ФорумКазинаKineko Casino - обща дискусия

Kineko Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от FunkyDuck
|
7573 преглеждания 67 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Bestbets
преди 9 месеца

Здравейте и отново ви благодаря за актуалната информация относно този случай. Определено не смятам, че е правилно казиното да е оставило жалбата ви така и в крайна сметка нищо да не е решено.

От написаното обаче виждам, че сте прехвърлили жалбата до регулатора, но все още не сте получили отговор. Ако получите такъв от тях, не забравяйте да ни уведомите какво са ви отговорили.

Ако не се получи, чух също, че ще опитате с адвокат. Мисля, че трябва да опитате всички опции, от които можете да избирате. За съжаление нямам необходимия контакт, така че съжалявам, но нямам какво да ви дам.

Както и да е, ще стискам палци ситуацията ви да се разреши и в крайна сметка да намерите справедливо решение. Ако се появи нова информация, ще бъда тук и можете да ме уведомите. Стискам палци. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Стойте далеч от това глупаво казино. Според мен всичко е фалшиво, промоциите и абсолютно всичко, той завърши на 2-ро място в турнир и какво да вярвате, не получих никакви пари

Автоматичен превод:
Bicunbicun
преди 3 месеца

Здравейте, предполагам, че вече сте се свързали с поддръжката за случилото се. Казаха ли ви какво не е наред и какъв е проблемът? Защо не ти дадоха наградата за 2-ро място?

Ако не знаете как да постъпите и имате право на пари от турнира, тогава можете да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне и да проучи всичко.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Поканих зет ми да играе в това скапано казино, а те ми казаха, че имам много акаунти, това е претекст да дам парите

Автоматичен превод:
Bicunbicun
преди 3 месеца

Обикновено е против правилата едно казино да има акаунти на хора, които споделят едно и също домакинство, wifi и т.н. И така, живеете ли в едно домакинство? Понякога тези казуси са трудни за решаване и при някои неясни случаи е добре да се подаде жалба, затова питам.

Автоматичен превод:
Публикация на saplingswinner е изтрит
saplingswinner
преди 1 месец

За всеки, който се интересува да следи вашата програма, добавям линка - той е тук 👈

Съжаляваме, че не можем да бъдем много полезни в този момент. Наистина се надявам, че казиното скоро ще разреши изплащането.

Ще бъдем тук за всякакви актуализации!

Автоматичен превод:
Публикация на saplingswinner е изтрит
saplingswinner
преди 1 месец

Какво искаш да кажеш с това? Защо трябва да го стартирате отново?🤷‍♀️

Ако имате нужда от нещо относно вашата жалба, просто се свържете с вашия разрешаващ проблем, Ник, и той със сигурност ще може да ви помогне.

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ, моля.

Автоматичен превод:
Публикация на saplingswinner е изтрит
saplingswinner
преди 1 месец

здравей

Бих постъпил както предложи Роми.

Ако имате нужда от нещо относно вашата жалба, просто се свържете с вашия разрешаващ проблем, Ник, и той със сигурност ще може да ви помогне.

Той би трябвало да може да скрие вашите екранни снимки като чувствителна информация, ако го предпочита по този начин. Така че съм напълно убеден, че не е необходимо да започвате жалбата отново.

Ще информирам Ник, ако нямате нищо против. Би трябвало да е по-бързо.

Освен това току-що намерих вашия имейл - предполагам, че нямате нужда от друг отговор.

Автоматичен превод:
Публикация на saplingswinner е изтрит
saplingswinner
преди 1 месец

Мисля, че ако съм го видял правилно, вече трябва да е направено. Чувствайте се свободни да се свържете с Ник в темата или ако сте му изпратили доказателства по имейл. Но трябва да е добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец
Публикация на saplingswinner е изтрит
преди 1 месец

здравей

Виждам всички публикации, съдържащи екранни снимки в нишката за оплакване, като скрити от обществеността. Трябва да призная обаче, че ми е трудно да мисля, че тези екранни снимки някога ще нарушат правилата. Обясниха ли конкретния проблем? Логично е, че ще трябва да видим част от информацията от вашия акаунт предвид продължаващия спор с казиното. Предполагам, че няма друг начин да го направя.

Във всеки случай се надявам, че ще бъдат наистина мотивирани да коригират проблема, поне толкова, колкото ги е грижа за екранните снимки. 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на saplingswinner е изтрит
saplingswinner
преди 1 месец

благодаря ви Само за да съм сигурен, че няма да се сблъскате с други усложнения, току-що информирах Ник за това правило.

Ще направим някои малки корекции в жалбата, така че тези екранни снимки да бъдат скрити дори от представителя на казиното. За това Ник ще ви изпрати имейл. Въпреки че вашето оплакване е единственото, което сме разгледали досега, аз все пак смятам, че това казино е сред по-добрите. Нямаше много място за директна комуникация относно сътрудничеството в рамките на жалбата на играча.

Е, стискам ти палци!!





Автоматичен превод:
Публикация на saplingswinner е изтрит
Публикация на saplingswinner е изтрит
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини