преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KinBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам 12 дни да приключи тегленето на 1000 евро. Мисля, че компанията за залагания е измама.
Далеч
I've been waiting for 12 days for the withdrawal of 1000 euros to be completed. I think the betting company is a scam.
Away
Περιμενω εδω και 12 μερες να ολοκληρωθει η αναληψη 1000 ευρο. Νομιζω ειναι σκαμ η στοιχηματικη.
Μακρια
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино, моля?
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, защото понякога проверката на сметката може да отнеме повече време, например.
Кой метод на плащане избрахте за вашето теглене?
May I ask if your account is fully verified at this casino, please?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment because it sometimes can take longer to verify the account, for example.
Which payment method did you choose for your withdrawal?
Здравейте, аз също имам съмнения относно това казино. Те отказват всякаква проверка при поискване, не дават информация за лицензи или подобни и не изплащат
Hello, I also have doubts about this casino. They refuse any verification on request, do not give any information about licenses or similar, and do not pay out
Hallo ich bekomme auch Zweifel an diesem Casino sie lehnen auf Anfrage jede Verifizierung ab, geben keine Auskünfte über Lizenzen oder Ähnliches, und zahlen nicht aus
Получихте ли оттеглянето си сега?
Hast du nun dein Geld ?
You got your withdrawal now ?
Hast du nun dein Geld ?
Здравейте, аз също имам съмнения относно това казино. Те отказват всякаква проверка при поискване, не дават информация за лицензи или подобни и не изплащат
Hello, I also have doubts about this casino. They refuse any verification on request, do not give any information about licenses or similar, and do not pay out
Hallo ich bekomme auch Zweifel an diesem Casino sie lehnen auf Anfrage jede Verifizierung ab, geben keine Auskünfte über Lizenzen oder Ähnliches, und zahlen nicht aus
Моля, кога точно сте поискали тегленето и какво точно ви казват?
Има ли информация относно тегленето във вашата сметка?
When exactly have you requested the withdrawal, please, and what exactly do they tell you?
Is there any information regarding the withdrawal in your account?
Тегленето беше заявено преди 3 дни и ме увериха чрез чат, че ще бъде изплатено днес. Днес след запитване получих съобщение, че не знаят кога. Имам екранни снимки на акаунта + идентификатор на транзакция и т.н. Има общо две тегления, които все още не са обработени. Забелязали ли сте някога, че сте платили? За съжаление не съм. Сега казиното твърди, че има само една заявка за теглене, въпреки че има две и вече не отговаря или винаги се извинява за неудобството.
The withdrawal was requested 3 days ago and I was assured via chat that it would be paid out today. Today, after asking, I received a message saying they don't know when. I have screenshots of the account + transaction ID etc. There are two withdrawals in total that have not yet been processed. Have you ever noticed that you have paid out? Unfortunately, I haven't. The casino now claims there is only one request for withdrawals even though there are two and no longer responds or always says sorry for the inconvenience.
Die Auszahlung wurde vor 3 Tagen beantragt und es wurde mir per Chat versichert, dass es heute ausgezahlt wird. Heute kam die Meldung nach Nachfrage sie wissen nicht wann. Ich habe Screenshots vom Konto+Transaktions Id etc. Insgesamt liegen zwei Auszahlungen vor die noch nicht bearbeitet wurden. Haben Sie überhaupt schon mal mitbekommen das sie ausgezahlt haben? Ich leider nicht. Inzwischen behauptet das Casino es gibt nur eine Anfrage für Auszahlungen obwohl es zwei sind und antworten nicht mehr bzw. Immer mit dem Satz Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten
Значи дори не ти искат документи, нали?
Освен това, когато погледнете в акаунта си, има ли информация за вашите тегления? Например, колко от тях са "заявени" или "чакащи"?
So, they don't even ask for any documents from you, right?
Also, when you look into your account, is there any information about your withdrawals? Like, how many of them are "requested" or "pending"?
Здравейте, изрично попитах дали мога да ги изпратя и те казаха, че ще се свържат при нужда.
Там предстоят 2 тегления.
Казиното винаги изпраща автоматични отговори и винаги ви казва да изчакате до следващия ден. Това е измама
Hello, I specifically asked if I could send them and they said they would get in touch if any were needed.
2 withdrawals are pending there.
The casino always sends automated replies and always tells you to wait until the next day. This is fraud
Hallo, ich habe extra nachgefragt ob ich sie schicken darf, dann meinten Sie, dass sie sich melden falls welche benötigt werden.
2 abhebungen sind dort ausstehend.
das Casino schickt immer nur automatisierte antworten, vertrösten einen immer auf den nächsten Tag. Das ist Betrug
Преживял съм много глупости в живота си, но това така наречено „онлайн казино" поема тортата. Рядко съм виждал по-явна измама! Ето няколко причини, поради които НИКОГА не трябва да депозирате нито един цент тук:
1. Монтирани игри - независимо дали са слотове, блекджек или рулетка - печалбата тук е чиста утопия. Може и просто да изгорите парите си, това би било по-честно.
2. Изплащания? забрави! – Веднага щом спечелите нещо (по някакво чудо!) и искате да платите, възникват проблемите: безкрайни процеси на проверка, безсмислена поддръжка и внезапно „технически затруднения".
3. Обслужване на клиенти? Какво обслужване на клиенти?! – Ако най-накрая получите отговор след три дни, това е или грубо, безсмислено или просто копи-пейст извинение.
4. Примамливи оферти и фалшиви обещания - бонусите? Просто стръв с абсурдни условия за продажба, които ви примамват още повече в капана.
5. Чист капан за пристрастяване! – Казиното ви затруднява допълнително да спрете. Постоянните фалшиви печалби, агресивната реклама и все новите „страхотни оферти" гарантират, че депозирате все повече и повече – и губите.
Заключение: Всеки, който играе тук, може да се сбогува с парите си. Спестете си караницата, гнева и празния портфейл. предупреждавам те!
I have experienced a lot of crap in my life, but this so-called "online casino" takes the cake. I have rarely seen a more blatant rip-off! Here are a few reasons why you should NEVER deposit a single cent here:
1. Rigged games - whether slots, blackjack or roulette - winning here is pure utopia. You might as well just burn your money, that would be more honest.
2. Payouts? Forget it! â€" As soon as you win something (by some miracle!) and want to pay out, the problems arise: endless verification processes, meaningless support and suddenly "technical difficulties".
3. Customer service? What customer service?! â€" If you finally get an answer after three days, it is either rude, meaningless or simply a copy-paste excuse.
4. Tempting offers and false promises - the bonuses? Just bait with absurd sales conditions that lure you even further into the trap.
5. Pure addiction trap! â€" The casino makes it extra difficult for you to stop. Constant fake winnings, aggressive advertising and ever new “great offers†ensure that you deposit more and more â€" and lose.
Conclusion: Anyone who plays here can say goodbye to their money. Save yourself the hassle, the anger and the empty wallet. I'm warning you!
ch habe in meinem Leben schon viel Mist erlebt, aber dieses sogenannte “Online-Casino†setzt allem die Krone auf. Selten habe ich eine dreistere Abzocke gesehen! Hier ein paar Gründe, warum ihr NIEMALS auch nur einen Cent hier einzahlen solltet:
1. Manipulierte Spiele â€" Egal ob Slots, Blackjack oder Roulette â€" gewinnen ist hier reine Utopie. Ihr könntet genauso gut euer Geld direkt verbrennen, das wäre ehrlicher.
2. Auszahlungen? Vergesst es! â€" Sobald ihr doch mal (durch ein Wunder!) etwas gewinnt und auszahlen wollt, kommen die Probleme: endlose Verifizierungsprozesse, nichtssagender Support und plötzlich „technische Schwierigkeiten“.
3. Kundenservice? Welcher Kundenservice?! â€" Wenn ihr nach drei Tagen endlich eine Antwort bekommt, ist sie entweder unhöflich, nichtssagend oder einfach eine Copy-Paste-Ausrede.
4. Lockangebote und falsche Versprechen â€" Die Boni? Nur Lockmittel mit absurden Umsatzbedingungen, die euch noch weiter in die Falle locken.
5. Suchtfalle pur! â€" Das Casino macht es euch extra schwer aufzuhören. Ständige Fake-Gewinne, aggressive Werbung und immer wieder neue „tolle Angebote“ sorgen dafür, dass ihr immer mehr einzahlt â€" und verliert.
Fazit: Wer hier spielt, kann sich gleich von seinem Geld verabschieden. Spart euch den Ärger, die Wut und die leere Brieftasche. Ich warne euch!
Здравейте, изрично попитах дали мога да ги изпратя и те казаха, че ще се свържат при нужда.
Там предстоят 2 тегления.
Казиното винаги изпраща автоматични отговори и винаги ви казва да изчакате до следващия ден. Това е измама
Hello, I specifically asked if I could send them and they said they would get in touch if any were needed.
2 withdrawals are pending there.
The casino always sends automated replies and always tells you to wait until the next day. This is fraud
Hallo, ich habe extra nachgefragt ob ich sie schicken darf, dann meinten Sie, dass sie sich melden falls welche benötigt werden.
2 abhebungen sind dort ausstehend.
das Casino schickt immer nur automatisierte antworten, vertrösten einen immer auf den nächsten Tag. Das ist Betrug
Преживял съм много глупости в живота си, но това така наречено „онлайн казино" поема тортата. Рядко съм виждал по-явна измама! Ето няколко причини, поради които НИКОГА не трябва да депозирате нито един цент тук:
1. Монтирани игри - независимо дали са слотове, блекджек или рулетка - печалбата тук е чиста утопия. Може и просто да изгорите парите си, това би било по-честно.
2. Изплащания? забрави! – Веднага щом спечелите нещо (по някакво чудо!) и искате да платите, възникват проблемите: безкрайни процеси на проверка, безсмислена поддръжка и внезапно „технически затруднения".
3. Обслужване на клиенти? Какво обслужване на клиенти?! – Ако най-накрая получите отговор след три дни, това е или грубо, безсмислено или просто копи-пейст извинение.
4. Примамливи оферти и фалшиви обещания - бонусите? Просто стръв с абсурдни условия за продажба, които ви примамват още повече в капана.
5. Чист капан за пристрастяване! – Казиното ви затруднява допълнително да спрете. Постоянните фалшиви печалби, агресивната реклама и все новите „страхотни оферти" гарантират, че депозирате все повече и повече – и губите.
Заключение: Всеки, който играе тук, може да се сбогува с парите си. Спестете си караницата, гнева и празния портфейл. предупреждавам те!
I have experienced a lot of crap in my life, but this so-called "online casino" takes the cake. I have rarely seen a more blatant rip-off! Here are a few reasons why you should NEVER deposit a single cent here:
1. Rigged games - whether slots, blackjack or roulette - winning here is pure utopia. You might as well just burn your money, that would be more honest.
2. Payouts? Forget it! â€" As soon as you win something (by some miracle!) and want to pay out, the problems arise: endless verification processes, meaningless support and suddenly "technical difficulties".
3. Customer service? What customer service?! â€" If you finally get an answer after three days, it is either rude, meaningless or simply a copy-paste excuse.
4. Tempting offers and false promises - the bonuses? Just bait with absurd sales conditions that lure you even further into the trap.
5. Pure addiction trap! â€" The casino makes it extra difficult for you to stop. Constant fake winnings, aggressive advertising and ever new “great offers†ensure that you deposit more and more â€" and lose.
Conclusion: Anyone who plays here can say goodbye to their money. Save yourself the hassle, the anger and the empty wallet. I'm warning you!
ch habe in meinem Leben schon viel Mist erlebt, aber dieses sogenannte “Online-Casino†setzt allem die Krone auf. Selten habe ich eine dreistere Abzocke gesehen! Hier ein paar Gründe, warum ihr NIEMALS auch nur einen Cent hier einzahlen solltet:
1. Manipulierte Spiele â€" Egal ob Slots, Blackjack oder Roulette â€" gewinnen ist hier reine Utopie. Ihr könntet genauso gut euer Geld direkt verbrennen, das wäre ehrlicher.
2. Auszahlungen? Vergesst es! â€" Sobald ihr doch mal (durch ein Wunder!) etwas gewinnt und auszahlen wollt, kommen die Probleme: endlose Verifizierungsprozesse, nichtssagender Support und plötzlich „technische Schwierigkeiten“.
3. Kundenservice? Welcher Kundenservice?! â€" Wenn ihr nach drei Tagen endlich eine Antwort bekommt, ist sie entweder unhöflich, nichtssagend oder einfach eine Copy-Paste-Ausrede.
4. Lockangebote und falsche Versprechen â€" Die Boni? Nur Lockmittel mit absurden Umsatzbedingungen, die euch noch weiter in die Falle locken.
5. Suchtfalle pur! â€" Das Casino macht es euch extra schwer aufzuhören. Ständige Fake-Gewinne, aggressive Werbung und immer wieder neue „tolle Angebote“ sorgen dafür, dass ihr immer mehr einzahlt â€" und verliert.
Fazit: Wer hier spielt, kann sich gleich von seinem Geld verabschieden. Spart euch den Ärger, die Wut und die leere Brieftasche. Ich warne euch!
Това наистина не ми звучи никак добре.
Може би бихте могли да ни кажете някои подробности относно проблема, който изпитахте с тегленето? Колко време трябваше да чакате?
This really doesn't sound good at all to me.
Could you perhaps tell us some details regarding the issue you experienced with the withdrawal? How long did you have to wait?
Няма какво повече да обяснявам, казиното знае за това, чакам 2 седмици за възстановяването ми! Или делото да бъде обработено
Любопитно ми е какво ще се случи в най-лошия случай ще се стигне до моя адвокат
There is nothing more to explain, the casino knows about it, I have been waiting for 2 weeks for my refund! Or for the case to be processed
I'm curious what will happen in the worst case scenario it will end up with my lawyer
Da gibt es nicht mehr zu erläutern das Casino weiß Bescheid warte seid 2 Wochen auf meine Rückerstattung! Beziehungsweise darauf das der Fall bearbeitet wird
bin mal gespannt was daraus wird im schlimmsten Fall landet es bei meinem Anwalt
О, значи конкретно казиното се е съгласило с възстановяването; мога ли да знам по каква причина?
Въз основа на точките, които споменахте по-рано, не мога да разбера много. Така че, благодаря предварително за малко подробности.
Oh, so the casino specifically has agreed to the refund; may I know for what reason?
Based on the points you mentioned earlier, I can't figure much. So, thanks in advance for a bit of detail.
Добро утро на всички, имам въпрос: онлайн казиното Kinbet редовно ли изплаща печалби? Разбирам, че времето е доста дълго, особено за високи печалби… За първи път играя на платформа, която не е AAMS/ADM, и съм малко притеснен… уведомете ме… благодаря
Good morning everyone, I have a question: does the Kinbet online casino pay out winnings regularly? I understand that the times are quite long, especially for high winnings… It's the first time I play on a non-AAMS/ADM platform and I'm a little worried… let me know… thanks
Buongiorno a tutti, avrei una domanda: il casinò online Kinbet paga le vincite in modo regolare? Ho capito che i tempi sono piuttosto lunghi, in particolare per le vincite alte…È la prima volta che gioco su una piattaforma non AAMS/ADM e sono un po’ preoccupata… fatemi sapere… grazie
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за да можете да видите играчите да пишат за своите преживявания. Освен това потребителските отзиви или оплаквания ще ви дадат по-добра представа, така че определено проверете и тях. Въз основа на това вероятно ще реша дали ще играя там или не. Ситуациите могат да бъдат различни, така че не можете да кажете на 100%, че ясно ще се изплати или не. Стига да се придържате към правилата и да не нарушавате нищо, ще се предадете, ако трябва, тогава всичко трябва да е наред. Но мисля, че ако играете в казина, знаете, че дори и да не нарушите нищо, понякога ще има проблеми или прекомерни тегления.
Така че винаги бих очаквал всичко. 🙂
Hello, I have moved your post under the casino so you can see players writing about their experiences. Also user reviews or complaints will give you a better insight, so definitely check those out as well. Based on that, I would probably decide whether I would play there or not. Situations can be different, so you can't say 100% that it will clearly pay off or not. As long as you stick to the rules and don't break anything, you'll turn yourself in if you need to then it should be fine. But I think if you play in casinos you know that even if you don't break anything sometimes there will be problems or over withdrawals.
So I would always expect everything. 🙂
здрасти Имам и висящи тегления с Kinbet… изплатиха ли ви печалбите?
Hi! I also have pending withdrawals with Kinbet… did they pay you the winnings?
Ciao! Anch’io ho dei prelievi in sospeso con Kinbet… ti hanno pagato le vincite?
Успяхте ли да постигнете нещо?
Did you manage to achieve anything?
Sei riuscito ad ottenere qualcosa?
Здравейте, моля, колко време чакате тегленето си? Това първото ви теглене в казино ли е?
Бихте ли ни разказали малко повече за вашия опит, моля? 😀
Hello, how long are you waiting for your withdrawal please? Is this your first withdrawal in a casino?
Could you tell us a bit more about your experience please? 😀
Винаги съм играл в AAMS/ADM казина, теглейки дори големи суми без проблеми, но това е първият ми опит с Kinbet и чаках няколко дни да получа тегленията си, а те дори още не са одобрени! Имам 3 чакащи тегления и не мога да продължа с тегленията на моите печалби, докато не ми изплатят висящите!
I have always played on AAMS/ADM casinos, withdrawing even large sums without problems, but this is my first experience with Kinbet and I have been waiting for a few days to receive my withdrawals and they have not even been approved yet! I have 3 pending withdrawals and I cannot continue with the withdrawals of my winnings until they pay me the pending ones!
Ho sempre giocato su casinò AAMS/ ADM, prelevando anche somme alte senza problemi, ma è la mia prima esperienza con Kinbet e sono alcuni giorni che attendo di ricevere i miei prelievi e ancora non sono stati neanche approvati! Ho 3 prelivi in sospeso e non posso continuare con i prelievi delle mie vincite finché non mi pagano quelli in sospeso!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.