преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kineko Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Поискано теглене на Bitcoin преди 8 дни. Някой с опит колко време отнема? Обслужването на клиенти продължава да „изпраща напомняния", но никога не получава обратна връзка…..
Requested a Bitcoin withdrawal 8 days ago. Anyone with experience how long it take? Customer service keep ‘sending reminders’ but never get feedback…..
8 дни за биткойни за мен са като цяла вечност.
Чудя се на кого казиното продължава да изпраща тези напомняния...
8 days for Bitcoin it's like an eternity to me.
To whom the casino keeps sending those reminders, I wonder...
Хареса ми, че казиното и букмейкърът са на едно място. Оказа се, че печели в ротативки. Но проблемът с тегленето на средства. Точно както FunkyDuck постави средства за теглене на биткойн, изминаха точно 7 дни, тегленето виси в очакване, не може да бъде отменено. Службата за поддръжка не знае причините за забавянето на тегленето и времето, тя само изпраща заявки и така нататък в продължение на 7 дни. Все още няма да пиша жалба, надявам се, че има технически проблеми и до няколко дни средствата ще бъдат изтеглени.
I liked that the casino and the bookmaker are in one place. It turned out to win in slots. But the trouble with the withdrawal of funds. Just like FunkyDuck put funds for withdrawal on bitcoin, exactly 7 days have passed, the withdrawal is hanging pending, it cannot be canceled. The support service does not know the reasons for the withdrawal delay and the timing, it only sends requests, and so on for 7 days. I won’t write a complaint yet, I hope that there are technical problems and in a couple of days the funds will be withdrawn.
Понравилось что казино и букмекер в одном месте. Получилось выиграть в слотах. Но с выводом средств беда. Также как и FunkyDuck поставил средства на вывод на bitcoin, прошло ровно 7 дней вывод висит в ожидании, отменить нельзя. Служба поддержки не знает причины задержки вывода и сроки, только отправляет запросы, и так все 7 дней. Жалобу пока писать не буду, надеюсь что технические проблемы и через пару дней средства выведут.
Здравейте всички, сега чакам от събота за теглене, те ми казват, че системата е маркирала акаунта ми и сега проучват. Също така се опитах отново да се присъединя към Discord, но тази връзка за покана днес изглежда невалидна. Ще изчакам още няколко дни и ще дойда с актуализация
Hey u all I wait now since Saturday for a withdrawal they tell me the system flagged my acount and are now investigating. I also tried too join discord again but that invit link seems to be invalid today il wait some more days and come with an update
Поискано теглене на Bitcoin преди 8 дни. Някой с опит колко време отнема? Обслужването на клиенти продължава да „изпраща напомняния", но никога не получава обратна връзка…..
Requested a Bitcoin withdrawal 8 days ago. Anyone with experience how long it take? Customer service keep ‘sending reminders’ but never get feedback…..
След многократно преследване в крайна сметка получих оттеглянето си.
Депозирах отново два пъти, но загубих много бързо и сега конните надбягвания изчезнаха от спорта, така че се отказах от това казино...
After repeated chasing I eventually did get my withdrawal.
I deposited again twice, but lost very quickly and now the horse racing disappeared from Sports, so I’ve given up in this casino….
Казаха ми, че разследват акаунта ми, казаха ли ви същото? Благодаря за отговора между другото
They told me they are investigating my acount did they tell u the same ? Thx for answer btw
Тогава изпитвам облекчение, надявам се, че ще получа печалбите си. Имате ли разногласия или нещо друго, за което мога да се свържа с вас?
Then I’m in relief i hopefully will get my winnings do u have discord or anything Els I can contact u on?
Ще публикувам актуализация, ако нещо се промени и ще получа средствата си
Il post update if anything changes and I get my funds
Преди 2 дни получих съобщение от службата за поддръжка: Току-що получих това съобщение от ръководството
Моля, изпратете съобщение, че нашият екип за съответствие преглежда неговия акаунт, тъй като е бил автоматично маркиран от системата. ако всичко е наред, оттеглянето му ще бъде обработено. може да отнеме още до 3 дни.
Предстои 9 дни теглене на средства. второто теглене на средства се случи моментално, точно като вашето.
2 days ago I received a message from the support service : Just had this message from management
Please message that our compliance team is reviewing his account as it was automatically flagged by the system. if all is well, his withdrawal will be processed. it can take up to 3 more days.
9 days withdrawal of funds pending. the second withdrawal of funds occurred instantly, just like yours.
не мога да повярвам какво става, приятел, същото се случи и с мен, просто се надявам да си платят
i cant believe wat is going on mate the same thing happened to me i just hope they pay out
така че ще трябва да получите отговор или поне да ви изпратим средства до утре, стискам палци приятел
so u would need to get a reply or atleast funds send to you by tomorow i have my fingers crossed mate
Само аз ли съм, или виждате и модела в подхода на казиното? 😀
Ако акаунтът е маркиран по някакъв начин автоматично, това е само намек за казиното да го провери, всъщност може да означава, че нещо се променя от нищото, за да затвори акаунта.
Но съм изумен, че и двамата сте или сте били в идентична ситуация. По-конкретно фактът, че второто теглене е моментално, звучи интересно.
Стискам палци и на двама ви - дръжте ни в течение.
Is it just me, or do you also see the pattern in the casino's approach? 😀
If the account is somehow flagged automatically, it is just a hint for the casino to check it up, it actually could mean anything scaling from nothing at all to close the account.
But I'm amazed you both are or were in an identical situation. Specifically, the fact that the second withdrawal is instant sounds interesting.
I have my fingers crossed for both of you - keep us posted.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.