Уважаеми екип на казино гуру,
Kineko Casino ми дължи приблизително $4600, сума, спечелена чрез спортни залагания. Първоначално не подадох официална жалба тук, а споделих информативна публикация. Все пак подадох жалба до Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Представителят на казиното се отказа от дискусията, оставяйки жалбата неразрешена. Ескалирах случая до регулатора и открих, че Kineko невярно е твърдял, че проблемът е разрешен. Разкрих тази дезинформация и поисках допълнителна помощ от регулатора.
Сега забелязвам, че казиното е в процес на рестартиране и което е по-важно, то е посочено на вашия сайт като нов собственик: CRGC MANAGEMENT LIMITADA с лиценз от друга юрисдикция.
Успях да идентифицирам екипа за разработка на Kineko по име и обмислях да потърся помощ от полицията в тяхната страна. Това не е просто случай на несъстоятелност, а умишлени действия, които отговарят на критериите за онлайн измама.
Въпреки това, като видях, че казиното вече има нов собственик, разбрах, че подобни придобивания обикновено включват „както активи, така и пасиви".
Бих искал да попитам вашия екип:
- Имам ли основание да предявя претенциите си към новия собственик на казиното?
Благодаря ви предварително за съдействието. Очаквам вашия отговор!
Dear Casino Guru Team,
Kineko Casino owes me approximately $4,600, a sum won through sports betting. Initially, I did not file a formal complaint here but shared an informative post. However, I did submit a complaint to Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
The casino’s representative abandoned the discussion, leaving the complaint unresolved. I escalated the case to the regulator and discovered that Kineko had falsely claimed the issue was resolved. I exposed this misinformation and requested further assistance from the regulator.
Now I notice that the casino is undergoing a relaunch, and more importantly, it is listed on your site as being under new ownership: CRGC MANAGEMENT LIMITADA with a license from a different jurisdiction.
I managed to identify the Kineko development team by name and was considering seeking assistance from the police in their country. This is not merely a case of insolvency but deliberate actions that meet the criteria for online fraud.
However, seeing that the casino now has a new owner, I realized such acquisitions typically include "both assets and liabilities."
I would like to ask your team:
- Do I have grounds to bring my claims to the new owner of the casino?
Thank you in advance for your assistance. I look forward to your response!
Автоматичен превод: