НачалоФорумКазинаJustbit Casino - обща дискусия

Justbit Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Mash92
|
6 725 преглеждания 43 отговора |
|
1 2 3
Radka

Описах точка по точка къде се намира казиното. Лъжи почти навсякъде. Сега, ако бъдещ играч реши да се регистрира там, той няма да види това ревю и ще направи депозит на измамниците, който ще бъде откраднат заедно с печалбите му.

Автоматичен превод:
djak1987

Но за съжаление нищо от това не е доказано чрез жалбата, което показва, че твърденията ви остават недоказани. Това е смисълът. Не се съмнявам, че вярваш в това, което казваш, така че приемам това като твое мнение. От друга страна, трябва да се вярва на потребителските отзиви, за да се запази стойността им непокътната.

„Играчът от Русия се оплака, че казиното е блокирало сметката му и е конфискувало 75 евро, след като изисква процедура KYC, въпреки че политиката им не посочва такава процедура за крипто играчи. Той твърди, че те са определили статута му в ограничена държава от шофьорската му книжка и са го блокирали неговият акаунт е регистрирал своя акаунт преди шест месеца и е посочил руски телефонен номер. Той обаче изрази опасения относно легитимността на казиното чрез достъп до уебсайта от страна с ограничен достъп чрез VPN. Следователно не можахме да аргументираме връщането на средствата му в негова полза и жалбата беше отхвърлена."


Както всеки може да види, това са същите точки, които непрекъснато повтаряте тук във форума, казвайки, че казиното е излъгало. 🤷‍♂️

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Как това не е доказано???? Основният банер на началната страница е измама. Лицензът е измама. Какво друго има за доказване? И как разбра, че съм от ограничена държава? Точно като казино, с шофьорска книжка?

Автоматичен превод:
djak1987

Всичко е посочено в резюмето. Можете ли да прочетете това отново?

Искам да знаете, че освен екипа за данни, който отново ще инспектира лиценза - и във връзка с това учтиво ви моля да обърнете внимание на тази тема относно проблемите с лицензополучателите на Кюрасао 👈 - беше коментирано.

Наистина има малко какво да се добави.

Автоматичен превод:
Radka

Липсата на KYC проверка на главната страница е чиста лъжа. Тя е.

Лицензът на главната страница е чиста лъжа. Без лиценз.

Казиното определя гражданството на играча въз основа на шофьорската му книжка - лъжа. Това е невъзможно. От това следва, че казиното блокира и играчи, явно нарушавайки собствените си измислени правила.

Опитайте се да опровергаете поне някое от твърденията, които направих по-горе

Автоматичен превод:
djak1987

Наистина е безсмислено да продължаваме този разговор. Има ли нещо друго, което все още не сте споменали няколко пъти преди? Ако е така, говорете.

Ако не, моля, не се повтаряйте, ние няма да отговорим и същите публикации ще бъдат изтривани от сега нататък.

Надявам се, че можете да обмислите целта на форума.🙏

Автоматичен превод:
Radka

Всъщност няма какво да отговорите, което е разбираемо. Всичко това са факти, с които няма смисъл да спорим. Това казино е измама. Нека приключим тук.

Автоматичен превод:
djak1987

Току-що проверих последните ви публикации само за да разбера, че продължавате да задавате едни и същи въпроси, да изразявате същите предположения, игнорирайки всичко, което вече сме ви казали.

По този начин присъствието ви в този форум няма никаква стойност и ние няма да прекарваме времето си да разговаряме отново с вас по същите теми. Ограничавам те от форума.


пазете се

Edited
Автоматичен превод:

Преименуван на Joebit (joebit.io) от Luckywayz Limited BV


и двата сайта все още функционират и използват една и съща система за акаунти. изглежда само въпрос на време преди да изпратят имейли относно промяната и да изключат старите сайтове.

Автоматичен превод:
mulven

Здравейте, играли ли сте в това казино? Ако случайно забележите, че този сайт е затворен, можете да ни уведомите и нашият екип ще разгледа това и ще го поправи. Проверих и страницата, която публикувахте, и изглежда доста идентична, така че може би това ще се случи скоро.

Благодаря за информацията. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-nv/2#post-125439


виж моя пост тук.


Всички техни сайтове отново са получили измамници и подходящ лиценз. изглежда, че те са били открити малко рано в прехода, тъй като все още не изглеждат излъскани и не са съобщили на клиентите на justbit за промяната.


Играл съм в justbit, мога да вляза в joebit със същите данни.

Автоматичен превод:
mulven

Разбирам, но мисля, че би било правилно, ако казиното също уведоми своите играчи, така че поне някой имейл да дойде. Такава информация би била важна за мен лично, така че да.

Благодаря, че забеляза. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Наистина, когато това се случи, преди да има имейл от компанията месец преди промяната, те определено извършват прехода си по нередовен начин!

Автоматичен превод:
mulven

Това ми се струва изключително отговорно. Въпреки че обикновено на казината струва много пари, за да поддържат положителни отношения с играчите, някои от тях съсипват собствената си упорита работа, като създават препятствия, които могат да бъдат избегнати. По-лесно ми е да не използвам термина "грешки" 😀.

Наблюдавали ли сте подобни действия?

Оценявам известието, това е окуражаващо за JustBit.


Автоматичен превод:

Когато първоначално забелязах новите ограничени сайтове на luckywayz, те бяха с един от четирите главни лиценза, но току-що проверих днес и те са „в процес на кандидатстване" с новия GCB, така че мисля, че ще дръпнат спусъка на пълната размяна, след като имат е одобрен за този лиценз.

Автоматичен превод:
mulven

Нашият екип за данни следи отблизо ситуацията, така че ако искате да знаете нещо или дори да имате някаква информация, моля, изпратете се.😉

Със сигурност го оценяваме.

Автоматичен превод:

Изглежда, че са променили собствеността и доставчика на плащане. SkyGrow Group Limitada зае касбитно място.

Човек може да се надява, че това се е променило, защото са имали проблеми с предоставеното плащане (така поне казват)

Но също така може да е просто нещо, което е свързано с изслушването по несъстоятелност срещу casbit.

Така че, ако имат добри намерения, те трябва да извършат много възстановяване на средства, ако не, тогава съжалявам за всички нови клиенти.


най-добри пожелания

LL

Автоматичен превод:
lollolundberg

За съжаление нямате добър опит с тях, така че наистина се надявам, че няма да попаднете на нещо подобно отново.

Автоматичен превод:

Здравейте,


Силно се надявам някой да може да ми помогне.


Загубих през последните четири седмици точно €29,773 евро в Justbitcasino. Знам, че където залагате, можете да загубите парите си. Когато научих, че на Justbit.io не е позволено да приема играчи от Холандия, ги помолих да получат някаква компенсация за моите загуби, защото ме приеха като играч без KYC или нещо подобно. Направих едно теглене на около 4000 евро и поискаха само моя IBAN. Помолих ги да ми върнат 2/3 от загубите ми, изглежда справедливо от моя страна. Те отговориха, че ще разгледат молбата ми и ще се върнат през май. Сега е ден 12 и няма съобщение от там. Междувременно те незабавно затварят акаунта ми, когато направих тази заявка.


След моята заявка, 2 дни по-късно те удържат €1500 от банковата ми сметка, това е показано като депозит в справката ми. Попитах ги как е възможно това, защото не съм направил никакъв депозит, сметката ми е затворена от тях, така че не е възможно да депозирам или да вляза. Както при първата ми заявка, те ми казаха да изчакам отговор, до днес все още чакам. Дори вече не ми отговарят.


€29 773 боли много, но €1500 може би повече, защото това е кражба. Никога не съм давал разрешение за това. Единственото нещо, за което мога да мисля, е, че направих депозит, когато сметката ми работеше и че депозитът не премина и няколко дни по-късно премина, но сметката ми беше затворена.


Може ли някой да помогне? Опитах се да говоря с адвокат в Коста Рика (justbit.io е от Skygrow group Limitada от Коста Рика), но първият ми поиска $20 000, а вторият $15:000, за да поеме моя случай. Обмислям да използвам едно от двете, само за да им обърна внимание.


В този момент се чувствам много зле.


моля помогнете


благодаря

Автоматичен превод:
frenchw100

здравей

Според това, което написахте, няма много какво да се направи без да се привлекат адвокати, колкото и да ми е неприятно да го кажа.

Тъй като не можем да разгледаме депозита сами, ще трябва да разчитаме на информацията, която вие и казиното предоставяте. В тази връзка бих помолил вашата банка за запитване поради неоторизирана транзакция.

Тъй като доброволно сте създали акаунт в казиното и освен ако държавата ви на произход не е била използвана активно за отнемане на потенциалните ви печалби, много вероятно не се е случило нищо нечестно, така че ние също не можем да принудим казиното да върне първоначалния ви депозит просто защото сте загубили. Предполагам, че това не е добра новина, но смятам, че трябва да сте подготвени за това.

Тук работим според тези принципи:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos

Вярвам, че адвокатите са тези, които могат да използват законите, за да подкрепят вашия иск; ние по същество не сме в състояние да го направим.

Все пак можете да опитате да подадете безплатна жалба при нас. Моите колеги ще преценят дали могат да помогнат. Това ръководство може да помогне . 👈

Съжалявам за това, което си преживял. Моля, проучете лиценза за казино и разрешените държави, преди да създадете акаунт. 🙏

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини