ФорумКазинаKirgo Casino - обща дискусия

Kirgo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от andandjonnyx
|
5145 преглеждания 62 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 9 месеца

Кандидатствах за теглене в USDT (ERC20) и този прехвърли ETH. Кога ще получа USDT?


Какво щеше да направи казиното, ако портфейлът ми не поддържаше ETH?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер на теб andandjonnyx.


Както беше повторено по-рано, вие сте получили сумата за теглене, която сте поискали, и в портфейла, който сте поискали от падащото меню, след като сте избрали своя метод на плащане.


Моето предложение остава да изпратя подробностите на Casino Guru като посредник, за да могат да прегледат информацията за нашите системи и процеси, следвани за извършване на вашето плащане, както и отговора от доставчика на плащания.


Ако сте доволни и сте съгласни с това, моля, уведомете ме и аз ще им изпратя необходимата информация.

С пожелание за лека вечер,


Джордж

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не можем да вярваме повече на казино, което не може да обясни несъответствията с доказателствата, които сме предоставили.

Екранната снимка ясно показва, че съм избрал USDT(ERC) в падащото меню.


Вероятно няма да използвам това казино отново, но с този отговор ще продължа да имам проблеми в бъдеще.

Бих посъветвал други потребители тук, но не ме интересува какво се случва с другите потребители.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър ден andandjonnyx.


Благодаря ви за отговора на предишния ми запис.

Съжалявам, че мислите така за нашето казино и ще ни бъде тъжно да ви видим да си тръгнете, но с удоволствие ще разгледам подробностите.


Няма да се отклонявам от това, което обсъждах по-рано, когато заявих, че приемаме GDPR сериозно, така че ръцете ми са малко вързани относно това, което мога да обсъждам с вас тук. Това, което предлагам обаче, вместо да се въртя в кръг, е с ваше съгласие: ще покажа ЦЯЛАТА информация, която имаме за вашето плащане, включително нашия процес на плащане (отново чувствителна информация, която не желая да разкривам публично) на Казиното Guru team – това само по себе си ще покаже, че нашият персонал няма контрол върху това, което е избрано от играча, и след това можем да работим за решение оттам нататък.

Очаквам с нетърпение да чуя вашите отзиви за моето предложение по-горе, междувременно желая ви страхотен ден.


GLHF,

Джордж

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Каквито и доказателства да представите, те не могат да отменят възможността да не са изфабрикувани.


Ние също проучваме процеса на плащане в казиното от транзакция до транзакция и как се държи, когато в падащото меню е избрана друга валута.


Няма повече да се съгласявам с извиненията ти.

Потребителите, които не обърнат внимание на това предупреждение, ще имат проблеми с тегленето. Това е всичко.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Свързах се отново с казиното, като посочих и името на Джордж, но за съжаление никога не получих отговор.


Уважаеми казино гуру

Подадох заявка за теглене в USDT и казиното ми изпрати ETH без допълнително известие

Трябва ли да подам жалба и да ги накарам да изпратят отново USDT?


За щастие моят адрес също поддържа ETH, така че прехвърленият ETH не изчезна, но казината, които правят това, със сигурност ще имат много проблеми в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, прочетох разговора с казиното и ако смятате, че е имало грешка от страна на казиното и че тегленето е изпратено по метод, различен от този, който сте поискали, можете да подадете жалба.

Освен това казиното каза, че няма проблем да сподели доказателствата с нашия екип, така че можете да ги подадете и нашият екип ще ги провери.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Не вярвам на доказателствата, представени от това казино.

Ще осигуря защита, ако други срещнат подобни проблеми в бъдеще и ще публикуват тук или подадат жалба.


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 9 месеца

Здравей отново!

Още веднъж ви призовавам да подадете жалбата. Имайки предвид всичките ви предишни разговори, бих искал да кажа, че няма по-добра стъпка, която да предприемете: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Опитайте се поне да помислите за това.

От моя страна, това, което правите, е почти безсмислено; жалбата предоставя на двете страни неутрално пространство за разумно разследване.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не вярвам, че е безсмислено.

Потребителите, които видят тази дискусия, ще се въздържат от използване на това казино.

Или ще използват това казино и ако също изпаднат в беда, дори ако казиното предостави доказателства за фалшификация, те ще могат да го разкрият.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 9 месеца

Това е поредният представител на казиното, който не успя да ви обясни съвсем логични неща. Така че изглежда вие сте тези, които постоянно срещат проблеми, които никой друг не открива.

Забелязал ли си?

Честно казано, не мога да кажа дали това е липса на общо разбиране на вашия сайт или възнамерявате да клеветите колкото се може повече казина.

Също така съм изумен от броя на жалбите, които сте изпратили досега, това наистина добавя още един момент.

Бъди добре.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Проучвам голям брой казина, включително нови казина с малко потребители.

На пръв поглед може да изглежда като голям брой оплаквания, но те са много малко в сравнение с общия брой казина, в които играя.

От всички казина, в които съм играл, вероятно не повече от няколко процента са подали жалба.



Няма да подам жалба, защото нямам време за това, но съм готов да помогна на други, ако срещнат подобни проблеми в тези казина.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 4 месеца

100% изфабрикувани екранни снимки, никога няма да има думата нормално под „метод"

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не вярвам, че е безсмислено.

Потребителите, които видят тази дискусия, ще се въздържат от използване на това казино.

Или ще използват това казино и ако също изпаднат в беда, дори ако казиното предостави доказателства за фалшификация, те ще могат да го разкрият.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

какво ще кажете за доказателства за фалшификация от ваша страна?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 4 месеца

KIRGO FTW, няма подадена жалба, защото това беше променена екранна снимка

МОЛЯ, НЕ СЛУШАЙТЕ ТОВА, ПИЧ ЯВНО СЕ ОПИТВАШЕ ДА ИЗМАМИ И ВЗЕМЕ ПОВЕЧЕ $$


Обичаме kirgo, спечелих/подиум се класирах на 2 турнира на маси и 2 слот турнира и спечелих безплатни $3285

любовеееее кирго


Автоматичен превод:
misfitranitup
преди 4 месеца

Мога ли да знам как влезе в тази дискусия? Защото би било честно да се държите по-приятелски, като предоставите поне основата на изявленията си. Да се каже, че някой лъже е напразно без доказателства, съгласен ли си?

Преосмислете тона си, моля.


Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 месеца

Здравей приятелю, играх на Kirgo. Никога не съм имал проблеми с тях, много са добри. Разрешихте ли проблема си? 🙂

Автоматичен превод:
misfitranitup
преди 2 месеца

здравей колега любители на Kirgo, аз също бях там и играх, предаваш ли хазарт или просто играеш за забавление?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Също така се чувствам задължен да оставя коментар тук, тъй като съм дългогодишен онлайн комарджия и съм бил на казино гуру за тихо разкриване на измами в казиното и казината, които правят играчите погрешно.


Kirgo е всичко друго, но не и противоположност на измама или измама, тези хора дават всичко от себе си, за да ни осигурят най-доброто възможно изживяване. От поддръжката на действителния сайт до избора на игра, ограниченията, RTP и така нататък, те са разбрали всичко по съответния начин.


Също така видях да се споменава името на Джордж и имам само думи на похвала за този човек, тъй като той е на едно съобщение от всеки възможен проблем, който може да имам, и той се разрешава незабавно, ако има някакви проблеми.


Загубих около $2000 в казиното, но това е моят избор и не трябва да седя тук и да обвинявам казина, които не заслужават омраза. Имал съм проблеми с много казина и съм документирал всичко тук, но ръката на сърцето Кирго наистина не е човек, за който да се говорят глупости.


Само едно нещо, което бих казал, че им липсва, всъщност направете това 2, така че съм напълно честен, е 1. Безопасно (опция за съхраняване на средствата ви, иначе са били на място) и система за даване на бакшиши в казино (позволяваща на потребителите да дават бакшиши на други потребители чрез потребителски имена). Но чух, че работят върху система за бакшиши, така че ще видим какво ще им донесе бъдещето.


Но в заключение, не знам какъв проблем има с оригиналния човек, тъй като всъщност не виждам никакви проблеми, той все още ще получава средствата си, така или иначе личното ми мнение е, че това е едно от топ 5 на най-доверените казина в света в момента.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Депозиран 35cad. В крайна сметка имах над 60 в акаунта си не след дълго, след това случайно щракнах върху бутон и анулирах бонуса си, опитвайки се да премина през настройките на профила си и балансът на акаунта ми отиде до 0. Помолих поддръжка веднага след това за помощ и те не ми помогнаха . Със сигурност този сайт е изцяло измама, тъй като дори не можете да теглите

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 2 месеца

OGSERBIAN определено е вътрешен човек

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини