Съгласен съм. Надявам се, че ще успеете да се оттеглите до петък, както споменахте, и няма да има повече проблеми в тази ситуация.
Стискаме палци 🤞
I agree. I hope that you will also manage to withdraw by Friday as you mentioned and there will be no further problems in this situation.
Fingers crossed 🤞
Да, малкото ми теглене беше незабавно потвърдено, но съм сигурен, че имат ръчен преглед веднага щом достигне определена сума и станах много нетърпелив, когато става дума за дълги процеси на теглене, тъй като казината, в които редовно играя, имат незабавно потвърждение, независимо от сумата.
Въпреки че, като се замисля, не мога да си спомня да съм правил KYC каквото и да било на Kineko и все пак да съм получавал плащане.
(също не съм правил депозит)
Yes my small withdrawal was instantly confirmed but I'm sure they have manual review as soon as it reaches a certain amount and I have became very impatient when it comes to long withdrawal processes as the Casinos I am regularly playing at have instant confirmation regardless of the amount.
Although When I think about it I can't recall doing any KYC whatsoever on Kineko and still got paid.
(Haven't made any deposit either)
Поддръжката от kineko изпрати съобщение на разработчиците в неделя и го попитах дали са отговорили днес, но все още няма да има жалба за отговор в петък. Не разбирам защо не могат просто да ми кажат какъв е проблемът.
The support from kineko send the dev a message on Sunday and I asked him if they had replied today but still no answer complaint wil be made Friday. I don’t understand why they can’t just tell me wat the problem is.
Да, малкото ми теглене беше незабавно потвърдено, но съм сигурен, че имат ръчен преглед веднага щом достигне определена сума и станах много нетърпелив, когато става дума за дълги процеси на теглене, тъй като казината, в които редовно играя, имат незабавно потвърждение, независимо от сумата.
Въпреки че, като се замисля, не мога да си спомня да съм правил KYC каквото и да било на Kineko и все пак да съм получавал плащане.
(също не съм правил депозит)
Yes my small withdrawal was instantly confirmed but I'm sure they have manual review as soon as it reaches a certain amount and I have became very impatient when it comes to long withdrawal processes as the Casinos I am regularly playing at have instant confirmation regardless of the amount.
Although When I think about it I can't recall doing any KYC whatsoever on Kineko and still got paid.
(Haven't made any deposit either)
Така че е добре, ако досега сте правили само тегления, без да правите никакви депозити. Не много играчи могат да се похвалят с това.
Що се отнася до проверката, от моя гледна точка е доста странно, че досега не ви се е налагало да правите такава.
Имали ли сте няколко тегления в казиното?
So it's fine if you've only made withdrawals so far without making any deposits. Not many players can boast of that.
As far as verification is concerned, it's quite strange from my point of view that you haven't had to do any so far.
Have you had several withdrawals in the casino ?
Поддръжката от kineko изпрати съобщение на разработчиците в неделя и го попитах дали са отговорили днес, но все още няма да има жалба за отговор в петък. Не разбирам защо не могат просто да ми кажат какъв е проблемът.
The support from kineko send the dev a message on Sunday and I asked him if they had replied today but still no answer complaint wil be made Friday. I don’t understand why they can’t just tell me wat the problem is.
И на мен ми се струва неразумно, но ако не го направят, то точно както си написал, най-добре е да подадеш жалба.
Да видим дали дотогава не можем да получим нормален отговор от казиното.
It also seems unreasonable to me, but if they don't, then just as you wrote, the best thing to do will be file a complaint.
Let's see if we can't get a normal response from the casino by then.
Това е перфектно. 😁✌
Преди малко писах на играч, който също потвърди, че е получил печалбите си в друго казино. Така че денят изглежда щастлив. Страхотно е, когато нещата най-накрая се подредят, без да възникват повече проблеми.
Надявам се да се насладите на печалбите си.
Както и да е, смятате ли, че това казино все още си струва да опитате? 😊
That's perfect. 😁✌
A while ago I wrote to a player who also confirmed that he got his winnings at another casino. So it looks like a happy day. It's great when things finally get sorted out without any more problems arising.
I hope you enjoy your winnings.
Anyway, do you think this casino is still worth a try ? 😊
Това казино не си струва ничие време, сега забавят моето теглене на 200 usd от вчера това казино е най-бавното крипто казино досега. След като получа моите 200 usd, никога повече няма да играя тук, препоръчвам на никого да не играе тук, толкова много други и по-добри казина има, така че помислете добре, преди да депозирате тук.
This casino is worth no one’s time they delay now my withdrawal of 200usd since yesterday this casino is the slowest crypto casino ever Afther I get my 200usd il never play here again I recommend no one too play here so many other and better casinos out there so think good before u deposit here.
Хм. Ситуацията ви все още се променя и тегленето ви предстои или вече сте получили парите си със закъснение?
Мисля, че тъй като вече се справихме заедно с един проблем с това казино, вероятно би било добра идея да не играете тук, ако продължават да се появяват. Казват "не можеш два пъти да стъпиш в една и съща река" и смятам, че тази поговорка е особено подходяща за твоя случай.
Надявам се, че ще имате по-добри преживявания в бъдеще.
Hmm. Is your situation still in flux and your withdrawal is pending or have you already received your money only belatedly ?
I think that since we have already dealt with one problem with this casino together, it would probably be a good idea not to play here if they keep popping up. They say "you can't step in the same river twice" and I think that this saying is particularly appropriate in your case.
I hope you will have better experiences in the future.
Колко време ви отне да получите крипто плащането? Бих казал, че числата работят като най-добрата демонстрация за другите, но ще оставя допълнителен коментар за вас.
Радвам се, че можеш да продължиш напред. 🙂
How long did it take for you to get the crypto payment? I'd say numbers work as the best demonstration for others, but I'll leave a further comment on you.
I'm glad you can move on though. 🙂
Здравейте, уважаеми членове и екип на Casino Guru,
И аз имах проблем с този оператор. Тъй като моят случай се отнася до сферата на спортните залагания, разбирам, че може да не попада напълно в обхвата на вашия опит, но се надявам, че все пак ще му обърнете внимание.
Ползвам услугите на този оператор от ноември миналата година и до скоро не бях имал проблеми. До момента имам 5 успешни тегления (прилагам файла), като времето за обработка достига до максимум 2-3 дни.
Последното ми теглене, регистрирано на 15 август, се забави и три пъти се свързах с оператора, като получих уклончиви отговори, че ще го проверят. Сега виждам, че други потребители са се сблъскали със забавяне на своите заявки за теглене през същия период. Тегленето ми беше за $2,000, в допълнение към които имах оставащ баланс от още $2,656.43.
След 4 дни забелязах, че балансът ми е 0 (нула) и намерих съобщение от оператора, което включвам тук.
Действието, което предприеха срещу мен, беше да отменят заявката за теглене и да анулират печелившите ми залози от преди около 3 месеца. Всичките ми залози бяха направени на футболни мачове от големите европейски лиги. Цялата ми дейност в областта на залаганията не дава абсолютно никакви основания за подозрение за злоупотреба, която потенциално може да бъде санкционирана.
Виждам амбициите на тази компания да създаде платформа DeFi и да въведе свой собствен токен. Това предполага, че те трябва да се стремят да спечелят доверието на своите потребители по всякакъв възможен начин.
Разбирам кризата с ликвидността, в която те очевидно са изпаднали, но това е безпрецедентен случай в индустрията на залаганията. Действията им са непрофесионални и дори могат да бъдат квалифицирани като "незаконни", тъй като нарушават основните изисквания на лиценза им, свързани с осигуряване на безопасна среда за игри.
Протестирах действията им, като подадох жалба до ръководството им, но минаха повече от регламентираните 7 дни за разглеждане на жалбата и не получих отговор.
Ще трябва да подам жалба за случая в сайт за ADR, който разглежда случаи на спортни залагания. Може ли обаче Casino Guru, в качеството си на признат авторитет, евентуално да се свърже с тези хора и да ги призове да преразгледат действията си? Бих могъл да изчакам още няколко дни, преди да продължа с жалбата си до компетентен посредник за спортни залагания.
Благодаря ви предварително за вниманието и помощта. С нетърпение очаквам вашето мнение по въпроса.
Hello respected members and the Casino Guru team,
I too have encountered a problem with this operator. Since my case pertains to the realm of sports betting, I understand that it might not fully fall within the scope of your expertise, but I am hopeful that you would still give it your attention.
I have been using the services of this operator since November last year and had not experienced any problems until recently. To date, I have made 5 successful withdrawals (I am attaching the file), with the processing time reaching up to a maximum of 2-3 days.
My last withdrawal, registered on August 15th, was delayed, and I contacted the operator three times, receiving evasive answers that they would check on it. Now I see that other users have faced delays in their withdrawal requests during the same period. My withdrawal was for $2,000, in addition to which I had a remaining balance of another $2,656.43.
After 4 days, I noticed that my balance was 0 (zero) and found a message from the operator, which I am including here.
The action they took against me was to cancel the withdrawal request and void my winning bets from about 3 months ago. All my bets were placed on soccer matches in the major European leagues. My entire betting activity gives absolutely no grounds for suspecting any malpractice that might potentially be sanctioned.
I see the ambitions of this company to create a DeFi platform and introduce their own token. This suggests that they should strive to earn the trust of their users in every possible way.
I do understand the liquidity crisis they have apparently fallen into, but this is an unprecedented case in the betting industry. Their actions are unprofessional and can even be qualified as "illegal", as they violate the basic requirements of their license, related to providing a safe gaming environment.
I protested their actions by filing a complaint with their management, but it has been more than the regulated 7 days for complaint processing, and I have received no response.
I will have to file a complaint about the case with an ADR site that handles sports betting cases. However, could Casino Guru, in its capacity as a recognized authority, possibly contact these people and urge them to reconsider their actions? I could wait a few more days before proceeding with my complaint to a competent sports betting mediator.
Thank you in advance for your attention and assistance. I eagerly await your opinion on the matter.
Здравейте, бих искал да започна, като кажа, че много съжалявам за вашата ситуация. Въпреки това, тъй като се занимаваме с онлайн казина и нямаме експерти по спортни залагания и аз не съм един от тях и също така нямаме клон, не е възможно да вземем подходящо мнение относно вашето случай.
Все пак мисля, че що се отнася до оплакването, което споменахте, след като прочетох поста ви, бих ви препоръчал да опитате някой реномиран сайт, където могат да разгледат подробно вашия случай и да оценят ситуацията ви. Мисля, че поне мога да помогна, като предложа някои сайтове, където можете да подадете жалба. Ето връзките, където можете да го направите:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че това ще ви помогне поне малко и ще се радвам, ако можете да ни уведомите как върви вашият случай или как се разви, когато решите да подадете жалба. Възможно ли е това?
Hi, I would like to start by saying that I am quite sorry about your situation. However, since we are dealing with online casinos and we don't have any experts in sports betting and I am not one of them and we also don't have a branch, it is not possible for us to take a relevant opinion regarding your case.
However, I think that as far as the complaint you mentioned is concerned, after reading your post, I would recommend that you try some reputable site where they can look at your case in detail and assess your situation. I think I could at least help by suggesting some sites where you could open a complaint. Here are the links where you can do so:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope this will help you at least a little and I would be glad if you could let us know how your case is going or how it turned out when you decide to file a complaint. Would that be possible ?
толкова се радвам, че вече не залагам, печелите и дори не можете да получите печалбата си в мръсната индустрия
im so glad i dont gamble anymore u win and u cant even get ur winnings filthy industry
Мисля, че това е може би най-доброто решение, защото ако не го играете разумно, може да се окаже доста зле.
Въпреки това, ако някой вече играе, винаги е най-добре да проверите казиното, където играчът ще депозира, защото там той влага парите си.
Надявам се, че ще ви издържи възможно най-дълго. Поне няма да се сблъсквате с подобни проблеми, нали?
I think that's probably the best solution, because if you don't play it wisely, it can end up being pretty bad.
However, if someone is already playing, it is always best to check the casino where the player is going to deposit, because that's where he puts his money.
I hope that it will last you as long as possible. At least you won't have to deal with similar problems, right?
Здравей Джаро!
Вярвам, че за вас лично и за цялата общност ще бъде интересно да научите продължението на моя случай.
Подадох жалба до Askgamblers, която може да се види на тази връзка:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Ако връзката не се отвори, отидете на сайта на Askgamblers, намерете Kineko и превъртете до края на страницата - има оплаквания.
Няма нужда да преразказвам нещата накратко, защото целият случай се чете за 5 минути.
Мисля, че всичко е ясно дори и за любителите в областта на спортните залагания. Успях да локализирам „група крипто ентусиасти", които планират да превърнат Kineko в просперираща DeFi платформа със собствен токен и да привлекат средства на инвеститорите под формата на така нареченото „Залагане". Но за съжаление с такъв морал и подобни действия на описаните в жалбата ще им бъде доста трудно да реализират добрите си намерения. Ще се въздържа от квалификация на действията на хората от Кинеко, както и от разкриване на лична информация за тях. Адвокатска кантора в тяхната страна ме увери, че ако не получа средствата си, като жертва на измама мога да докладвам престъпление на тяхната полиция. В този случай офшорното прикритие - Sunseven NV, няма да им помогне да избегнат разследване и да понесат наказателна отговорност.
Hello Jaro!
I believe that for you personally, and for the whole community, it will be interesting to learn the continuation of my case.
I have filed a complaint with Askgamblers which can be seen at this link:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
If the link does not open, go to the Askgamblers site, find Kineko and scroll to the bottom of the page - there are complaints.
I don't need to retell things in summary because the whole case can be read in 5 minutes.
I think everything is clear even for amateurs in the field of sports betting. I was able to localize a "group of crypto enthusiasts" who plan to turn Kineko into a prosperous DeFi platform with its own token and attract investors' funds in the form of the so-called "Staking". But unfortunately, with such morals and similar actions to those described in the complaint, it will be quite difficult for them to realize their good intentions. I will refrain from qualifying the actions of the people of Kineko, as well as divulging any personal information about them. A law firm in their country has assured me that if I do not receive my funds, as a victim of fraud I can report a crime to their police. In this case, the offshore cover - Sunseven N.V., will not help them avoid investigation and incur criminal liability.
Здравейте и благодаря за информативния пост. Мисля, че този тип неща определено са добре дошли и полезни и за други играчи, тъй като отразяват вашия опит. Благодаря и за връзката, тъй като сега и други могат да я прочетат.
Следователно, ако не сте получили средствата си, възможно ли е да ни уведомите как върви отново?
Hi and thanks for the informative post. I think this kind of thing is definitely welcome and useful for other players as well, as it reflects your experience. Thanks also for the link, as now others can read it too.
Therefore, if you haven't received your funds, would it be possible to let us know how it goes again ?
Здравей отново Джаро!
Мисля, че ще ви бъде интересно да погледнете отново URL адреса, който вече публикувах преди 2 месеца, и да проследите случая до края:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Kineko просто напусна спора и жалбата беше затворена като „Неразрешена".
Попълних и подадох жалба до регулатора (Antilephone NV) по установения ред, но вече месец нямам отговор.
Виждам, че вашият колега Михал е сложил край на жалба на вашия сайт, като Kineko се съгласи да плати в продължение на години значителна сума, дължима на играч от Норвегия:
https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experiencing-continued-withdrawal
Намерението на Кинеко да останат на пазара ме кара да вярвам, че след съдебно дело срещу тях ще мога да бъда доволен. Така че ще изчакам още малко да се намеси регулатора, след което ще бъда принуден да търся подходящ адвокат. Ако имате предвид адвокат/фирма, с която традиционно да работите в Кюрасао, ще съм благодарен, ако можете да ми изпратите техните данни за контакт.
Hello again Jaro!
I think you will be interested to look again at the URL I already posted 2 months ago and follow the case to the end:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Kineko simply left the dispute and the complaint was closed as "Unresolved".
I filled out and submitted a complaint to the regulator (Antilephone N.V.) according to the established procedure, but I have not received an answer for a month now.
I see that your colleague Michal has brought to an end a complaint on your site, with Kineko agreeing to pay over years a substantial sum owed to a player from Norway:
https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experiencing-continued-withdrawal
Kineko's intention to stay in the market leads me to believe that after a lawsuit against them, I will be able to be satisfied. So I will wait a little longer for the regulator to intervene, then I will be forced to seek a suitable lawyer. If you have a lawyer/firm in mind to traditionally work with in Curaçao, I would appreciate it if you could message me their contact details.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.