Винаги съм бил доволен от Bobcasino през годините, в рамките на няколко часа получих изплащането си в банката, отне най-много ден. Тази година, сега в началото на април, след 5 дни все още имах "предстоящо плащане". Като предпазна мярка изпратих екранна снимка на последния депозит на Bobcasino, но не беше извършено плащане. Много разочарован. Ще пробвам Bitstarz и Vulkanvegas следващия път.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Винаги съм бил доволен от Bobcasino през годините, в рамките на няколко часа получих изплащането си в банката, отне най-много ден. Тази година, сега в началото на април, след 5 дни все още имах "предстоящо плащане". Като предпазна мярка изпратих екранна снимка на последния депозит на Bobcasino, но не беше извършено плащане. Много разочарован. Ще пробвам Bitstarz и Vulkanvegas следващия път.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Натиснах плащане на 1 април следобед, така че изчаках до четвъртък, 6 вчера. Бяха го поставили на „Топ приоритет" и се извиниха чрез имейл и чат на живо. Когато попитах какъв е максималният период на изплащане, не получих отговор. Не ви се чака с дни. „Парите вървят бързо, точно като електричеството".😀
I pressed payment on April 1st in the afternoon, so I waited until Thursday the 6th yesterday. They had put it on "Top Priority" and apologized, via email and live chat. When I asked what the maximum payout period was, I didn't get an answer. Don't feel like waiting for days. "Money runs fast, just like electric".😀
Ich hatte am 1. April Nachmittags Auszahlung gedrückt, bis Donnerstag den 6. also gestern gewartet. Sie hatten es auf "Höchste Priorität" gesetzt und sich entschuldigt, per email und im Live-Chat. Auf die Frage was denn die Maximale Auszahlungsdauer sei, habe ich keine Antwort bekommen. Kein Bock immer Tagelang zu warten. "Money runs fast, just like electric".😀
🙂
И така, какво е положението сега? Пристигнаха ли парите?
🙂
So, what is the situation now? Has the money arrived?
Анулирах изплащането на 6-ти и след това заложих всичко. Глупаво, но бях платил само 100 €.
I canceled the payout on the 6th and then gambled it all away. Stupid, but I had only paid in 100€.
Ich hatte die Auszahlung am 6. storniert und dann alles verspielt. Dumm gelaufen, aber ich hatte ja nur 100€ einbezahlt.
Здрасти.
Това е жалко, би било добре да тренирате търпението си. Само си представете, че печелите много и казиното ще приложи допълнителни проверки и разследвания. В такъв случай ще трябва да изчакате.
Благодаря все пак, че се върна! Пожелавам ви по-бързи тегления, където и да играете 🙏
Hi there.
That's unfortunate, would be good to train your patience. Just imagine you win big, and the casino will apply additional checks and investigations. In such a case, you would have to wait.
Thanks for getting back though! Wish you faster withdrawals anywhere you'll play 🙏
3 години винаги изплаща бързо и чисто, в рамките на няколко часа, дори и по-големи суми пари. Да чакаш 5 дни е смешно. Bitstarz 3 до 14 дни време за изчакване също под земята. Luckydays Casino обикновено беше при мен в рамките на един ден, но за съжаление вече не съществува в Германия. Boomcasino, Duelz, Gambola, толкова много казина вече не предлагат услугите си в Германия. Къде мога да намеря услуга за бързо изплащане?
3 years always paid out quickly and cleanly, within a few hours, even larger sums of money. Waiting 5 days is ridiculous. Bitstarz 3 to 14 days waiting time also underground. Luckydays Casino was usually with me within a day, but unfortunately it no longer exists in Germany. Boomcasino, Duelz, Gambola, so many casinos no longer offer their services in Germany. Where can I find fast payout service?
3 Jahre immer schnell und sauber ausbezahlt, innerhalb ein paar Stunden, auch grössere Geldbeträge. 5 Tage warten ist eine Frechheit. Bitstarz 3 bis 14 Tage Wartezeit auch unterirdisch. Luckydays Casino war meistens innerhalb eines Tages bei mir, gibt es aber in Deutschland ja leider nicht mehr. Boomcasino, Duelz, Gambola, so viele Casinos bieten in ihren Service in Deutschland nicht mehr an. Wo gibt es schnellen Auszahlservice?
Бих прегледал потребителските отзиви , за да намеря някои отговори. Друг начин би бил да проверите казината , предлагащи незабавни трансфери. Въпреки че първо бих помолил чата за потвърждение.
Дори в най-доброто налично казино вашето плащане все още може да бъде забавено, най-вече поради геополитически фактори, местни банкови ограничения и разпоредби. За съжаление, никой не може да ви гарантира 100% бързо теглене. Аз поне не бих посмял.
I would browse the user reviews to find some answers. Another way would be to check casinos offering instant transfers. Though I would ask the chat for confirmation first.
Even in the best casino available your payment can still be delayed, mostly due to geo-political factors, local banking restrictions, and regulations. Sadly, no one can guarantee you 100% quick withdrawal. I wouldn't dare to, at least.
здравей
Вчера превърнах 30 евро в 550 евро в Bobcasino, след което исках да изтегля. Преди изплащането попитах в чата на живо дали Bobcasino има нужда от още документи от мен. Не, в момента нямате нужда от нищо, беше отговорът. След това изплащам, изплащането се анулира след кратко време, защото „не всички документи са донесени": Bobcasino иска снимка на депозит от 16 април. В този ден направих 3 депозита, които винаги правя чрез онлайн банкиране. Изпратени снимки на депозит, отново отказано теглене, име на титуляр на банкова сметка, номер на сметка, депозит и т.н. трябва да се виждат. Изпращам няколко екранни снимки на моята банкова сметка за онлайн банкиране, с финансов преглед, продажби към 16 април и подробен преглед на всички депозити към 16 април до bobcasino. След това залагам всичко и тази сутрин питам в чата на живо защо изплащането винаги се анулира, първо поддръжката ми казва, че е за депозит от 16 април, който не е направен чрез онлайн банкиране. Ще изпратя отново всички снимки от крайния срок от моето онлайн банкиране, плащам само през онлайн банкиране. След това идва прозрението „добре, всичко изглежда наред, всичко трябва да върви гладко със следващото изплащане". 😀 (Имам снимки на диалога за чат на живо като доказателство).
Hi,
Yesterday I turned 30 euros into 550 euros at Bobcasino, then I wanted to withdraw. Before the payout, I asked in the live chat whether Bobcasino needed any more documents from me. No, you don't need anything at the moment, was the answer. Then I pay out, the payout is canceled after a short time because "not all documents were brought": Bobcasino wants a photo of a deposit from April 16th. On that day I made 3 deposits, which I always do via online banking. Sent photos of deposit, again withdrawal refused, bank account holder name, account number, deposit, etc. must be visible. I am sending several screenshots of my online banking bank account, with financial overview, sales as of April 16th and detailed view of all deposits as of April 16th to bobcasino. Then I gamble away everything and this morning I ask in the live chat why the payout is always cancelled, first the support tells me it is about a deposit from April 16th that was not made via online banking. I'll send all the photos from the deadline from my online banking again, I only pay in via online banking. Then comes the insight "ok, everything seems to be in order, everything should run smoothly with the next payout". 😀 (I have pictures of the live chat dialog as proof).
Hi,
Gestern hatte ich bei Bobcasino aus 30 euro 550 euro gemacht, dann wollte ich auszahlen. Vor der Auszahlung hatte ich extra im live-chat gefragt, ob bobcasino noch irgendwelche dokumente von mir bräuchte. Nein, sie brauchen zur zeit nichts, war die antwort. Dann zahle ich aus, schon wird dienauszahlung storniert nach kurzer zeit weil "nicht alle dokumente herbeigebracht wurden": Bobcasino will ein foto von einer einzahlung vom 16. April. An dem tag hatte ich 3 einzahlungen, welche ich wie immer nur über online banking mache, getätigt. Fotos von einzahlung geschickt, wieder wird auszahlung abgelehnt, es müsse name des bankkontoinhabers, kontonummer, einzahlung, usw. zu sehen sein. Ich schicke mehrer Screenshots von meinem online banking bankkonto, mit finanzübersicht, umsätzen vom 16. April und detallierte ansicht von allen einzahlungen vom 16. April an bobcasino. Dann verspiele ich alles und heute früh frage ich im live-chat warum auszahlung immer storniert wird, erst sagt mir der support es geht um eine einzahlung vom 16. April, die nicht über online banking gemacht wurde. Ich schicke wieder alle fotos von dem Stichtag von meinem online banking, ich zahle nur über online banking ein. Dann folgt einsicht "ok es scheint so alles in Ordnung zu sein, bei der nächsten Auszahlung sollte alles glatt laufen". 😀 (Bilder von den live-chat dialog habe ich als beweis).
здрасти
Това беше интересна комбинация от няколко неща, бих казал. Е, съжалявам, че загубихте печалбите. 🙁
Честно казано, не съм напълно сигурен дали операторът на чат е допуснал грешка, докато потвърждава, че няма да са необходими други документи, защото според мен друг отдел се грижи за сметката, когато тегленето е изпратено, което означава, че доказателството за депозит е в въпрос. НО, както казах - това е просто друг въпрос.
Освен това казината обикновено не приемат изрязана екранна снимка, приемат се само непроменени full.pdf, показващи пълното име на собственика плюс адреса. Това е нормално и разумно, бих казал.
Ще дадете ли шанс на евентуалното следващо теглене? 🤔
Hi!
That was an interesting combination of several things, I'd say. Well, I'm sorry you lost the winnings. 🙁
Honestly, I'm not entirely sure whether the chat operator made a mistake while confirming no other docs will be needed because the way I see it, another department takes care of the account when the withdrawal is submitted, meaning the proof of deposit is in question. BUT, as I say - this is just another question.
Additionally, casinos usually don't accept a cropped screenshot, only unaltered full.pdf showing the owner's full name plus address are accepted. That is normal and reasonable, I'd say.
Are you going to give the possible next withdrawal a chance? 🤔
Здравейте, направих 1000 плюс в bobcasino вчера, изплащане по банкова сметка в рамките на по-малко от 1 час. Никога не съм имал проблеми с казината N1 през годините, с изключение на началото на април. Доволна съм 🙂
Hi, made 1000 plus at bobcasino yesterday, payout to bank account within less than 1 hour. Never had any problems with N1 Casinos in the years except early April. I'm satisfied 🙂
Hi, hatte gestern 1000 plus bei bobcasino gemacht, auszahlung innerhalb nicht mal 1 einer Stunde auf Bankkonto. Hatte in den Jahren ausser Anfang April nie Probleme mit N1 Casinos. Bin zufrieden 🙂
Напълно положителен коментар! 😀 Това е страхотно, ако мога да кажа.
Какво ще кажете да напишете свой собствен потребителски преглед за това какво е страхотно в това казино? Колеги играчи биха могли да използват информация относно бързи изплащания, ако питате мен 🙂. Ще оставя това на вас:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Perfectly positive comment! 😀 That's terrific, if I may say.
How about writing your own user review about what is great in this casino? Fellow players could use info concerning fast payouts if you ask me 🙂. I'll leave that to you:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.