Здравейте,
Силно се надявам някой да може да ми помогне.
Загубих през последните четири седмици точно €29,773 евро в Justbitcasino. Знам, че където залагате, можете да загубите парите си. Когато научих, че на Justbit.io не е позволено да приема играчи от Холандия, ги помолих да получат някаква компенсация за моите загуби, защото ме приеха като играч без KYC или нещо подобно. Направих едно теглене на около 4000 евро и поискаха само моя IBAN. Помолих ги да ми върнат 2/3 от загубите ми, изглежда справедливо от моя страна. Те отговориха, че ще разгледат молбата ми и ще се върнат през май. Сега е ден 12 и няма съобщение от там. Междувременно те незабавно затварят акаунта ми, когато направих тази заявка.
След моята заявка, 2 дни по-късно те удържат €1500 от банковата ми сметка, това е показано като депозит в справката ми. Попитах ги как е възможно това, защото не съм направил никакъв депозит, сметката ми е затворена от тях, така че не е възможно да депозирам или да вляза. Както при първата ми заявка, те ми казаха да изчакам отговор, до днес все още чакам. Дори вече не ми отговарят.
€29 773 боли много, но €1500 може би повече, защото това е кражба. Никога не съм давал разрешение за това. Единственото нещо, за което мога да мисля, е, че направих депозит, когато сметката ми работеше и че депозитът не премина и няколко дни по-късно премина, но сметката ми беше затворена.
Може ли някой да помогне? Опитах се да говоря с адвокат в Коста Рика (justbit.io е от Skygrow group Limitada от Коста Рика), но първият ми поиска $20 000, а вторият $15:000, за да поеме моя случай. Обмислям да използвам едно от двете, само за да им обърна внимание.
В този момент се чувствам много зле.
моля помогнете
благодаря
Hi there,
I really hope that someone can help me.
I lost the past four weeks exactly €29.773 euro at Justbitcasino. I know where you gamble you can loss your money. When i learned that Justbit.io isnt allowed to accept players from the Netherlands, i ask them to have some kind of compensation for my losses because they accepted me as Player without KYC or whatso ever. I did one wirhdrawal about € 4000euros en they only asked for my IBAN. I asked them to refund me 2/3 of my losses, seems fair from my side. They replied that they will look at my request and come back to may. Its now day 12 and no message from there side. Meanwhile they immediatly close my account when i did that request.
After my request, 2 days later they deduct €1500 from my bankaccount, it shown as deposit in my reference. I asked them how that is possible, because i didnt make any deposit, my account has been closed by them so thats not possible to deposit or to log in. Like my first request they told me to wait for an answer, till today im still waiting. They dont even answer me anymore.
The €29.773 hurts a Lot, but the €1500 maybe more because thats theft. I never gived permission to that. The only thing that i can think about is that a made a deposit when my account was working and that the deposit didnt went trough and a few days later it passed trough but my account was closed.
Can someone please help? I tried to talk to a lawyer in Costa Rica (justbit.io is from Skygrow group Limitada from Costa Rica) but the first one asked me from $20.000 and the second one $15:000 to take my case. I am considering to use one of the two just to make a point to them.
I feel really bad at this moment.
Please help.
Thank you
Автоматичен превод: