ФорумКазинаKineko Casino - обща дискусия

Kineko Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от FunkyDuck
|
7546 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 1 година

Малките тегления моментално стават по-големи, след като са склонни да бъдат задържани за дълъг период от време, за съжаление все още нищо не се е случило

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен съм. Надявам се, че ще успеете да се оттеглите до петък, както споменахте, и няма да има повече проблеми в тази ситуация.

Стискаме палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, малкото ми теглене беше незабавно потвърдено, но съм сигурен, че имат ръчен преглед веднага щом достигне определена сума и станах много нетърпелив, когато става дума за дълги процеси на теглене, тъй като казината, в които редовно играя, имат незабавно потвърждение, независимо от сумата.

Въпреки че, като се замисля, не мога да си спомня да съм правил KYC каквото и да било на Kineko и все пак да съм получавал плащане.

(също не съм правил депозит)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката от kineko изпрати съобщение на разработчиците в неделя и го попитах дали са отговорили днес, но все още няма да има жалба за отговор в петък. Не разбирам защо не могат просто да ми кажат какъв е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, малкото ми теглене беше незабавно потвърдено, но съм сигурен, че имат ръчен преглед веднага щом достигне определена сума и станах много нетърпелив, когато става дума за дълги процеси на теглене, тъй като казината, в които редовно играя, имат незабавно потвърждение, независимо от сумата.

Въпреки че, като се замисля, не мога да си спомня да съм правил KYC каквото и да било на Kineko и все пак да съм получавал плащане.

(също не съм правил депозит)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че е добре, ако досега сте правили само тегления, без да правите никакви депозити. Не много играчи могат да се похвалят с това.

Що се отнася до проверката, от моя гледна точка е доста странно, че досега не ви се е налагало да правите такава.

Имали ли сте няколко тегления в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката от kineko изпрати съобщение на разработчиците в неделя и го попитах дали са отговорили днес, но все още няма да има жалба за отговор в петък. Не разбирам защо не могат просто да ми кажат какъв е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И на мен ми се струва неразумно, но ако не го направят, то точно както си написал, най-добре е да подадеш жалба.

Да видим дали дотогава не можем да получим нормален отговор от казиното.

Автоматичен превод:
Публикация на satankid22 е изтрит
преди 1 година

file Заслужаваше си чакането!

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Това е перфектно. 😁✌

Преди малко писах на играч, който също потвърди, че е получил печалбите си в друго казино. Така че денят изглежда щастлив. Страхотно е, когато нещата най-накрая се подредят, без да възникват повече проблеми.

Надявам се да се насладите на печалбите си.

Както и да е, смятате ли, че това казино все още си струва да опитате? 😊

Автоматичен превод:
Публикация на satankid22 е изтрит
Jaro
преди 1 година

Това казино не си струва ничие време, сега забавят моето теглене на 200 usd от вчера това казино е най-бавното крипто казино досега. След като получа моите 200 usd, никога повече няма да играя тук, препоръчвам на никого да не играе тук, толкова много други и по-добри казина има, така че помислете добре, преди да депозирате тук.

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Хм. Ситуацията ви все още се променя и тегленето ви предстои или вече сте получили парите си със закъснение?

Мисля, че тъй като вече се справихме заедно с един проблем с това казино, вероятно би било добра идея да не играете тук, ако продължават да се появяват. Казват "не можеш два пъти да стъпиш в една и съща река" и смятам, че тази поговорка е особено подходяща за твоя случай.

Надявам се, че ще имате по-добри преживявания в бъдеще.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Всичко подредено, но все още лошо казино

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Колко време ви отне да получите крипто плащането? Бих казал, че числата работят като най-добрата демонстрация за другите, но ще оставя допълнителен коментар за вас.

Радвам се, че можеш да продължиш напред. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, уважаеми членове и екип на Casino Guru,


И аз имах проблем с този оператор. Тъй като моят случай се отнася до сферата на спортните залагания, разбирам, че може да не попада напълно в обхвата на вашия опит, но се надявам, че все пак ще му обърнете внимание.

Ползвам услугите на този оператор от ноември миналата година и до скоро не бях имал проблеми. До момента имам 5 успешни тегления (прилагам файла), като времето за обработка достига до максимум 2-3 дни.

file

Последното ми теглене, регистрирано на 15 август, се забави и три пъти се свързах с оператора, като получих уклончиви отговори, че ще го проверят. Сега виждам, че други потребители са се сблъскали със забавяне на своите заявки за теглене през същия период. Тегленето ми беше за $2,000, в допълнение към които имах оставащ баланс от още $2,656.43.

След 4 дни забелязах, че балансът ми е 0 (нула) и намерих съобщение от оператора, което включвам тук.

file

Действието, което предприеха срещу мен, беше да отменят заявката за теглене и да анулират печелившите ми залози от преди около 3 месеца. Всичките ми залози бяха направени на футболни мачове от големите европейски лиги. Цялата ми дейност в областта на залаганията не дава абсолютно никакви основания за подозрение за злоупотреба, която потенциално може да бъде санкционирана.

Виждам амбициите на тази компания да създаде платформа DeFi и да въведе свой собствен токен. Това предполага, че те трябва да се стремят да спечелят доверието на своите потребители по всякакъв възможен начин.

Разбирам кризата с ликвидността, в която те очевидно са изпаднали, но това е безпрецедентен случай в индустрията на залаганията. Действията им са непрофесионални и дори могат да бъдат квалифицирани като "незаконни", тъй като нарушават основните изисквания на лиценза им, свързани с осигуряване на безопасна среда за игри.

Протестирах действията им, като подадох жалба до ръководството им, но минаха повече от регламентираните 7 дни за разглеждане на жалбата и не получих отговор.

Ще трябва да подам жалба за случая в сайт за ADR, който разглежда случаи на спортни залагания. Може ли обаче Casino Guru, в качеството си на признат авторитет, евентуално да се свърже с тези хора и да ги призове да преразгледат действията си? Бих могъл да изчакам още няколко дни, преди да продължа с жалбата си до компетентен посредник за спортни залагания.


Благодаря ви предварително за вниманието и помощта. С нетърпение очаквам вашето мнение по въпроса.

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Здравейте, бих искал да започна, като кажа, че много съжалявам за вашата ситуация. Въпреки това, тъй като се занимаваме с онлайн казина и нямаме експерти по спортни залагания и аз не съм един от тях и също така нямаме клон, не е възможно да вземем подходящо мнение относно вашето случай.

Все пак мисля, че що се отнася до оплакването, което споменахте, след като прочетох поста ви, бих ви препоръчал да опитате някой реномиран сайт, където могат да разгледат подробно вашия случай и да оценят ситуацията ви. Мисля, че поне мога да помогна, като предложа някои сайтове, където можете да подадете жалба. Ето връзките, където можете да го направите:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че това ще ви помогне поне малко и ще се радвам, ако можете да ни уведомите как върви вашият случай или как се разви, когато решите да подадете жалба. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

толкова се радвам, че вече не залагам, печелите и дори не можете да получите печалбата си в мръсната индустрия

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Мисля, че това е може би най-доброто решение, защото ако не го играете разумно, може да се окаже доста зле.

Въпреки това, ако някой вече играе, винаги е най-добре да проверите казиното, където играчът ще депозира, защото там той влага парите си.

Надявам се, че ще ви издържи възможно най-дълго. Поне няма да се сблъсквате с подобни проблеми, нали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро!


Вярвам, че за вас лично и за цялата общност ще бъде интересно да научите продължението на моя случай.

Подадох жалба до Askgamblers, която може да се види на тази връзка:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back

Ако връзката не се отвори, отидете на сайта на Askgamblers, намерете Kineko и превъртете до края на страницата - има оплаквания.

Няма нужда да преразказвам нещата накратко, защото целият случай се чете за 5 минути.

Мисля, че всичко е ясно дори и за любителите в областта на спортните залагания. Успях да локализирам „група крипто ентусиасти", които планират да превърнат Kineko в просперираща DeFi платформа със собствен токен и да привлекат средства на инвеститорите под формата на така нареченото „Залагане". Но за съжаление с такъв морал и подобни действия на описаните в жалбата ще им бъде доста трудно да реализират добрите си намерения. Ще се въздържа от квалификация на действията на хората от Кинеко, както и от разкриване на лична информация за тях. Адвокатска кантора в тяхната страна ме увери, че ако не получа средствата си, като жертва на измама мога да докладвам престъпление на тяхната полиция. В този случай офшорното прикритие - Sunseven NV, няма да им помогне да избегнат разследване и да понесат наказателна отговорност.

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 11 месеца

Здравейте и благодаря за информативния пост. Мисля, че този тип неща определено са добре дошли и полезни и за други играчи, тъй като отразяват вашия опит. Благодаря и за връзката, тъй като сега и други могат да я прочетат.

Следователно, ако не сте получили средствата си, възможно ли е да ни уведомите как върви отново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей отново Джаро!


Мисля, че ще ви бъде интересно да погледнете отново URL адреса, който вече публикувах преди 2 месеца, и да проследите случая до края:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back

Kineko просто напусна спора и жалбата беше затворена като „Неразрешена".


Попълних и подадох жалба до регулатора (Antilephone NV) по установения ред, но вече месец нямам отговор.

Виждам, че вашият колега Михал е сложил край на жалба на вашия сайт, като Kineko се съгласи да плати в продължение на години значителна сума, дължима на играч от Норвегия:


https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experiencing-continued-withdrawal


Намерението на Кинеко да останат на пазара ме кара да вярвам, че след съдебно дело срещу тях ще мога да бъда доволен. Така че ще изчакам още малко да се намеси регулатора, след което ще бъда принуден да търся подходящ адвокат. Ако имате предвид адвокат/фирма, с която традиционно да работите в Кюрасао, ще съм благодарен, ако можете да ми изпратите техните данни за контакт.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини