ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от vonHorst
|
36852 преглеждания 243 отговора |
|
1...8 9 10...13
преди 6 месеца

Не знам защо отново ми се иска потвърждение на плащането. Вероятно го правят, за да обезсърчат тегленията. Като всеки играч харесвам бързите изплащания. Ако имах верифициран акаунт преди няколко месеца, защо да го верифицирам всеки път, когато плащам.

След като направите поръчката си за теглене, изчаквате:

1. информация, че плащането не се извършва, тъй като е необходима друга проверка

2. Изпращате документите и чакате да ви проверят

3. след проверка изчаквате плащането,

уикендите не са включени във времето за изчакване, така че планираното плащане за един ден се превръща в седмица с добър вятър

Автоматичен превод:
kszysio
преди 6 месеца

Никога не съм имал този проблем, никога не съм получавал плащане на следващия ден, когато направих поръчка, или по-рано, дори в същия ден

Но аз използвах само eth wallet

Автоматичен превод:
savrin94
преди 6 месеца

Просто от любопитство, сблъсквали ли сте се с някакъв допълнителен процес на проверка? Питам, защото, доколкото мога да разбера, това обикновено е най-честият резултат от големи печалби. 🙂

Както и да е, радвам се да видя, че при най-обичайните обстоятелства изплащанията работят добре за вас.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не знам защо отново ми се иска потвърждение на плащането. Вероятно го правят, за да обезсърчат тегленията. Като всеки играч харесвам бързите изплащания. Ако имах верифициран акаунт преди няколко месеца, защо да го верифицирам всеки път, когато плащам.

След като направите поръчката си за теглене, изчаквате:

1. информация, че плащането не се извършва, тъй като е необходима друга проверка

2. Изпращате документите и чакате да ви проверят

3. след проверка изчаквате плащането,

уикендите не са включени във времето за изчакване, така че планираното плащане за един ден се превръща в седмица с добър вятър

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако нямате нищо против да попитам, какви документи ви поискаха този път? Същото като преди, може би?

Искам да кажа, че изглежда малко объркващо, когато трябва да „проверявате" опцията за плащане всеки път или малко след първоначалната проверка.

Предполагам, че не сте преминали към друга опция, така че едно разумно обяснение би било чудесно.

Както и да е, тук идва най-голямото предимство на крипто плащанията пред стандартните плащания - в крайна сметка не е много за проверка 🤔.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

това ме изнервя, като чета тази поредица от публикации... Веднъж изпитах нещо много подобно с тегления и нелепи изисквания на платформите за игри за целите на проверката. Едва ли си дадох сметка по онова време колко чувствителна финансова и лична информация разкривах - просто безсмислено раздавах само за стотици долари. Ако някоя платформа за игри настоява за повече от необходимата информация, тогава за мен просто не си струва рисковете от открадната самоличност или да станете жертва на финансова измама. Те могат да задържат парите, просто ми спестете скръбта... Казват, че ИГРИТЕ трябва да са забавни, но осъзнават ли от колко забавления ни пречат~?!?!?


-BunnnsBunnny

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
pranteaur
преди 6 месеца

Ние винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат изцяло на казиното и да предоставят всички документи, необходими, за да бъдат проверени. Всеки път, когато имате чувството, че някое казино иска странни документи, да речем, ние винаги сме тук, за да ви помогнем и нашият екип за оплаквания ще разгледа всеки случай, когато играч изпитва някакъв проблем с тегленето.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, в Iwild Casino достигнах стойност от 650 евро, докато играх с бонус. При тегленето ми премахнаха излишната бонус сума и останах със 124 евро, като всичко вече е уредено, имах същия чист бонус баланс, играх и достигнах сумата от 800 евро, изтеглих тази сума и още една Веднъж ми казаха, че не е възможно, защото играя на бонуси и премахнаха почти 800 евро, оставяйки ме отново със 124 евро, като казаха, че това е част от критериите за бонуси и това вече беше приложено към мен в първия кръгъл. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
telmomvmp
преди 5 месеца

Винаги, когато играете с бонуса, трябва да сте много внимателни. Обикновено е необходимо да изтеглите спечелените пари от бонуса и да не играете отново с тях. Парите бяха ли в реален баланс или все още бяха в бонус парите?

Така че отговорът е, че да, всъщност е възможно. За съжаление, това зависи от условията на този бонус, разбира се.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Все още имах бонус парите. Благодаря ви, ще следя за тези бонуси.

Автоматичен превод:
telmomvmp
преди 5 месеца

Добре. Така че от сега нататък ще бъдете по-внимателни, нали? Винаги трябва да се учим от грешките си. Не смяташ ли?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, това е вярно. Този бонус нещо е много хубаво, но не си струва. Благодаря ти Роми за помощта и бързия отговор.

Автоматичен превод:
telmomvmp
преди 5 месеца

За мен е удоволствие по всяко време.

Автоматичен превод:
telmomvmp
преди 5 месеца

Тъй като сте играли с бонуса и сте спечелили, трябва да го изтеглите, тъй като той все още се превръща в бонус, но аз вече не харесвам бонусите, казината печелят много с този бонус и потребителят смята, че ще има по-голям баланс, но накрая винаги се оставя на казиното.

Автоматичен превод:
telmomvmp
преди 5 месеца

Най-доброто нещо е да депозирате с парите си и да играете само с тях, ако ви дадат безплатни завъртания, без да блокират баланса ви, вие го приемате, но има казина, които блокират баланса, така че не го приемате, защото в завъртанията винаги има малко пари и в крайна сметка губите парите си.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тъй като сте играли с бонуса и сте спечелили, трябва да го изтеглите, тъй като той все още се превръща в бонус, но аз вече не харесвам бонусите, казината печелят много с този бонус и потребителят смята, че ще има по-голям баланс, но накрая винаги се оставя на казиното.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Особено при бонусите трябва да обърнете внимание на максималния залог, максималния теглене, ограничените игри и т.н. Когато играчът тръгне да тегли, дали е изпълнил залагането и колко всъщност може да спечели. Понякога казината не ограничават парите веднага след достигане на бонуса, а оставят играча да се наслади на бонус парите и да продължи да играе. Бих бил по-скоро в полза само на истински пари и това, което можете да изтеглите веднага след като залагането е изпълнено.

Но 100 души 100 вкуса. 🤷‍♂️🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Krzysztof Z.........

Администрацията на казиното си запазва правото да извършва плащания по индивидуални графици, както и да определя минималната и максималната сума на транзакция, както и времето за тази транзакция, което може да варира в зависимост от метода на теглене, нивото на вашата сметка, или други съответни фактори.

..... EUR ще бъде изпълнено на 17.06.24г


от това следва, че това казино няма да ви плати всичките ви пари, ако има такава прищявка. и не го прави навреме: възможно най-бързо

ponadto max wyplata z bonusu x5

Автоматичен превод:
kszysio
преди 5 месеца

Здравейте, разбирам, че понякога тегленията могат да отнемат време и се влияят от редица фактори, но със сигурност не бих искал да получа общ отговор като този от казино, когато чакам пари.

Както и да е, имаш някаква времева рамка и тя е за утре, така че съм любопитен да знам дали ще дойдат при теб или не.

Можете ли да ме уведомите, ако имате проблеми или сте го получили?

Ще чакам и ще се надявам на добри новини.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това свалка няма нищо общо с казиното. Върнах бонус без депозит, направих депозит за теглене на средства, тегленето отне повече от седмица, след което сметката ми беше блокирана без обяснение. Очевидно има само една причина, в това казино е забранено тегленето на средства, ако някога имате късмет и заложите на теглене, акаунтът ви ще бъде блокиран, тъй като тук са добре дошли само тези, които постоянно губят. Не мога да разбера защо тази гадост е с такъв рейтинг и не е в черния списък, постоянно забавяне на плащания и т.н. Очевидно този ресурс е същото корумпирано сметище, което за 100 евро на месец ще оближе задника на всяко казино, независимо от измамата им.

Автоматичен превод:
Dobronx
преди 3 месеца

Съжалявам, че трябва да преминете през подобна ситуация, тъй като наистина усещам разочарованието ви тук.

Можем ли да го предприемем бавно, стъпка по стъпка, и аз ще се опитам да ви помогна по някакъв начин да разрешите този проблем?

И така, играхте с бонус без депозит и за да изтеглите печалбите си, трябваше да направите депозит, за да може да се извърши процесът на проверка. нали?

Предоставихте ли всички необходими документи и акаунтът ви успешно ли беше верифициран?

Казиното трябва винаги да изпраща имейл с обяснение за блокиране на акаунти на играчи. Опитайте се да проверите имейлите си и също така погледнете в папката за нежелана поща, защото понякога този вид имейл може да свърши там.

Уведомете ни, ако имате някаква друга информация относно това, и ние ще се опитаме да стигнем до дъното на проблема. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Смееш ли ми се? Акаунтът ми беше потвърден преди много време, направих депозит, за да свържа нов портфейл с пиастрик, изтеглих 20 евро и получих блок с надпис „казиното има право да блокира всеки играч без обяснение по преценка на администрацията". Притеснява ли ви, че казиното има такова правило? Това правило може да бъде манипулирано по всякакъв начин, във всяка ситуация. Казиното трябва да е в черния списък, особено предвид увеличените прегледи за бонуси и броя на оплакванията! Такива правила могат да бъдат само в измамни проекти! Ако някой спечели там 100 хиляди евро, играчът никога няма да получи печалбата и ще бъде блокиран със същата формулировка като мен!

Вашият ресурс е корумпиран боклук, сигурен съм, че този измамен проект ви плаща за рейтинга си, никога няма да ми докажете обратното. Всеки истински играч на това казино не е съгласен с тази оценка, тя е просто смешна.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини