преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KatsuBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, в началото бях толкова ентусиазиран от това казино, но Дан може да има грубо събуждане, участвах в турнир между Коледа и Нова година и чисто случайно не го забелязах в началото, просто играх някаква слот игра И това беше турнирна игра.
Станах 3-ти в турнира и наградата щеше да бъде €3,000
За съжаление, все още трябва да пиша на поддръжниците и до днес и продължават да се появяват същите извинения защо наградата ми не е кредитирана
Да положат усилия и да препратят молбата ми към специализирания отдел
Бавно ми стига и може би някой може да ми помогне тук
Hello, I was so enthusiastic about this casino at the beginning, but Dan can have a rude awakening, I took part in a tournament between Christmas and New Year's Eve and purely by chance I didn't notice it at the beginning, I just played some slot game And that was a tournament game.
I came 3rd in the tournament and the prize would have been €3,000
Unfortunately, I still have to write to the supporters to this day and the same excuses keep coming up as to why my prize wasn't credited
That they make an effort and forward my request to the specialist department
I'm slowly getting enough and maybe someone can help me here
Hallo ich war bei diesem casino an anfang so begeistert aber Dan kann das böse erwachen den ich habe im Zeitraum zwischen Weihnachten und Silvester bei einem tunier mit gemacht und rein zufällig habe ich das an Anfang nicht mitbekommen den ich ich habe einfach irgend ein slot spiel gespielt Und Das war ein tunier Spiel.
Ich habe bei dem tunier den 3. Platz erreicht und der Preis wäre gewesen 3.000€
Leider muss ich bis heute noch mit den Supporter schreiben und es kommen immer wieder die selben ausreden warum mein Gewinn nicht gutgeschrieben worden wurde
Das sie sich bemühen und mein Anliegen zu der Fach Abteilung weiterleiten
Langsam reicht es mir und vielleicht kann mich hier jemand weiterhelfen
Здравейте,
Бихте ли споделили (за предпочитане на английски) - всички причини, които казиното ви е казало досега за изплащането?
Въз основа единствено на това, което споменахте, мога само да препоръчам да подадете жалба срещу това казино. Винаги правя това, в случай че играчите смятат, че са третирани несправедливо в казината.
Научете повече за целия процес тук . Кажи ми как се чувстваш за това.
Hello,
Could you share (preferably in English) - all the reasons the casino has told you so far about the payout?
Based solely on what you mentioned, I can only recommend submitting a complaint against this casino. I always do that in case the players feel they are unfairly treated in the casinos.
Learn more about the whole process right here. Let me know how you feel about that.
Това е първият отговор на моята жалба и системата винаги работи по такъв начин, че имейлът казва, че трябва да имам търпение и че го проверяват в специализирания отдел и Дан идва вторият имейл от специализирания отдел и аз ще се оплача отново направете и започнете цялата игра отначало.
Първата възможност би била просто компютър, който знае само тези два отговора, или те се подиграват на клиентите
Защото това се случва всеки ден
1.Поща
2.Поща
That is the first answer to my complaint and the system always works in such a way that the email says that I have to be patient and that they check it in the specialist department and Dan comes the second email from the specialist department and I will complain again do and dan start the whole game over.
The first possibility would be it's just a computer that only knows these two answers or they make fun of customers
Because that's what happens every day
1.Mail
2.Mail
Благодаря ви за тези екранни снимки, със сигурност има специални турнирни правила и бих искал да видя частта за това кога и как се определят и плащат победителите. Звучи ми като добро начало.
Получавали ли сте някога потвърждение, че наистина сте спечелили третата или друга награда?
Както и да е, в първия имейл казиното се нуждае от повече време, за да се справи с проблема и след това целият процес трябва да се извърши автоматично, нали - няма много смисъл и за мен.
Ще изчакам отговора ви относно печелившото потвърждение, но смятам, че жалбата е добра идея. Така че, уведомете ме, моля.
Thank you for those screenshots, surely there are special tournament rules and I would like to see the part about when and how the winners are decided and paid. Sounds like a good start to me.
Have you ever received a confirmation saying that you actually won the third or any prize?
Anyway, in the first email, the casino needs more time to address the issue and then the whole process should be carried out automatically, right - does not make much sense to me either.
I'll wait for your reply about the winning confirmation, but I feel the complaint is a good idea. So let me know, please.
Не, не получих никакво потвърждение и не мисля, че имаше победител, освен самия кацубет, сега написах жалба за това
No I didn't get any confirmation and I don't think there was a winner except the katsubet itself I've now written a complaint about this
Nein ich habe keine Bestätigung erhalten und ich glaube das es keinen Gewinner gab außer das katsubet selbst ich habe jetzt ger eine Beschwerde diesbezüglich geschrieben
Здравей Радка
Благодаря ви много за информацията относно жалбата относно казино гуру
Направих го и случаят ми беше взет
Никога не бих си помислил, че хора като този ще го направят
Много благодаря
Hello Radka
Thank you very much for the info on the complaint about casino guru
I did it and my case was taken
I never would have thought that people like this would do it
Thanks so much
Hallo Radka
Vielen lieben Dank für die Info zur der Beschwerde über casino Guru
Ich habe es gemacht und mein Fall wurde aufgenommen
Ich hätte mir nie gedacht das solche Leute gibt die das machen
Vielen lieben Dank
Здравей Patrik3990,
Радвам се да помогна 🙂.
Мисля, че сега е твърде рано за заключения, изпратихте много информация чрез жалбата и съм сигурен, че Томас се нуждае от известно време, за да я прегледа сега.
Мислите ли, че междувременно можете да попитате доставчика на играта за резултатите от турнира? Би било интересно да има два източника на информация. Това е само предложение, разбира се.
Да видим какво ще разбере Томас 🤞
Hello Patrik3990,
Happy to help 🙂.
I think that now it's too early for conclusions, you sent lots of information via the complaint and I'm sure that Tomas needs some time to go through it now.
Do you think you could ask the game provider about the results of the tournament in the meantime? Would be interesting to have two sources of information. It's just a suggestion, of course.
Let's see what Tomas finds out 🤞
Здравей Рафка
Разбира се, помагам, където мога
Имам въпроси относно това:
Доставчици на игри KatsuBet ли имате предвид?
Под долния ред имате предвид мястото, което бих направил според мнението на KatsuBet?
Hello Rafka
Of course I help where I can
I have questions about this:
Game providers do you mean KatsuBet?
By bottom line do you mean the place I would have done in the opinion of KatsuBet?
Hallo Rafka
Natürlich helfe ich wo ich kann
Dazu habe ich fragen:
Spielanbieter meinen sie KatsuBet?
Mit Endergebnis meinen sie den Platz was ich gemacht hätte nach Meinung von KatsuBet?
Здрасти,
Katsubet е казиното, в което играете, а Playson е доставчикът на игри - компанията, която създаде и продава игрите на казината 😉. Като питам доставчика на играта, аз и Томас имаме предвид Playson Group.
Доста съм объркан относно долния ред, убеден съм, че това е въпрос на автоматичен превод. Сигурен съм, че преди това не споменах никакви крайни резултати.
Hi there,
Katsubet is the casino where you play, and Playson is the game provider - the company that created and sells the games to casinos 😉. By asking the game provider me and Tomas mean the Playson Group.
I'm quite confused about the bottom line I'm convinced it's an auto-translation matter. I did not previously mention any bottom lines, I'm sure.
Не съм се свързвал с Playson, но трябва ли?
I haven't contacted Playson but should I?
Ich habe Playson nicht kontaktiert aber soll ich das machen?
Здравейте,
тъй като Томас спомена това в жалбата, смятам, че това би било разумна стъпка. Лично аз бих направил така. Поне можете да кажете, че сте опитали, така че казиното също трябва да положи някои усилия, от ваша гледна точка вече не е опция да питате доставчика на играта. Като алтернатива ще получите отговор. Това също би било полезно, мисля.
Без натиск обаче, само мислене на глас 🙂
Hello,
since Tomas mentioned that in the complaint, I feel that it would be a reasonable step. Personally, I would do that. At least you can say that you have tried, so the casino should make some efforts as well, from your point of view asking the game provider is no longer an option. Alternatively, you will get a response. That would be useful too, I think.
No pressure though, just thinking aloud 🙂
Регистрирах се тук преди 2 години, направих няколко депозита и не бях активен в това казино до преди няколко дни...Получих бонус от 50 CAD за рождения си ден и след залагането ми изплатиха максимална печалба от 10X сума на бонуса в рамките на 2 часа .
Според мен мисля, че това е честно казино
I registered here 2 years ago made few deposit and i was not active at this Casino till few days back...I received bonus of 50 CAD for my birthday and after wagering, they have paid me max win of 10X bonus amount within 2 hours.
In my opinion i think this is honest Casino
Честито! Това всъщност беше по-добър подарък за рожден ден, отколкото очаквахте, нали? 🙂 Честит рожден ден от Casino Guru! KatsuBet дори получи значката на панаира от нас, така че те наистина изглеждат добро място за прекарване на времето. Радвам се, че имате толкова добър опит с тях.
Congratulations! That was actually a better birthday gift than you expected, right? 🙂 Happy birthday from Casino Guru! KatsuBet even received the fair badge from us so they really seem to be a good place to spend time. I'm glad you have such a good experience with them.
И така, аз се регистрирах тук чрез промоцията на Casino Guru, обещавайки бонус от 166% до 5000 NOK.
Направих депозит от 1250 норвежки крони, но получих само бонус от 1000 норвежки крони.
Агентът по поддръжката беше достатъчно полезен и се опита да възстанови бонуса, така че да получа правилната сума на бонуса: 2075 NOK
Тогава той осъзна, че тази оферта има таван от 1000 норвежки крони.
Всъщност би било по-добре да взема стандартния им бонус за добре дошли вместо това, но той не можа да го промени на това, така че оставам с малко горчив вкус от това.
Бих могъл също да добавя, че вместо 14-те дни за залагане на бонуса, посочени също в кампанията на Casino Guru, таймерът всъщност е само 3 дни.
So, I signed up here through the Casino Guru promo, promising a 166% bonus up to NOK 5,000.
I made a NOK 1,250 deposit but was only credited with a NOK 1,000 bonus.
The support agent was helpful enough and tried to reinstate the bonus so that I would get the proper bonus amount: NOK 2,075
Then he realised there is a NOK 1,000 cap on this offer.
I would actually have been better of taking their standard welcome bonus instead, but he couldn't change it to that, so I'm left with a somewhat bitter taste from this.
I could also add that rather than the 14 days to wager the bonus also stated in the Casino Guru campaign, the timer is actually only 3 days.
Здравей.
Съжалявам за този проблем, знам, че не ви помага много, но за доброто на другите прехвърлих този проблем с бонуса за проверка и актуализация.
Оценявам, че отделихте време да ме уведомите!
Hello there.
I'm sorry for this trouble, I know it doesn't help you much, but for others' sake, I passed this bonus issue for a check and update.
I appreciate you took the time to let me know!
Вече приключих с играта там и не виждам причина да се връщам там друг път.
Те изглежда, където могат, предлагат слотовете при по-ниски RTP настройки. Няколко Pragmatics бяха с ниските 94%. Човек винаги трябва да се стреми да играе на тези от 96,5%. Не казвам, че ще спечелите повече от тях, но със сигурност ще загубите по-малко.
Има досадна странична лента, която заема 1/4 от екрана, когато играете на стационарното устройство, което не може да се затвори.
Депозитите с карти носят такса от 2,5%. Това в допълнение към другите такси, които може да получите, когато използвате вашата карта. Много малко казина начисляват такава такса в днешно време.
Радват се на имейлите. Дори след като го деактивирах, получих около 20 само за няколко дни. Един от тях каза, че ще получа 88 безплатни завъртания за €1 депозит. Мислех си, че бих могъл да ги взема, но когато стигнах до страницата за депозити, каза, че минималният депозит е €10 🤔
Както и да е, има много по-добри опции.
Finished playing there now and I can't see any reason to go back there at another time.
They seem to, wherever they can, offer the slots at the lower RTP settings. Several Pragmatics were at the lowly 94%. One should always be looking to play at the 96,5% ones. Not saying you'll win more on those, but you'll most certainly lose less.
There's an annoying side bar taking 1/4 of the screen when you play on the stationary which can't be closed.
Card deposits incur a 2,5% fee. This in addition to other fees you might get when using your card. Very few casinos charge such a fee nowadays.
They're trigger happy on the emails. Even after disabling it, I've gotten like 20 in just a couple of days. One of them said I'd get 88 free spins for a €1 deposit. I thought I'd might as well take them, but when I got to the deposit page, it said minimum deposit is €10 🤔
Anyway, there are plenty of better options out there.
Дами и господа, мога ли да ви представя кацубет
аватар
Джими
аватар
Джими
Агент по поддръжката
Електронна поща:
аватар
Поддръжка на Katsubet 12:34 сутринта
Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?
Моля, изберете темата на вашето съобщение
Посетител 12:34 ч
Бонуси
аватар
Поддръжка на Katsubet 12:34 сутринта
Изберете темата на вашето съобщение
Посетител 12:34 ч
Без добавен бонус
аватар
Поддръжка на Katsubet 12:34 сутринта
Всички игри допринасят с различни проценти към изискванията за залагане. Моля, вижте правилата и условията на бонуса и проверете дали избраната игра е в списъка.
Ако имате останали конкретни или допълнителни въпроси, не се колебайте да се върнете в главното меню или да се свържете с човек.
Посетител 12:34 ч
Свържете човек
Вие сте прехвърлени на: Джими.
аватар
Джими 12:34 сутринта
Здравейте. Казвам се Джими, ще се радвам да ви помогна.
Посетител 12:35 ч
здравейте, трябваше да получа 50 завъртания с последния си депозит
аватар
Джими 12:35 сутринта
Бихте ли могли да ми предоставите екранна снимка на вашата оферта
Посетител 12:35 ч
Screenshot_20230702_123313.png
аватар
Джими 12:35 сутринта
Моля, изчакайте малко, трябва да проверя информацията.
Посетител 12:36 сутринта
Screenshot_20230702_123214.png
аватар
Джими 12:37 сутринта
Томас, позволете ми да ви информирам, че този бонус е оферта, предоставена от нашите партньори само за онези играчи, които са се регистрирали с конкретната връзка. За мое съжаление, вашият акаунт не отговаря на условията за получаване на този бонус.
Посетител 12:38 ч
не, изпратиха ми този имейл, длъжен си да го уважиш
ти ми изпрати тази оферта
аватар
Джими 12:40 сутринта
За съжаление нямаме контрол върху разпространението на офертите. 😥
Посетител 12:40 ч
да, това е абсолютна лъжа, виж подателя, това си ТИ
това е абсолютна фалшива реклама
аватар
Джими 12:43 сутринта
Много съжаляваме за преживяването ви в нашето казино. 😭
Посетител 12:43 ч
не, не, иначе бихте издали бонуса, който ми предложихте
искам да говоря с мениджър
Вие оценихте нашето обслужване на клиенти като лошо.
Оставихте следния коментар: крадци
аватар
Джими 12:44 сутринта
Томас, за съжаление, мениджърът не е тук в момента.
Посетител 12:45 ч
О, спри да лъжеш, добре съм запознат с протоколите за обслужване на клиенти, винаги има мениджър, сложи ги
аватар
Джими 12:50 сутринта
Както казах по-рано, мениджърът не е на разположение в момента.
Посетител 12:50 сутринта
бихте ли искали да видите законодателството, което всяка държава има за това, това е правен проблем, трябва да СПРЕТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ
включи ги
няма да ходя никъде
Гарантирам, че сега, когато говорите с тях, получавате указания какво да кажете
или това, или това, което правите, може да ви уволни за неправомерно поведение
аватар
Джими 12:55 сутринта
За съжаление не мога да ви помогна, тъй като бонусът е достъпен само за играчи, които са се регистрирали с конкретната връзка.
Посетител 12:55 ч
безумно е, че буквално ми изпратихте оферта по имейл
вие сте 100 процента задължени да го спазвате
това е лъжа или вашата организация откровено лъже клиентите си
какво не разбираш ТИ МИ ИЗПРАТИ ТАЗИ ОФЕРТА РАЗБИРАШ ЛИ ВИ, ВАШАТА КОМПАНИЯ МИ НАПРАВИ ТАЗИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ
получих тази оферта от вас, след като се регистрирах
не преди
аватар
Джими 01:01 сутринта
Както писах по-рано, за съжаление не контролираме офертите за изпращане по пощата. 😥
Посетител 01:02 сутринта
тъп ли си или мислиш, че ми обясняваш как повтарям ВАШИЯ сервизен отдел S по някакъв магически начин не носи отговорност за това, което изпрати
не е изпратено от трета страна ВИЕ ГО ИЗПРАТИХТЕ
отново ще ви помоля да включите вашия мениджър
спри да лъжеш за всичко
толкова е луд'
ще публикувам този разговор във всеки уважаван хазартен форум, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot навсякъде
така че, моля, обяснете ми как вашият сервизен отдел не носи отговорност за това, което е изпратил
аватар
Джими 01:08 сутринта
Томас, за съжаление, не мога да ти помогна с твоята ситуация, ние не контролираме какво и кога идва при нашите клиенти.
Посетител 01:08 сутринта
ако това би се случило, всеки наркодилър в дълбоката мрежа няма да носи отговорност за изпращане на наркотици по вашата логика
аватар
Джими 01:14 сутринта
Много съжалявам за преживяването ви в нашето казино, но за съжаление не мога да направя нищо.
Посетител 01:16 сутринта
хахаха, да, така е, това е най-безумният груб ход, който някога съм виждал, извършван от онлайн казино и има някои глупости наоколо
лъжи лъжи лъжи
Прочети
аватар
Джими 01:21 сутринта
Разбирам как се чувстваш, но на този етап не мога да ти помогна. 😭
В случай, че имате
e всякакви други въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
Джими затвори чата.
Започнете чата отново
Задвижвани от
Ladies and gentlemen may I present to you katsubet
avatar
Jimmy
avatar
Jimmy
Support Agent
E-mail:
avatar
Katsubet Support 12:34 am
Hello. How may I help you?
Please select the subject of your message
Visitor 12:34 am
Bonuses
avatar
Katsubet Support 12:34 am
Select the subject of your message
Visitor 12:34 am
No added bonus
avatar
Katsubet Support 12:34 am
All games contribute different percentages toward the wagering requirements. Please refer to bonus terms & conditions and check if the chosen game is listed.
If you have any specific or additional questions left, feel free to return to the main menu or connect with a human.
Visitor 12:34 am
Connect a human
You have been transferred to: Jimmy.
avatar
Jimmy 12:34 am
Hello. My name is Jimmy I will be glad to help you.
Visitor 12:35 am
hi i was supposed to recieve 50 spins with my last deposit
avatar
Jimmy 12:35 am
Could you, please, provide me a screenshot of your offer
Visitor 12:35 am
Screenshot_20230702_123313.png
avatar
Jimmy 12:35 am
Please, wait a minute I need to check the information.
Visitor 12:36 am
Screenshot_20230702_123214.png
avatar
Jimmy 12:37 am
Thomas, let me inform you, that this bonus is an offer provided by our partners only for those players who have signed up with the particular link. To my regret, your account is not eligible to get this bonus.
Visitor 12:38 am
no i was sent that email, your obligated to honour it
you sent that offer to me
avatar
Jimmy 12:40 am
Unfortunately, we have no control over the distribution of the offers. 😥
Visitor 12:40 am
yes you do thats an absoloute lie, look at the sender its YOU katsubet
thats absouloute false advertising
avatar
Jimmy 12:43 am
We are very sorry about your experience at our casino. 😭
Visitor 12:43 am
no your not or you would issue the bonus YOU offered me
i want to speak to a manager
You rated our customer service as bad.
You left the following comment: thieves'
avatar
Jimmy 12:44 am
Thomas, unfortunately, the manager is not here right now.
Visitor 12:45 am
omg stop lying, im well versed is customer service protocols theres always a manger there put them on
avatar
Jimmy 12:50 am
As I said earlier, the manager is not available right now.
Visitor 12:50 am
would you like to see the legislation that every country has about it its a legal issue there has to be STOP LYING
put them on
im not going anywhere
i gaurentee that your speaking to them now getting directions on what to say
either that or what your doind could get you fired for misconduct
avatar
Jimmy 12:55 am
Unfortunately, I can not help you, as the bonus is only available to players who are signed up with the particular link.
Visitor 12:55 am
its insane you literally sent me an offer via email
your 100 percent obligated to honour it
thats a lie or your organisation in outright lying to thier customers
what dont you understand YOU SENT ME THAT OFFER DO YOU UNDERSTAND YOU, YOUR COMPNANY MADE ME THAT OFFER
i was sent that offer by you after isigned up
not before
avatar
Jimmy 01:01 am
As I wrote earlier unfortunately we do not control the mailing offers. 😥
Visitor 01:02 am
are you stupid or do you think i am expllain to me how i repeat YOUR service department S is somehow magically not responsable for what they sent
it was not sent from a third party YOU SENT IT
again i will ask you to ut your manager on
stop lying about everything
its so insane'
im going to post this conversation on every reputable gambling forum, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot everywhere
so please explain to me how your service department is not responable for what they sent
avatar
Jimmy 01:08 am
Thomas, unfortunately, I can't help you with your situation, we don't control what and when comes to our customers.
Visitor 01:08 am
if that waould fly every deep web drug dealer would not be respnsable for sending dtrugs by your logic
avatar
Jimmy 01:14 am
I am very sorry about your experience in our casino, but unfortunately, there is nothing I can do.
Visitor 01:16 am
hahaha, yeah right, wow this is by far the wildest flagrant moves ive ever seen conducted by an online casinoo and theres some doozies around
lies lies lies
Read
avatar
Jimmy 01:21 am
I understand how you feel, but at this point, I can't help you. 😭
In case you hav
e any other questions, do not hesitate to contact us.
Jimmy has closed the chat.
Start the chat again
Powered by
Това беше изключителен разговор 😂.
"Connet a human" - ценно!
За съжаление разбирам донякъде подхода на оператора. Знаете ли, че казината обикновено наемат компании от трети страни, които да управляват всички имейл кампании вместо тях? Между другото, същото важи и за плащанията. Страхувам се, че това имаше предвид.
По този начин всички бюлетини, имейл оферти за бюлетини трябва да съдържат директна връзка към конкретни ограничения, които обикновено се прилагат.
Благодаря, че повдигнахте тази тема. Бих казал, че несъмнено е част от хазарта, нали?
That was an extraordinary conversation 😂.
"Connet a human" - precious!
Sadly, I understand the operator's approach a bit. Did you know casinos usually hire third-party companies to handle all emailing campaigns for them? By the way, the same goes for payments. This is what he meant, I'm afraid.
Thus all bulletins, newsletters email offers should contain a direct link to specific limitations which usually apply.
Thanks for bringing up this topic. I'd say it is undoubtedly part of gambling, right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.