Добре, ще опиша ситуацията от самото начало:
Получих 214 PLN за казино монети и трябваше да ги заложа 50 пъти. Успях да го направя и завърших залагането с около 2000 PLN.
Изскочи съобщение, че максималната сума, която мога да получа след залагане, е x5, което ме остави с 1070 PLN в моята сметка. (Не се казва, че мога само да тегля, дори се посочва, че съм завършил залагането и 1070 е МОЯ.)
Отидох в профила на акаунта си, за да проверя дали тези пари са в „реалния баланс" и беше. След кратък размисъл реших да продължа да играя, защото по принцип сумата не беше задоволителна.
От тези 1070 PLN направих 5100 PLN и след това реших да платя най-накрая, тъй като те вече бяха приспаднали 930 PLN. И така, направих три тегления по 1700 PLN всяко (еквивалентно на 3x400 евро).
На сутринта получих имейл, че сумата, която мога да изтегля, е само 1070 PLN, което е такава глупост, че не знам кой я е измислил. Защо след приключване на залагането не се появи никаква информация, че не мога да играя по-нататък?
Ами ако загубя 1070 PLN? Ще ми върне ли казиното парите? Разбира се, че не.
Това честна практика ли е? Имайки предвид, че парите, които заложих, могат само да бъдат загубени? Справедливо ли е да не се появява информация, че мога да изтегля парите?
Честност не може да се нарече практиката да не ме уведомяваш, че мога само да загубя парите.
Също така писах на отдела за обслужване на клиенти по-рано с въпрос дали мога да играя с бонуса след залагането и получих отговор, че, разбира се, мога. Но не получих никакво съобщение, че мога само да загубя, защото ако спечеля, те пак ще вземат средствата, които са в „реалния депозит".
Ами ако съм казино играч, който депозира само чрез криптовалути? Тогава бих получил 20 PLN за казино монети, а за теглене щях да имам 100 PLN, но минималното теглене чрез криптовалута е 250 PLN.
И аз не разбирам как може да се препоръчва такова поведение. Аз съм играч, който играе от 10 години. Никога не съм се чувствал толкова измамен от казино, препоръчано от Guru Casino. Никога не съм подавал оплаквания.
Също така знаем много добре, че вероятно съм един от малкото, които са се сблъскали с този вид измама и виждам подобни ситуации в случаи, разрешени от iWild.
Сега ми кажете колко хора са минали през това, което аз имам, но за по-малки суми от 4030 PLN, и дори не са го споменали?
ние препоръчваме това казино като:
1. Честност с висока оценка 8.7/10
2. Препоръчвате го, защото е на полски
3.Толерирате манипулации с бонуси
4.Това не е първата подобна ситуация; това е повтарящ се проблем, съдейки по затворените случаи, а вие все още позволявате подобни нечестни практики.
5. Имам впечатлението, че не сте проверили напълно правилата за работа на това казино.
Okay, so I'll describe the situation from the beginning:
I received 214 PLN for casino coins and I had to wager it 50 times. I managed to do that and finished wagering with around 2000 PLN.
A message popped up saying that the maximum amount I could receive after wagering was x5, which left me with 1070 PLN in my account. (It didn't say I could only withdraw, it even stated that I had completed the wagering and the 1070 was MINE.)
I went to my account profile to check if this money was in the "real balance," and it was. After a short thought, I decided to keep playing because, in principle, it wasn't a satisfying amount.
From this 1070 PLN, I made 5100 PLN, and then I decided to pay finally as they had already deducted 930 PLN. So, I made three withdrawals of 1700 PLN each (equivalent to 3x400 euros).
In the morning, I received an email saying that the amount I could withdraw was only 1070 PLN, which is such nonsense that I don't know who came up with it. Why didn't any information pop up after completing the wagering that I couldn't play further?
What if I lost the 1070 PLN? Would the casino refund my money? Of course not.
Is this a fair practice? Considering that the money I wagered can only be lost? Is it fair that there is no information popping up stating that I can withdraw the money?
Honesty cannot be called the practice of not notifying me that I can only lose the money.
I also wrote to customer service earlier asking if I could play with the bonus after wagering, and I got a reply that, of course, I could. But I didn't get any message stating that I could only lose because if I win, they will still take the funds that are in the "real deposit."
What if I am a casino player who only deposits through cryptocurrencies? Then I would receive 20 PLN for casino coins, and for withdrawal, I would have 100 PLN, but the minimum withdrawal by cryptocurrency is 250 PLN.
I also don't understand how one can recommend such behavior. I am a player who has been playing for 10 years. I have never felt so cheated by a casino recommended by Guru Casino. I have never filed any complaints.
We also know very well that I am probably one of the few who has experienced this type of fraud, and I see similar situations in cases resolved by iWild.
Now tell me, how many people have gone through what I have, but for smaller amounts than 4030 PLN, and haven't even mentioned it?
ou recommend this casino as:
1.Honesty with a high rating of 8.7/10
2.You recommend it because it's in Polish
3.You tolerate bonus manipulations
4.This is not the first such situation; it's a recurring issue, judging by closed cases, and you still allow such dishonest practices.
5.I have the impression that you haven't fully verified the operating rules of this casino.
Автоматичен превод: