ФорумКазинаИззи казино - обща дискусия

Иззи казино - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от anapaul5023
|
8296 преглеждания 55 отговора |
|
12 3
hugo_barcelos
преди 8 месеца

Здравей. Наистина съжалявам за този проблем, който имате в това казино. За съжаление, тъй като е свързано със спортните залагания, нашият екип няма да може да бъде полезен, тъй като все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се това да помогне.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей И така, създавам акаунт тук, за да правя някои залози. Загубих няколко депозита и след като спечелих няколко залога и бях в позиция без загуба, се опитах да изтегля парите си. И нещата започват от тук. Всички искания бяха отхвърлени. Поддръжката ме помоли да направя всякакви селфита с всички документи (въобще качих около 10 файла). Поддръжката каза, че сега всичко е наред и мога да тегля, но на следващия ден получих съобщение от поддръжката:


„Антон, в момента вашето теглене преминава през редовната ни процедура за проверка. Без притеснения, не е нищо голямо, помага ни да гарантираме честна игра и сигурност за нашите играчи. Тази проверка може да отнеме до 31 дни."


Най-смешното нещо, което говорим за теглене на 200 USD, ахахах


потребителско име: antonov

Автоматичен превод:
antonov17
преди 3 месеца

хей Вярвам, че трябва да се консултират с доставчика на играта дали всичко е наред и затова може да отнеме толкова време. Обикновено това може да бъде дълготраен процес, честно казано.

Надяваме се, че скоро ще успеят да завършат проверката и ще можете да получите парите си.

Какви игри играехте там, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

спортни залагания

Автоматичен превод:
antonov17
преди 3 месеца

Разберете. Просто ни уведомете как върви всичко и в случай, че имате нужда от помощ, можем да препоръчаме няколко уебсайта, които се занимават с проблеми със спортните залагания, тъй като тук нямаме късна закуска.

Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
skoenneker
преди 2 месеца

здравей

Бихте ли ми казали доколко сте запознати с депозитите за проверка и бонусите без депозит? Тъй като ми звучи точно като това обстоятелство. Нека поясня:

Първо трябва да направите депозит, обикновено със същия метод на плащане, който планирате да използвате за тегления, за да може системата на казиното да разпознае вашата опция за плащане, след като вземете бонус, без да правите предварителен депозит. Интересното е, че при някои обстоятелства, като в този случай, този депозит също трябва да бъде заложен. Има поне две обяснения за това, но бих ви посъветвал винаги да проверявате правилата, за да разберете колко пъти трябва да залагате всеки депозит, преди да поискате теглене.

Множителите от 3x до 5x са най-широко използвани. Това означава, че след като направите депозит от 50 €, трябва да заложите 150 € или 250 €, преди да можете да изтеглите, дори ако не сте се възползвали от никакви бонуси.

Отличните казина могат напълно да се откажат от това изискване за залагане въз основа на сумата, която депозирате.

Лично аз първо бих се свързал с поддръжката; винаги има време да наречеш някого „измамник". 🙂

Чувствайте се свободни да научите повече за AML процеса в този безплатен електронен курс 👈👈

Кажете ми дали случаят е такъв, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Това е направено за вас

Автоматичен превод:
skoenneker
преди 2 месеца

Виждам, че си решил да изтриеш предишния си пост, на който Радка отговори. Разбира се, изцяло от вас зависи дали искате да получите нашата помощ или не.

Моля, пазете се и ако имате нужда от помощ, ние сме насреща.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, депозирах 40 реала и спечелих 106, те ни удържат 11 реала, за да направим тегленето, но чакам повече от 4 дни и не ми плащат, вече бях правил други тегления и те винаги плащаха повече сега са с тази шутовщина да не плащам вече се свързах с поддръжката им и те казват до 3 дни за плащане, но 3 дни минаха и нищо !!!! Беше толкова добро казино, а сега правят това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече 6 дни не са ми платили тегленето

Автоматичен превод:
buiaramos5287
преди 1 месец

Здравейте, мисля, че е добре да започнете, че сте получавали пари от казиното в миналото и следователно имате известен опит, на който да разчитате. От друга страна, една седмица ще ми е на ръба, за да чакам парите, но както бяхте информирани във вашата жалба , ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча.

Все пак попитахте ли ги какво стои зад това забавяне? Свързвали ли сте се с казиното относно тази ситуация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, мисля, че е добре да започнете, че сте получавали пари от казиното в миналото и следователно имате известен опит, на който да разчитате. От друга страна, една седмица ще ми е на ръба, за да чакам парите, но както бяхте информирани във вашата жалба , ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча.

Все пак попитахте ли ги какво стои зад това забавяне? Свързвали ли сте се с казиното относно тази ситуация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, свързвам се с тях и винаги ми дават един и същи отговор: вече са говорили с хората от системата и трябва да изчакаме, но не ми дават дата. Измина седмица, откакто поисках тегленето си!!!! Проблемът е, че те удържат пари, за да ни платят и отнема толкова време.

Автоматичен превод:
buiaramos5287
преди 1 месец

Ако казиното не предостави подходяща информация и нямате парите си в рамките на 2 седмици, тогава ще се опитаме да се свържем с казиното, за да разберем какъв е проблемът. Понякога не разбирам съвсем какво стои зад това, когато казиното удължи тегленето и не направи никаква проверка, проверка или нещо подобно. Знам, че понякога може да има дълга опашка за теглене, но има много неща, които могат да бъдат комуникирани с играча. Мисля, че това е голям фактор за много играчи да получат увереност.

Така че, въпреки че мразя да го кажа, ще трябва да издържим и ако нищо не се движи напред, тогава ще следваме следващите стъпки.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното все още ли няма лиценз, както казвате на уебсайта? Мисля, че имат информация за лиценза в долната част на уебсайта?

Автоматичен превод:
kickoff
преди 1 месец

Добър въпрос.

Последната актуализация се състоя през януари, така че има голяма вероятност казиното да получи лиценз. GCB, предполагам.

Ще вкарам екипа за данни на пистата, вашите усилия са високо оценени.

Знаете ли, че можете също да проверите кога е извършена последната актуализация и също така да информирате екипа за данни за невярна информация или неправилни подробности наведнъж? 😉

Потърсете тази функция в долната част на раздела " преглед " на казиното. Точно под плюсовете и минусите:

file

Какво друго може да сме пренебрегнали? Моля, не се колебайте да споделите; ние оценяваме всяка помощ за поддържане на прегледа актуален.

Автоматичен превод:
kickoff
преди 3 седмици

Здравейте, може би бихте искали да знаете, че благодарение на вас лицензът му е добавен към страницата за преглед на казиното.

Ще съм много благодарен за всякаква допълнителна информация, която можете да предоставите, в случай че попаднете на такава.

Приятен ден!

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини