преди 1 седмица
Имам чувството, че ще се свържем известно време в този чат.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Имам чувството, че ще се свържем известно време в този чат.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Надяваме се, че Casino Guru и особено Kingmaker, който отговаря за всичко, спазват своите правила за плащане.
Hopefully Casino Guru and especially Kingmaker, who is responsible for everything, comply with their payment rules.
Ojalá y Casino Guru y sobretodo Kingmaker que es el responsable de todo cumpla con sus normas de pago
Още не са ми го правили, десети ден чакам кръвно. Ще бъде така за всеки кръвен тест, горе-долу всеки ден.
They haven't done it with me yet, I'm on my tenth day of waiting for a blood test. It will be like this for every blood test, more or less every day.
Già con me non l’hanno fatto, per un prelievo sono al decimo giorno d’attesa. Sarà per ogni prelievo così, giorno più giorno meno
ТОВА СЪМ ПОСТАВИЛ В ОТКРИТАТА СИ ЖАЛБА
Здравей, Мирка, бих искал да те уведомя, че отново имам три чакащи тегления и крайният срок за плащане е изтекъл. Чатът на живо ми казва същото като последния път, че има забавяния поради обема на тегления. Винаги е едно и също извинение.
1- Искам само Kingmaker Casino да плаща лимита от €7000, който имам всеки месец.
2- Гледам, че без рекламация не плащат.
3- Намирам за стресиращо да съм така всеки път, когато искам да изтегля парите си.
4- Остават ми €13 000 за теглене. При този темп ще тегля ли парите си 6-7 месеца? Не мисля, че е нормално или законно да тегля печалбите си от март до октомври. Ето защо искам Kingmaker Casino да се ангажира да ми изплаща €7000 от моите печалби всеки месец, като лимит за теглене, който са установили. Искам Guru Casino да посредничи и да разреши това възможно най-скоро. благодаря
THIS IS WHAT I HAVE PUT IN MY OPEN COMPLAINT
Hi Mirka, I'd like to let you know that I have three withdrawals pending again, and they're past the payment deadline. The Live Chat tells me the same thing as last time, that there are delays due to the volume of withdrawals. It's always the same excuse.
1- I only want Kingmaker Casino to pay the €7000 limit that I have each month.
2- I see that without a complaint they don't pay.
3- I find it stressful to be like this every time I want to withdraw my money.
4- I have €13,000 left to withdraw. At this rate, will I be withdrawing my money for 6-7 months? I don't think it's normal or legal for me to withdraw my winnings from March until October. Therefore, I want Kingmaker Casino to commit to paying me €7,000 of my winnings each month, as the withdrawal limit they have established. I want Guru Casino to mediate and resolve this as soon as possible. Thank you.
ESTO ES LO QUE HE PUESTO EN MI QUEJA QUE TENGO ABIERTA
Hola Mirka, informarte de que tengo tres retiros otra vez en espera y fuera de plazo de pago. El Chat en vivo me dicen lo mismo que la otra vez, que hay retrasos por el volumen de retiros, es siempre la misma excusa.
1- Solonquiero que Kingmaker casino pague cada mes el límite de 7000€ que tengo.
2- Veo que sin denuncia no pagan.
3- Me parece estresante estar así cada vez que quiero retirar mi dinero.
4- Me quedan 13.000€ por tirar, a este paso me tiraré sacando mi dinero 6-7 meses? Creo que no es normal ni legal que me tire sacando Mís ganancias de marzo hasta octubre. Lo cual quiero que Kingmaker casino se comprometa a pagarme cada mes 7.000€ de Mís ganancias como límite de retiro que tienen establecidos. Quiero que casino Guru intermedie y solucione esto lo antes posible. Gracias
Е, както виждате, казиното закъснява и се нуждае от време, за да навакса.
„Бихме искали любезно да Ви помолим за търпение, докато работим усърдно, за да обработим наскоро подадените заявки възможно най-скоро."
Предполагам, че никой извън ръководството на казиното не може да повлияе на това, но сте прав; казиното не успява да се справи с лимитите и определено беше добре да се спомене това в жалбата.
Бих искал да видя всички суми да бъдат напълно изплатени; но бих казал, че трябва да вземем предвид и настоящите обстоятелства.
Well, as you can see, the casino is in delay and needs time to catch up.
"We would like to kindly ask for your patience as we work diligently to process the recently submitted requests at our earliest convenience."
I guess no one outside the casino management can influence that, but you're right; the casino fails to keep up with the limits and it was definitely good to mention that in the complaint.
I'd like to see all amounts to be fully paid; however, we need to consider the current circumstances too, I'd say.
Така е, Радка, но е недопустимо при всяко теглене да имат проблеми с плащането в установените дни. Те трябва да се съберат или да променят информацията за техните тегления за 3 работни дни. Колко време трябва да чакам, за да получа всичките си пари обратно? Това са 13 000 евро и при тази скорост това ще отнеме много време, а това не е нито нормално, нито законно.
That's right, Radka, but it's unacceptable that every time a withdrawal is made, they have trouble paying within the established days. They should get their act together or change the information about their 3-business-day withdrawals. How long do I have to wait to get all my money back? It's €13,000, and at this rate, that would take a long time, and that's neither normal nor legal.
Así es Radka, pero no puede ser que cada vez que se haga un retiro tengan problemas para pagar dentro de los días establecidos. Deberían ponerse las pilas o cambiar la información sobre sus retiradas de 3 días hábiles. Cuanto tiempo tengo que esperar para poder tener todo mi dinero conmigo? Son 13.000€, a este paso sería muchísimo tiempo, y eso no es normal ni legal
Съгласен съм, че казиното не трябва да подхожда лекомислено. Предвид многобройните случаи на забавяния в казината, моите колеги последователно вземат предвид лимитите за теглене и ги използват като форма на ливъридж при разглеждане на оплаквания. Мога също така да потвърдя, че често включваме нашите главни партньорски мениджъри, за да оказват натиск върху казината. Разбирам, че настоящият процес може да не е много гъвкав и играчите очакват повече. Въпреки това, ние се опитваме да направим всичко възможно, за да гарантираме, че тегленията ще бъдат изплатени.
В някои случаи дори трябваше да затворим жалбите, за да прокараме казината... 🙁
I concur that the casino should not approach it lightly. Given the numerous instances of casinos experiencing delays, my colleagues consistently take withdrawal limits into account and utilize them as a form of leverage when addressing complaints. I can also confirm that we frequently involve our head affiliate managers to apply pressure on casinos. I understand that the current process may not be very flexible, and players expect more. Still, we try to do our best to ensure the withdrawals will be paid.
In some cases we even had to close the complaints to push the casinos... 🙁
Относно подадената от мен жалба Ваш колега не ми е писал и не е отговарял от доста време.
Какво имате предвид под закриване на жалби до казина под натиск?
Regarding the complaint I have filed, your colleague has not written or answered me for quite some time.
What do you mean by closing complaints to pressure casinos?
En la queja que tengo puesta vuestra compañera hace bastante que no escribe ni me contesta.
Que quiere decir con cerrar las quejas para presionar a los casinos?
О, разбирам. Позволете ми да обясня малко: първо на казиното се дават 14 пълни дни за изплащане на парите; по този начин първоначалният таймер за оплакване се задава автоматично въз основа на предоставената информация. След това всяка страна разполага със 7 дни за отговор.
Някои казина обаче са изключително бавни с изплащанията и свързаните с тях оплаквания остават отворени, докато играчът не получи последното си плащане.
Според моето разбиране за ситуацията, казиното все още изпитва забавяния и не е в състояние да обработи всички тегления в рамките на определените им времеви рамки. Следователно, ако правите допълнителни тегления, очаквам същите забавяния. Моля, информирайте Мирка за всички забавени тегления и я дръжте в течение за напредъка, за да може да следи правилно забавянето.
Честно казано, някои казина в подобни ситуации се управляват от едни и същи компании. Тъй като жалбите не доведоха до никъде, жалбите бяха затворени като неразрешени, казината получиха огромни санкции, техните индекси паднаха и едва след това казината започнаха - понякога бавно - да изплащат на играчите.
Oh, I see. Allow me to explain a bit: at first the casino is given 14 full days to pay out the money; thus the initial complaint timer is set automatically based on the information provided. Thereafter, each party has 7 days to respond.
However, some casinos have been extremely slow with payouts, and related complaints remain open until the player receives their final payment.
According to my understanding of the situation, the casino is still experiencing delays and is unable to process all withdrawals within their designated timeframes. Therefore, if you make additional withdrawals, I anticipate the same delays. Kindly inform Mirka about all the delayed withdrawals and keep her posted about the progress so she can follow the delay properly.
Honestly, some casinos in similar situations are run by the same companies. Since the complaints led nowhere, the complaints were closed as unresolved, casinos received giant penalizations, their Indexes fell down and only after that did the casinos start - sometimes slowly - paying out the players.
Какво става с това казино?? От миналата седмица чакам две тегления по €500 всяко и пак нищо!!! Изпратих безброй имейли и ми отговарят със същото! На опашката е, имайте търпение и други подобни! Страхувам се, че това няма да мине добре...
What's going on with this casino?? I've been waiting since last week for two withdrawals of €500 each and still nothing!!! I've sent countless emails and they answer me the same! It's in the queue, be patient and the like! I'm afraid this won't go well...
Τι συμβαίνει πια με αυτό το καζίνο;;;περιμένω από την προηγούμενη εβδομάδα δυο αναλήψεις των 500€ η κάθε μια και ακόμη τίποτα!!!εχω στείλει αμέτρητα mails και μου απαντάνε το ίδιο!ειναι στην ουρά κάντε υπομονή και τα σχετικά!φοβαμαι πως δεν θα πάει καλά αυτό…
Да, но Мирка не отговаря от 6-7 дни. Вече му казах всичко в темата за оплакване и той ми отговори, че работят по плащането. Писах пак, но Мирка не показва никакви признаци да отговаря или дори да пише. какво трябва да направя
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
Да, но Мирка не отговаря от 6-7 дни. Вече му казах всичко в темата за оплакване и той ми отговори, че работят по плащането. Писах пак, но Мирка не показва никакви признаци да отговаря или дори да пише. какво трябва да направя
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
Актуализация: Мирка току-що отговори. Надяваме се, че Kingmaker Casino също ще отговори. Ще ви държа в течение тук. Най-добри пожелания.
Update: Mirka just replied. Hopefully, Kingmaker Casino will respond as well. I'll keep you posted here. Best regards.
Actualizo: Mirka acaba de contestar. Esperemos que Kingmaker casino responda también. Mantendré informados por aquí . Saludos
Какво ще стане накрая с тегленията??? Чакам 6 работни дни и все още нищо, изпратих безброй имейли... Не разбирам
What will finally happen with the withdrawals??? I've been waiting 6 business days and still nothing, I've sent countless emails... I don't understand
Τι θα γίνει επιτέλους με τις αναλήψεις;;;περιμένω 6 εργάσιμες μέρες και ακόμη τίποτα έχω στείλει αμέτρητα mail….δεν καταλαβαινω
Да, но Мирка не отговаря от 6-7 дни. Вече му казах всичко в темата за оплакване и той ми отговори, че работят по плащането. Писах пак, но Мирка не показва никакви признаци да отговаря или дори да пише. какво трябва да направя
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
разбирам това Въпреки това, от нейна гледна точка, тя ще бъде принудена да отговаря по един и същи начин на всички ваши имейли. Обясних, че казиното обикновено изпитва огромни забавяния и оплакванията работят като вид предпазна мярка. Мирка или някой друг може да разреши забавянето. Трябва да чакате като всички останали. съжалявам 🙁
I understand that. However, from her perspective, she would be forced to respond the same way to all your emails. I explained that the casino is generally experiencing giant delays, and complaints work as a sort of safeguard. Mirka, or anyone else, is able to resolve the delay. You have to wait like all the others. I'm sorry. 🙁
Какво ще стане накрая с тегленията??? Чакам 6 работни дни и все още нищо, изпратих безброй имейли... Не разбирам
What will finally happen with the withdrawals??? I've been waiting 6 business days and still nothing, I've sent countless emails... I don't understand
Τι θα γίνει επιτέλους με τις αναλήψεις;;;περιμένω 6 εργάσιμες μέρες και ακόμη τίποτα έχω στείλει αμέτρητα mail….δεν καταλαβαινω
За съжаление трябва да изчакате; казиното не е в състояние да навакса всички заявки - това е, което се случва. Имейлите няма да променят това, съжалявам.
Sadly, you have to wait; the casino is incapable of catching up with all the requests—this is what has been happening. Emails won't change that, I'm sorry.
Какво става с това казино?? От миналата седмица чакам две тегления по €500 всяко и пак нищо!!! Изпратих безброй имейли и ми отговарят със същото! На опашката е, имайте търпение и други подобни! Страхувам се, че това няма да мине добре...
What's going on with this casino?? I've been waiting since last week for two withdrawals of €500 each and still nothing!!! I've sent countless emails and they answer me the same! It's in the queue, be patient and the like! I'm afraid this won't go well...
Τι συμβαίνει πια με αυτό το καζίνο;;;περιμένω από την προηγούμενη εβδομάδα δυο αναλήψεις των 500€ η κάθε μια και ακόμη τίποτα!!!εχω στείλει αμέτρητα mails και μου απαντάνε το ίδιο!ειναι στην ουρά κάντε υπομονή και τα σχετικά!φοβαμαι πως δεν θα πάει καλά αυτό…
Тегленията пристигат, но с абсурдни закъснения. Днес току-що получих още 500 евро, за съжаление моментът е такъв и ще бъде такъв за всяко теглене. За това последно теглене чаках 12 дни, по-малко от последните, в които чаках 21 работни дни.. поне има напредък 😂
Withdrawals are arriving, but with absurd delays. Today I just received another €500, unfortunately the timing is like this and will be like this for every withdrawal. For this last withdrawal I waited 12 days, less than the last ones in which I waited 21 working days.. at least progress is being made 😂
I prelievi arrivano, ma con dei ritardi assurdi. Oggi ho appena ricevuto altri 500€, purtroppo le tempistiche sono queste e saranno così per ogni prelievo. Per quest’ultimo prelievo ho atteso 12 giorni, meno degli ultimi in cui ho aspettato 21 giorni lavorativi.. si fanno progressi almeno 😂
Точно така, сега чакам да видя дали можем да накараме казиното да плати месечния лимит от €7000, както е установено. Ще ви уведомя как е минало.
That's right, I'm now waiting to see if we can get the casino to pay the €7,000 monthly limit as established. I'll let you know how it went.
Así es, yo ahora estoy a ver si conseguimos que el casino pague el límite de 7.000€ al mes como tiene establecido. Ya os diré que tal fue
Разбирам какво казвате и благодаря на всички за отговорите. Не разбирам обаче как очакват играчите да продължат да играят с тактиката, която следват. Със сигурност не мога да продължа с темпото, което те следват. Просто не е възможно да играя и да спечеля и да не получа печалбите си. Забавянето е ужасно и има голям проблем. Защо, когато казиното ви каже, че в рамките на три работни дни вярвате в това и разчитате на това и действате съответно. Защо казвате, че след най-много 4 дни ще имам тези пари. Нещо, което не става и просто те "закача"...
I understand what you are saying and I thank you all for your answers. However, I do not understand how they expect players to continue playing with the tactics they are following. I certainly cannot continue at the pace they are following. It is simply not possible for me to play and win and not receive my winnings. The delay is terrible and there is a big problem. Why when the casino tells you that within three business days you believe this and count on it and act accordingly. Why do you say that in 4 days at most I will have this money. Something that does not happen and simply "hangs" you...
Καταλαβαινω τι μου λέτε και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.Δεν κατλαβαινω όμως πως περιμένουν να συνεχίζουν να παίζουν οι παίκτες με αυτή τη τακτική που ακολουθούν.Εγω σίγουρα δεν μπορω μα συνεχίσω με αυτό το ρυθμό που ακολουθούν.Απλά δεν γίνεται να παίζω να κερδίζω και να μη μου βάζουν τα κέρδη μου.Η καθυστέρηση είναι τρομερή και υπάρχει πρόβλημα μεγάλο.Γιατί όταν σου λέει το καζίνο ότι μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες εσυ το πιστεύεις αυτό και υπολογίζεις σε αυτό και λειτουργείς ανάλογα.Γιατί λες πως το πολύ σε 4 μέρες εγω θα έχω αυτά τα χρήματα.Κάτι το οποίο δεν συμβαίνει και απλά σε «κρεμάει»…
Аз и моите колеги си задаваме същия въпрос. Изобщо няма смисъл. Защо някой би искал да продължи да използва такива сайтове? И да, фактът, че поддръжката напълно игнорира ситуацията и продължава да предоставя нереална информация на играчите, е друг огромен провал.
Само ако знаехме, че това е само временен проблем.
I and my colleagues have been asking the very same question. It makes no sense at all. Why would anyone want to continue using such sites? And yes, the fact that the support entirely ignores the situation and keeps providing unreal information to players is another giant fail.
If only we knew this was just a temporary issue.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.