ФорумКазинаKats Casino - обща дискусия

Kats Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от zena5755
|
10899 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
JanetParker
преди 1 година

Съжалявам, но отговорът ми остава същият,

Аз не съм служител на казино, така че мога само да проверя правилата и условията, за пълен и конкретен отговор трябва да се свържете с казиното, това е основната цел на всеки вид образован помощен персонал.

Не искам да давам лоши предположения, това е всичко.

Просто ги попитайте и ни уведомете, защото други играчи може да намерят вашите открития за доста полезни.

Взели ли сте някакъв бонус? $100 ми звучат по-скоро като максимално ограничение за теглене от бонус.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
b0nus_hunter
преди 1 година

Бих казал, че вече сте се регистрирали, в противен случай сайтът ще каже нещо като „потребителското име вече се използва"

Можете ли да се свържете с поддръжката? Това е най-доброто място да започнете:

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах 30 с биткойн и без бонус, имам го до 2600... Казаха ми, че ще мога да тегля до 2000, но след като прочетох форума ви, виждам, че печалбите са ограничени от депозираните суми... можете ли, моля изясни ми това

Автоматичен превод:
преди 1 година

И някой наистина ли е бил изплатен от това казино??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах 30 с биткойн и без бонус, имам го до 2600... Казаха ми, че ще мога да тегля до 2000, но след като прочетох форума ви, виждам, че печалбите са ограничени от депозираните суми... можете ли, моля изясни ми това

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

можем да изясним или потвърдим, че това правило се прилага, както можете да видите в списъка с бонуси . Всички депозитни бонуси са ограничени по следния начин: "Максималната сума пари, която можете да изтеглите от този бонус, е ограничена до 10 пъти стойността на вашия депозит. Ако спечелите повече от това, надвишената сума ще бъде конфискувана." Ако обаче сте взели различен бонус или са ви казали нещо друго в чата, трябва вместо това да попитате казиното. Само за да съм сигурен.

Кажете ни какво сте разбрали, моля. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

И някой наистина ли е бил изплатен от това казино??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че на някого е било платено, но предполагам, че би било добре да се спомене, че това казино не отговаря доста добре на оплакванията на играча:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Така че имам нищо против репутацията:

https://casino.guru/kats-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Трябва да изясня какво казвам. Депозирах 30 с биткойн, без да използвам никакъв бонус и го увеличих до 2300. Попитах отдела за обслужване на клиенти какво мога да изтегля и те казаха 2000.. но когато чета вашите отзиви ден, че могат ограничаване на печалбите, ако сте направили само малки депозити, но все още не съм прочел това в правилата и условията... въпреки че прочетох, ако депозитът ви е бил забавен, тогава те могат да ви поставят таван на 2 пъти вашия депозит. Но ако знаете друг мъдър, моля, кажете ми


Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И само за да бъде ясно, знаете ли за хора, които получават изплащания с биткойн от това казино??





Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да изясня какво казвам. Депозирах 30 с биткойн, без да използвам никакъв бонус и го увеличих до 2300. Попитах отдела за обслужване на клиенти какво мога да изтегля и те казаха 2000.. но когато чета вашите отзиви ден, че могат ограничаване на печалбите, ако сте направили само малки депозити, но все още не съм прочел това в правилата и условията... въпреки че прочетох, ако депозитът ви е бил забавен, тогава те могат да ви поставят таван на 2 пъти вашия депозит. Но ако знаете друг мъдър, моля, кажете ми


Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, прочетете правилата и се консултирайте с оператора за чат на живо. Не забравяйте да запазите всеки отговор, като направите екранна снимка - за всеки случай.

Следователно, аз не съм служител на казиното и не мога да потвърдя това, което е посочено в потребителския преглед, защото не съм ги написал аз, няма какво да потвърдя за вас. Освен това максималното теглене може да е различно в зависимост от предишната ви депозирана сума, така че аз не съм подходящият човек, който да отговаря.

Надявам се, че разбирате.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих $200 тук и изпратих всички поискани документи. Седмица по-късно получавам отказ, благодаря ви, че проверихте всички документи като допълнителен слой на сигурност, ние ви молим да ни изпратите банковото си извлечение!!!! Аз казах не! Предполагам, че няма да си получа парите. Не играйте тук!!!

Автоматичен превод:
carrie17c
преди 1 година

Здравейте, банковото извлечение е обичайна KYC процедура и без това казиното няма да може да ви плати. Ваше е решението да го откажете, но не виждам причина други хора да не играят там само защото сте отказали да завършите KYC процедурата, която е от съществено значение.

В колко казина сте играли преди и какъв опит имате с онлайн казината?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
carrie17c
преди 9 месеца

Sup Carrie17c


Може би мога да развеселя скептицизма ви като колега въртящ барабани и ентусиасти на онлайн казино.


Не е необичайно казината да поискат последното ви банково извлечение, за да изяснят допълнително самоличността ви и да създадат платен тунел от казиното до вас.


Но в крайна сметка изборът е ваш.


Имам и едно предложение... Проверете и вижте какъв тип банкови извлечения приемат и от какъв тип банка, т.е. предплатени онлайн сметки.


В зависимост от вида на банковото извлечение, можете да им изпратите вашата по-малко използвана сметка за транзакция за изплащане.


Надявам се това да ви е помогнало, ако още не сте се оттеглили

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 9 месеца

Хей! Добри точки!

Няма да навреди да добавим, че казината могат да поискат банково извлечение не по-старо от три или два месеца. Алтернативно, наскоро направените депозити също трябва да бъдат видими; в такива случаи този документ обикновено служи и като "доказателство за депозит".

Благодаря ти за усилията! Очаквам с нетърпение да те видя да помагаш и на други хора. 😉🐱‍🏍

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

тази публикация вече е много стара, така че няма значение, но никога не съм изпращал банковото си извлечение, защото никога не съм депозирал с дебитна карта или кредитна карта само чрез биткойн. Изпратих другите документи, които поискаха, така че защо ще искат и моето банково извлечение, ако никога не съм депозирал, освен чрез биткойн???

Автоматичен превод:
carrie17c
преди 9 месеца

Разбирам учудването ви, но е обичайно казината да искат такива документи, въпреки че депозирате по различен метод.

Както и да е, успяхте ли да получите парите си в крайна сметка или не предоставихте документите и следователно не успяхте да проверите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бях член тук преди една година и имах много лош опит, а сега направих голяма голяма грешка!

Преди 2 седмици получих промоционален имейл от тях и без да се замислям си отворих отново акаунта. Взех бонус за мач и се опитах да направя депозит, но страницата с кредитната карта не ми позволи да добавя нова карта. Оплаках се на екипа за поддръжка на клиенти и те непрекъснато ми казваха, че няма нищо лошо в тяхната страница за депозити. Нямах проблеми в никое друго казино само в Kats. Дори заснех mp4 видеоклип на проблема и те ми дадоха всички извинения защо не могат да го видят. Всеки път, когато се свързвах с чат на CS, трябваше да разкажа цялата си история защо още не съм играл. Толкова ми писна от тях, че поисках 10 пъти да закрият акаунта си, защото не мога да депозирам. Казах им също, че не се занимавам с крипто. Не се интересувам. 10 пъти игнорираха молбите ми. Това ме влошаваше.

Най-накрая говорих с някого и те ми изпратиха формуляр, който трябва да попълня, за да закрия акаунта си. Забравете това!

Искат личната ми карта със снимка и всички документи, за да закрият акаунта ми. Имаха всички тези документи от предишното ми членство. Никога не успях да депозирам и да играя този път, така че що се отнася до мен, акаунтът ми трябва да бъде закрит без никакви проблеми или повтарящи се документи.

Отговорих им и казах, че няма начин. Можете да оставите акаунта отворен за 100 години, но аз никога няма да вляза или да се опитам да депозирам или да играя.

Друго нелицензирано мъртво казино с лошо обслужване на клиентите.

Добре, знам, че направих грешка и трябваше да си спомня последното си преживяване.. LOL. Какво мислиш, че трябва да направя сега?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Здравейте, тъй като имахте лошо преживяване преди година, виждам, че не сте се подобрили. Тъй като не можахте да депозирате, мисля, че е за ваше добро, че все пак не сте загубили пари тук. Така че със сигурност не бих се върнал тук.

Относно закриването на сметка, аз също говорих с колегата и не е стандартна практика да се искат документи при закриване на сметка, но и в това няма нищо лошо, така че препоръчвам да съдействате, ако искате да я оставите затворена. Ако ви е удобно да го държите отворен и да не играете там, това също е опция, ако не сте изкушени.

Така че това е моята препоръка. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Благодаря за препоръката. Но не, няма да пратя документи. Вече ги имат от последното ми членство.

Днес получих имейл, в който се казва, че домакинът на моето казино ще ми се обади, за да работя по проблема с депозита. Много пъти ме питаха за моите cc номера и щяха да направят депозита ми вместо мен. Да бе! Всеки, който го прави, е луд.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Хм, правили ли са някога това, правели ли са депозит за вас? Все още не съм чувал за това и предполагам, че това би била една от причините да предпочета да отида някъде другаде.

Как решихте да опитате това казино? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой ще провери ли жалбата ми??


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини