Здравейте, уважаеми членове и екип на Casino Guru,
И аз имах проблем с този оператор. Тъй като моят случай се отнася до сферата на спортните залагания, разбирам, че може да не попада напълно в обхвата на вашия опит, но се надявам, че все пак ще му обърнете внимание.
Ползвам услугите на този оператор от ноември миналата година и до скоро не бях имал проблеми. До момента имам 5 успешни тегления (прилагам файла), като времето за обработка достига до максимум 2-3 дни.
Последното ми теглене, регистрирано на 15 август, се забави и три пъти се свързах с оператора, като получих уклончиви отговори, че ще го проверят. Сега виждам, че други потребители са се сблъскали със забавяне на своите заявки за теглене през същия период. Тегленето ми беше за $2,000, в допълнение към които имах оставащ баланс от още $2,656.43.
След 4 дни забелязах, че балансът ми е 0 (нула) и намерих съобщение от оператора, което включвам тук.
Действието, което предприеха срещу мен, беше да отменят заявката за теглене и да анулират печелившите ми залози от преди около 3 месеца. Всичките ми залози бяха направени на футболни мачове от големите европейски лиги. Цялата ми дейност в областта на залаганията не дава абсолютно никакви основания за подозрение за злоупотреба, която потенциално може да бъде санкционирана.
Виждам амбициите на тази компания да създаде платформа DeFi и да въведе свой собствен токен. Това предполага, че те трябва да се стремят да спечелят доверието на своите потребители по всякакъв възможен начин.
Разбирам кризата с ликвидността, в която те очевидно са изпаднали, но това е безпрецедентен случай в индустрията на залаганията. Действията им са непрофесионални и дори могат да бъдат квалифицирани като "незаконни", тъй като нарушават основните изисквания на лиценза им, свързани с осигуряване на безопасна среда за игри.
Протестирах действията им, като подадох жалба до ръководството им, но минаха повече от регламентираните 7 дни за разглеждане на жалбата и не получих отговор.
Ще трябва да подам жалба за случая в сайт за ADR, който разглежда случаи на спортни залагания. Може ли обаче Casino Guru, в качеството си на признат авторитет, евентуално да се свърже с тези хора и да ги призове да преразгледат действията си? Бих могъл да изчакам още няколко дни, преди да продължа с жалбата си до компетентен посредник за спортни залагания.
Благодаря ви предварително за вниманието и помощта. С нетърпение очаквам вашето мнение по въпроса.
Hello respected members and the Casino Guru team,
I too have encountered a problem with this operator. Since my case pertains to the realm of sports betting, I understand that it might not fully fall within the scope of your expertise, but I am hopeful that you would still give it your attention.
I have been using the services of this operator since November last year and had not experienced any problems until recently. To date, I have made 5 successful withdrawals (I am attaching the file), with the processing time reaching up to a maximum of 2-3 days.
My last withdrawal, registered on August 15th, was delayed, and I contacted the operator three times, receiving evasive answers that they would check on it. Now I see that other users have faced delays in their withdrawal requests during the same period. My withdrawal was for $2,000, in addition to which I had a remaining balance of another $2,656.43.
After 4 days, I noticed that my balance was 0 (zero) and found a message from the operator, which I am including here.
The action they took against me was to cancel the withdrawal request and void my winning bets from about 3 months ago. All my bets were placed on soccer matches in the major European leagues. My entire betting activity gives absolutely no grounds for suspecting any malpractice that might potentially be sanctioned.
I see the ambitions of this company to create a DeFi platform and introduce their own token. This suggests that they should strive to earn the trust of their users in every possible way.
I do understand the liquidity crisis they have apparently fallen into, but this is an unprecedented case in the betting industry. Their actions are unprofessional and can even be qualified as "illegal", as they violate the basic requirements of their license, related to providing a safe gaming environment.
I protested their actions by filing a complaint with their management, but it has been more than the regulated 7 days for complaint processing, and I have received no response.
I will have to file a complaint about the case with an ADR site that handles sports betting cases. However, could Casino Guru, in its capacity as a recognized authority, possibly contact these people and urge them to reconsider their actions? I could wait a few more days before proceeding with my complaint to a competent sports betting mediator.
Thank you in advance for your attention and assistance. I eagerly await your opinion on the matter.
Автоматичен превод: