преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Иззи казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте... Виждам, че Izzi Casino има много добро мнение за вас... След като депозирах 20 евро и спечелих 60 евро, казиното първо изтегли моето теглене, поиска видео селфи, когато го направих отново, тегленето ми беше изтеглено и ме накара да чакам 31 дни за допълнителни проверки... това поведение на казиното нормално ли е?
Hello... I see that Izzi Casino has a very good opinion with you... After depositing 20 euros and winning 60 euros, the casino first withdrew my withdrawal, asked for a video selfie, when I did it again, my withdrawal was withdrawn and made me wait 31 days for an additional verifications... is this casino behavior normal?
Докато KYC е сравнително нормално и някои казина го изискват след заявка за първо теглене, видео селфи изглежда прекалено, изпращането на снимки на нашите документи за самоличност и сметки вече е досадно, а видео селфи на всичкото отгоре? Допълнителната проверка за толкова кратък период от време не е нормална и още по-лошо, ако са ви накарали да чакате толкова дълго, определено бих ви посъветвал да избягвате това казино и всяко друго с подобни процедури. Бих закрил акаунта си след приключване на тегленето, ако бях на твое място.
While KYC is fairly normal and some casinos require it after a first withdrawal is requested, a video selfie seems excessive, sending photos of our IDs and bills is already annoying, and a video selfie on top of that? The extra verification on such a short timeframe is not normal, and worse if they made you wait that long, I would definitely advise to avoid this casino and any other with such procedures. I would close my account after the withdrawal is completed if I was you.
Да, смятам, че това е много неподходящо поведение от страна на казиното, особено след като сумата, която спечелих, е много малка и буквално изиграх няколко залога за малки суми
Yes, I think this is very inappropriate behavior on the part of the casino, especially since the amount I won is very small and I literally played a few bets for small amounts
Tak, uważam że jest to bardzo niestosowne zachowanie ze strony kasyna, tym bardziej że kwota która ugralem jest bardzo nieduża i dosłownie zagrałem kilka zakładów za drobne kwoty
Бих искал да чуя някаква конкретна причина за такава необичайна процедура. Въпреки че казината се подлагат на подобни допълнителни проверки за сигурност по някаква причина, бих очаквал обяснение. Съгласен съм, че сумата беше доста ниска, следователно бих изключил политиката за AML...
Аз самият не бих бил доволен.
I'd love to hear some concrete reason for such an unusual procedure. Though casinos undergo similar additional security checks for some reason, I would expect an explanation. I agree the sum was pretty low, hence I would exclude AML policy...
I would not be satisfied myself.
Бих искал също да знам защо Izzi Casino използва такава проверка ... Буквално изиграх няколко залога с тях ... Освен това трябва да чакам 31 дни, за да бъде прието тегленето ми ... Това е твърде дълго за такава ниска сума за изтегляне
I would also like to know why Izzi Casino uses such verification ... I literally played a few bets with them ... In addition, I have to wait 31 days for my withdrawal to be accepted ... It is far too long for such a low amount to be withdrawn
Tez chcialbym sie dowiedziec dlatego kasyno Izzi stosuje taka weryfikacje...Zagralem doslownie kilka zakladow u nich...Dodatkowo musze czekac 31 dni na akceptacje mojej wyplaty...To zdecydowanie za dlugo na tak niska sume do wyplaty
Здравейте... Виждам, че Izzi Casino има много добро мнение за вас... След като депозирах 20 евро и спечелих 60 евро, казиното първо изтегли моето теглене, поиска видео селфи, когато го направих отново, тегленето ми беше изтеглено и ме накара да чакам 31 дни за допълнителни проверки... това поведение на казиното нормално ли е?
Hello... I see that Izzi Casino has a very good opinion with you... After depositing 20 euros and winning 60 euros, the casino first withdrew my withdrawal, asked for a video selfie, when I did it again, my withdrawal was withdrawn and made me wait 31 days for an additional verifications... is this casino behavior normal?
Мисля, че възможното обяснение е, че са открили нещо странно в акаунта ви и не са сигурни дали доказателствата са достатъчно силни, за да анулират печалбите ви. Играли ли сте с бонус? Има ли някой друг от вашето семейство, който също е регистриран в казиното?
I think the possible explanation is that they found something strange on your account and they're not sure if the evidence is strong enough to void your winnings. Have you played with a bonus? Is there anyone else from your family who's registered in the casino as well?
Никой в семейството ми няма акаунт... Играя само... Не съм взимал никакви бонуси от казиното... От самото начало играя със собствени средства, играх буквално няколко залога за малки залози , така че не разбирам тази видео проверка със селфи и блокиране на тегленето, особено след като казиното има толкова висок рейтинг тук в сайта
No one in my family has an account... I only play... I haven't taken any bonuses from the casino... From the very beginning I play with my own funds, I played literally a few bets for small stakes, so I don't understand this selfie video verification and blocking the withdrawal, especially since the casino has such a high rating here on the site
Nikt z mojej rodziny nie ma konta... Gram tylko ja... Nie brałem od kasyna zadnych bonusów... Od samego początku gram za swoje środki, zagrałem dosłownie kilka zakładów za małe stawki dlatego kompletnie nie ma rozumiem tej weryfikacji video selfie i zablokowaniem wypłaty tym bardziej że kasyno na taka wysoka ocenę tutaj na stronie
Наистина е странно. Бих разбрал обаждането за проверка, тъй като се случва доста често, но се надявам, че ще могат да ви проверят по-рано от 31 дни.
It's strange indeed. I'd understand the verification call since it happens quite often, but I hope they'll be able to verify you sooner than after 31 days.
Какви са вашите преживявания тук?
Много жалби, всички от които са решени. 🙂
звучи добре какво ще кажете??
How are your experiences here?
Lots of complaints, all of which have been resolved. 🙂
sounds good what do you say??
Wie sind den eure Erfahrungen hier?
Viele Beschwerden die alle gelöst wurden. 🙂
Klingt gut was sagt ihr??
Бих казал, че участващите играчи биха предпочели да няма никакви оплаквания. 🙂
От друга страна, решената жалба е много по-добра от нерешената! ✌🙏
I'd say the players involved would prefer no complaint at all. 🙂
On the other hand, a resolved complaint is far better than an unresolved one! ✌🙏
Точно така 🙂
Изобщо не намирам за негативно, когато някое казино има оплаквания 🙂
В днешно време много хора подават жалби, но това не означава много 🙂, особено когато решат всички жалби, което аз лично винаги намирам за много добро. 🙂
ВИНАГИ проверявам дали казиното има оплаквания и на колко години е това казино И дали разрешават и участват в оплакванията.
Откакто направих това, не съм имал никакви проблеми.
За мен лично първият сайт, който посещавам, когато искам да тествам нови казина, е Guru Casino!
Хубаво е, че те има 🫡
That's right 🙂
I don't find it negative at all when a casino has complaints 🙂
Nowadays a lot of people file a complaint but it doesn't mean much 🙂 especially when they solve all the complaints which I personally always find very good. 🙂
I ALWAYS check if the casino has complaints & how old this casino is AND if they resolve and participate in the complaints.
Since doing this I haven't had any problems.
For me personally, the first site I visit when I want to test new casinos is Guru Casino!
Nice that you exist 🫡
Stimmt 🙂
Ich finde es garnicht negative wenn ein casino Beschwerden hat 🙂
Heutzutage reichen viele eine Beschwerde ein aber dies bedeutet nicht viel 🙂 vorallem dann wenn sie alle Beschwerden lösen was ich persönlich immer sehr gut finde. 🙂
Ich achte IMMER darauf ob das Casino Beschwerden hat & wie alt dieses casino ist UND ob es die Beschwerden auch löst und sich daran beteiligt.
Seit dem ich so vorgehe hatte ich kaum Probleme.
Für mich persönlich ist die erste Seite die ich besuche wenn ich neue casinos testen möchte das Guru Casino!
Schön das es euch gibt 🫡
Някои играчи могат да бъдат объркани от правилата или всъщност не са толкова изчерпателни в същото време, така че жалбата им дава поне чувството за безопасност. Особено докато поддръжката е заета.
Очевидно си прав - отново! Някои оплаквания всъщност не са толкова сериозни. Вярвам, че дори най-честното казино от всички би имало няколко разрешени оплаквания по време на съществуването си 😀
Интелигентен ход за проверка на отговорите и рецензиите – виждам, че познавате добре „упражнението за безопасност"!✌
Some players might be confused by rules or are not actually that comprehensive at the same time, so the complaint gives them the feeling of safety at least. Especially while the support is busy.
Obviously, you are right - again! Some complaints are not actually so serious. I believe even the fairest casino of all would have a few resolved complaints during its existence 😀
Smart move to check the responses, and reviews - I can see you know the "safety drill" well!✌
Определено ви дава усещане за сигурност 🙂
Искам да кажа, че 🙂 дори най-доброто казино може да има оплаквания 🙂
Основното е, че се интересувате от решение 🙂
С годините ставаш много внимателен 😀
It definitely gives you a feeling of security 🙂
I mean that 🙂 even the best casino can have complaints 🙂
The main thing is that you are interested in a solution 🙂
Over the years you become very careful 😀
Es gibt definitiv einem das Gefühl von Sicherheit 🙂
Das meine ich 🙂 sogar das beste casino kann Beschwerden haben 🙂
Hauptsache man ist an einer Lösung interessiert 🙂
Mit den Jahren wird man sehr vorsichtig 😀
Страхувам се, че още един груб партньор - публикацията е изтрита 🙂
Another rough affiliate, I'm afraid - the post has been deleted 🙂
Някои хора просто нямат маниери на обществени места 😂
Some people just have no manners in public 😂
Manche Leute haben einfach kein benehmen in der öffentlichkeit 😂
Мога само да кажа, че VIP статусът тук е фалшив. Имам VIP статус и казиното не иска да тегли. Минаха два дни, тегленето все още предстои.
Имам vip статус, но казиното ме моли да направя видео разговор през техния акаунт, за да тегля пари. Направено е, минаха повече от 3 дни, изтеглени са само 3000 евро. И това е VIP статус. Тогава самото казино, като всички правилни, ако искате да чакате и да чакате камерата да спечели, ще загубите!
I can only say that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
I have vip status, but the casino asks me to make a video call through their account to withdraw money. It has been done, more than 3 days have passed, only 3000 euros have been withdrawn. And that's VIP status. Then the casino itself, like all the right ones, if you want to wait and wait for the camera to win, you will lose!
I can say only that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to make withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
Man ir vip status bet casino lai izvestu naudu jauta man izdarit video zvanu, caur vinas terzesanu. Ir izdarits, pagajis vairak par 3 diennaktim, izvest tikai 3000 euro. Un tas ir VIP status. Tada pati kazino ka visi parejie, ja tu vinne grib vilkt laiku un gaidit kamer zaudesi!
Какво да кажа! Помолиха ме за видео разговор! Имам VIP статус там, направих депозити на повече от 5000 евро и спечелих около 30 000! Не искам да тегля
What to say! I was asked for video call! And i have VIP status there, made deposits on more that 5000 euros and won about 30000! Do not want to make withdraw
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.