ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от DeeDragee
|
58600 преглеждания 205 отговора |
|
1...3 4 5...11
Добавете пост
преди 2 години

🙂 имаха абсолютно същите дискусии и също, само с изключението, че след това платиха веднъж! Но помислете, докато продължавате да играете там с кредита си, надявайте се, че ще го заложите! Бях спечелил малко над 2000 евро, след това дадох 1000 евро към изплащането и след това имах много дискусии за изплащането! След това продължих да играя с оставащия си баланс, защото изплащането ми отне толкова време. В крайна сметка получих изплащането си, когато кредитът ми беше изразходван!

Автоматичен превод:
dowopa6
преди 2 години

Мисля, че имаше малко недоразумение, защото агентът каза:

Надявам се, че няма да отменят изтеглянето ви

и ти отговори:

Нищо не отменям


Както и да е, прав сте, че когато споменахте лицензиращия орган, те казаха, че когато "csm" спомене това, могат да блокират акаунта ви. Вярвам, че "csm" е съкращение за клиент.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изтрих акаунта си там, защото изплащането отново беше отказано. Казино, което игнорира собствените си правила и условия, не си струва да се споменава!

Все пак изпратих жалба до лицензиращия орган и холандската KSA !!


Поставете НУЛА звезди на това казино, защото там нищо не е добро. Нито поддръжка, нито игри и изплащания все пак!!!



Автоматичен превод:
dowopa6
преди 2 години

Какво ще кажете за над 30к кредит? Или всичко е заложено на хазарт? Получихте ли нещо сега?

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Заложих всичко в Black Jack, защото те така или иначе никога не изплатиха. Сега искаха от мен копие от акта ми за раждане за проверка, което беше твърде далеч за мен. Винаги намират нови извинения, че не трябва да плащат.

Акаунтът е изтрит, така че отново живея по-спокойно, без да си късам нервите с тази некомпетентна поддръжка.


Сега ще избягвам онлайн казината. Мога също да залагам големи суми в нашето казино Hohensyburg. След това печалбите се изплащат незабавно.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Точно това чакаха, че си заложил всичко! Получихте ли изплащане изобщо?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всички трябва да подадем сигнал в полицията от всяка страна. Това е най-лошото казино, което ми отне 1858 usd. Аз съм от Филипините. Лицензът е само лого и не прави нищо. Измамници

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Оттегляне, направено след безкрайни дискусии. Можете спокойно да минете без този магазин.

Автоматичен превод:
dowopa6
преди 2 години

Това е най-добрият случай за казиното, защото каквото и да кажете, знайте, че те могат само да твърдят, че са изисквали нещо, което сте отказали да изпратите и те просто са го чакали. Разбира се, те ще твърдят, че ще изпратят печалбата ви веднага, ако я изпратите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както споменах в моя преглед, се сблъсквам със същите проблеми като много други преди мен. Предполага се, че акаунтът ми вече е напълно потвърден след качване на фактура, шофьорска книжка, банково извлечение, банкова карта и селфи. Казано ми е да изчакам 72 часа за първото изплащане на €500. При текущ баланс от €5000, това ще отнеме около 6 седмици. Няма да залагам повече и се надявам, че след дългото чакане ще получа всичко. Вече заплаших лицензодателя. Отговорът на това беше: Следователно е възможно да блокираме вашия акаунт.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се, правят се опити за удължаване на изплащанията. Но как виждате шансовете, ако всъщност вече не играете и имате търпение?

Автоматичен превод:
преди 2 години

В момента не мога да кажа нищо ясно за измамите. Проверката, ако наистина е завършена сега, отне 3 дни. Както беше обявено. Тегленията се обработват в рамките на 72 часа. Трябва да изчакам до вторник 10:04 сутринта. Със сигурност не е удобен за клиентите и много, много разочароващ. Но в моя случай не са направили нещо, което да не е било в условията някъде. Дори ниският лимит на изплащане най-накрая ми беше обяснен. Въпреки че това също е много несправедливо според мен - но всъщност е обяснено там.

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Казиното има изключително лоша репутация, но никога не трябва да го заплашвате с лицензиращия орган, ако все още имате добър шанс да получите печалбите. Трябва да бъдете търпеливи, да проверявате редовно предстоящото си теглене и да се опитате да получите одобреното едно по едно.

Ако по някакъв начин успеете да съберете печалбите, уверете се, че следващия път ще изберете по-добро казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега, след 4 дни чакане, тегленето ми отново беше отменено. Няма имейл. Нямам информация защо се е случило това. Поддръжката непрекъснато ми казва да кача селфи. Аз обаче вече го направих. Това беше потвърдено от няколко служители. Писаха ми, че селфито е получено, проверено и прието. Сега отново отказ на плащането. Трябва да направя още едно плащане. Така че ми казаха точно същото като преди 4 дни. Никой не може да ми помогне. О, човече, вероятно никога няма да си получа парите. 5000€ са в моята сметка. Не съм играл от няколко дни и първоначално депозирах около €800. Просто искам парите си обратно. Това не може да е вярно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега изведнъж бях наясно, че системата уж не разпознава фамилията ми. Имам "Ü" в фамилното си име и системата изглежда не го разпознава. Никога не съм чувал нещо подобно. Когато исках да заменя Ü с UE, това също не беше добре и трябваше просто да използвам U вместо Ü. Така че моята фамилия беше просто изненадана без повече думи. И сега трябва да чакам още 3 дни..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих искал да отбележа обаче, че името ми вече беше попълнено от казиното, когато беше направено искането за теглене. С теб"

Автоматичен превод:
преди 2 години

И всеки ден нещо различно. Днес изведнъж се казва, че липсва официален банков документ. Въпреки че това вече беше на 7.2. качен и проверен. Оттеглянето е прекратено..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато ме попитаха в чата, ме помолиха отново да кача същия документ. Тогава чатът просто приключва.

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Здравейте.

Честно казано, това едва ли е изненада, като се има предвид репутацията им.

Кажете ни как се развива.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега ти се извини. Предполага се, че е имало грешка и не трябва да обръщам повече внимание на имейла, който получих. Те ще обработят тегленето ми възможно най-скоро. Любопитен съм ..

Автоматичен превод:
1...3 4 5...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини