ФорумКазинаJoo Casino - обща дискусия

Joo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Ella092
|
6290 преглеждания 43 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 7 месеца

Току-що се присъединих към JOO CASINO, за да разбера, че мога да ИГРАЯ САМО 2 ИГРИ, защото имам активен бонус. (Първият бонус за добре дошли) След като се присъединих и депозирах $50!

Обслужването на клиенти казва, че не мога да получа възстановяване, но ще трябва да анулирам току-що предоставения си бонус, след което да изтегля....НЕ, НЕ МОГА, не го позволява!


НЕ СЕ ПРИСЪЕДИНЯВАЙТЕ КЪМ САЙТА!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Tarn1974
преди 7 месеца

Винаги препоръчваме да прочетете условията на всеки бонус предварително, за да не се забърквате в проблеми като този, който описахте. Винаги е свободна воля на играча да вземе бонуса, така че за съжаление тук не може да се направи нищо. Какво ще правиш, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте хора!


Използвах бонуса си за добре дошли в Joo Casino. За съжаление, глупаво депозирах в Paysafe и трябва да тегля чрез немската си банкова сметка. Но аз не искам да го правя. Може ли да си направиш акаунт с N26, да прехвърлиш парите в него и това е? Не искам транзакциите в казиното да са в нормалната ми сметка... Или имате някакви други идеи?


С Най-Добри Пожелания


Фло

Автоматичен превод:
florianfasel1505
преди 6 месеца

Винаги трябва да се консултирате с поддръжката на казиното относно методите на плащане и какви опции имате. Те трябва да могат да ви помогнат с вашите заявки, въпреки че не съм съвсем сигурен, че ще има такова решение за вашата заявка.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина мога да препоръчам Joocasino. С първия си депозит от 100 и игра на слот за 1€ успях да направя 4000€ само за няколко часа. Не повярвах, но това е истината. Единственото отрицателно нещо е, че можете да теглите само 500 € на ден.


Имам линк за регистрация



https://joocasino.live



Редактиран от Romi преди 5 месеца
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Atttila
преди 5 месеца

Моля, не публикувайте забранени връзки в този форум и се придържайте към правилата 👈. Не бихме искали акаунтът ви да бъде забранен.

Кажете ни кой метод на плащане използвате за теглене, ако нямате нищо против да попитам.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей Получих имейл, че съм спечелил награда от турнир! Но не разбрах! Мисля, че е несправедливо да се каже, че това е грешка!? file

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 3 месеца

Здравейте, честита победа. Когато щракнете върху бутона, не можете да го поискате? Къде казиното ви каза, че е грешка, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Попитах в чата на живо и ми казаха, че е грешка, че съм спечелил!

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 3 месеца

Съжалявам, бихте ли били по-конкретни, моля?

И така, играхте в турнира и спечелихте, нали? Тогава чатът на живо ви каза, че е било грешка и че не сте спечелили турнира. Как е възможно това? Обясниха ли ви, моля?

Съжалявам за всички въпроси, но не мога да си вкарам в главата как може да се случи такава грешка, разбирате ли?

Предоставете повече подробности относно този проблем и може би ще успеем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Получих имейл, че съм спечелил турнира и трябва да си взема наградата! След това отидох на уебсайта на казиното и не можах да намеря наградата! След това отидох в чата на живо и описах проблема си! След това в чата на живо ми беше казано, че моето печелившо съобщение е грешка, съжаляваме! Не получих повече информация! И аз не знам защо! Подразни ме! file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 месеца

И така, какъв вид турнир беше? Участвахте ли наистина в него или просто внезапно получихте съобщението, че сте спечелили?🤔

Просто се опитвам да видя какво може да се е случило там, знаете.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не мога да кажа със сигурност! Тъй като различните игри изискват участие, аз винаги участвам! В друго казино случаят беше и с игрите и веднъж спечелих малка награда! Това става автоматично при различни доставчици! Но не съм търсил директно начин да участвам в турнир! С най-добри пожелания!

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 месеца

Добре, играхте ли тези игри, за да бъдете включени в турнира? Бих казал, че трябва да проверите цялата важна информация, която трябваше да попълните, и ако го направите, тогава вероятно ще съм тъжен. Но могат да се случат грешки и ако не сте го направили, може би системата просто е преценила погрешно играчите.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Чакам от 1 ноември депозитът ми в paysafecard да бъде кредитиран. В чата винаги ме молят да бъда търпелив. Едни и същи оправдания всеки ден. Изпратих им всички потвърждения. Към днешна дата няма отговори в чата. Имах 24 депозита преди, които винаги бяха в сметката ми веднага. Нямам представа какво се случва с Дама напоследък. Жалко, хареса ми да играя там.


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 седмица

Здравейте, понякога е трудно с депозитите и може да отнеме известно време, преди казиното да го получи и да можете да играете. Може би не ви казват нищо, защото нямат какво да ви кажат и въпреки това може и да не получат нищо. Така че ще се опитам да бъда търпелив и да видя какво ще се случи. Видях, че сте отворили и жалба, така че в момента е в статус на преглед, но ако нищо не се случи, ще се опитаме да помогнем по някакъв начин, въпреки че в тези случаи нашите възможности са ограничени.

Ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

да разбира се Просто ме дразни, че това никога не ми се е случвало с paysafe.


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 седмица

Напълно разбирам, защото и на мен не би ми харесало. Много ми е любопитно дали всичко ще е наред и ще мине добре. Свързахте ли се и с доставчика, за да видите дали всичко е минало добре?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

filefile най-накрая заложи бонуса. Тогава те казват това. Оставете ме с $70, които депозирах след часове игра, най-накрая имах малко късмет да спечеля. 60x залог 😅🫠

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 дни

Да, аз също изпратих потвърждението на казиното. В списъка с транзакции депозитът беше маркиран като приет след няколко дни. Днес е ден 10 и депозитът ми все още не е там. В чата винаги намирам различно оправдание. Нямам представа какво не е наред с Дама напоследък.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини