НачалоФорумКазинаKatsuBet Casino - обща дискусия

KatsuBet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от anapaul5023
|
7 564 преглеждания 34 отговора |
|
1 2

Депозирах около $700 и спечелих $1500. Добри игри и късмет в печалбата, тогава те направиха толкова невъзможно за мен да изтегля печалбите си, измисляйки всяко извинение под масата. Толкова съм раздразнен и не препоръчвам това казино само ако искате да загубите парите си! Има много други отзиви, които твърдят същото

Автоматичен превод:
Quin

Здравейте, мога ли да попитам дали ситуацията ви продължава и все още не можете да изтеглите парите си? Като алтернатива, каква е причината казиното да не може да изтегли парите ви?

Питам, защото се опитвам да разбера повече за ситуацията и се надявам да не е случаят като при другите играчи, че случайно сте загубили парите си. Би било много жалко.

Можете ли да кажете повече, моля?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей, съжалявам, току-що видях това. Направиха го невъзможно, като ми изтеглиха парите, защото

  1. Поисках банков превод, но те отказаха
  2. опитах да изтегля отново и изведнъж опцията за банков превод изчезна
  3. ме помоли да опитам теглене чрез метод на плащане, който не е наличен в Нова Зеландия
  4. продължи да си измисля извинения в чата на живо
Автоматичен превод:
Quin

О, това е впечатляващо представяне на неуспешни опити.

Има ли работеща опция за плащане, достъпна за вас сега? Обзалагам се обаче, че отговорът ще бъде "не".

Бих казал, че ще ти е от полза малко помощ. Чували ли сте някога за Casino Guru Resolution Center? Определено си струва да опитате и не ви струва нищо.

Разгледайте инструкциите тук 👈

Ако желаете да го изпробвате, започнете точно тук 👈👈

Какво ще кажете - вътре ли сте?


Автоматичен превод:

Преди 2 години отворих един акаунт там за целите на тестването, днес се свързах с тях за проверка на идентификатора и актуализиране на моя акаунт и те бяха много приятелски настроени и полезни. Ще оставя пълен преглед по-късно тази седмица.

наздраве

Автоматичен превод:
petitgamer

Това звучи страхотно. благодаря

Ще изчакаме актуализацията. 😉

Автоматичен превод:
Romi

Досега актуализиране на акаунта и коригиране на цялата ми лична информация, но плащането, което използвах в миналото, беше деактивирано, те приемат само google pay, Neosurf, Interac и crypto.

Ще изчакам следващия месец да видя дали ще оправят проблема.

Автоматичен превод:

Направих куп депозити за $10 тук.. но днес направих $10 депозит чрез btc, както винаги съм правил.. Малка такса го направи под техния минимум и ми казаха, че просто го пазят и на мен да го гледам правилата..всяко друго място, на което съм играл, ако не е достатъчно, те няма да ви позволят да направите депозит на първо място..Имам разписка, в която транзакцията е завършена и казах, че е загубена поради минимума правило..Не, просто го крадете или просто го изпращате обратно

Автоматичен превод:
sammy2296

Хм, здравей, мисля, че казиното не трябва просто да държи парите. Не е ли възможно те да го оставят в сметката на играча и ти да депозираш още пари, за да се оправи? Парите, които сте депозирали, изчезнаха ли от игралната ви сметка или как е сега?

Автоматичен превод:
Jaro

Казаха ми, че е изгубен и дори не е влизал в акаунта. Портфейлът ми казва, че е потвърден и аз опитах, а те просто продължават да казват, че трябва да е над минималния им депозит. Никога не са ми давали опция, просто планират кражба.. Представете си колко крадат от хора, които са малко по-ниски заради таксата за btc

Автоматичен превод:
sammy2296

здравей

честно казано, това е странно... Искате да кажете, че казиното твърди, че суми под лимита на депозита ще бъдат конфискувани? Или по-скоро такива суми се връщат обратно в портфейла? Наистина искам да съм сигурен тук. Говорейки за портфейла, потвърденото плащане в много ситуации не означава завършена транзакция. Виждал съм това преди.

Е, просто казвам, че не винаги е казиното, оттук и въпросите. Допълнителни въпроси от двете страни биха могли да помогнат да се намери нещо солидно, какво мислите?

Автоматичен превод:

Свързах се с портфейла си и ми казаха, че е получен и не, той никога не се връща обратно в портфейла ми.. Те просто го пазят. Ако им изпращам имейли отново и отново и винаги им казвам, че правилата им са, че ако е под сумата, това е просто много лошо, предполагам.. Мога да покажа и докажа всичко.

Автоматичен превод:
Автоматичен превод:

Връзката е всички имейли, които изпратих... много напред-назад

Автоматичен превод:
sammy2296

О, значи транзакцията беше изпълнена, а не просто потвърдена. Важна актуализация, благодаря.

Какво е вашето ниво на увереност, че казиното в крайна сметка ще се намеси, за да възстанови загубения ви депозит? Доколкото разбирам, сумата е малка, но все пак ме притеснява, че не сте получили никаква помощ. Намирам за неприемливо да се каже, че парите са загубени. Искате ли да подадете официална жалба чрез уебсайта на Casino Guru? Харесва ли ви идеята?



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини