ФорумКазинаJokabet Casino - обща дискусия

Jokabet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Cristianfs10
|
8005 преглеждания 73 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 8 месеца

Опитах се да подам жалба, но продължава да пише Capcha Failed🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Опитвам се да подам жалба, но пише, че captcha е неуспешна 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 8 месеца

В крайна сметка успяхте да добавите printscreens, както виждам, така че добра работа. Бихте ли могли също така да направите екранна снимка на това, когато въведете жалба и ви изведе съобщение - captcha не успя? Printscreen на цял екран би бил най-добрият.

След това бих го предал на нашия екип, за да разгледа какво може да стои зад проблема. Моля също какъв браузър използвате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

здрасти

току що успях да подам жалба.

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 8 месеца

Страхотно, перфектно, така че се надявам да можем да ви помогнем с вашата ситуация.

Ако имате актуализации или нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чухте ли се вече с тях?

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 8 месеца

Ако мога само да добавя малка подробност: моля, използвайте бутона за отговор.

Когато го направите, лицето, с което се опитвате да се свържете, ще бъде уведомено за вашата публикация. 😉 Увеличаване на шанса ви за отговор.

Успех с жалбата и хубав уикенд!


Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Чували ли сте вече нещо директно от jokabet

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, те продължават да игнорират имейлите

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Наистина е лошо. Аз съм в същата лодка

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 8 месеца

Подадох и жалба до curaçao e gaming, но нямам отговор.

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 8 месеца

Това е наистина лошо

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чували ли сте вече нещо директно от jokabet

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, за съжаление не и също така видях, че жалбата ви в крайна сметка е затворена, като нашият екип установи, че не сте казали на казиното за проблема си с хазарта.

Много съжалявам, че всичко приключи по този начин и ми се иска да можем да направим повече, за да помогнем, но в този случай нямаше.

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 8 месеца

Здравей, просто проверявам дали вече си имал кореспонденция от jokabet?. Постоянно ми казват, че все още разглеждат жалбата

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 8 месеца

Без отговор. Също така curaçao e gaming отговори, заявявайки, че това не е едно от казината с лиценз, имам чувството, че наистина съм се ударил в тухлена стена.

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 8 месеца

Това е ужасно. Не знам какво да правя по-нататък. Толкова е разочароващо

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой знае ли с кого казино jokabet притежава лиценз??

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой знае ли с кого казино jokabet притежава лиценз??

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, дадох го на нашия екип за данни за проверка, защото и на техния уебсайт не намерих лиценз. Ще видим какво ще разберат.

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 8 месеца

Има ли още новини?

Относно лиценза Виждам темата по-долу, но Jokabet свърза ли се вече?

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 8 месеца

Никакъв отговор.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини