ФорумКазинаJoo Casino - обща дискусия

Joo Casino - обща дискусия

преди 2 години от Ella092
|
6570 преглеждания 43 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Joo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте всички. Имам проблем с joocasino. Спечелих 1000 евро в това казино. Казиното ми приспадна 800 евро заради предполагаемия бонус (не мога да намеря нищо за него в правилата и условията...). Е, примирих се, че имам само 200 евро в сметката. Проблемът сега е, че казиното не иска да тегли парите ми, защото минималната сума за теглене е 500 евро. Нямам биткойн акаунт и не искам да си създавам. Учтиво помолих казиното да преведе моите 200 евро по моята сметка, за да мога най-накрая да затворя сметката си там. Казиното не иска да прави това. Надявам се някой да ми помогне

Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Здравейте,

Ella092, доста сложна работа, бих казала. Да започнем отначало. Почти всеки бонус без депозит има няколко условия, които трябва да имате предвид, едното се нарича максимален лимит за теглене и ви казва колко ще можете да спечелите, докато бонусът е активен. Намирам максималния лимит за теглене в раздела за условията на бонуса, точка 1.7.:

file "1.7. Максималният лимит за теглене от бонус без депозит, включително безплатни завъртания, е 50 EUR. Максималният лимит за теглене от завъртания без депозит без депозит е 50 EUR. Ограничението за максимална печалба остава след изпълнение на изискването за залагане. Максимумът, който ще някога можете да теглите от игра със средства, свързани с бонус (без депозит), е 50 EUR. Може да се направи изключение за лоялни играчи и в случай на печалба максималната сума на печалбата може да бъде увеличена. За да поискате теглене, трябва напълно да потвърдите акаунта си и да направите минимален депозит."

Така че изглежда, че вашият лимит е повишен.

Проверихте ли наличните опции за плащане за играчи от Германия? Има ли друг вариант, който бихте предпочели? Бих попитал казиното дали е достъпно за вас.

Моля, уведомете ме, ако успеете да намерите решение.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното ми отговори в имейла, че парите или 200 евро ще бъдат преведени по банков път като възстановяване. Все още чакам потвърждението. Ако не помогна, ще ви уведомя! Благодаря ви много ❤️

Автоматичен превод:
Ella092
преди 2 години

Здравейте, изглежда добре 🙂.

Моля, уведомете ме, когато получите парите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих депозит, направих няколко рунда, спечелих, поисках теглене, беше отменено.

Оплаках се и ми казаха, че акаунтът ми не е верифициран. Изпратих документите дори, за да не мога да тегля Играх Загубих

от моя гледна точка Joo Casino не е надеждно. Направих няколко заявки за теглене, всички отказани, портфейл Payfun, pix и банков превод, играя в Betano, Jvspin и Nine casino

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aparecida
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че го казвам, но е съвсем обичайно първо акаунтът ви да бъде потвърден, за да ви изпратим печалбите си. Страхувам се, че опцията за плащане, която сте избрали, не прави никакви промени. Някои казина изпращат по-ниски суми без проверка, но има някакъв праг, така че в крайна сметка ще бъдете помолени да завършите проверката.

Изключение правят анонимните казина - обикновено крипто.

Позволете ми да спомена нашата гледна точка:

"

Моля, имайте предвид обаче, че е доста обичайно тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това означава, че може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят в сметката ви. Това забавяне може да бъде причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.

Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни след заявяване на тегленията, преди да подадат жалба.

Ако акаунтът ви е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Благодаря ви предварително за търпението и разбирането.

"

Съжалявам обаче, че загубихте равновесие. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

акаунтът е проверен, всичко е наред с моя акаунт. Всеки час, който поиска теглене, беше отменен от нова история.

минимална сума $50,00 реала


Автоматичен превод:
Aparecida
преди 1 година

Предполагам, че не можем да направим нищо друго в момента, ако сте загубили парите, страхувам се, че не можем да направим много.

Обикновено бих предложил оплакване.

Можете ли да споделите какви истории използва казиното? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Наистина няма нищо друго.

Автоматичен превод:
Aparecida
преди 1 година

Добре, благодаря ти, че сподели опита си с нас.

Ако някога почувствате, че може да имате нужда от помощ, моля, посетете ни. винаги има място за още едно оплакване 🙏.

Въпросът е, че ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с плащането, защо се удържа?

Автоматичен превод:
mardinkelasik
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че казиното трябва да ви го обясни. Това е форумът, но за съжаление нямаме информация от казината.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички.

Имам проблем с JOO Casino. Става дума за изплащане от 700 евро. Въпреки че проверката е завършена и документите са качени, изплащането се отхвърля отново и отново. Бихте ли искали да знаете защо?

Автоматичен превод:
Ella092
преди 1 година

Добре е да чуя, че са се съгласили да преведат парите или 200-те евро като възстановяване по банков път. Разбирам, че все още чакате потвърждение, така че се надявам процесът да премине гладко и да получите възстановяването възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
robjmiller
преди 1 година

Не, чакам изплащането, което отново беше отхвърлено.

Защо изплащането е отказано?

Автоматичен превод:
Alexa2007
преди 1 година

Здравейте.

Този отговор не беше за вас 🙂, а за Ella092:

file


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички.

Имам проблем с JOO Casino. Става дума за изплащане от 700 евро. Въпреки че проверката е завършена и документите са качени, изплащането се отхвърля отново и отново. Бихте ли искали да знаете защо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Бих искал да отговоря на въпроса ви, но за съжаление не мога. В този случай трябва да попитате казиното.

Сигурни ли сте, че не получавате никакви имейли относно обяснението? Понякога такива имейли отиват директно в папката за нежелана поща или кошчето - струва си да се провери.

Ако нямате представа, казиното трябва да ви каже какво не е наред.

Опитайте да попитате чат оператора или поддръжката и споделете отговора, моля.



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така депозирах в това казино. Взехте офертата им за бонус за депозит. Играх чрез сумата на залагането. Не, опитвам се да тегля, проблемът е, че моята банка ми предоставя само цифрова карта, но не и физическа карта.


Сега няма да ме верифицират поради това и очевидно не могат да се оттеглят. Провериха личната ми карта и адреса ми. но няма да провери откъде съм депозирал средствата.


Мога да им предоставя всяка друга форма на доказателство, че депозитът идва от сметка на мое име, да покажа доказателство за цифровата карта (въпреки че те не приемат това). И все пак те с удоволствие приемат плащания от цифрови карти.


Мисля, че по-големият проблем е, че дори и да имах физическа карта, която имаше същите номера и дата на изтичане, CCV на гърба ще бъде различен, тъй като така работи моята банка. Така че от това, което ми казват, няма как да се верифицирам и да се оттегля.


Ако знаех, че дигиталните карти не са позволени, щях да използвам друг метод за депозит. Използвал съм дигитални карти с други казина като RoySpin и Viperspin и не съм имал проблеми при верифицирането и тегленето.


Най-малкото разочароващо.

Автоматичен превод:
zachg93
преди 10 месеца

Хей, ако казиното не ви даде никаква друга алтернатива в депозита, за да проверите метода и след това да теглите с него и също така не приема документите за вашата карта, бих ви препоръчал даподадете жалба тук, на тази връзка .

Нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че тази ситуация може да бъде разрешена. Разбира се, ако не знаете какво да очаквате от самата жалба, тук съм добавил и ръководство , където можете да прочетете цялата необходима информация.

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини