И така, смятате ли, че нашият екип трябва да се намеси сега?
Ако е така, моля, подайте жалба. Вярвам, че сте запознати с процедурата, нали?
Ако обаче имате нужда от помощ, ние сме тук за вас.
какво ще кажеш
Надяваме се, че заедно ще намерим решение на тази ситуация скоро.
So, do you believe that our team should intervene now?
If so, please file a complaint. I believe you are familiar with the procedure, right?
If you need any help, though, we are here for you.
What do you say?
Hopefully, together, we'll find a solution to this situation soon.
Здравей, днес ми се обадиха, за да ми предложат добър бонус код, ако се откажа. Казах, че си луд. Все още чакам да тегля. Тя каза, че ще проверя това вместо мен. Тогава получих 175,00 от 190,00 веднага след като извиках при представител. Предполагам, че проработи
Hello,today they called me to offer me a good bonus code if I dep.I said are u crazy.Im still waiting on my withdraw.She said I will check on this for me.I then got 175.00 outa 190.00 right after I yelled at rep.Guess that worked
Значи са ви платили парите сега?🤔
Е, не бих казал със сигурност, че това е най-добрият начин за злоупотреба, както бих могъл да го нарека.
Може би е имало някакво недоразумение по отношение на оттеглянето ви? Защо това забавяне? Случайно разбрахте ли?
So they paid you the money now?🤔
Well, I wouldn't say for sure that it is the best way to get abusive, as I could called it, though.
Was there maybe some kind of misunderstanding regarding your withdrawal? Why this delay? Did you find out, by any chance?
Никога не разбрах. Представителят се обади и ми предложи добър бонус. Тогава казах, че сигурно се шегуваш с мен. Не можеш да платиш това, което спечелих, и да ми предложиш добър бонус на служителя е абсурдно. Нищо лошо в това, което казвам
Never found out.Rep called and offered me a good bonus.Then I said u got to be kidding me.You can't pay what I won and offer me a good bonus to dep is Absurd.Nothing wrong with what I say
И така, какви са актуализациите относно вашето оттегляне сега?
So what are the updates regarding your withdrawal now?
Кой каза, че не искам да тегля? Преди 2 седмици публикувах, че съм го получил. Отне 2 месеца.
Техният сайт ми се обади, за да ми предложи добър бонус. Казах, че се шегуваш ли с мен. Имаш смелостта да предложиш бонус, когато дори не можеш да платиш това, което спечелих. Тя каза, че ще види какво е забавянето. 7 часа по-късно беше в моя акаунт.
Току-що изкрещях на представителя, че се обади, и се получи плащане
Who said I didn't want to cashout?I posted 2 weeks ago that I got it.took 2 months.
Thier site called me to offer me a good bonus.I said are u kidding me.You have the nerve to offer a bonus,when u can't even pay what I won.She said she would see what the delay is.7 hours later it was in my account.
I just yelled at rep for calling and it worked to get paid
Кой каза, че не искам да тегля? Преди 2 седмици публикувах, че съм го получил. Отне 2 месеца.
Техният сайт ми се обади, за да ми предложи добър бонус. Казах, че се шегуваш ли с мен. Имаш смелостта да предложиш бонус, когато дори не можеш да платиш това, което спечелих. Тя каза, че ще види какво е забавянето. 7 часа по-късно беше в моя акаунт.
Току-що изкрещях на представителя, че се обади, и се получи плащане
Who said I didn't want to cashout?I posted 2 weeks ago that I got it.took 2 months.
Thier site called me to offer me a good bonus.I said are u kidding me.You have the nerve to offer a bonus,when u can't even pay what I won.She said she would see what the delay is.7 hours later it was in my account.
I just yelled at rep for calling and it worked to get paid
кобра, давай! 🙂
Още веднъж, предишната публикация не беше за вас. Опитайте се да се концентрирате върху „името на получателя", преди да приемете, че публикацията е предназначена за вас.
Помогнете ни да запазим разговора лесен за разбиране и използвайте бутона за отговор или цитат. Това би било хубаво.
Благодаря за актуализацията, разбира се!
cobra, c'mon! 🙂
Once more, the previous post was not for you. Try to concentrate on the "recipient name" before you assume the post was meant for you.
Help us keep the conversation easy to comprehend and use the reply or quote button. That would be nice.
Thanks for the update, of course!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.