НачалоФорумКазинаKing Billy Casino - обща дискусия

King Billy Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Zzz888
|
13 716 преглеждания 64 отговора |
|
12 3 4
CasinoStreamer88
преди 1 година

😂 Мога да ви уверя, че никой никога не ме е наричал кралица. Разсмяхте ме моментално! 👌

Е, нека вдигнем порядъчен шум, когато поредният голям хит бъде споделен в "печелившата нишка". Предполагам, че би било по-правилно 😉🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че в бъдеще добрите печалби ще идват по-често, защото съм позитивен 🤩

Но нищо не е по-важно от кралицата 👑 😜


🫡🕊🌴

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Бих казал, че Lady Luck е по-важна тук. 😂🙏

Бъди позитивен!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Положителното е единственият вариант, който ни остава в този болен свят 🙂

Приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 1 година

От няколко дни се опитвам да получа парите си изплатени и те продължават да анулират всички форми на доказателство за моя адрес и са изпратили толкова много различни формуляри в рамките на 3 месеца дори PDF файлове, че просто се надявам да вляза и да използвам пари от тяхна страна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах в рамките на 3 дни да се оттегля от техния сайт, те продължават да отхвърлят ИТ и аз изпращам цялата информация, всичко е наред, но те все още отхвърлят информацията за моя адрес и аз изпращам около 10 пъти и сега изпращам 2 PDF файла до техния имейл и поддръжка и все още нищо не се случва те наистина се надявам да отида да похарча парите на сайта, бих го направил, ако знам, че тегленето работи

Автоматичен превод:
nicolaj666
преди 1 година

Но каква е причината за това? Какво не е наред с доказателството за адрес? казаха ли ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че в бъдеще добрите печалби ще идват по-често, защото съм позитивен 🤩

Но нищо не е по-важно от кралицата 👑 😜


🫡🕊🌴

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вярно

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не е лошо казино, добро количество доставчици на плащания

Автоматичен превод:
Veriviconic
преди 5 месеца

Това ли е единственото нещо, което харесваш тук? Имали ли сте опит с поддръжката на клиенти? Кои слотове са вашите любими? Успяхте ли вече да направите теглене? 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден, от дни се опитвам да се верифицирам без успех. Имам печалба от 650 евро и бих искал да ми бъде изплатена. Качих всички документи, но нищо не се случи.

Автоматичен превод:
sisdagi5
преди 3 месеца

Здравейте, точно колко време се опитвате да потвърдите? Доставихте ли документите си в казиното и те все още чакат? Може би казиното все още проверява, така че ще трябва да изчакате. Някакви документи приети ли са или не?

Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не го направят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аха, разбирам, че 2 документа са приети, а другите документи са подадени само преди 2 дни, тогава ще изчакам

много благодаря за информацията

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден, от дни се опитвам да вляза без успех. Качих всички документи, но нищо не се случва. Искам да осребря печалбите си без успех. Моля, проверете.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аха, разбирам, че 2 документа са приети, а другите документи са подадени само преди 2 дни, тогава ще изчакам

много благодаря за информацията

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Значи е на прав път според това, което пишеш. Всичко е наред, знам, че понякога може да е твърде дълго за играчите да чакат няколко дни, но не винаги е необходимо да се притеснявате. Така че, ако казиното е приело два документа, тогава очевидно другите ще бъдат проверени и ще видим дали са наред. Ако нещо се промени, просто ме уведомете. 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не мирише добре: Регистрирам се от няколко месеца и най-накрая поисках две тегления: $60,00 и $200,00 CAD. От самото начало знаех, че когато започнат да ми искат документи, ще имам проблеми с тях. Те искат пример за номера на банковата ми сметка!!!Няма начин през целия си живот да изпратя тези лични данни!Казаха, че документите, които изпратих 2 пъти, не са ясни.Големи лъжи, проверявам отново, преди да им изпратя документите за да се уверя, че са добре. Предстои оплакване. Много разочарован от това отношение....не знам как може да имат толкова висок процент!!!

Автоматичен превод:
PlymouthFury1970
преди 3 месеца

Здравейте,

Колкото и да ми е неприятно да го кажа, проверката обикновено включва банкова информация, особено ако сте депозирали чрез свързан банков метод. Би било по-добре да изберете алтернативно платено занимание за свободното време, ако ви създава неудобство. Моля, не приемайте, че се опитвам да противореча на вашите преживявания; Всичко, което се опитвам да направя, е да ви предпазя от повече неприятни изненади.

Така или иначе, казиното разполага с цели четиринадесет дни от датата на жалбата, за да потвърди акаунта ви и да кредитира печалбите ви. Следователно операцията обикновено е най-успешната стратегия.

Надявам се, че борбите ви няма да продължат твърде дълго.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Подадох оплакване преди дни, но все още чакам отговор от вашия агент. Ако казиното предлага депото с Interact, това означава, че те приемат УСЛОВИЯТА на Interact, което означава, че трябва да направят моите 2 уитдроуа. Когато направи депо, искали ли са доказателство за пребиваване и банково извлечение? Не, така че трябва да платят.....Когато приемат депото с пълни с различни методи, казиното(ата) питат и искат доказателство за КЪДЕ откъде идват парите? Разбира се, че не, но те забогатяват, без да искат НИКАКВО ДОКАЗАТЕЛСТВО за депата, които играчите правят от години и години

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
PlymouthFury1970
преди 2 месеца

Моля, обърнете внимание на таймера на вашата жалба ; Ник ще се свърже с вас скоро и се надяваме, че заедно ще успеем да разрешим този ваш проблем.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Времето Роми? Споменахте ли "ВРЕМЕТО?" вече повече от две седмици започвам да подавам жалба тук, Ник не се свърза нито веднъж с казино "King Billy"!!!Съжалявам, но това е истинска шега!Казиното одобрява всичките ми документи, но не искат да ми платят, защото искат да видят цялата ми информация за банковата ми сметка... номера от банковата ми сметка. Никога през целия ми живот няма да видят тази информация! Моля за първо теглене на 14 септември и още едно на 16 септември! Вече мина повече от месец! Те не могат да държат парите ми по този начин. Тъй като аз имам лиценз за казино, те не могат да направят това и трябва да платят. Можете ли да потвърдите, че лицензирано казино няма право да прави това? Тегленията винаги ще са основните проблеми с онлайн казиното, можем лесно да го видим в много коментари тук и другаде също на подобна платформа.


Друго нещо: имам акаунт в друго онлайн казино, което е собственост на същия собственик като „King Billy". Тук, разбира се, говорим за „Dama". Вече нямам пари в това казино и бях на път да направя депо. Наистина се наслаждавам на това огромно казино и те ми искат НУЛА документи, когато дойде време за теглене. 24 часа и парите са в сметката ми! Сериозно мисля да закрия сметката си там заради отношението на "King Billy" .

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини