ФорумКазинаJokabet Casino - обща дискусия

Jokabet Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от Cristianfs10
|
3208 преглеждания 66 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jokabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Здравей Даниел, не знам дали можеш да ми помогнеш, имам проблеми с jokabet

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 5 месеца

Здравейте, какво ви се случи в казиното и какви проблеми възникнаха. Бихте ли могли да опишете ситуацията по-подробно, за да можем да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Допреди няколко дни мислех, че проблемът е с mifinity, сега успях да верифицирам тази страница и след това ме искат верификация в jokabet, говоря с тях от неделя чрез чат, първо не ми дадоха опцията за извършване на теглене чрез банков превод и сега, когато ме напусне, те не ми позволяват да верифицирам акаунта, верификацията на акаунта е блокирана и ми казва, че не мога да опитам отново, след като съм качил правилно личната си карта ...

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 5 месеца

Хм, а казиното даде ли ви някакъв отговор защо това се случва и не можете да завършите проверката на акаунта? Опитахте ли да попитате?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Свързвам се с техния чат от дни и те го изпращат само на поддръжката, казват ми, че ще получа имейл с решението и нищо не пристига... и без да верифицирам акаунта, не мога да изтегля нищо...

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 5 месеца

И колко време е минало, откакто не сте могли да потвърдите? Със сигурност не е хубаво, ако нямате отговор, защото той определено би бил полезен както за вас, така и за други играчи.

Както и да е, уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем, защото усещам оплакването във въздуха. От друга страна, ще се радвам, ако всичко е решено без никакви проблеми и не се налага да се занимавате с нещо подобно. Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, просто исках да ви уведомя, че вече имат лиценз.

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 4 месеца

Благодаря ви за полезната информация. И аз гледах страницата и изглежда, че е така. Дадох го на моя колега от нашия екип за данни да провери, така че ако той го провери и е така, той ще го промени на нашата страница.

Както и да е, играете ли в това казино, откакто разбрахте, че казиното е лицензирано? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, не, в момента не играя там. Хората от подкрепата казаха, че е разрешено за немски играчи. Но не можете да се регистрирате там от Германия. И дори вярвам, че казиното е свързано с Cryptoleo, Ninecasino betonred casino и т.н. И това всъщност са много добри и добре познати сайтове

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 4 месеца

Здравейте, не намерих подходяща връзка между Jokabet Casino и тези, които споменахте от вас. Но ви благодарим за вашата информация относно лиценза, защото вече го добавихме към прегледа на казиното. Успех.🙂 ☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти


Играя с Jokabet известно време. Няма големи проблеми до сега. Въпреки това играех тази сутрин и изтеглих £1500, моите данни за влизане не са се променили изобщо под моя имейл адрес. Сега не мога да вляза и всяка следа, че имам акаунт, подозрително е изчезнала. Във функцията за чат, която съм използвал много успешно в много случаи преди, им дадох моя имейл адрес, за да могат да ме намерят и разрешат проблема, но изненадващо всички доказателства за съществуването ми или за акаунт с този имейл изчезнаха в пространството на 3 часа Многократно са ми изпращани печалби по моята банкова сметка в Обединеното кралство и нямаше проблем с депозирането на £500 GBP тази сутрин. Проблеми възникнаха едва след като изпратих теглене. Досега не съм имал проблеми и изплащанията бяха гладки. Нямам имейли от тях, които да казват, че има проблем, и екипът за чат на живо отказва да ми помогне, тъй като имейл адресът за моя акаунт е „не показва никакъв акаунт" – можете ли да помогнете, тъй като имам чувството, че ме подиграват е изтрито и никога не е съществувало


Автоматичен превод:
ravenscroftm8
преди 4 месеца

Здравейте, странно ми е как целият ви акаунт може изведнъж да изчезне. Нямаше причина за това, казиното не намери никакви данни или нещо подобно? Намирам за особено странно, ако кажеш, че си депозирал днес.

Все пак смятам, че в такъв случайбих пуснал жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Не съм сигурен как е могла да възникне такава ситуация и се надявам да можем да ви помогнем по някакъв начин.

ще опиташ ли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой може ли да посъветва как да се оплача от казино jokabet

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 2 месеца

Аз мога.

Разгледайте тази тема, моля, със сигурност ще намерите няколко връзки. Мога ли да знам какво ти се случи там?

Може би мога да ви спестя малко време да се чудите относно жалбата 👈😉.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здрасти

се присъединих към казиното и започнах да депозирам, потвърдих сметката си, използвайки моя лиценз за Обединеното кралство. Проверих отзивите и забелязах, че не приемат играчи от Обединеното кралство, което вероятно е причината моите депозити да отиват при различни търговци. Говорих с чат на живо, който първоначално каза, че играчите от Обединеното кралство могат да играят, след което го промени, като каза не, че не могат. След това затворете акаунта си, поисках обратно загубите си, но те просто продължават да цитират T&C.

подадох жалба до curaçao e gaming преди около 3 седмици и все още не чух нищо 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
annphelan65
преди 2 месеца

Здравей, съжалявам, че си изпаднал в такава беда. Когато става въпрос за оплакване до властите, обикновено отнема известно време, за да получите отговор.

Както и да е, имате ли екранна снимка на казиното, която ви казва, че е добре да играете там и след това го отменяте?

Мислех, че можете да подадете жалба тук на тази връзка с нас, ако се интересувате и можем да видим дали можем да ви помогнем.

Уведомете ме, ако продължите и го подадете.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здрасти

да, имам екранни снимки, но не знам как да ги кача тук 🤷‍♀️Не съм много компютърно грамотен.

мислиш ли, че имам добър случай?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини