преди 1 година
Мога само да кажа, че VIP статусът тук е фалшив. Имам VIP статус и казиното не иска да тегли. Минаха два дни, тегленето все още предстои.
Имам vip статус, но казиното ме моли да направя видео разговор през техния акаунт, за да тегля пари. Направено е, минаха повече от 3 дни, изтеглени са само 3000 евро. И това е VIP статус. Тогава самото казино, като всички правилни, ако искате да чакате и да чакате камерата да спечели, ще загубите!
I can only say that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
I have vip status, but the casino asks me to make a video call through their account to withdraw money. It has been done, more than 3 days have passed, only 3000 euros have been withdrawn. And that's VIP status. Then the casino itself, like all the right ones, if you want to wait and wait for the camera to win, you will lose!
I can say only that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to make withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
Man ir vip status bet casino lai izvestu naudu jauta man izdarit video zvanu, caur vinas terzesanu. Ir izdarits, pagajis vairak par 3 diennaktim, izvest tikai 3000 euro. Un tas ir VIP status. Tada pati kazino ka visi parejie, ja tu vinne grib vilkt laiku un gaidit kamer zaudesi!
Какво да кажа! Помолиха ме за видео разговор! Имам VIP статус там, направих депозити на повече от 5000 евро и спечелих около 30 000! Не искам да тегля
What to say! I was asked for video call! And i have VIP status there, made deposits on more that 5000 euros and won about 30000! Do not want to make withdraw
Поставете си лимит на загуба и не се предавайте!
С големи печалби някои обичат да вдигат шум за нищо, така че времето да изтече и играчът да загуби всичко.
Би било в интерес на казиното.
Не хвърляйте парите си надолу и бъдете търпеливи!
Set yourself a loss limit and don't give in!
With large payouts, some like to make a fuss about nothing so that time elapses and the player may lose everything.
It would be in the interest of the casino.
Don't play your money down & be patient!
Richte dir ein Verlust limit ein und gib nicht nach!
Bei großen Auszahlungen manchen manche gerne viel Wirbel um nichts damit Zeit verstreicht und der Spieler villeicht alles verliert.
Wäre bestimmt in Interesse des Casinos.
Spiel dein geld nicht runter & hab Geduld!
Здравейте, колко време отнема на izzicasino да одобри теглене, което предстои? И колко време обикновено отнема получаването на парите с visa/mastercard?
Hello how long does it take for izzicasino to approve whidraw that is pending? And how long it normaly take to get the money whit visa/mastercard?
Здравейте!
Предполагам, че това е въпросът, който вероятно ще разрешите в раздела за оценка на потребителите. 🤔
Пробвали ли сте панела, наречен " потребителски отзиви "? Най-общо казано, този процес може да отнеме до няколко дни, но за директен отговор бих предпочел да попитам служител на казиното.
Вие сте потвърден потребител? Това би помогнало много.
Hello!
I guess this is the kind of question you may probably solve in the user rating section. 🤔
Have you tried the panel called "user reviews"? Generally speaking, this process may take up to a few days, but for a direct answer, I would prefer to ask the casino's employee.
Are you a verified user? That would help a lot.
Не изплащат, отидете на оплакванията на страницата Guru, потърсете IZZI
They don't pay out, go to the complaints on the Guru page, search for IZZI
Dom betalar inte ut, gå till klagomålen på Guru sidan, söker efter IZZI
Виждам, че имате проблеми и с казиното, защото видях оплакването ви , което продължава от доста време. Във вашия случай се надявам, че ще успеете да получите пълната си печалба и накрая всичко ще бъде наред.
Въпреки това, можете ли да ни информирате, ако нещо се промени във вашата ситуация?
I see that you also have problems with the casino, because I saw your complaint, which has been ongoing for quite a long time. In your case, I hope that you will be able to get your full winnings and everything will be alright in the end.
However, could you update us if something changes in your situation ?
Да, ще актуализирам, изпратих всичко на производителя на лиценза и добавих всички доказателства към този случай. С Най-Добри Пожелания
Yes i will update, i did send everything to the license maker, and added all the evidence to this case. Best regards
Да се надяваме, че няма да е необходимо да се занимавам с властите, но трябва да призная, че вероятно бих направил същото.
Casino Guru взе своето решение и се моля казиното да види силните си страни. Това би било наистина чудесно и отнема по-малко време от чакането на власт. Стискам палци! 🤞🤞🤞
Hopefully, dealing with the authority won't be necessary, yet I must admit I would probably do the same.
Casino Guru has reached its decision, and I pray the casino sees its strong points. That would be truly great and less time-consuming than waiting for authority. My fingers are crossed! 🤞🤞🤞
Благодаря ви много, това означава много ♥️🙏
Thank you very much, it means a lot ♥️🙏
Те пренебрегват и искат Guru Casino да реши, но те вече са взели решение и са дали мнението си и все още Izzi Casino няма да приеме, това е преди 3 месеца! Този сайт не е за препоръчване, отидете в акаунта в Instagram и подайте „Подайте жалба" на производителя на лиценза, само за да поясня, че те не отиват и не работят като ЛЕГИЛНО КАЗИНО, това е измама, те изтриха цялата ми транзакция и залог история, но вече направих екранна снимка и имам целия чат разговор. Уведомете производителя на лиценза какъв вид измама са
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
They are ignoring and want Guru casino to decide, but they have already been decided and given their opinion and still Izzi casino won't accept,this is now 3 months ago! This site is nothing to recommend,go to ther Instagram account and file a "File a complaint" on the license maker, just to clarify that they are not going and working like a LEGIT CASINO this is scam, they deleted everything my transaction and bet history, but I already have taken screenshot and have the whole chat conversation. Let the license maker know what kind of scam they are
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
IZZI CASINO твърди, че не са направили нищо нередно, моля, вижте моя случай, това показва, че те не спазват правилата или условията и Е измамно казино
IZZI CASINO claims they dont have done anything wrong, please se my case, this shows that they dont follow the rules or Terms, and ITS a scam casino
Жалбата все още е отворена. С гордост мога да кажа, че нашият специалист може да различи кое твърдение е наред и кое не. Не се притеснявайте, докато не бъдат представени доказателства, твърденията са само думи. Нека изчакаме окончателната присъда, бих казал.
The complaint is still open. I can proudly say our specialist can distinguish which statement is okay and which is not. Don't worry, until proofs are presented, statements are just words. Let's wait for the final verdict, I'd say.
Нерешено, наистина мисля, че казино Guru трябва да промени рейтинга си за IZZI CASINO, определено не би трябвало да е положително да се играе там.
Unsolved, I really think Guru casino should change its rating on IZZI CASINO, it should definitely not be a positive thing to play there.
Olöst , jag tycker verkligen Guru casino ska ändra sitt betyg på IZZI CASINO, det ska absolut inte vara något positivt att spela där.
Съгласен съм, че в твоя случай имаш пълното право да се ядосваш. От друга страна, това е единствената проява на некоректност, на която сме се натъквали с Изи досега. Така рейтингът няма да падне много ниско в това отношение.
Съжалявам, че свърши така. Моля, бъдете сигурни, че след като казиното иска обратно ценния си рейтинг, някой трябва да разгледа оплакването ви отново.
Позволете ми да цитирам от " Разрешаване на жалби в казино ":
Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?
Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.
Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".
Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.
Поне все още има някакъв шанс за решение.
I agree that in your case, you have every right to be angry. On the other hand, this is the only act of unfairness we have come across with Izzi so far. Thus, the rating won't fall too low in that regard.
I'm sorry it ended like this. Please be assured once the casino wants its precious rating back, someone needs to address your complaint again.
Allow me to quote from "Casino complaint resolution":
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
At least there is still some chance for resolution.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.