преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jokabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, какво ви се случи в казиното и какви проблеми възникнаха. Бихте ли могли да опишете ситуацията по-подробно, за да можем да се опитаме да ви помогнем?
Hi, what happened to you in the casino and what problems occurred. Could you please describe the situation more so we can try to help you ?
Допреди няколко дни мислех, че проблемът е с mifinity, сега успях да верифицирам тази страница и след това ме искат верификация в jokabet, говоря с тях от неделя чрез чат, първо не ми дадоха опцията за извършване на теглене чрез банков превод и сега, когато ме напусне, те не ми позволяват да верифицирам акаунта, верификацията на акаунта е блокирана и ми казва, че не мога да опитам отново, след като съм качил правилно личната си карта ...
Until a few days ago I thought that the problem was with mifinity, now I have been able to verify that page and then they ask me for verification in jokabet, I have been talking to them since Sunday via chat, first they did not give me the option to make a withdrawal by transfer bank and now that it leaves me, they won't let me verify the account, the account verification has been blocked and it tells me that I can't try again when I have uploaded my ID correctly...
Hasta hace unos días pensé que el problema lo tenía con mifinity, ahora ya he podido verificar esa página y entonces me piden una verificación en jokabet, llevo hablando con ellos desde el domingo por chat, primero no me daban opción de hacer un retiro por transferencia bancaria y ahora que me deja, no me dejan verificar la cuenta, se me ha quedado bloqueada la verificación de la cuenta y me dice que no lo puedo intentar más cuando he subido mi dni corectamente …
Хм, а казиното даде ли ви някакъв отговор защо това се случва и не можете да завършите проверката на акаунта? Опитахте ли да попитате?
Hmm and did the casino give you any answer as to why this is happening and you can't complete the account verification ? Have you tried asking ?
Свързвам се с техния чат от дни и те го изпращат само на поддръжката, казват ми, че ще получа имейл с решението и нищо не пристига... и без да верифицирам акаунта, не мога да изтегля нищо...
I have been contacting their chat for days and they only send it to support, they tell me that I will receive an email with the solution and nothing arrives... and without verifying the account I cannot withdraw anything...
llevo contactando con su chat dias y solo lo mandan a soporte, me dicen que me llegará un correo con la solución y no llega nada… y sin verificar la cuenta no puedo retirar nada…
И колко време е минало, откакто не сте могли да потвърдите? Със сигурност не е хубаво, ако нямате отговор, защото той определено би бил полезен както за вас, така и за други играчи.
Както и да е, уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем, защото усещам оплакването във въздуха. От друга страна, ще се радвам, ако всичко е решено без никакви проблеми и не се налага да се занимавате с нещо подобно. Ще изчакам.
And how long has it been since you couldn't verify ? It's certainly not nice if you don't have an answer, because it would definitely be helpful to you and other players as well.
Anyway, let me know so we can try to help you, because I can feel the complaint in the air. On the other hand, I'd be happy if everything was resolved without any problems and you didn't have to deal with anything like that. I will wait.
Благодаря ви за полезната информация. И аз гледах страницата и изглежда, че е така. Дадох го на моя колега от нашия екип за данни да провери, така че ако той го провери и е така, той ще го промени на нашата страница.
Както и да е, играете ли в това казино, откакто разбрахте, че казиното е лицензирано? 🙂
Thank you for the useful information. I was looking at the page as well and it looks like that's the case. I gave it to my colleague in our data team to check, so if he verifies it and it is so, he will change it on our page.
Anyway, are you playing in this casino since you found out that the casino is licensed ? 🙂
Здравейте, не, в момента не играя там. Хората от подкрепата казаха, че е разрешено за немски играчи. Но не можете да се регистрирате там от Германия. И дори вярвам, че казиното е свързано с Cryptoleo, Ninecasino betonred casino и т.н. И това всъщност са много добри и добре познати сайтове
Hello, no, I'm not currently playing there. The people in support said that it is allowed for German players. But you cannot register there from Germany. And I even believe that the casino is related to the Cryptoleo, Ninecasino betonred casino etc. And these are actually very good and well-known sites
Здравейте, не намерих подходяща връзка между Jokabet Casino и тези, които споменахте от вас. Но ви благодарим за вашата информация относно лиценза, защото вече го добавихме към прегледа на казиното. Успех.🙂 ☘️
Hi, I haven't found any relevant relationship between Jokabet Casino and the ones mentioned by you. But thank you for your information about the license, because we have already added it to the casino overview. Good luck.🙂 ☘️
здрасти
Играя с Jokabet известно време. Няма големи проблеми до сега. Въпреки това играех тази сутрин и изтеглих £1500, моите данни за влизане не са се променили изобщо под моя имейл адрес. Сега не мога да вляза и всяка следа, че имам акаунт, подозрително е изчезнала. Във функцията за чат, която съм използвал много успешно в много случаи преди, им дадох моя имейл адрес, за да могат да ме намерят и разрешат проблема, но изненадващо всички доказателства за съществуването ми или за акаунт с този имейл изчезнаха в пространството на 3 часа Многократно са ми изпращани печалби по моята банкова сметка в Обединеното кралство и нямаше проблем с депозирането на £500 GBP тази сутрин. Проблеми възникнаха едва след като изпратих теглене. Досега не съм имал проблеми и изплащанията бяха гладки. Нямам имейли от тях, които да казват, че има проблем, и екипът за чат на живо отказва да ми помогне, тъй като имейл адресът за моя акаунт е „не показва никакъв акаунт" – можете ли да помогнете, тъй като имам чувството, че ме подиграват е изтрито и никога не е съществувало
Hi
Been playing with Jokabet for a while . No great problems up to now . However I was playing this morning and withdrew £1500 , my log in details have not changed at all under my email address . I am now unable to sign in and all trace of me having an account has suspiciously disappeared. On the chat function , which I have used very successfully on numerous occasions before , I gave them my email address so they can find me and solve the issue but surprisingly all evidence of me existing or an account with that email has disappeared in the space of 3 hrs . I have had winnings sent to my UK bank account on numerous occasions and there was no problem depositing £500 GBP this morning . Problems only arose once I had submitted withdrawal . I have had no problems up to now and payouts have been smooth . I have no emails from them to say there is a problem and the live chat team refuse to help me as the email address for my account is "not showing any account " - can you help as I have a feeling I m being noodled with me being erased and never existed
Здравейте, странно ми е как целият ви акаунт може изведнъж да изчезне. Нямаше причина за това, казиното не намери никакви данни или нещо подобно? Намирам за особено странно, ако кажеш, че си депозирал днес.
Все пак смятам, че в такъв случайбих пуснал жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Не съм сигурен как е могла да възникне такава ситуация и се надявам да можем да ви помогнем по някакъв начин.
ще опиташ ли
Hi, I find it strange how your entire account can suddenly disappear. There was no reason for this, the casino didn't find any data or anything like that ? I find it especially strange if you say that you deposited today.
However, I think in such a case I would file a complaint and our team would try to help you. I'm not sure how such a situation could have arisen and I hope we can help you somehow.
Will you try ?
Аз мога.
Разгледайте тази тема, моля, със сигурност ще намерите няколко връзки. Мога ли да знам какво ти се случи там?
Може би мога да ви спестя малко време да се чудите относно жалбата 👈😉.
I can.
Browse this thread, please, surely you'll find a few links. May I know what happened to you there?
Maybe I can spare you some time wondering about the complaint 👈😉.
здрасти
се присъединих към казиното и започнах да депозирам, потвърдих сметката си, използвайки моя лиценз за Обединеното кралство. Проверих отзивите и забелязах, че не приемат играчи от Обединеното кралство, което вероятно е причината моите депозити да отиват при различни търговци. Говорих с чат на живо, който първоначално каза, че играчите от Обединеното кралство могат да играят, след което го промени, като каза не, че не могат. След това затворете акаунта си, поисках обратно загубите си, но те просто продължават да цитират T&C.
подадох жалба до curaçao e gaming преди около 3 седмици и все още не чух нищо 🤷♀️
Hi
joined casino and started to deposit, I verified my account using my UK licence. Checked reviews and noticed they don’t accept players from Uk, which is probably why my deposits were going to different merchants. Spoke to live chat who at first said UK players can play then changed it saying no they can’t. Then shut my account, I have requested my losses back but they just keep quoting there T&C.
i submitted a complaint to curaçao e gaming about 3 weeks ago and still not heard anything 🤷♀️
Здравей, съжалявам, че си изпаднал в такава беда. Когато става въпрос за оплакване до властите, обикновено отнема известно време, за да получите отговор.
Както и да е, имате ли екранна снимка на казиното, която ви казва, че е добре да играете там и след това го отменяте?
Мислех, че можете да подадете жалба тук на тази връзка с нас, ако се интересувате и можем да видим дали можем да ви помогнем.
Уведомете ме, ако продължите и го подадете.
Hi, I'm sorry you got into such trouble. When it comes to complaining to the authority, it usually takes a while to get a response.
Anyway, do you have any screenshot of the casino telling you it's ok to play there and then calling it off ?
I thought you could file a complaint here on this link with us if you were interested and we could see if we can help you.
Let me know if you go ahead and file it.
здрасти
да, имам екранни снимки, но не знам как да ги кача тук 🤷♀️Не съм много компютърно грамотен.
мислиш ли, че имам добър случай?
hi
yes I do have screenshots, but don’t know how to upload on here 🤷♀️Not very computer literate.
do you think I have a good case?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.