преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Justbit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добре, а какво ще кажете за някакви обяснения или актуализации от казиното?
Може би вече сте преминали проверката на акаунта? Моля, предоставете повече подробности, има голяма вероятност да намерим начин да обясним или предложим опции.
Ok, and what about any explanations or updates from the casino?
Have you perhaps pas the account verification yet? Kindly provide more details, there is a fair chance we will find a way to explain or suggest options.
Хей, мисля, че ще е най-добре, ако обясниш ситуацията си по някакъв начин, вместо да даваш толкова общ поглед върху въпроса. Бихте ли ми казали какво се случи и защо казиното взе парите ви?
Кажи ми.
Hey, I think it would be best if you explained your situation somehow instead of giving such a general view of the matter. Could you tell me what happened and why the casino took your money ?
Let me know.
Ще подам жалба в следващите няколко дни. Сметката е блокирана, всички пари са откраднати.
I will file a complaint in the next few days. The account was blocked, all the money was stolen.
В ближайшие дни составлю жалобу. Аккаунт заблокировали, все деньги украли.
От казиното казаха ли ви защо са блокирали акаунта ви? Разбира се, оплакването вероятно е правилната стъпка, но може би е добре поне накратко да опишете ситуацията. Кой знае, може би в бъдеще ще можете да помогнете на играч, на когото се е случило същото или нещо подобно.
Но, разбира се, решението зависи от вас и аз ще стискам палци всичко да се развие добре и да се разреши справедливо.
Did the casino tell you why they blocked your account ? Of course a complaint is probably the right step, but it might be good to at least briefly describe the situation. Who knows, maybe in the future you would be able to help a player who had the same thing happen to him or something similar.
But of course the decision is up to you and I will keep my fingers crossed that everything turns out well and is resolved fairly.
Съветвам всички играчи да не се регистрират при тях и да не дават парите си на измамници.
I advise all players not to register with them and not to give their money to scammers.
Всем игрокам я посоветую не регистрироваться у них и не отдавать свои деньги мошенникам.
Е, виждам, че вероятно няма да научим повече, така че когато подадете жалба, предполагам, че ще имаме информация оттам.
Пази се.
Well, I see that we probably won't learn more, so when you file a complaint, I guess we'll have some information from there.
Take care.
Изглежда, че това казино няма валиден лиценз. Те твърдят, че имат лиценз от Кюрасао, но не посочват действителния лиценз или значката за проверка на лиценза. Те показват връзки към началната си страница, а не страницата за проверка на лиценза, както се предполага. С други думи, те почти сигурно лъжат за лиценза си, но въпреки това имате висок рейтинг за това казино и е посочено, че е лицензирано, което е поредната лъжа. Нека представителят на казиното обясни. Според мен поредното измамно казино без лиценз.
It appears that this casino does not have a valid license. They claim to have a Curacao license but do not state the actual license or license verification badge. They show links to their home page, not the license verification page as is supposed to be the case. In other words, they are almost certainly lying about their license, but nevertheless, you have a high rating for this casino and it is indicated that it is licensed, which is another lie. Let the casino representative explain. In my opinion, another scam casino without a license.
Похоже, что у этого казино нет действующей лицензии. Они заявляют, что имеют лицензию Кюрасао, но не называют фактическую лицензию и значок подтверждения лицензии. Они показывают ссылки на свою главную страницу, а не на страницу проверки лицензии, как предполагается. Другими словами, они почти наверняка лгут о своей лицензии, но тем не менее у вас высокая оценка у этого казино и обозначено что лицензировано, что является очередной ложью. Пусть представитель казино объяснится. По моему мнению очередное скам казино без лицензии.
Е, аз също го погледнах и също така виждам, че от seal gaming curacao просто ме отвежда отново до тяхната страница на казиното, така че благодаря, че го споменахте и ще се уверя, че нашият екип за данни ще го разгледа и поправи, тъй като добре.
Както и да е, тъй като подадохте жалба, както обявихте, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще бъде разрешено. Надявам се на щастлив и честен край.
Well I looked at it too and I also see that from seal gaming curacao it just takes me to their casino page again, so thanks for mentioning it and I'll be sure to have our data team take a look at it and fix it as well.
Anyway, since you filed a complaint as you announced, we'll have to wait and see what gets resolved. I hope for a happy and fair ending.
Голяма част от изложеното на главната им страница е абсолютна лъжа. Ако едно казино мами с лиценз, това е абсолютна измама. Не е изненадващо, че те позволяват на играчите да се регистрират и да правят депозити, използвайки телефонните си номера, но уж от забранени държави. И си правят изводи за гражданството на хората по шофьорските им книжки. Тук дори няма какво да обсъждаме - абсолютни измамници.
Much of what is stated on their main page is an absolute lie. If a casino cheats with a license, it is an absolute scam. It is not surprising that they allow players to register and make deposits using their phone numbers, but allegedly from prohibited countries. And they draw conclusions about people’s citizenship based on their driver’s licenses. There’s nothing even to discuss here - absolute scammers.
Многое что указано на главной странице у них - абсолютная ложь. Если казино обманывает с лицензией - это абсолютный скам. Неудивительно что они разрешают регистрироваться игрокам и вносить депозиты по своим номерам телефона, но якобы с запрещенных стран. И делают вывод о гражданстве людей по водительским удостоверениям. здесь даже обсуждать нечего- абсолютные скаммеры.
Не е много достоверно, когато казиното го има по този начин и ще видим какво ще разбере нашият екип. Доста съм любопитен, защото видях какво е написал Томас и че в този момент не е възможно да се регистрират играчи от вашата страна. Ще видим как ще се развие.
It's not exactly very credible when the casino has it like this and we'll see what our team finds out. I'm quite curious because I saw what Tomas wrote and that at this moment it is not possible to register players from your country. We'll see how it turns out.
Ами предадох това на нашия екип и те се свързаха с партньора, за да разберат повече. Все още нямам точна информация, но може да се дължи на преминаването на казиното към GCB лиценз. Когато разбера повече, ще ви уведомя.
Що се отнася до рейтинга, всичко е обяснено тук.
Well I have passed this on to our team and they have contacted the affiliate to find out more. I don't have exact information yet, but it may be due to the casino switching to a GCB license. When I know more I will let you know.
As for the rating, everything is explained here.
Свързах се с оператора в чата, той посочи фалшивия си лиценз като валиден. Те не се прехвърлят към други лицензи.
Какво имаме в резултат:
Липсата на KYC проверка на главната страница е чиста лъжа. Тя е.
Лицензът на главната страница е чиста лъжа. Без лиценз.
Казиното определя гражданството на играча въз основа на шофьорската му книжка - лъжа. Това е невъзможно. От това следва, че казиното блокира и играчи, явно нарушавайки собствените си измислени правила.
Опровергайте всяко от твърденията, които направих по-горе.
и погледнете отново рейтинга на измамното казино.
I contacted the operator in the chat, he indicated his fake license as valid. They do not transfer to any other licenses.
What we have as a result:
The lack of KYC check on the main page is an outright lie. She is.
The license on the main page is an outright lie. No license.
The casino determines the player's citizenship based on their driver's license - a lie. This is impossible. It follows that the casino also blocks players, clearly violating its own invented rules.
Refute any of the statements I made above.
and look again at the scam casino rating.
Я связывался с оператором в чате , он указал свою фейковую лицензию как действующую. Ни на какие другие лицензии они не переходят.
Что мы имеем по итогу:
Отсутствие проверки КYC на главной странице - откровенная ложь. Она есть.
Лицензия на главной странице- откровенная ложь. Лицензии нет.
Казино определяет гражданство игрока по водительскому удостоверению - ложь. Это невозможно. Отсюда следует что и игроков казино блокирует явно нарушая свои же придуманные правила.
Опровергните любое из вышесказанных мною утверждений.
и посмотрите еще раз на рейтинг скам казино.
В този момент не сте прави. Ние проверяваме всеки един потребителски преглед и само тези, които не отговарят на нашите указания, се отхвърлят, като предоставяме на потребителя обяснение или предложение как да изпълни изискванията. Които, както мога да кажа, са настроени само да облагодетелстват читателите на потребителски отзиви.
В случая с вашия преглед на JustBit Casino, причината беше както е посочено: „Здравейте и благодаря за вашия преглед. Тъй като той описва проблем, свързан с вашата жалба на Casino Guru, която току-що беше затворена като неоснователна, аз също съм отхвърляне на този потребителски преглед. Благодарим ви за разбирането."
Отхвърлената жалба 👈 не е резултатът, който бихте оценили, но все пак не смятаме за справедливо да позволим обратната връзка на потребителите да бъде засегната от подобни емоции. Ако вашият преглед беше обективно несвързан с отхвърлената ви жалба, нещата биха били различни.
Съжалявам, опитайте се да разберете природата на неутралността, моля.
At this point you are incorrect. We check every single user review, and only those that do not meet our guidelines are rejected, providing the user with an explanation or suggestion on how to meet the requirements. Which, as I can say are only set to benefit user reviews readers.
In the case of your review of the JustBit Casino, the reason was as stated: "Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed as unjustified, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
The rejected complaint 👈 is not the outcome you would appreciate, still, we do not deem it fair to allow user feedback to be affected by such emotions. If your review was objectively non-related to your rejected complaint, things would be different.
I'm sorry, try to understand the nature of neutrality, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.