ФорумКазинаKatsuBet Casino - обща дискусия

KatsuBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от anapaul5023
|
5316 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Депозирах около $700 и спечелих $1500. Добри игри и късмет в печалбата, тогава те направиха толкова невъзможно за мен да изтегля печалбите си, измисляйки всяко извинение под масата. Толкова съм раздразнен и не препоръчвам това казино само ако искате да загубите парите си! Има много други отзиви, които твърдят същото

Автоматичен превод:
Quin
преди 1 година

Здравейте, мога ли да попитам дали ситуацията ви продължава и все още не можете да изтеглите парите си? Като алтернатива, каква е причината казиното да не може да изтегли парите ви?

Питам, защото се опитвам да разбера повече за ситуацията и се надявам да не е случаят като при другите играчи, че случайно сте загубили парите си. Би било много жалко.

Можете ли да кажете повече, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей, съжалявам, току-що видях това. Направиха го невъзможно, като ми изтеглиха парите, защото

  1. Поисках банков превод, но те отказаха
  2. опитах да изтегля отново и изведнъж опцията за банков превод изчезна
  3. ме помоли да опитам теглене чрез метод на плащане, който не е наличен в Нова Зеландия
  4. продължи да си измисля извинения в чата на живо
Автоматичен превод:
Quin
преди 10 месеца

О, това е впечатляващо представяне на неуспешни опити.

Има ли работеща опция за плащане, достъпна за вас сега? Обзалагам се обаче, че отговорът ще бъде "не".

Бих казал, че ще ти е от полза малко помощ. Чували ли сте някога за Casino Guru Resolution Center? Определено си струва да опитате и не ви струва нищо.

Разгледайте инструкциите тук 👈

Ако желаете да го изпробвате, започнете точно тук 👈👈

Какво ще кажете - вътре ли сте?


Автоматичен превод:
вчера

Преди 2 години отворих един акаунт там за целите на тестването, днес се свързах с тях за проверка на идентификатора и актуализиране на моя акаунт и те бяха много приятелски настроени и полезни. Ще оставя пълен преглед по-късно тази седмица.

наздраве

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 17 часове

Това звучи страхотно. благодаря

Ще изчакаме актуализацията. 😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 часове

Досега актуализиране на акаунта и коригиране на цялата ми лична информация, но плащането, което използвах в миналото, беше деактивирано, те приемат само google pay, Neosurf, Interac и crypto.

Ще изчакам следващия месец да видя дали ще оправят проблема.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини