ФорумКазинаИззи казино - обща дискусия

Иззи казино - обща дискусия

преди 2 години от anapaul5023
|
8337 преглеждания 55 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Иззи казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте... Виждам, че Izzi Casino има много добро мнение за вас... След като депозирах 20 евро и спечелих 60 евро, казиното първо изтегли моето теглене, поиска видео селфи, когато го направих отново, тегленето ми беше изтеглено и ме накара да чакам 31 дни за допълнителни проверки... това поведение на казиното нормално ли е?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Докато KYC е сравнително нормално и някои казина го изискват след заявка за първо теглене, видео селфи изглежда прекалено, изпращането на снимки на нашите документи за самоличност и сметки вече е досадно, а видео селфи на всичкото отгоре? Допълнителната проверка за толкова кратък период от време не е нормална и още по-лошо, ако са ви накарали да чакате толкова дълго, определено бих ви посъветвал да избягвате това казино и всяко друго с подобни процедури. Бих закрил акаунта си след приключване на тегленето, ако бях на твое място.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Да, смятам, че това е много неподходящо поведение от страна на казиното, особено след като сумата, която спечелих, е много малка и буквално изиграх няколко залога за малки суми

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Бих искал да чуя някаква конкретна причина за такава необичайна процедура. Въпреки че казината се подлагат на подобни допълнителни проверки за сигурност по някаква причина, бих очаквал обяснение. Съгласен съм, че сумата беше доста ниска, следователно бих изключил политиката за AML...

Аз самият не бих бил доволен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бих искал също да знам защо Izzi Casino използва такава проверка ... Буквално изиграх няколко залога с тях ... Освен това трябва да чакам 31 дни, за да бъде прието тегленето ми ... Това е твърде дълго за такава ниска сума за изтегляне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте... Виждам, че Izzi Casino има много добро мнение за вас... След като депозирах 20 евро и спечелих 60 евро, казиното първо изтегли моето теглене, поиска видео селфи, когато го направих отново, тегленето ми беше изтеглено и ме накара да чакам 31 дни за допълнителни проверки... това поведение на казиното нормално ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че възможното обяснение е, че са открили нещо странно в акаунта ви и не са сигурни дали доказателствата са достатъчно силни, за да анулират печалбите ви. Играли ли сте с бонус? Има ли някой друг от вашето семейство, който също е регистриран в казиното?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Никой в семейството ми няма акаунт... Играя само... Не съм взимал никакви бонуси от казиното... От самото начало играя със собствени средства, играх буквално няколко залога за малки залози , така че не разбирам тази видео проверка със селфи и блокиране на тегленето, особено след като казиното има толкова висок рейтинг тук в сайта

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Наистина е странно. Бих разбрал обаждането за проверка, тъй като се случва доста често, но се надявам, че ще могат да ви проверят по-рано от 31 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какви са вашите преживявания тук?

Много жалби, всички от които са решени. 🙂

звучи добре какво ще кажете??

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Бих казал, че участващите играчи биха предпочели да няма никакви оплаквания. 🙂

От друга страна, решената жалба е много по-добра от нерешената! ✌🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Точно така 🙂

Изобщо не намирам за негативно, когато някое казино има оплаквания 🙂

В днешно време много хора подават жалби, но това не означава много 🙂, особено когато решат всички жалби, което аз лично винаги намирам за много добро. 🙂

ВИНАГИ проверявам дали казиното има оплаквания и на колко години е това казино И дали разрешават и участват в оплакванията.

Откакто направих това, не съм имал никакви проблеми.

За мен лично първият сайт, който посещавам, когато искам да тествам нови казина, е Guru Casino!

Хубаво е, че те има 🫡

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Някои играчи могат да бъдат объркани от правилата или всъщност не са толкова изчерпателни в същото време, така че жалбата им дава поне чувството за безопасност. Особено докато поддръжката е заета.

Очевидно си прав - отново! Някои оплаквания всъщност не са толкова сериозни. Вярвам, че дори най-честното казино от всички би имало няколко разрешени оплаквания по време на съществуването си 😀

Интелигентен ход за проверка на отговорите и рецензиите – виждам, че познавате добре „упражнението за безопасност"!✌

Автоматичен превод:
преди 1 година

Определено ви дава усещане за сигурност 🙂

Искам да кажа, че 🙂 дори най-доброто казино може да има оплаквания 🙂

Основното е, че се интересувате от решение 🙂

С годините ставаш много внимателен 😀

Автоматичен превод:
boooobooochka
преди 1 година

Всичко хубаво, но каква профилна снимка е това? 😂🤦🏻🤦🏻

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Страхувам се, че още един груб партньор - публикацията е изтрита 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Някои хора просто нямат маниери на обществени места 😂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

😀 Да! Не ми говори за това... ✨

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога само да кажа, че VIP статусът тук е фалшив. Имам VIP статус и казиното не иска да тегли. Минаха два дни, тегленето все още предстои.


Имам vip статус, но казиното ме моли да направя видео разговор през техния акаунт, за да тегля пари. Направено е, минаха повече от 3 дни, изтеглени са само 3000 евро. И това е VIP статус. Тогава самото казино, като всички правилни, ако искате да чакате и да чакате камерата да спечели, ще загубите!

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Какво да кажа! Помолиха ме за видео разговор! Имам VIP статус там, направих депозити на повече от 5000 евро и спечелих около 30 000! Не искам да тегля

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини