здравей
Бих постъпил както предложи Роми.
Ако имате нужда от нещо относно вашата жалба, просто се свържете с вашия разрешаващ проблем, Ник, и той със сигурност ще може да ви помогне.
Той би трябвало да може да скрие вашите екранни снимки като чувствителна информация, ако го предпочита по този начин. Така че съм напълно убеден, че не е необходимо да започвате жалбата отново.
Ще информирам Ник, ако нямате нищо против. Би трябвало да е по-бързо.
Освен това току-що намерих вашия имейл - предполагам, че нямате нужда от друг отговор.
Hello,
I would do as Romi suggested.
If you need anything regarding your complaint, just contact your resolver, Nick, and he will surely be able to help you out.
He should be able to hide your screenshots as sensitive information if prefer it this way. Thus, I'm quite convinced you don't need to start the complaint again.
I'll inform Nick, if you don't mind. Should be quicker.
Additionally, I just found your email - I guess you don't need another reply.
Автоматичен превод: