преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с King Billy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че забелязах от оценките, че нещата вероятно вървят доста зле за нас от Германия 🤷♀️защото оценките от GBR са 4/5 звезди, а тези от Германия са 1 звезда или нещо такова....😖😖
Радвам се, че погледнах отново рецензиите, иначе щях да съм много раздразнен, защото често съм депозирал там, защото наистина винаги се показва сред най-добрите казина, може би просто си мислех, че нямам късмет 🤦♀️но забелязах, очевидно държавата, в която живееш, има значение 🤷♀️🤢
So I noticed from the ratings that things are probably going rather badly for us from Germany 🤷♀️because the ratings from GBR are 4/5 stars and those from Germany are 1 star or something....😖😖
I'm glad to have looked at the reviews again, otherwise I would have been very annoyed because I've often deposited there because it's really always displayed among the top casinos, maybe I just thought I was unlucky 🤦♀️but I noticed , apparently the country you live in makes a difference 🤷♀️🤢
Also mir ist bei den Bewertungen aufgefallen, dass es wahrscheinlich, für uns aus Deutschland eher mies läuft 🤷♀️weil die Bewertungen aus GBR, sind mit 4/5 Sternen und die aus Deutschland 1 Stern oder so ....😖😖
Bin froh, noch mal nach den Bewertungen geschaut zu haben, hätte mich sonst sehr geärgert hab nämlich auch schon oft dort eingezahlt, weil es ja wirklich immer wieder unter den top casinos angezeigt wird, dachte hav vielleicht einfach nur Pech 🤦♀️aber wohl bemerkt, macht das Land in dem man lebt, anscheinend was aus 🤷♀️🤢
KINGBILLY НЕ Е ОДОБРЕНО ЗА JASWIV!
ВЪПРЕКИ ЧЕ ТВЪРДЯТ, ЧЕ ИМАТ ВСИЧКИ БОНУСИ НА СВЕТА, ОТКРИВАМ, ЧЕ РЯДКО СЕ СЛУЧВАТ.
МИСЛЯ, ПО-ПРИГРАЗИРАНИ КЪМ НИКЕЛ-Н-ДАЙМ ПЪНТЕР. ДОБРЕ, АКО ХАРЕСВАТЕ ДА ИГРАЕТЕ НА PENNY SLOTS.
ЗАБАВЛЯВАЙ СЕ!
ЯСВИВ
KINGBILLY IS NOT JASWIV APPROVED!
THOUGH THEY CLAIM TO HAVE ALL THE BONUSES IN THE WORLD, I FIND THEY ARE SELDOM IN COMING.
MORE TAILORED TOWARDS THE NICKEL-N-DIME PUNTER, I THINK. GOOD IF YOU LIKE TO PLAY PENNY SLOTS.
HAVE FUN!
JASWIV
Така че забелязах от оценките, че нещата вероятно вървят доста зле за нас от Германия 🤷♀️защото оценките от GBR са 4/5 звезди, а тези от Германия са 1 звезда или нещо такова....😖😖
Радвам се, че погледнах отново рецензиите, иначе щях да съм много раздразнен, защото често съм депозирал там, защото наистина винаги се показва сред най-добрите казина, може би просто си мислех, че нямам късмет 🤦♀️но забелязах, очевидно държавата, в която живееш, има значение 🤷♀️🤢
So I noticed from the ratings that things are probably going rather badly for us from Germany 🤷♀️because the ratings from GBR are 4/5 stars and those from Germany are 1 star or something....😖😖
I'm glad to have looked at the reviews again, otherwise I would have been very annoyed because I've often deposited there because it's really always displayed among the top casinos, maybe I just thought I was unlucky 🤦♀️but I noticed , apparently the country you live in makes a difference 🤷♀️🤢
Also mir ist bei den Bewertungen aufgefallen, dass es wahrscheinlich, für uns aus Deutschland eher mies läuft 🤷♀️weil die Bewertungen aus GBR, sind mit 4/5 Sternen und die aus Deutschland 1 Stern oder so ....😖😖
Bin froh, noch mal nach den Bewertungen geschaut zu haben, hätte mich sonst sehr geärgert hab nämlich auch schon oft dort eingezahlt, weil es ja wirklich immer wieder unter den top casinos angezeigt wird, dachte hav vielleicht einfach nur Pech 🤦♀️aber wohl bemerkt, macht das Land in dem man lebt, anscheinend was aus 🤷♀️🤢
За съжаление, платците от Германия са изправени пред огромни ограничения, когато става въпрос за игри, опции за плащане. Някои казина просто добавят Германия към ограничените страни, за да избегнат проблеми.
Виж това:
https://casino.guru/forum/casinos/goodman-casino---general-discussion#post-14030
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/more-filters-desirable#post-23444
Чувствайте се свободни да поддържате връзка с Casino Guru NEWS - регион Германия:
Sadly it does, payers from Germany face huge restrictions when it comes to games, payment options. Some casinos simply add Germany to the restricted countries to avoid problems.
Check this out:
https://casino.guru/forum/casinos/goodman-casino---general-discussion#post-14030
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/more-filters-desirable#post-23444
Feel free to stay in touch with Casino Guru NEWS - region Germany:
Опитах всичко, за да получа теглене и те продължават да казват, че липсва адресът и го изпращам толкова много пъти, но те просто продължават да казват едно и също нещо, за да запазят парите, поддръжката тук е толкова лоша
I tryed everything to get withdrawal and they keep saying im missing the address and i send it so many times but they just keep saying the same thing to keep the money the support here is so bad
Здравей.
Бих искал да помогна, но първо мога да използвам допълнителни подробности.
Кой адрес казиното казва, че липсвате, моля? Адрес на електронен портфейл, пощенски адрес, може би?
Какъв документ предоставихте за потвърждение на адреса?
Ако имате конкретно обяснение от казиното, не се колебайте да го предадете тук.
Вярвам, че ще бъде полезно.
Hello there.
I'd like to help, but I could use further details first.
Which address the casino says you're missing, please? E-wallet address, postal address, maybe?
What document did you provide to verify the address?
If you have any concrete explanation from the casino, don't hesitate to pass it on here.
I believe it will be useful.
Здравейте всички,
може ли някой да ми обясни разликата? много объркващо или намерение зад това? бившето казино отговаря с бот в чата.
kingbillycasino
https://www.kingbillycasino6.com
Собственик: Дама Н.В
kingbillycasino
https://www.kingbilly.com
Собственик: N1 Interactive Ltd
Hello everyone,
can someone explain the difference to me? very confusing, or intention behind it? the former casino responds with a bot in the chat.
kingbillycasino
https://www.kingbillycasino6.com
Owner: Dama NV
kingbillycasino
https://www.kingbilly.com
Owner: N1 Interactive Ltd
Hallo zusammen,
kann mir einer den Unterschied erklären ? sehr verwirrend, bzw. Absicht dahinter ? das Erstgenannte Casino antwortet mit einem Bot im Chat.
kingbillycasino
https://www.kingbillycasino6.com
Inhaber: Dama N.V
kingbillycasino
https://www.kingbilly.com
Inhaber: N1 Interactive Ltd
Мисля, че разликата е само в лиценза им. N1 е лицензиран в Малта, а Dama NV в Кюрасао, но зад тези казина стоят същите хора.
I think the difference lies only in their license. N1 is licensed in Malta and Dama NV in Curacao, but there are the same people behind those casinos.
Бонусите са измама за наивни играчи.
Bonuses are a scam for naive players.
Bonusi su prevara za naivne igrače.
Особено бонусите със сложни правила и ограничения, нали? 😀
Especially the bonuses with complicated rules and limitations, right? 😀
Регистрирах Kingbilly казино преди 6 години и след като загубих твърде много, моля да закрия акаунта си. Обещават да направят това и аз забравям цялото казино, след което през следващите 6 години откривам акаунт в може би 100-200 казина и затварям всички останали, ако се чувствам нещастен. Продължавам да играя в няколко казина, където чувствам повече късмет.
Ако видя ново казино, мога да опитам с малко депозит. В този момент, когато се регистрирам или се опитвам да направя първи депозит, понякога получавам съобщение, че вашият акаунт е деактивиран. И това е добре, това е едно от казиното, вече опитвам късмета си и моля за затваряне. Не мога да си спомня всички +100 казина, които затварям.
Вчера депозирах отново в казино kingbilly и нямах проблем с депозита, след това загубих 12 депозита с ужасен студен ход. И по-късно проверете, питам това затваряне преди около 5 години. Сега поддръжката казва, че не вижда стария ми акаунт, но имам всички доказателства в имейла си.
Възможно ли е да накарам някои да се оплачат от казино, които не затварят акаунта ми и това ми позволи да играя и загубено казино, което искам да избягвам?
I register Kingbilly casino 6 years ago and after lost too much, i ask to closure my account. They promise do that and i forget whole casino, then next 6 years i open account maybe 100-200 casinos and closed all other too if feel unlucky. I keep play few casino where i feel better luck.
If i see new casino, i can try with few deposit. On this moment when i register or try to make first deposit, sometimes i get message at your acciunt is disabled. And thats fine, it one of casino i already try my luck and ask closure. Cannot remeber all +100 casinos i make closure.
Yesterday i deposit again on kingbilly casino and no problem with deposit, then i lost 12 deposit with horrible cold run. And later check i ask this closure about 5 years ago. Now support say they dont see my old account but i have all evidence on my email.
Is it possible to make some complain about casino who dont close my account and this let me play and lost casino who i want avoid?
Здравейте.
Е, зависи как точно е бил затворен акаунтът ви преди 5 години.
Ако смятате, че нещо не е наред сега, подайте жалбата и ще видим какво ще излезе от това.
Hello.
Well, it depends on how exactly your account was closed those 5 years back.
If you believe there is something wrong now, submit the complaint and we will see, what comes out of it.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.