ФорумКазинаKing Billy Casino - обща дискусия

King Billy Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Zzz888
|
12908 преглеждания 64 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
PlymouthFury1970
преди 1 месец

Вярвам, че Ник е обяснил всичко във вашата тема за оплакване, където той написа:

„Тъй като казиното поиска допълнителна проверка преди малко повече от седмица и стандартното време за обработка е около 14 дни, ние все още не сме се свързали с тях. Ако сте предоставили всички необходими документи, бих препоръчал да изчакате засега. Въпреки това, ако чакате по-дълго от препоръчаната времева рамка, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме възможността за намеса."

Това е причината да не сме се намесили досега.

Надявам се, че скоро ще има нов отговор от Ник и заедно ще успеем да разрешим този случай.

Имате ли обаче нещо ново по отношение на KYC, след като предоставихте допълнителните документи на казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, че чаках по-дълго от препоръчаната времева рамка. Те одобряват доказателството ми за адрес на 20 септември и след като искат доказателство за моето депо. Изпращам им (26 септември) доказателството за моето депо с датата, сума, с името ми, но хей искат да видят НОМЕРА НА СМЕТКАТА ми. Ето защо те не искат да ми платят. Няма начин да им изпратя тази информация. Те използват тези тактики, за да обезсърчат играчите и мислят, че ще се откажат, но това не е моят случай. Имах ТОЧНО същия проблем през март 2024 г. с казино, което питаше същото: вижте номера на сметката ми. Най-накрая ми платиха, защото вие ми помогнахте със същата ситуация. Мисля, че Petronela беше в този случай. ...Няколко от вас бяха в този случай. Което разбира се оценявам. Вече изпратих важна информация на Ник за всичко това, но ще го изпратя отново.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
PlymouthFury1970
преди 1 месец

Виждам и разбирам разочарованието ви от всичко това.

Моля, имайте търпение, докато Ник не ви отговори и ви информира за следващия ход. Едва тогава ще видим какво може да се направи тук.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Нормално ли е Роми, че след като Ник беше в моя случай, а сега Бранислав, че НИКОЙ от тях като контакт с казино "King Billy"??Почти месец вече подадох жалба!!!Те имат всичките ми документи, но те са държа парите си ($260,00) от седмици, което е незаконно за лицензирано казино....можете ли да ми потвърдите това, моля с цялото ми уважение?Съжалявам, но работя много усилено от моя страна, но изглежда, че съм единственият кой работи....

Автоматичен превод:
PlymouthFury1970
преди 3 седмици

Както виждам във вашата жалба , Бранислав вече се е опитал да се свърже с казиното и очаква отговор от тях.

Моля, имайте предвид, че това е стандартна процедура и се опитайте да бъдете търпеливи, за да видите дали и кога казиното ще комуникира с нашия екип.

Едва тогава ще можем да видим как ще се развие всичко това.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини