Опитвам се да подам жалба, но пише, че captcha е неуспешна 🤷♀️
I am trying to submit complaint but it’s saying captcha failed 🤷♀️
В крайна сметка успяхте да добавите printscreens, както виждам, така че добра работа. Бихте ли могли също така да направите екранна снимка на това, когато въведете жалба и ви изведе съобщение - captcha не успя? Printscreen на цял екран би бил най-добрият.
След това бих го предал на нашия екип, за да разгледа какво може да стои зад проблема. Моля също какъв браузър използвате?
Eventually you managed to add the printscreens as I can see, so good job. Could you also please take a screenshot of when you enter a complaint and it throws you a message - captcha failed ? A full screen printscreen would be best.
I would then pass it on to our team to look into what might be behind the issue. Also what browser are you using please ?
Страхотно, перфектно, така че се надявам да можем да ви помогнем с вашата ситуация.
Ако имате актуализации или нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. 🙂
Great, perfect, so I hope we can help you with your situation.
If you have any updates or anything new don't hesitate to let us know. 🙂
Ако мога само да добавя малка подробност: моля, използвайте бутона за отговор.
Когато го направите, лицето, с което се опитвате да се свържете, ще бъде уведомено за вашата публикация. 😉 Увеличаване на шанса ви за отговор.
Успех с жалбата и хубав уикенд!
If I may just add a small detail: please use the reply button.
When you do, the person you try to reach out to will be notified about your post. 😉 Increasing your chance for a response.
Good luck with the complaint, and have a great weekend!
Чували ли сте вече нещо директно от jokabet
Have you heard anything from jokabet directly yet
Подадох и жалба до curaçao e gaming, но нямам отговор.
I also submitted a complaint to curaçao e gaming but have had no response.
Здравейте, за съжаление не и също така видях, че жалбата ви в крайна сметка е затворена, като нашият екип установи, че не сте казали на казиното за проблема си с хазарта.
Много съжалявам, че всичко приключи по този начин и ми се иска да можем да направим повече, за да помогнем, но в този случай нямаше.
Hello, unfortunately not, and I also saw that your complaint was eventually closed with our team finding out that you did not tell the casino about your gambling issue.
I am very sorry that it ended this way and I wish there was more we could do to help, but in this case there wasn't.
Здравей, просто проверявам дали вече си имал кореспонденция от jokabet?. Постоянно ми казват, че все още разглеждат жалбата
Hiya, just checking if you've had any correspondence from jokabet yet?. They keep telling me they are still looking into the complaint
Без отговор. Също така curaçao e gaming отговори, заявявайки, че това не е едно от казината с лиценз, имам чувството, че наистина съм се ударил в тухлена стена.
No reply. Also curaçao e gaming have replied stating that this is not one of there casinos with there licence, feel like I’ve actually hit a brick wall .
Това е ужасно. Не знам какво да правя по-нататък. Толкова е разочароващо
That's is awful. Not sure what to do next. It's so frustrating
Има ли още новини?
Относно лиценза Виждам темата по-долу, но Jokabet свърза ли се вече?
Any news yet?
Re the license I can see the thread below but has Jokabet been in touch yet?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.