Вярвам, че Ник е обяснил всичко във вашата тема за оплакване, където той написа:
„Тъй като казиното поиска допълнителна проверка преди малко повече от седмица и стандартното време за обработка е около 14 дни, ние все още не сме се свързали с тях. Ако сте предоставили всички необходими документи, бих препоръчал да изчакате засега. Въпреки това, ако чакате по-дълго от препоръчаната времева рамка, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме възможността за намеса."
Това е причината да не сме се намесили досега.
Надявам се, че скоро ще има нов отговор от Ник и заедно ще успеем да разрешим този случай.
Имате ли обаче нещо ново по отношение на KYC, след като предоставихте допълнителните документи на казиното?
I believe Nick has explained everything in your complaint thread, where he wrote:
"As the casino requested additional verification just over a week ago, and the standard processing time is around 14 days, we have not yet contacted them. If you have provided all the required documents, I would recommend waiting for now. However, if you have been waiting longer than the recommended time frame, please let us know, and we will look into intervening."
That is the reason we didn't intervene as of yet.
I hope that soon there will be a new response from Nick, and together we'll be able to get this case to its resolution.
Have you got anything new regarding the KYC after you provided the additional documents to the casino, though?