Здравейте и отново ви благодаря за актуалната информация относно този случай. Определено не смятам, че е правилно казиното да е оставило жалбата ви така и в крайна сметка нищо да не е решено.
От написаното обаче виждам, че сте прехвърлили жалбата до регулатора, но все още не сте получили отговор. Ако получите такъв от тях, не забравяйте да ни уведомите какво са ви отговорили.
Ако не се получи, чух също, че ще опитате с адвокат. Мисля, че трябва да опитате всички опции, от които можете да избирате. За съжаление нямам необходимия контакт, така че съжалявам, но нямам какво да ви дам.
Както и да е, ще стискам палци ситуацията ви да се разреши и в крайна сметка да намерите справедливо решение. Ако се появи нова информация, ще бъда тук и можете да ме уведомите. Стискам палци. 🤞☘️
Hi and thank you again for your update on this case. I certainly don't think it's right for the casino to have left your complaint like that and nothing was resolved in the end.
However, I see from what you wrote that you have escalated the complaint to the regulator, but you have not yet received a response. If you do get one from them, be sure to let us know what they wrote you back.
If it doesn't work out, I've also heard that you're going to try a lawyer. I think you need to try all the options you have to choose from. Unfortunately, I don't have the contact you need so I'm sorry but I have nothing to give you.
Anyway, I'll keep my fingers crossed that your situation gets resolved and you end up with a fair solution. If any new information comes up, I'll be here and you can let me know. Fingers crossed. 🤞☘️