ФорумКазинаИззи казино - обща дискусия

Иззи казино - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от anapaul5023
|
8309 преглеждания 55 отговора |
|
1 2 3
darusho2004
преди 1 година

Поставете си лимит на загуба и не се предавайте!

С големи печалби някои обичат да вдигат шум за нищо, така че времето да изтече и играчът да загуби всичко.

Би било в интерес на казиното.

Не хвърляйте парите си надолу и бъдете търпеливи!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, колко време отнема на izzicasino да одобри теглене, което предстои? И колко време обикновено отнема получаването на парите с visa/mastercard?

Автоматичен превод:
Joanna22
преди 1 година

Здравейте!

Предполагам, че това е въпросът, който вероятно ще разрешите в раздела за оценка на потребителите. 🤔

Пробвали ли сте панела, наречен " потребителски отзиви "? Най-общо казано, този процес може да отнеме до няколко дни, но за директен отговор бих предпочел да попитам служител на казиното.

Вие сте потвърден потребител? Това би помогнало много.

Автоматичен превод:
Joanna22
преди 1 година

Не изплащат, отидете на оплакванията на страницата Guru, потърсете IZZI

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Виждам, че имате проблеми и с казиното, защото видях оплакването ви , което продължава от доста време. Във вашия случай се надявам, че ще успеете да получите пълната си печалба и накрая всичко ще бъде наред.

Въпреки това, можете ли да ни информирате, ако нещо се промени във вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, ще актуализирам, изпратих всичко на производителя на лиценза и добавих всички доказателства към този случай. С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Да се надяваме, че няма да е необходимо да се занимавам с властите, но трябва да призная, че вероятно бих направил същото.

Casino Guru взе своето решение и се моля казиното да види силните си страни. Това би било наистина чудесно и отнема по-малко време от чакането на власт. Стискам палци! 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много, това означава много ♥️🙏

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Моля. Надяваме се, че ще получите отговор от казиното във вашата жалба и всичко ще се оправи. Късмет. ☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Те пренебрегват и искат Guru Casino да реши, но те вече са взели решение и са дали мнението си и все още Izzi Casino няма да приеме, това е преди 3 месеца! Този сайт не е за препоръчване, отидете в акаунта в Instagram и подайте „Подайте жалба" на производителя на лиценза, само за да поясня, че те не отиват и не работят като ЛЕГИЛНО КАЗИНО, това е измама, те изтриха цялата ми транзакция и залог история, но вече направих екранна снимка и имам целия чат разговор. Уведомете производителя на лиценза какъв вид измама са


https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Бих искал да видя отговора на доставчика на лиценза; уведомете ни веднага щом го получите, моля!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

IZZI CASINO твърди, че не са направили нищо нередно, моля, вижте моя случай, това показва, че те не спазват правилата или условията и Е измамно казино

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Жалбата все още е отворена. С гордост мога да кажа, че нашият специалист може да различи кое твърдение е наред и кое не. Не се притеснявайте, докато не бъдат представени доказателства, твърденията са само думи. Нека изчакаме окончателната присъда, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, наистина оценявам всички вас, момчета, 💖👊 наистина се надявам, че казино Izzi ще постъпи правилно?

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Всички се надяваме на това и се надяваме, че всичко ще се реши справедливо. Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Нерешено, наистина мисля, че казино Guru трябва да промени рейтинга си за IZZI CASINO, определено не би трябвало да е положително да се играе там.

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Съгласен съм, че в твоя случай имаш пълното право да се ядосваш. От друга страна, това е единствената проява на некоректност, на която сме се натъквали с Изи досега. Така рейтингът няма да падне много ниско в това отношение.

Съжалявам, че свърши така. Моля, бъдете сигурни, че след като казиното иска обратно ценния си рейтинг, някой трябва да разгледа оплакването ви отново.

Позволете ми да цитирам от " Разрешаване на жалби в казино ":

Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.

Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

Поне все още има някакъв шанс за решение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти, наистина оцених начина, по който го обясни. Наистина се надявам, че ще проумеят целия случай и ще преразгледат с. Пожелавам ти всичко хубаво. Сега прекрасен ден.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Eliasj87
преди 1 година

Благодаря ти. Това е най-малкото, което мога да направя.

Приятно изкарване!

Ps: Ако някога имате нужда от нещо, свързано с хазарта, надявам се, че ще можем да предоставим истинско решение 🙂


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден, днес имах проблем с izzi casino, направих залог на баскетбол и те го обявиха за загубен. Изпратих снимката на залога и попитах защо залогът се счита за загубен и малко след като се свързах с тях, залогът ми беше променен на под вместо над, въпреки че изпратих снимката, те казаха, че съм заложил грешно и не съм го направили, че могат не прави нищо.

снимка, направена преди контакт file

снимката е направена след контакт с нас. file

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини