ФорумКазинаKats Casino - обща дискусия

Kats Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от zena5755
|
10870 преглеждания 51 отговора |
|
12 3
Добавете пост
angel47usa
преди 3 месеца

Здравейте, мога ли да знам за какво оплакване говорите? Тази за Kats Casino ли е? Ако е така, моля, уведомете ме.

Разбира се, за да стигнем до вашия въпрос, това ръководство обяснява всичко, което трябва да знаете за процеса на оплакване. Всяка страна винаги има 7 дни за отговор. Опитваме се да направим това възможно най-бързо, но понякога, за съжаление, не е толкова лесно. Така че ще стигнем до вашата жалба, просто трябва да имате малко търпение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, мога ли да знам за какво оплакване говорите? Тази за Kats Casino ли е? Ако е така, моля, уведомете ме.

Разбира се, за да стигнем до вашия въпрос, това ръководство обяснява всичко, което трябва да знаете за процеса на оплакване. Всяка страна винаги има 7 дни за отговор. Опитваме се да направим това възможно най-бързо, но понякога, за съжаление, не е толкова лесно. Така че ще стигнем до вашата жалба, просто трябва да имате малко търпение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, това е този. Това е единственият, който имам в момента и е изпратен от известно време

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Сякаш никой още не си е направил труда да го погледне

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 3 месеца

Здравейте и благодаря за пояснението.

Не бих казал, че никой не се е притеснявал, просто има малък екип от много отдадени експерти, но всички оплаквания се трупат наоколо.

Бъдете търпеливи, моля. Те ще се свържат с вас скоро. Трябва да е само въпрос на часове, изглежда. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Знаеш ли какво, всичко е наред. Няма значение. Не се занимавай. Ще се оправя сам. Благодаря

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 3 месеца

Е, ще оставя това на вас, разбира се. Само една бележка, Николас е Ник, вашият отговорник по оплакванията. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, ще оставя това на вас, разбира се. Само една бележка, Николас е Ник, вашият отговорник по оплакванията. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам Радка. Току-що се бях събудил и ТОВА конкретно оплакване е най-лошото. Нулево намерение да бъда груб с вас, момчета (Обичам ви всички) и разбира се, осъзнавам кой е Ник.. Моя грешка. Тази жалба е МНОГО по-лоша от всички, които съм имал досега. Просто искам да свърша, но не желая да се откажа от това, което ми се дължи.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 3 месеца

Никакви притеснения. Ние разбираме това. Надяваме се, че вашият случай ще бъде разрешен скоро.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Никакви притеснения. Ние разбираме това. Надяваме се, че вашият случай ще бъде разрешен скоро.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ТОВА би било чудесно, освен че все още НИКОЙ не е стигнал до него. Защо?? Много съм объркан...

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 3 месеца

НЯМА нужда да се бъркате. Ако сте чели ръководството, което Джаро ви е изпратил, вече знаете, че:

„Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."

Зад него не стои нищо друго.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не, разбирам всичко това. Но дори не е погледнато е моята гледна точка. Просто седи там „чакайки Casino Guru", така че това е моето объркване. Но всичко е наред. Ще се справя сам с това. Сега нямам нужда от помощ. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 3 месеца

Нашият екип за жалби проучва вашия случай със стотици други, за да ви каже истината. Това е наистина малък екип, ако го сравним с броя на оплакванията, които трябва да обработваме всеки ден. Ето защо имаме зададени таймери там, така че имаме време да ги разгледаме всички и индивидуално да се погрижим най-добре за всички.

Ако искате да затворите жалбата си, можете да го направите по всяко време. Просто се свържете с отговорника по вашата жалба, моля.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини