НачалоФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 27)

 от Zabolota92
|
57 528 преглеждания 547 отговора |
|
1...26 27 28
jimenezserranojc

Имам чувството, че ще се свържем известно време в този чат.. 😂

Автоматичен превод:
licausigiovanni72

Надяваме се, че Casino Guru и особено Kingmaker, който отговаря за всичко, спазват своите правила за плащане.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Още не са ми го правили, десети ден чакам кръвно. Ще бъде така за всеки кръвен тест, горе-долу всеки ден.

Автоматичен превод:

file

Днес пак ме бавят, точно това ми пратиха

Автоматичен превод:

ТОВА СЪМ ПОСТАВИЛ В ОТКРИТАТА СИ ЖАЛБА


Здравей, Мирка, бих искал да те уведомя, че отново имам три чакащи тегления и крайният срок за плащане е изтекъл. Чатът на живо ми казва същото като последния път, че има забавяния поради обема на тегления. Винаги е едно и също извинение.

1- Искам само Kingmaker Casino да плаща лимита от €7000, който имам всеки месец.

2- Гледам, че без рекламация не плащат.

3- Намирам за стресиращо да съм така всеки път, когато искам да изтегля парите си.

4- Остават ми €13 000 за теглене. При този темп ще тегля ли парите си 6-7 месеца? Не мисля, че е нормално или законно да тегля печалбите си от март до октомври. Ето защо искам Kingmaker Casino да се ангажира да ми изплаща €7000 от моите печалби всеки месец, като лимит за теглене, който са установили. Искам Guru Casino да посредничи и да разреши това възможно най-скоро. благодаря

Автоматичен превод:

Е, както виждате, казиното закъснява и се нуждае от време, за да навакса.

„Бихме искали любезно да Ви помолим за търпение, докато работим усърдно, за да обработим наскоро подадените заявки възможно най-скоро."

Предполагам, че никой извън ръководството на казиното не може да повлияе на това, но сте прав; казиното не успява да се справи с лимитите и определено беше добре да се спомене това в жалбата.

Бих искал да видя всички суми да бъдат напълно изплатени; но бих казал, че трябва да вземем предвид и настоящите обстоятелства.

Автоматичен превод:
Radka

Така е, Радка, но е недопустимо при всяко теглене да имат проблеми с плащането в установените дни. Те трябва да се съберат или да променят информацията за техните тегления за 3 работни дни. Колко време трябва да чакам, за да получа всичките си пари обратно? Това са 13 000 евро и при тази скорост това ще отнеме много време, а това не е нито нормално, нито законно.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Съгласен съм, че казиното не трябва да подхожда лекомислено. Предвид многобройните случаи на забавяния в казината, моите колеги последователно вземат предвид лимитите за теглене и ги използват като форма на ливъридж при разглеждане на оплаквания. Мога също така да потвърдя, че често включваме нашите главни партньорски мениджъри, за да оказват натиск върху казината. Разбирам, че настоящият процес може да не е много гъвкав и играчите очакват повече. Въпреки това, ние се опитваме да направим всичко възможно, за да гарантираме, че тегленията ще бъдат изплатени.

В някои случаи дори трябваше да затворим жалбите, за да прокараме казината... 🙁

Автоматичен превод:
Radka

Относно подадената от мен жалба Ваш колега не ми е писал и не е отговарял от доста време.

Какво имате предвид под закриване на жалби до казина под натиск?

Edited
Автоматичен превод:
jimenezserranojc

О, разбирам. Позволете ми да обясня малко: първо на казиното се дават 14 пълни дни за изплащане на парите; по този начин първоначалният таймер за оплакване се задава автоматично въз основа на предоставената информация. След това всяка страна разполага със 7 дни за отговор.

Някои казина обаче са изключително бавни с изплащанията и свързаните с тях оплаквания остават отворени, докато играчът не получи последното си плащане.

Според моето разбиране за ситуацията, казиното все още изпитва забавяния и не е в състояние да обработи всички тегления в рамките на определените им времеви рамки. Следователно, ако правите допълнителни тегления, очаквам същите забавяния. Моля, информирайте Мирка за всички забавени тегления и я дръжте в течение за напредъка, за да може да следи правилно забавянето.

Честно казано, някои казина в подобни ситуации се управляват от едни и същи компании. Тъй като жалбите не доведоха до никъде, жалбите бяха затворени като неразрешени, казината получиха огромни санкции, техните индекси паднаха и едва след това казината започнаха - понякога бавно - да изплащат на играчите.

Автоматичен превод:

Какво става с това казино?? От миналата седмица чакам две тегления по €500 всяко и пак нищо!!! Изпратих безброй имейли и ми отговарят със същото! На опашката е, имайте търпение и други подобни! Страхувам се, че това няма да мине добре...

Автоматичен превод:
Radka

Да, но Мирка не отговаря от 6-7 дни. Вече му казах всичко в темата за оплакване и той ми отговори, че работят по плащането. Писах пак, но Мирка не показва никакви признаци да отговаря или дори да пише. какво трябва да направя

Автоматичен превод:

Да, но Мирка не отговаря от 6-7 дни. Вече му казах всичко в темата за оплакване и той ми отговори, че работят по плащането. Писах пак, но Мирка не показва никакви признаци да отговаря или дори да пише. какво трябва да направя

Автоматичен превод:

Актуализация: Мирка току-що отговори. Надяваме се, че Kingmaker Casino също ще отговори. Ще ви държа в течение тук. Най-добри пожелания.

Автоматичен превод:

Какво ще стане накрая с тегленията??? Чакам 6 работни дни и все още нищо, изпратих безброй имейли... Не разбирам

Автоматичен превод:

Да, но Мирка не отговаря от 6-7 дни. Вече му казах всичко в темата за оплакване и той ми отговори, че работят по плащането. Писах пак, но Мирка не показва никакви признаци да отговаря или дори да пише. какво трябва да направя

Автоматичен превод:

разбирам това Въпреки това, от нейна гледна точка, тя ще бъде принудена да отговаря по един и същи начин на всички ваши имейли. Обясних, че казиното обикновено изпитва огромни забавяния и оплакванията работят като вид предпазна мярка. Мирка или някой друг може да разреши забавянето. Трябва да чакате като всички останали. съжалявам 🙁

Автоматичен превод:

Какво ще стане накрая с тегленията??? Чакам 6 работни дни и все още нищо, изпратих безброй имейли... Не разбирам

Автоматичен превод:

За съжаление трябва да изчакате; казиното не е в състояние да навакса всички заявки - това е, което се случва. Имейлите няма да променят това, съжалявам.

Автоматичен превод:

Какво става с това казино?? От миналата седмица чакам две тегления по €500 всяко и пак нищо!!! Изпратих безброй имейли и ми отговарят със същото! На опашката е, имайте търпение и други подобни! Страхувам се, че това няма да мине добре...

Автоматичен превод:

Ако мога, казиното в крайна сметка плаща, но закъсненията са просто ужасни. Дръж се! 🙏

Автоматичен превод:
liageokrik

Тегленията пристигат, но с абсурдни закъснения. Днес току-що получих още 500 евро, за съжаление моментът е такъв и ще бъде такъв за всяко теглене. За това последно теглене чаках 12 дни, по-малко от последните, в които чаках 21 работни дни.. поне има напредък 😂

Автоматичен превод:
licausigiovanni72

Точно така, сега чакам да видя дали можем да накараме казиното да плати месечния лимит от €7000, както е установено. Ще ви уведомя как е минало.

Автоматичен превод:
Radka

Разбирам какво казвате и благодаря на всички за отговорите. Не разбирам обаче как очакват играчите да продължат да играят с тактиката, която следват. Със сигурност не мога да продължа с темпото, което те следват. Просто не е възможно да играя и да спечеля и да не получа печалбите си. Забавянето е ужасно и има голям проблем. Защо, когато казиното ви каже, че в рамките на три работни дни вярвате в това и разчитате на това и действате съответно. Защо казвате, че след най-много 4 дни ще имам тези пари. Нещо, което не става и просто те "закача"...

Автоматичен превод:
liageokrik

Аз и моите колеги си задаваме същия въпрос. Изобщо няма смисъл. Защо някой би искал да продължи да използва такива сайтове? И да, фактът, че поддръжката напълно игнорира ситуацията и продължава да предоставя нереална информация на играчите, е друг огромен провал.

Само ако знаехме, че това е само временен проблем.

Автоматичен превод:
1...26 27 28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини