ФорумКазинаKirgo Casino - обща дискусия

Kirgo Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 12 месеца от andandjonnyx
|
6972 преглеждания 65 отговора |
|
12 3 4
squidygaming
преди 4 месеца

Аз не съм вътрешен човек, аз съм играч, който търси правилното казино вече 8 години и всичко, което преживях, беше измама и измама и имам всичко документирано тук, одобрено от администраторите.


ако сте депозирали пари и добавите бонус, вие сте дали правата си върху парите и сте приели някакъв вид бонус, който е добавен към реалния баланс, но ако решите да отмените бонуса по средата на залога си, той разбира се ще се отърве от всички средства, откакто първоначално сте взели бонус, когато сте депозирали. Така че желанието ви да имате повече баланс с вашия депозит доведе до получаване на бонус баланс, който би се превърнал в реален баланс, ако бяхте завършили необходимия залог.


Залагах дълго време и нямам намерение да прекарвам време в спорове с вас, правя всичко на живо пред камера и показвам всяка една информация, както и моята сделка, която имам.


Не ми плащат за никакви промоции или маркетинг, това е нещо, което направих, тъй като бях на ваше място дълго време, докато не попаднах на казино Kirgo, и оттогава не съм имал нито един проблем.


Аз съм един от най-честните и прозрачни стриймъри там, така че всичко, което искате да видите или знаете, сте повече от добре дошли да го направите сами!


приятен остатък от уикенда

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
squidygaming
преди 2 месеца

Добавете моя discord ogserbian

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Лично аз, след като прочетох цялата дискусия дотук, ще гарантирам за Кирго цял ден. Играя там от юли 2024 г. (не много след датата на настоящата публикация). Там съм печелил, губил съм, имал съм и проблеми, но те бързо се решаваха. Чатът за поддръжка е от най-високо ниво според моя опит. Бонусите, които предлагат съм се възползвал и някои се изплатиха, а друг път не. Броят на игрите, които имат, е наистина безумен.

В момента съм във VIP ранглиста Silver 1, което според мен е едва третото ниво. Но ползите са доста значителни при класиране във VIP ниво. Те изглежда персонализират бонусите на всеки играч. Например, веднъж получих имейл с въпрос дали искам 100 безплатни завъртания на Gates of Olympus. Разбира се, приех. Разбира се, те можеха просто да добавят безплатните завъртания към моя акаунт, но предполагам, че са попитали по имейл, за да се уверят, че не съм бил активно абониран за никакви бонуси по това време (можете да сте абонирани само за един бонус наведнъж).

Доколкото знам, компенсациите идват под формата на абонирани бонуси. Най-много, което съм теглил наведнъж, беше $300 ($299,64, за да бъдем точни), без проблеми. Това са само личните ми преживявания с казиното. Мразя да виждам хора, които се опитват да го сравняват с други по отношение на клеветата. Те буквално ви дават ръководство стъпка по стъпка за инсталиране и активиране на безплатен VPN, за да имате достъп до техния сайт.

Единственият ми любим атрибут на казиното е чатът за поддръжка. Както казах преди, най-високо ниво отвъд моя личен опит. Надяваме се, че това ще помогне да се хвърли светлина върху това казино за средния играч.


Между другото,

Използвах chatGPT, за да коригирам всякакви граматически/правописни грешки, така че технически е генериран от AI.

Автоматичен превод:
Perforrm
преди 2 месеца

Хей, виждам, че си направил хубав комплимент на казиното, който не се среща често. Ако мога да знам, какви проблеми имахте, които успяхте да разрешите доста бързо? Когато успяхте да изтеглите пари, колко време отне и какъв метод на плащане използвахте? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ще започна с кратките въпроси, които имате към мен. Времето за теглене, което съм преживял, е по-малко от 20-30 минути. Една двойка е почти моментална, а една двойка отнема няколко минути повече. Но не за дълго. От момента, в който получа имейла от Kirgo, че тегленето ми е получено, той е в портфейла ми не повече от 5 минути след това. Използвам Litecoin за моя метод на плащане, както и метод за теглене. Единственият случай използвах биткойн и за двете, защото бях нов в крипто и не знаех за таксите, които носи.


Проблемът, който имах, беше, че депозирах в казиното чрез биткойн. Бях спечелил значително и не успях да тегля. Постоянно получавах грешка. След като се свързахме с екипа за поддръжка, ние решихме, че това се дължи единствено на факта, че един от първоначалните ми депозити, които са допринесли за моите печалби, е висящ. С помощта на екипа за поддръжка успяхме да проследим проблема от страна на crypto.com, която беше моята крипто услуга по това време. Поддръжката ме запозна с уебсайтовете на блокчейн, където можете да проверявате крипто транзакции. За което, между другото, не знаех, че съществува, тъй като по това време бях много нов в крипто. Както и да е, след като се свързах с екипа за поддръжка на crypto.com, те ме информираха, че са кредитирали сметката ми със средствата, които бях закупил, тъй като транзакцията от моята банка все още не е приключила. Мразя, че го правят. Coinbase прави същото с кредитирането на чакащи транзакции. Ето защо вече не ги използвам. Това просто създава проблеми като този. Така че имах чакащи средства от моята банка към crypto.com, както и същите кредитирани средства, чакащи от crypto.com към Kirgo. Коренът на причината беше забавяне на транзакцията от страна на моята банка. След няколко дни средствата в крайна сметка преминаха от моята банка към crypto.com. Kirgo извади само единичната транзакция, която не е преминала, от моите печалби ($38). Което беше незначително, като се има предвид, че бях спечелил повече от $300.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

*Следното съдържа копие/поставяне на имейлите с агента за поддръжка на Kirgo, Индиана (същия агент, с когото говорих няколко дни чрез чата относно ситуацията). Към днешна дата Индиана обикновено е този, който получавам, когато отида при поддръжката с въпроси, и определено е любимият ми агент за поддръжка. Бях се опитал да намеря оригиналните чат съобщения от сайта, но историята на чатовете на сайта на Kirgo се връща само няколко дни след провеждането на тези разговори. Което е жалко, защото исках да ви дам пълно разбиране на ситуацията.



Сряда, 24.07.2024 г., 9:52 ч. UTC


Индиана написа:

Скъпи Тайлър



Свързваме се с вас във връзка с блокирането на вашите тегления на вашия

Kirgo сметка.


Вашият скорошен депозит от 38,96 USD беше кредитиран във вашата Kirgo сметка въпреки това

по това време все още чакаше потвърждения в блокчейна. The

транзакцията вече е неуспешна, това е така, защото същите 0,0006 BTC също са изпратени

вашият последен депозит от 38,86 USD и тази транзакция вече е потвърдена

на блокчейна.



Това означава, че няма да получим средствата от депозита от 38,96 USD като a

резултат от вече изразходваните средства.


За да компенсираме липсващия депозит, трябваше да го извадим от текущия ви депозит

баланс. Блокирането на теглене на вашия акаунт е ескалирано, за да бъде премахнато

и ние ще потвърдим с вас по имейл, след като бъде премахнат.



Искрено се извиняваме за неудобството, причинено в резултат на това.



С най-добри пожелания,

Индиана



Екипът на Кирго


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------


Тайлър:

Здравей Индиана,


Благодаря, че се свързахте и обяснихте какво се случи с моя депозит. Очевидно съм сравнително нов в използването на криптовалути и не осъзнавах, че правя грешка. Наистина съжалявам за причинените проблеми.


Оценявам вашето търпение и бърза помощ. Бихте ли ми казали какво мога да направя, за да избегна подобен проблем в бъдеще?


Благодаря отново за вашата подкрепа и подкрепата на екипа на Kirgo.


Най-добри,

Тайлър


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------


Здравей, Тайлър!

Здравей Тайлър,


Надяваме се, че този имейл ви намира добре.


Това е абсолютно удоволствие. Ние просто искаме вашият опит с криптовалута и Kirgo да бъде възможно най-гладък, без никакви проблеми.


Няма нужда да се извинявате, не сте ни причинили никакви проблеми и ние се радваме да ви помогнем, когато можем, тъй като нещата могат да бъдат трудни с криптовалутата.


Нашият екип по плащанията обясни проблема по-подробно и е както следва:

Изпратихте същия биткойн от портфейла си, така че и двете транзакции бяха изпратени към блокчейна. Но тъй като във всяка транзакция се изпращаше един и същ биткойн, блокчейнът потвърди само една от транзакциите. Втората транзакция е неуспешна в резултат на това, че вашият биткойн вече не се съхранява в портфейла ви, тъй като е изпратен с транзакцията, която е потвърдена.


Следователно в бъдеще просто трябва да се уверите, че портфейлът ви има достатъчен баланс, за да покрие както висящите транзакции, така и всички нови транзакции, които правите.


Надяваме се, че това ще изясни нещата за вас, но не забравяйте, че винаги сме тук, за да ви помогнем, ако е необходимо.


Благодарим ви, че играете на Kirgo!


Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас.


най-добри пожелания,


Ани

Специалист по обслужване на клиенти.

Предишни съобщения:



-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------

Автоматичен превод:
Perforrm
преди 2 месеца

Виждам, че казиното се опита доста да разреши ситуацията, което със сигурност се радвам да видя. Не винаги е така, така че нещо подобно би било добро изживяване и за мен. Те също така ви препоръчаха да използвате други крипто сайтове, което също е плюс.

Така че благодаря ви, че описахте вашия случай, който решихте тук и че всичко се разви добре.

Иска ми се всички да имат същото преживяване като вас.

приятен ден 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте всички Наскоро се регистрирах в казиното, след като прочетох отзиви в casino.guru. Бях изкушен от факта, че много играчи писаха, че тегленето отнема 24 часа. Реших да се регистрирам и да проверя това и се оказа, че е лъжа. Вече не мога да тегля средства за повече от 24 часа. Въпреки че правилата казват, че тегленията се обработват в рамките на 24 часа. Писах на поддръжката на казиното с въпрос кога ще бъде обработена заявката ми. Но никой не може да даде категоричен отговор кога ще стане това. Обещаха до час, после обещаха до 24 часа, сега обещават до два дни. Надявам се, че поддръжката на казиното ще отговори на моя преглед и ще даде своя конкретен отговор. Моят имейл е dv************k.com

Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Чувствителна информация.
Автоматичен превод:
Ghosts22
преди 2 месеца

Здравейте, Ghosts22,


Казвам се Джордж и работя като представител на Kirgo, благодаря ви, че се свързахте.

Предпочитам да обсъдя това офлайн, тъй като включва вашите лични данни (може да си струва да го премахнете и от публикацията си) - ще се свържа с вас и след това можете да се върнете към прегледа си, след като обсъдим елемента в по-подробно, честно ли е?



Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Kirgo Casino
преди 2 месеца

Нямам нищо против да обсъдя проблема си с вас офлайн. Но как можете да ми дадете повече информация, ако вашите колеги не могат да ми дадат конкретна информация за моя проблем. И как искате да се свържете с мен? И още един важен въпрос: колко бързо можете да ми пишете? Час, ден, седмица

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

благодаря


Ще се върна към личния контакт с вас в много близко бъдеще.

Автоматичен превод:
Kirgo Casino
преди 2 месеца

Моля, пояснете условията. Тъй като вашата служба за поддръжка ми пише подобни думи, когато задавам въпрос, свързан с тегленето на средства. Например средствата ви ще пристигнат скоро, изчакайте.

Автоматичен превод:
Kirgo Casino
преди 2 месеца

Бих искал също да добавя, че ако проблемът ми бъде решен в посочения срок, веднага ще напиша извиненията си.

Автоматичен превод:
Kirgo Casino
преди 2 месеца

Моля, приемете моите извинения към персонала на казиното. Увлякох се и сгреших в изчисленията си. Все още не са изминали 24 часа от създаването на заявката за теглене. Грешката е изцяло моя.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Радвам се, че всичко се разреши, но това е доказателство защо написах рецензията на първо място. Поддръжката е изключително бърза и в случай на някои проблеми има човек на име Джордж, който върши нещата, както казва, което по същество е това, което комарджиите искат, ако възникне грешка. Бързо решение и страхотна комуникация.


Не съм имал проблеми, откакто първоначално написах рецензията и продължавам да използвам казиното и то продължава да ми връща повече колкото повече играя, наистина страхотна система за възнаграждение! Надявам се всички да имат страхотен ден и късмет в бъдещите хазартни сесии!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте всички Вчера написах гневна рецензия на емоции и след това написах извинение. Защото Джордж Ръсел ми писа и ми даде подробно обяснение. Той обеща, че финансовата служба ще се свърже с мен, за да разреша този проблем. И ако в рамките на 6 часа преди изтичането на 24 часа от момента на създаване на заявката за теглене нямаше писма, той ме помоли да му пиша. Общо взето така и направих. Минаха 24 часа, написах писмо, че никой не ми е писал писмо, но няма писмо и от Джордж Ръсел.

Въз основа на горното мога да напиша, че са минали 24 часа, заявката ми за теглене все още не е одобрена, няма писма от финансовата служба или от когото и да било.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро призраци.


Отговорих ви лично тази сутрин и навлязох в някои подробности, тъй като може би първоначалното ми обяснение не беше достатъчно ясно.

Освен това вие многократно сте измисляли времеви мащаби в тази тема или избирате да четете това, което искате да прочетете.

Подробностите от мен и от екипа за плащания и измами трябва да са с вас сега, надявам се, че можем да разрешим това задоволително и бързо занапред.


Моля, уведомете ни, ако имате допълнителни проблеми,

Джордж



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте на всички

Радвам се, че проблемът с Ghosts22 се решава по този хубав и позитивен начин и се надявам, че скоро ще можете да намерите решението.🙏

Благодаря ти, Джордж от Kirgo Casino, за бързия отговор и за интереса да разрешиш всичко това веднага. Ние наистина ценим това и съм сигурен, че вашите играчи също биха го оценили.

Моля, уведомете ни дали проблемът е решен, за да сме сигурни, че всички са доволни.🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро призраци.


Отговорих ви лично тази сутрин и навлязох в някои подробности, тъй като може би първоначалното ми обяснение не беше достатъчно ясно.

Освен това вие многократно сте измисляли времеви мащаби в тази тема или избирате да четете това, което искате да прочетете.

Подробностите от мен и от екипа за плащания и измами трябва да са с вас сега, надявам се, че можем да разрешим това задоволително и бързо занапред.


Моля, уведомете ни, ако имате допълнителни проблеми,

Джордж



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Изпратих ти писмо. Моля, прочетете го.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте на всички

Радвам се, че проблемът с Ghosts22 се решава по този хубав и позитивен начин и се надявам, че скоро ще можете да намерите решението.🙏

Благодаря ти, Джордж от Kirgo Casino, за бързия отговор и за интереса да разрешиш всичко това веднага. Ние наистина ценим това и съм сигурен, че вашите играчи също биха го оценили.

Моля, уведомете ни дали проблемът е решен, за да сме сигурни, че всички са доволни.🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Струва ми се, че проблемът ми няма да се реши бързо.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини