И така, смятате ли, че нашият екип трябва да се намеси сега?
Ако е така, моля, подайте жалба. Вярвам, че сте запознати с процедурата, нали?
Ако обаче имате нужда от помощ, ние сме тук за вас.
какво ще кажеш
Надяваме се, че заедно ще намерим решение на тази ситуация скоро.
So, do you believe that our team should intervene now?
If so, please file a complaint. I believe you are familiar with the procedure, right?
If you need any help, though, we are here for you.
What do you say?
Hopefully, together, we'll find a solution to this situation soon.
Здравей, днес ми се обадиха, за да ми предложат добър бонус код, ако се откажа. Казах, че си луд. Все още чакам да тегля. Тя каза, че ще проверя това вместо мен. Тогава получих 175,00 от 190,00 веднага след като извиках при представител. Предполагам, че проработи
Hello,today they called me to offer me a good bonus code if I dep.I said are u crazy.Im still waiting on my withdraw.She said I will check on this for me.I then got 175.00 outa 190.00 right after I yelled at rep.Guess that worked
Значи са ви платили парите сега?🤔
Е, не бих казал със сигурност, че това е най-добрият начин за злоупотреба, както бих могъл да го нарека.
Може би е имало някакво недоразумение по отношение на оттеглянето ви? Защо това забавяне? Случайно разбрахте ли?
So they paid you the money now?🤔
Well, I wouldn't say for sure that it is the best way to get abusive, as I could called it, though.
Was there maybe some kind of misunderstanding regarding your withdrawal? Why this delay? Did you find out, by any chance?
Никога не разбрах. Представителят се обади и ми предложи добър бонус. Тогава казах, че сигурно се шегуваш с мен. Не можеш да платиш това, което спечелих, и да ми предложиш добър бонус на служителя е абсурдно. Нищо лошо в това, което казвам
Never found out.Rep called and offered me a good bonus.Then I said u got to be kidding me.You can't pay what I won and offer me a good bonus to dep is Absurd.Nothing wrong with what I say
И така, какви са актуализациите относно вашето оттегляне сега?
So what are the updates regarding your withdrawal now?
Кой каза, че не искам да тегля? Преди 2 седмици публикувах, че съм го получил. Отне 2 месеца.
Техният сайт ми се обади, за да ми предложи добър бонус. Казах, че се шегуваш ли с мен. Имаш смелостта да предложиш бонус, когато дори не можеш да платиш това, което спечелих. Тя каза, че ще види какво е забавянето. 7 часа по-късно беше в моя акаунт.
Току-що изкрещях на представителя, че се обади, и се получи плащане
Who said I didn't want to cashout?I posted 2 weeks ago that I got it.took 2 months.
Thier site called me to offer me a good bonus.I said are u kidding me.You have the nerve to offer a bonus,when u can't even pay what I won.She said she would see what the delay is.7 hours later it was in my account.
I just yelled at rep for calling and it worked to get paid
Кой каза, че не искам да тегля? Преди 2 седмици публикувах, че съм го получил. Отне 2 месеца.
Техният сайт ми се обади, за да ми предложи добър бонус. Казах, че се шегуваш ли с мен. Имаш смелостта да предложиш бонус, когато дори не можеш да платиш това, което спечелих. Тя каза, че ще види какво е забавянето. 7 часа по-късно беше в моя акаунт.
Току-що изкрещях на представителя, че се обади, и се получи плащане
Who said I didn't want to cashout?I posted 2 weeks ago that I got it.took 2 months.
Thier site called me to offer me a good bonus.I said are u kidding me.You have the nerve to offer a bonus,when u can't even pay what I won.She said she would see what the delay is.7 hours later it was in my account.
I just yelled at rep for calling and it worked to get paid
кобра, давай! 🙂
Още веднъж, предишната публикация не беше за вас. Опитайте се да се концентрирате върху „името на получателя", преди да приемете, че публикацията е предназначена за вас.
Помогнете ни да запазим разговора лесен за разбиране и използвайте бутона за отговор или цитат. Това би било хубаво.
Благодаря за актуализацията, разбира се!
cobra, c'mon! 🙂
Once more, the previous post was not for you. Try to concentrate on the "recipient name" before you assume the post was meant for you.
Help us keep the conversation easy to comprehend and use the reply or quote button. That would be nice.
Thanks for the update, of course!
Повярвайте ми, имал съм много сайтове, които не изплащат. Всичко, което знам, е, че ако не получа средствата си, никога повече няма да работя. Казино Kats ме прецака с 873,00 миналата година и те все още ми изпращат и звънят с оферти за игра. Никога повече няма да играя на този сайт. Ако се върнат и видят какво съм спечелил и го платя, тогава може да ги депилирам отново.
Trust me I've had lots of sites not pay out.All I know is if I don't get my funds,then I won't ever dep again.Kats casino screwed me outa 873.00 last year and they still send and call me with offers to play.Im never playing on that site ever again.If they go back and see what I won and pay it,then I might dep thier again.
Завърших изискванията за залагане. Имаше теглене от $500. В крайна сметка... получих $225. СПРЕТЕ ДА ИГРАЕТЕ ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
I finished the wagering requirements. Had a Cashout of $500. In the end...I got $225. STOP PLAYING HEEEEERRRREEEEE
*****KATS CASINO SCAM***** Чакам тегленето си от юни 2024 г. Подадох всички документи, които ми поискаха. Дори направих своя депозит, който беше помолен да направя, защото те казаха, че нямат достъп до акаунта ми, тъй като не съм депозитор. След като направих депозита, ме уведомиха, че ще трябва да депозирам повече, за да има достъп до сметката ми. Те са най-лошите досега.
*****KATS CASINO SCAM***** I've been waiting since June 2024 for my withdrawal. I've submitted all documents they asked of me. I've even made my deposit that was asked for me to do because they said they couldn't access my account due to me being a non-depositer. After making the deposit I was advised that I would have to deposit more so that my account can be accessed. They are the worst ever.
Нищо чудно, че от такава гледна точка изглеждате ядосани. Какво ще кажете да дадете възможност на нашия специалист да обсъди ситуацията с казиното? Всичко, което трябва да направите, е да подадете официална жалба и след това да съдействате.
Интересува ли ви тази идея? Надявам се да стане. Подробно обяснение на процеса е тук 👈👈
Не се колебайте да попитате; може да е доста сложно за новодошлите. Ние ще бъдем наоколо; не се тревожи
No wonder, from such a perspective, you seem to be angry. How about you give our specialist a chance to discuss the situation with the casino? All you need to do is submit an official complaint and then be cooperative.
Does this idea interest you? I hope it does. A detailed explanation of the process is right here 👈👈
Don't hesitate to ask; it may be quite complex for newcomers. We will be around; don't worry.
Добре, ще ти дам шанс. Как да подам жалбата?
Ok I will give you a chance. How do I file the complaint?
Kats casino е шега и така и не получих това, което спечелих преди известно време. Все още ми се обаждат с оферти. Помолих ги да спрат да ми изпращат имейли и да оставят гласова поща за техния сайт.
Kats casino is a joke and I never got what I won awhile back.They still call me with offers.Ive asked them to stop sending me emails and leaving voice mail for thier site.
Виждам, че сте успели да подадете жалбата и тя чака да бъде прегледана от нашите специалисти.
Моля, изчакайте малко и скоро ще бъдете информирани за следващите стъпки.
I can see that you were able to file the complaint, and its waiting to be reviewed by our specialists.
Please wait a bit, and soon you will be informed about next steps.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.