НачалоФорумКазинаKineko Casino - обща дискусия

Kineko Casino - обща дискусия (страница 4)

19 945 преглеждания 75 отговора |
преди 2 години
|
1...3 4
Добавете пост
Jaro
преди 1 година

Поканих зет ми да играе в това скапано казино, а те ми казаха, че имам много акаунти, това е претекст да дам парите

Автоматичен превод:
Bicunbicun
преди 1 година

Обикновено е против правилата едно казино да има акаунти на хора, които споделят едно и също домакинство, wifi и т.н. И така, живеете ли в едно домакинство? Понякога тези казуси са трудни за решаване и при някои неясни случаи е добре да се подаде жалба, затова питам.

Автоматичен превод:
saplingswinner
преди 1 година

За всеки, който се интересува да следи вашата програма, добавям линка - той е тук 👈

Съжаляваме, че не можем да бъдем много полезни в този момент. Наистина се надявам, че казиното скоро ще разреши изплащането.

Ще бъдем тук за всякакви актуализации!

Автоматичен превод:
saplingswinner
преди 1 година

Какво искаш да кажеш с това? Защо трябва да го стартирате отново?🤷‍♀️

Ако имате нужда от нещо относно вашата жалба, просто се свържете с вашия разрешаващ проблем, Ник, и той със сигурност ще може да ви помогне.

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ, моля.

Автоматичен превод:
saplingswinner
преди 1 година

здравей

Бих постъпил както предложи Роми.

Ако имате нужда от нещо относно вашата жалба, просто се свържете с вашия разрешаващ проблем, Ник, и той със сигурност ще може да ви помогне.

Той би трябвало да може да скрие вашите екранни снимки като чувствителна информация, ако го предпочита по този начин. Така че съм напълно убеден, че не е необходимо да започвате жалбата отново.

Ще информирам Ник, ако нямате нищо против. Би трябвало да е по-бързо.

Освен това току-що намерих вашия имейл - предполагам, че нямате нужда от друг отговор.

Автоматичен превод:
saplingswinner
преди 1 година

Мисля, че ако съм го видял правилно, вече трябва да е направено. Чувствайте се свободни да се свържете с Ник в темата или ако сте му изпратили доказателства по имейл. Но трябва да е добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година
saplingswinner изтри публикацията
преди 1 година

здравей

Виждам всички публикации, съдържащи екранни снимки в нишката за оплакване, като скрити от обществеността. Трябва да призная обаче, че ми е трудно да мисля, че тези екранни снимки някога ще нарушат правилата. Обясниха ли конкретния проблем? Логично е, че ще трябва да видим част от информацията от вашия акаунт предвид продължаващия спор с казиното. Предполагам, че няма друг начин да го направя.

Във всеки случай се надявам, че ще бъдат наистина мотивирани да коригират проблема, поне толкова, колкото ги е грижа за екранните снимки. 🙂

Автоматичен превод:
saplingswinner
преди 1 година

благодаря ви Само за да съм сигурен, че няма да се сблъскате с други усложнения, току-що информирах Ник за това правило.

Ще направим някои малки корекции в жалбата, така че тези екранни снимки да бъдат скрити дори от представителя на казиното. За това Ник ще ви изпрати имейл. Въпреки че вашето оплакване е единственото, което сме разгледали досега, аз все пак смятам, че това казино е сред по-добрите. Нямаше много място за директна комуникация относно сътрудничеството в рамките на жалбата на играча.

Е, стискам ти палци!!





Автоматичен превод:
преди 1 година

Kineko Casino току-що беше добавено. Все пак оценката може да е по-добра: https://casino.guru/kineko-casino-review

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми екип на казино гуру,


Kineko Casino ми дължи приблизително $4600, сума, спечелена чрез спортни залагания. Първоначално не подадох официална жалба тук, а споделих информативна публикация. Все пак подадох жалба до Askgamblers:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back


Представителят на казиното се отказа от дискусията, оставяйки жалбата неразрешена. Ескалирах случая до регулатора и открих, че Kineko невярно е твърдял, че проблемът е разрешен. Разкрих тази дезинформация и поисках допълнителна помощ от регулатора.


Сега забелязвам, че казиното е в процес на рестартиране и което е по-важно, то е посочено на вашия сайт като нов собственик: CRGC MANAGEMENT LIMITADA с лиценз от друга юрисдикция.


Успях да идентифицирам екипа за разработка на Kineko по име и обмислях да потърся помощ от полицията в тяхната страна. Това не е просто случай на несъстоятелност, а умишлени действия, които отговарят на критериите за онлайн измама.


Въпреки това, като видях, че казиното вече има нов собственик, разбрах, че подобни придобивания обикновено включват „както активи, така и пасиви".


Бих искал да попитам вашия екип:


- Имам ли основание да предявя претенциите си към новия собственик на казиното?


Благодаря ви предварително за съдействието. Очаквам вашия отговор!

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Здравей, добър въпрос. Все пак бих се опитал да попитам адвокат на твое място. Не знам как е в коя държава и дали задълженията от единия субект се прехвърлят към другия. Може би зависи от някои определени неща и не винаги е така.

Затова вероятно бих предпочел да се консултирам с някой, който го разбира по-добре, защото не съм запознат с този въпрос.

Както и да е, като казваш, че си отнесъл случая към лиценза, какво те отписаха? Още ли разследват? Очевидно бих изчакал тяхното решение, освен ако това, което споменахте, не е краят на изпуснатата информация.

Автоматичен превод:
Orde0 изтри публикацията
Orde0
преди 10 месеца

Може би опитайте да използвате бутона „отговор", за да може потребителят да бъде уведомен за вашата публикация. 😉

Бихте ли искали да ни кажете повече за това какъв проблем изпитвате в това казино? Можем ли да помогнем по някакъв начин?

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 10 месеца

Здравей @Bestbets. И аз съм жертва на тези измамници. Може ли да имаме телеграмчат?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 10 месеца

Здравей Orde0,

Мисля, че е страхотна идея да се свържем и да работим заедно, за да намерим начин да възстановим средствата си. Сега ще се свържа с Роми, администратора на форума, и ще я помоля да ви изпрати данните ми за контакт. След като ги получите, не се колебайте да ми изпратите съобщение и можем да установим контакт в Telegram или друга платформа за съобщения.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Здравей Роми,

Orde0 и аз бихме искали да установим контакт, за да разрешим някои общи проблеми, пред които сме изправени. Ще бъдете ли така любезен да предоставите на Orde0 подробности за моя профил (име и имейл), за да могат да се свържат с мен?

Благодаря ви предварително за съдействието.

Автоматичен превод:
Orde0 изтри публикацията
преди 10 месеца

Здравей Роми,

Orde0 и аз бихме искали да установим контакт, за да разрешим някои общи проблеми, пред които сме изправени. Ще бъдете ли така любезен да предоставите на Orde0 подробности за моя профил (име и имейл), за да могат да се свържат с мен?

Благодаря ви предварително за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

хей Виждам, че потребителят ви е предоставил информацията. Така или иначе не би било възможно да се направи това поради GDPR, знаете.

Надявам се, че ще намерите някои решения заедно.

Автоматичен превод:
1...3 4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини