато използвахте този метод? Надявам се, че е така и нямате повече проблеми.
And everything went smoothly when you used this method ? I hope so and you had no further trouble.
Здравей Радка,
Много хубава вечер и на вас. Извинения за забавянето на отговора, получих пълномощията си едва по-рано днес.
Казвам се Джордж и представлявам Kirgo, съжалявам да чуя, че имате проблем с нас.
Разбирам от горе, че сте се свързали с нашия екип за поддръжка. Мога ли да ви помоля да се свържете отново с тях и да ги помолите да ме съобщят за проблема, за да мога да го разреша? Благодаря ви предварително.
Очаквам с нетърпение да чуя от вас, желая ви страхотна вечер предварително.
Джордж
Hello Radka,
A very good evening to you. Apologies for the delay in responding, I have only received my credentials earlier today.
My name is George and I represent Kirgo, I am sorry to hear you are having an issue with us.
I understand from above you have contacted our support team. Can I please ask you to reach out to them again and ask them to copy me in on the issue so I can look to get it resolved? Thank you in advance.
I look forward to hearing from you, wishing you a great evening in advance.
George
Вече не вярвам на чата на живо в казиното. Нека общуваме тук.
Подадох заявка за теглене в USDT (ERC20), но все още не съм получил парите. Причината е, че казиното изпрати ETH по някаква причина и трябва да го изпратя обратно в USDT.
I don't trust casino live chat anymore. Let's communicate here.
I submitted a withdrawal request in USDT (ERC20) but have not received the money yet. The reason is that the casino sent ETH for some reason, and I need to send it back in USDT.
Много съжалявам, че се чувствате така, мога само да се извиня от името на екипа и ще им върна артикула според случая.
Тъй като не желая да разкривам вашите лични данни, които биха ми помогнали да разреша това, най-лесният начин да получа вашия профил е екипът за поддръжка да ме маркира в нашите системи.
Извинявам се за неудобството, но трябва да обмисля защитата на данните, както и да се уверя, че се занимавам с правилния случай.
Много благодаря предварително,
Джордж
I am very sorry that you feel that way, I can only apologise on behalf of the team and I will feed the item back to them as appropriate.
As I don't wish to divulge any of your personal details which would help me in resolving this, the easiest way for me to get your profile would be for the support team to tag me on our systems.
I do apologise for the inconvenience however I have to consider data protection as well as ensuring that I am dealing with the correct case.
Many thanks in advance,
George
Здравей Радка,
Много хубава вечер и на вас. Извинения за забавянето на отговора, получих пълномощията си едва по-рано днес.
Казвам се Джордж и представлявам Kirgo, съжалявам да чуя, че имате проблем с нас.
Разбирам от горе, че сте се свързали с нашия екип за поддръжка. Мога ли да ви помоля да се свържете отново с тях и да ги помолите да ме съобщят за проблема, за да мога да го разреша? Благодаря ви предварително.
Очаквам с нетърпение да чуя от вас, желая ви страхотна вечер предварително.
Джордж
Hello Radka,
A very good evening to you. Apologies for the delay in responding, I have only received my credentials earlier today.
My name is George and I represent Kirgo, I am sorry to hear you are having an issue with us.
I understand from above you have contacted our support team. Can I please ask you to reach out to them again and ask them to copy me in on the issue so I can look to get it resolved? Thank you in advance.
I look forward to hearing from you, wishing you a great evening in advance.
George
Здравейте и добре дошли в нашия форум. Надявам се казиното да има колкото се може повече щастливи играчи и да просперира. Надявам се и проблемът на въпросния играч да се реши. Късмет. 🙂
Hello and welcome to our forum. I hope that the casino will have as many happy players as possible and that it will prosper. I also hope that the problem of the player in question will be solved. Good luck. 🙂
Много благодаря за топлото посрещане Jaro!
Ние също очакваме с нетърпение много щастливи играчи и печеливши в нашето казино и ще се стремим да отговорим на високите стандарти, които сме си поставили.
Никога не можем да обещаем, че ще бъдем перфектни, но се стремим да го правим както трябва всеки път и ще използваме отзивите на нашите играчи, за да се подобрим там, където можем!
Честита игра на всички, GLHF!
Джордж
Many thanks for your warm welcome Jaro!
We too are looking forward to lots of happy players and winners at our casino, and will strive to meet the high standards we have set for ourselves.
We can never promise to be perfect, however we aim to get it right every time and will use our players feedback to improve where we can!
Happy Gaming everyone, GLHF!
George
Свързах се отново с казиното, като посочих и името на Джордж, но за съжаление никога не получих отговор.
Уважаеми казино гуру
Подадох заявка за теглене в USDT и казиното ми изпрати ETH без допълнително известие
Трябва ли да подам жалба и да ги накарам да изпратят отново USDT?
За щастие моят адрес също поддържа ETH, така че прехвърленият ETH не изчезна, но казината, които правят това, със сигурност ще имат много проблеми в бъдеще.
I contacted the casino again, also giving George's name, but unfortunately never received a response.
Dear Casino Guru
I submitted a withdrawal request in USDT and the casino wired the ETH to me without further notice
Should I file a complaint and have them send USDT again?
Fortunately, my address also supports ETH, so the transferred ETH did not disappear, but casinos that do this will surely have a lot of trouble in the future.
Благодаря ви, че се свързахте с мен andandjonnyx, страхотно е да ви чуя.
Първо, извинявам се за закъснението; имаше проблем с комуникацията, когато поисках случаят да ми бъде предаден.
Когато избирате портфейла, вие сте избрали ETH в този случай. Тегленето беше извършено от наша страна и платено на посочения от вас крипто адрес. Трябва да можете да прехвърлите ETH към USDT, ако това е вашето предпочитание от вашия крипто портфейл.
Ще се свържем с вас, като ви изпратим по имейл идентификационния номер на транзакцията за тегленето. Вашата поверителност е от първостепенно значение за нас, така че няма да разкриваме тази подробност във форума.
Ние обаче взехме предвид вашите отзиви и въведохме актуализация, която подобрява полето за избор на валута, когато играчите теглят с нас. Благодаря ти.
Тъй като средствата бяха обработени съгласно вашите инструкции и получени от ваша страна, този елемент вече може да бъде маркиран като разрешен. Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с мен.
Пожелавам ви всичко най-добро занапред и весели празници.
На Ваше разположение,
Джордж
Thank you for reaching out to me andandjonnyx, It is great to hear from you.
Firstly, I apologize for the delay; there was a communication issue when I requested the case be passed over to me.
When selecting the wallet, you have chosen ETH in this instance. The withdrawal was completed from our side and paid to the crypto address you provided. You should be able to transfer the ETH to USDT if this is your preference from your crypto wallet.
We will follow up by emailing you the transaction ID for the withdrawal. Your privacy is paramount to us, so we will not divulge this detail on the forum.
However, We have taken your feedback on board and implemented an update that improves the currency selection box when players withdraw with us. Thank you.
As the funds have been processed following your instructions and received on your side, this item can now be marked as resolved.Should you have any further questions, please do not hesitate to contact me.
I wish you the best for the future and happy holidays.
Sincerely,
George
Този има доказателства за ясен избор на USDT (ERC20).
Вие не сте разбрали адреса и сте прехвърлили ETH без разрешение.
Очевидно това казино не знае, че USDT (ERC20) споделя същия адрес, защото ETH се използва за комуникация и ще изчезне, ако се прехвърли в портфейл, който не го поддържа.
Ако обвинявате потребителя, ние няма да го толерираме повече.
Моля, изпратете USDT, тъй като тегленето ми все още не е получено.
This one has evidence of a clear USDT (ERC20) choice.
You misunderstood the address and transferred ETH without permission.
Apparently, this casino does not know that USDT (ERC20) shares the same address because ETH is used for communication, and it will disappear if transferred to a wallet that does not support it.
If you blame the user, we will not tolerate it anymore.
Please send USDT as my withdrawal has not been received yet.
Здравей andandjonnyx,
Много благодаря за бързия ви отговор, много го оценявам.
Както беше обсъдено по-рано, вашето теглене е завършено и получено, което сте потвърдили по-горе в повече от една публикация.
Както също споменахме, ние приемаме GDPR много сериозно и като такива сме готови да помолим екипа на Casino Guru да прегледа документите и констатациите от нашите партньори при извършване на тази транзакция. Това би ни позволило да бъдем открити и прозрачни с тях, показвайки доказателствата, с които разполагаме по въпроса, а вашите данни ще останат под „ключ" от очите на обществеността.
Ако желаете да продължите с това, моля, уведомете ме и аз ще ги помоля да се произнесат по случая като неутрална страна.
Очаквам вашите отзиви и ви желая лека вечер.
Hello andandjonnyx,
Many thanks for your prompt reply, it is very much appreciated.
As discussed previously, your withdrawal has been completed and received, which you have confirmed above in more than one post.
As also mentioned, we take GDPR very seriously and as such we are willing to ask the team at Casino Guru to review the documents and findings from our partners when completing this transaction. This would allow us to be open and transparent with them showing the evidence we have on the matter, and your details would remain under 'lock and key' from public eyes.
If you are happy to proceed with this please let me know, and I will ask them to adjudicate the case as a neutral party.
I look forward to your feedback, wishing you a good evening ahead.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.