ФорумКазинаKirgo Casino - обща дискусия

Kirgo Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от andandjonnyx
|
6628 преглеждания 65 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kirgo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

В това казино направих депозити и тегления, използвайки USDT (ERC20).

Казиното обаче изпрати ETH вместо USDT на адреса, който посочих като адрес за теглене.

Попитах казиното защо са направили това, но те не ми отговориха.

Ако продължа да използвам казино, което прави това, очевидно ще имам проблеми.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Хм. Очевидно може да е допусната грешка, но приличен отговор би бил в ред.

Само един глупав въпрос: сигурен ли си, че не е направена грешка от твоя страна? Имам предвид, че някои казина ви позволяват да вземете предпочитаната валута точно преди да бъде създадена заявката за теглене.

Това, разбира се, е само мисъл.🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file


Използвах USDT за депозити и тегления, както е показано на изображението.

Въпреки това ETH, еквивалент на сумата за теглене, беше преведен на моя адрес,

Статусът на теглене на казиното е завършен.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Да, виждам това от екранната снимка и мисля, че би било най-добре, ако имаше някакъв отговор от казиното, който да ни направи по-мъдри. Само в този случай ли се случи или няколко пъти? Грешката може да се е случила, но ако се случи отново, мисля, че вероятно не е инцидент. Ако получите отговор от казиното, ще бъде ли възможно да ни кажете?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното каза, че ще проучи и ще се свърже с мен, но не съм чул от тях.

Това е първият път и се въздържах да направя депозит, защото не искам този тип проблеми да се появяват отново.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Нищо чудно, че се опитвате да избегнете това. Въпреки че бих казал, че не са нанесени реални щети, далеч не твърдя, че има значение. Засега ми е много интересно да разбера колко време отнема отговорът на такова искане.

Някакви предположения? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Това не означава, че няма реални щети.

Ако портфейлът ми не поддържаше ETH, нямаше да получа сумата за теглене.

Използвам и USDT, защото е по-малко променлива като стойност.

Стойността на ETH варира много и ако се опитам да го конвертирам в USDT, ще бъда таксуван.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

о Може би трябва да започнете с това. Съжалявам, изобщо не беше очевидно.

Мислех също, че ще споменете дилатацията на стойността, ако има такава. Отговарям само на неща, които са ми известни. Ако продължавате да се борите, не се колебайте да подадете жалба. С настоящия ви впечатляващ списък, още един със сигурност не е проблем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Все още не съм чул от казиното.

Въпреки това, за да избегна проблеми, реших да правя депозити и тегления с помощта на XRP.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

И всичко мина гладко, когато използвахте този метод? Надявам се, че е така и нямате повече проблеми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Радка,


Много хубава вечер и на вас. Извинения за забавянето на отговора, получих пълномощията си едва по-рано днес.


Казвам се Джордж и представлявам Kirgo, съжалявам да чуя, че имате проблем с нас.

Разбирам от горе, че сте се свързали с нашия екип за поддръжка. Мога ли да ви помоля да се свържете отново с тях и да ги помолите да ме съобщят за проблема, за да мога да го разреша? Благодаря ви предварително.


Очаквам с нетърпение да чуя от вас, желая ви страхотна вечер предварително.

Джордж

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вече не вярвам на чата на живо в казиното. Нека общуваме тук.


Подадох заявка за теглене в USDT (ERC20), но все още не съм получил парите. Причината е, че казиното изпрати ETH по някаква причина и трябва да го изпратя обратно в USDT.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Много съжалявам, че се чувствате така, мога само да се извиня от името на екипа и ще им върна артикула според случая.


Тъй като не желая да разкривам вашите лични данни, които биха ми помогнали да разреша това, най-лесният начин да получа вашия профил е екипът за поддръжка да ме маркира в нашите системи.


Извинявам се за неудобството, но трябва да обмисля защитата на данните, както и да се уверя, че се занимавам с правилния случай.

Много благодаря предварително,

Джордж

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Радка,


Много хубава вечер и на вас. Извинения за забавянето на отговора, получих пълномощията си едва по-рано днес.


Казвам се Джордж и представлявам Kirgo, съжалявам да чуя, че имате проблем с нас.

Разбирам от горе, че сте се свързали с нашия екип за поддръжка. Мога ли да ви помоля да се свържете отново с тях и да ги помолите да ме съобщят за проблема, за да мога да го разреша? Благодаря ви предварително.


Очаквам с нетърпение да чуя от вас, желая ви страхотна вечер предварително.

Джордж

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте и добре дошли в нашия форум. Надявам се казиното да има колкото се може повече щастливи играчи и да просперира. Надявам се и проблемът на въпросния играч да се реши. Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Много благодаря за топлото посрещане Jaro!


Ние също очакваме с нетърпение много щастливи играчи и печеливши в нашето казино и ще се стремим да отговорим на високите стандарти, които сме си поставили.

Никога не можем да обещаем, че ще бъдем перфектни, но се стремим да го правим както трябва всеки път и ще използваме отзивите на нашите играчи, за да се подобрим там, където можем!

Честита игра на всички, GLHF!


Джордж


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Свързах се отново с казиното, като посочих и името на Джордж, но за съжаление никога не получих отговор.


Уважаеми казино гуру

Подадох заявка за теглене в USDT и казиното ми изпрати ETH без допълнително известие

Трябва ли да подам жалба и да ги накарам да изпратят отново USDT?


За щастие моят адрес също поддържа ETH, така че прехвърленият ETH не изчезна, но казината, които правят това, със сигурност ще имат много проблеми в бъдеще.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви, че се свързахте с мен andandjonnyx, страхотно е да ви чуя.

Първо, извинявам се за закъснението; имаше проблем с комуникацията, когато поисках случаят да ми бъде предаден.

Когато избирате портфейла, вие сте избрали ETH в този случай. Тегленето беше извършено от наша страна и платено на посочения от вас крипто адрес. Трябва да можете да прехвърлите ETH към USDT, ако това е вашето предпочитание от вашия крипто портфейл.

Ще се свържем с вас, като ви изпратим по имейл идентификационния номер на транзакцията за тегленето. Вашата поверителност е от първостепенно значение за нас, така че няма да разкриваме тази подробност във форума.

Ние обаче взехме предвид вашите отзиви и въведохме актуализация, която подобрява полето за избор на валута, когато играчите теглят с нас. Благодаря ти.

Тъй като средствата бяха обработени съгласно вашите инструкции и получени от ваша страна, този елемент вече може да бъде маркиран като разрешен. Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с мен.


Пожелавам ви всичко най-добро занапред и весели празници.

На Ваше разположение,

Джордж

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Този има доказателства за ясен избор на USDT (ERC20).

Вие не сте разбрали адреса и сте прехвърлили ETH без разрешение.


Очевидно това казино не знае, че USDT (ERC20) споделя същия адрес, защото ETH се използва за комуникация и ще изчезне, ако се прехвърли в портфейл, който не го поддържа.


Ако обвинявате потребителя, ние няма да го толерираме повече.

Моля, изпратете USDT, тъй като тегленето ми все още не е получено.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей andandjonnyx,


Много благодаря за бързия ви отговор, много го оценявам.

Както беше обсъдено по-рано, вашето теглене е завършено и получено, което сте потвърдили по-горе в повече от една публикация.

Както също споменахме, ние приемаме GDPR много сериозно и като такива сме готови да помолим екипа на Casino Guru да прегледа документите и констатациите от нашите партньори при извършване на тази транзакция. Това би ни позволило да бъдем открити и прозрачни с тях, показвайки доказателствата, с които разполагаме по въпроса, а вашите данни ще останат под „ключ" от очите на обществеността.


Ако желаете да продължите с това, моля, уведомете ме и аз ще ги помоля да се произнесат по случая като неутрална страна.

Очаквам вашите отзиви и ви желая лека вечер.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини