Бях член тук преди една година и имах много лош опит, а сега направих голяма голяма грешка!
Преди 2 седмици получих промоционален имейл от тях и без да се замислям си отворих отново акаунта. Взех бонус за мач и се опитах да направя депозит, но страницата с кредитната карта не ми позволи да добавя нова карта. Оплаках се на екипа за поддръжка на клиенти и те непрекъснато ми казваха, че няма нищо лошо в тяхната страница за депозити. Нямах проблеми в никое друго казино само в Kats. Дори заснех mp4 видеоклип на проблема и те ми дадоха всички извинения защо не могат да го видят. Всеки път, когато се свързвах с чат на CS, трябваше да разкажа цялата си история защо още не съм играл. Толкова ми писна от тях, че поисках 10 пъти да закрият акаунта си, защото не мога да депозирам. Казах им също, че не се занимавам с крипто. Не се интересувам. 10 пъти игнорираха молбите ми. Това ме влошаваше.
Най-накрая говорих с някого и те ми изпратиха формуляр, който трябва да попълня, за да закрия акаунта си. Забравете това!
Искат личната ми карта със снимка и всички документи, за да закрият акаунта ми. Имаха всички тези документи от предишното ми членство. Никога не успях да депозирам и да играя този път, така че що се отнася до мен, акаунтът ми трябва да бъде закрит без никакви проблеми или повтарящи се документи.
Отговорих им и казах, че няма начин. Можете да оставите акаунта отворен за 100 години, но аз никога няма да вляза или да се опитам да депозирам или да играя.
Друго нелицензирано мъртво казино с лошо обслужване на клиентите.
Добре, знам, че направих грешка и трябваше да си спомня последното си преживяване.. LOL. Какво мислиш, че трябва да направя сега?
I was a member here one year ago and had a very bad experience and now I made a big big mistake!
2 weeks ago I recieved a promo email from them and without thinking I reopened my account. I took a match bonus and tried to make a deposit but the credi card page wouldn't allow me to add a new card. I complained to customer support and they continually told me there is nothing wrong with their deposit page. I had no issues at any other casino only Kats. I even took a mp4 video of the issue and they gave me all the excuses why they cannot view it. Each time I contacted CS chat I had to tell my whole story over about why I haven't played yet. I got so fed up with them I asked 10 times to close my account because I cannot deposit. I also told them I do not do Crypto. Not interested. 10 times they ignored my requests. It was getting me aggrevated.
Finally I spoke to someone and they sentt me a form to fill out to have my account closed. Forget That!
They want my picture ID and all documents to close my account. They have had all those documents from my previous membership.I never was able to deposit and play this time around so as far as I am concerned my account should be closed without any issues or repeated documents.
I replied to them and said no way. You can leave the account open for 100 years but I will never sign in or try to deposit ever or play.
Another unlicensed dead beat casino with poor customer service.
Ok I know I made a mistake and should have remembered my last experience..LOL. What do you think I should do now?
Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод: