Разбира се, съжалявам, че казиното все още не ви е платило и мислех, че ще могат да го направят.
Както и да е, ако не сте чули нищо и са минали две седмици, можете да отворите жалба на следния линк.
Просто щракнете тук ⬅️
Ако не знаете какво да очаквате от самата ситуация, това ръководство съдържа необходимата информация и ако имате някакви въпроси или не разбирате нещо, просто ме уведомете и аз ще се опитам да ви посъветвам.
Стискам палци случаят ти да се развие добре. 🤞
Of course, I'm sorry the casino hasn't paid you yet and I thought they would be able to do it.
Anyway, if you haven't heard anything and it's been two weeks, you can open a complaint at the following link.
Just click here ⬅️
If you don't know what to expect from the situation itself, this guide has the information you need and if you have any questions or don't understand something, just let me know and I'll try to advise you.
I'll keep my fingers crossed that your case turns out well. 🤞
Автоматичен превод: