НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от vonHorst
|
45 279 преглеждания 300 отговора |
|
1...9 10 11...16
Публикация на Dobronx Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Dobronx
преди 4 месеца

Dobronx, не мисля, че си струва да изричаш груби думи, на които Роми се опитва да ти помогне по най-добрия възможен начин, така че смятам, че е неуважително да отговаряш по този начин. Дали печелят или не от рейтингите не е ваша работа. Дори днес те се опитват да бъдат възможно най-честни в оценките си, ако не ви харесва, имате много казина, от които да избирате и се научете да четете по-добре критериите на всяко казино, преди да дойдете тук, за да се оплачете, сякаш Guru Casino е да обвиняваш. При един от проблемите, които имах, те винаги ми помогнаха и го разрешиха. Още веднъж, те предоставят помощ и не таксуват нищо за това. Помислете следващия път какво ще пишете тук, защото те са тук, за да ни помогнат, а не обратното и бъдете по-добри!!!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Смееш ли ми се? Акаунтът ми беше потвърден преди много време, направих депозит, за да свържа нов портфейл с пиастрик, изтеглих 20 евро и получих блок с надпис „казиното има право да блокира всеки играч без обяснение по преценка на администрацията". Притеснява ли ви, че казиното има такова правило? Това правило може да бъде манипулирано по всякакъв начин, във всяка ситуация. Казиното трябва да е в черния списък, особено предвид увеличените прегледи за бонуси и броя на оплакванията! Такива правила могат да бъдат само в измамни проекти! Ако някой спечели там 100 хиляди евро, играчът никога няма да получи печалбата и ще бъде блокиран със същата формулировка като мен!

Вашият ресурс е корумпиран боклук, сигурен съм, че този измамен проект ви плаща за рейтинга си, никога няма да ми докажете обратното. Всеки истински играч на това казино не е съгласен с тази оценка, тя е просто смешна.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здрасти.

Трябва да кажа, че отговорът ви е напълно извън контекста. Ще го запазим ли прилично, моля?

Роми всъщност се опитва да разбере проблема, за да може да предложи най-добрия съвет, въпреки че вашият подход ми се струва доста груб.

Въпреки че разбирам, че смятате, че казиното не се е отнесло добре с вас, ние от другата страна не сме чули мнението на казиното за същата ситуация, между другото. Това е вашата версия за това, което ви е било направено погрешно, плюс вашето мнение. Честно казано, решението на администрацията е общо правило, почти всяко казино го има в условията. Сигурни ли сте, че сте били учтив клиент през цялото време? След това, което току-що ни показахте, мога да си представя защо казиното реши да ви изключи от своите услуги.

Предполагам, че това е трудно за разбиране, но това е форум и ние просто не можем да коригираме индекса за безопасност всеки път, когато някой ни поиска да го направим тук. На първо място трябва да се проведе справедливо разследване; ставаш ли за това

Освен това казахте: „Вашият ресурс е корумпиран боклук, сигурен съм, че този измамен проект ви плаща за оценката си, никога няма да ми докажете обратното." Предлагам ви да намерите други платформи, достойни за вашите качества.

Приемете обаче това като предупреждение. Всички по-обидни, несъобразителни или обидни публикации ще бъдат премахнати или скрити.

За да предотвратите забрана на вашия акаунт, моля, опитайте се да бъдете учтиви.



Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

В нормалните казина няма такива правила. Тези правила се въвеждат изключително от проекти с малък капитал в случай на застраховка, за да не се изплаща голяма печалба.

След това общувам точно както заслужавате. Вие се интересувате от популяризирането на този проект за измама; те не могат да имат такава репутация с такива забавяния на плащанията. Теглиха ми 20 евро за седмица; предишното ми теглене на 200 евро преди година или 2 години също беше само с подадена жалба. Освен това, след като направих теглене, дори не отидох на сайта.

Вашите предположения, базирани на лични оплаквания, изглеждат само като жалък опит да ме обвините в нещо, за да изчистите репутацията на това „казино". Изглежда жалко. Можете ли да ми предоставите аргументи от казиното защо бях блокиран? Или ще гадаете с карти Таро? Дадох цялата информация отдавна. Създадохте цирк тук, опитвайки се да накарате казиното да изглежда като добро заведение, а мен като ужасен клиент. Само доказваш, че съм прав. Че оценката на това казино е платена и вие се опитвате да спечелите тези пари!

И пиша жалби на няколко ресурса, животът не свършва на вашия портал. Като знак за качество, отдавна сте престанали да вдъхвате доверие с подобни оценки за измамни проекти! Половината от най-добрите ви казина имат много оплаквания и отрицателни отзиви. Дори не можете да различите фалшив преглед от истински.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Даже ми включиха предмодерацията, за да няма нито едно съобщение, че това казино е измамник, хахахахахахахахахаха.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В нормалните казина няма такива правила. Тези правила се въвеждат изключително от проекти с малък капитал в случай на застраховка, за да не се изплаща голяма печалба.

След това общувам точно както заслужавате. Вие се интересувате от популяризирането на този проект за измама; те не могат да имат такава репутация с такива забавяния на плащанията. Теглиха ми 20 евро за седмица; предишното ми теглене на 200 евро преди година или 2 години също беше само с подадена жалба. Освен това, след като направих теглене, дори не отидох на сайта.

Вашите предположения, базирани на лични оплаквания, изглеждат само като жалък опит да ме обвините в нещо, за да изчистите репутацията на това „казино". Изглежда жалко. Можете ли да ми предоставите аргументи от казиното защо бях блокиран? Или ще гадаете с карти Таро? Дадох цялата информация отдавна. Създадохте цирк тук, опитвайки се да накарате казиното да изглежда като добро заведение, а мен като ужасен клиент. Само доказваш, че съм прав. Че оценката на това казино е платена и вие се опитвате да спечелите тези пари!

И пиша жалби на няколко ресурса, животът не свършва на вашия портал. Като знак за качество, отдавна сте престанали да вдъхвате доверие с подобни оценки за измамни проекти! Половината от най-добрите ви казина имат много оплаквания и отрицателни отзиви. Дори не можете да различите фалшив преглед от истински.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте отново.

Най-важната функция на този форум е да даде на играчите възможно най-много конкретна информация, за да ги предпази от, да речем, повтаряне на собствените си грешки или грешките на други хора. Като говорим за всеки сценарий, ние се надяваме да запазим безопасността на играчите. Следователно би било крайно небрежно да пренебрегнем това в този конкретен случай. Вие обаче взехте безчувственото решение да бъдете сурови и да ни накарате да се съгласим само с вас. Тук не става така.

Добре е да продължавате да казвате това, което мислите. Въпреки това, вие също трябва да показвате уважение към другите.

Например, това е провокираща мисли концепция:

"В нормалните казина няма такива правила. Тези правила се въвеждат изключително от проекти с малък капитал в случай на застраховка, за да не се изплаща голяма печалба"

Мога да гарантирам, че при липса на ясна обосновка или решимост на администратор всяко казино „има право" да откаже обслужване на играчи. Важен е начинът, по който казиното прилага това правило за играчите.

Работи така в определени ситуации, но не казвам, че това е най-добрият начин за справяне с играчите. Както споменах по-рано, не знаем защо са избрали да наложат ограничения и бих искал поне малко пояснение.

Във всеки случай разбирам, че смятате, че казино с висок индекс на безопасност трябва да предлага светкавично бързо време за теглене, но това предположение е неправилно.

По дефиниция Индексът на безопасност показва шансовете ви да получите печалбите, но не показва колко скоро. Моля, прегледайте потребителските оплаквания и отзиви за този вид информация. Предполагам, че това не е очевидно на пръв поглед, затова съставихме подробно ръководство, обясняващо как да разберете индекса за безопасност и как да извлечете максимално количество информация от уебсайта - всичко е обяснено в раздела Ръководство 👈

„Като знак за качество, вие отдавна сте престанали да вдъхвате доверие с такива оценки за измамни проекти! Половината от вашите най-добри казина имат много оплаквания и отрицателни отзиви. Дори не можете да различите фалшива рецензия от истинска."

Признавам, че много казина с по-висок индекс на безопасност също имат голям брой оплаквания и неблагоприятни потребителски отзиви. Няколко неща по тази тема:

  1. Тъй като повече играчи предпочитат да играят в големи, чуждестранни казина, вероятно ще има повече жалби, подадени срещу тях. Тези казина също предпочитат да работят с екипа за оплаквания, за да увеличат вероятността жалбите, подадени срещу тях, да бъдат разрешени. Играчите печелят от простото желание на такива казина да избягват да създават впечатлението, че не им пука. Иначе казано, наложително е да се вземе предвид дали оплакванията са разрешени или не. Тъй като се наказват за всеки неразрешен случай, казината с голям брой неразрешени жалби ще имат по-нисък индекс на безопасност.
  2. Потребителските прегледи са недоказана информация, предоставена от играчи. Като казахме това, ние не включваме потребителската оценка в индекса за безопасност. Но нека ви използвам като пример. Представете си, че пишете това, което сте преживели в казиното. Всеки, който играе, е добре дошъл да прочете вашия преглед и да определи какво означава за него. Не всеки би разбрал защо сте били изгонени от казиното и информацията за бавните тегления няма да включва всички подробности, обясняващи забавянето (със сигурност ще имаме нужда от някой от казиното, за да разберем това). Не можем да определим количествено стойността на този тип информация, тъй като тя не може да бъде категоризирана, но е достъпна за други и не попада в рейтинга на индекса за безопасност. Съгласен съм, че това не е идеалното решение, но е най-доброто, което имаме в момента.
  3. „Дори не можете да различите фалшива рецензия от истинска." За да бъда напълно честен, в наши дни никой не може. Ние сме ограничени в това, което можем да направим, стига хората да получават компенсация за изпращане на фалшиви потребителски отзиви, генерирани от изкуствен интелект. Все пак преглеждаме всеки потребителски преглед с най-голямо внимание. Ако знаете за практично решение, моля, споделете своя опит.

Предлагам да оставим емоциите настрана и да постигнем джентълменско споразумение. Избягвайте да правите обидни лични забележки, полагайте усилия да проявите разбиране, запознайте се с нашите процеси и процедури и след това учтиво изразете мнението си. Знаете ли, много по-лесно е да критикувате нещо, за което не знаете, отколкото да се опитате да научите достатъчно, за да допринесете за разговора.

Научих толкова много от хора с твоята гледна точка. Надявам се, че разбирате, че това е приятелско място, където не се опитвам да скрия нищо. Всичко останало зависи от вас.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Даже ми включиха предмодерацията, за да няма нито едно съобщение, че това казино е измамник, хахахахахахахахахаха.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, но можете ли да поясните? В най-добрия случай преводът от вашия език е мъгляв. Моля, подайте жалба, ако смятате, че казиното е измама. Всички ще чуем какво има да каже представителят на казиното, бих казал, че си струва да опитате.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това казино не отговаря на посочените правила и условия, вие правите общо теглене от €1200 и те не ви кредитират, те ви дават само €400 след 2-3 дни всеки път, неприемливо.

Автоматичен превод:
kiritsenko365
преди 4 месеца

Хей, случва ли се да опитате да изтеглите 1200 наведнъж и казиното по някакъв начин да ги раздели и да получите само 400? Опитахте ли да ги попитате защо това се случва, когато имат дневен лимит от 1200? Намирам го за малко странно, но винаги е добре да знаете причината.

От друга страна, ако казиното ви плати парите, това поне е добра новина и не е нужно да чакате толкова дълго за това, но разбирам, че ако имах смелостта да следвам Условията и казиното не обясни ми нещо, ще се разстроя.

Така че, моля, уведомете ме как е.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Играя от няколко месеца и имам проблеми с изтеглянето на първите си печалби. Акаунтът е блокиран и KYC не отговаря на имейли. Мина повече от седмица. Ако получа печалбите си, ще актуализирам всичко тук.

Автоматичен превод:
Rod777
преди 3 месеца

Здравейте, трябва ли да минавате през допълнителна проверка според написаното от вас? Може би затова акаунтът в момента е блокиран и може би системата е открила нещо необичайно, така че казиното иска да го провери. Снабдихте ли казиното с някакви документи? Предполагам, че ако е така, първо трябва да ги проверят и след това да се свържат с вас.

Както и да е, тъй като имате оплакване , нека да видим накъде отива оттук нататък и какво ще се случи.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Акаунтът ми е блокиран поради причината - връщане на плащане. Това решение не може да бъде отменено, казва "> .

Автоматичен превод:
Rod777
преди 3 месеца

И така, наистина ли поискахте възстановяване на плащане? Освен това Вероника във вашето оплакване би искала да знае отговора. Бихте ли я актуализирали, моля?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не. Не знаех, че това е възможно с моите методи на плащане

Автоматичен превод:
Rod777
преди 3 месеца

добре Да видим сега как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли някой да ми каже колко време ще отнеме изплащането? По банков път?

И защо трябва да се верифицирате два пъти? Вече бях верифициран веднъж миналата година и сега трябва да го направя отново.


благодаря

Автоматичен превод:
Filler81
преди 3 месеца

Здравейте, не знам точно колко време трябва да отнеме вашето теглене. Очевидно това ще зависи от това дали успешно ще потвърдите отново. Бих казал, че не е необичайно казината да ви искат някои документи, за да се удостоверите отново. Случва се от време на време, но успешно ли сте преминали през процеса или още не? Трябва да можете да теглите след това, така че може да отнеме известно време.

Какви документи поиска казиното да предоставите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отново беше извършена проверка на KYC с идентификационен адрес и селфи.


Все пак съм малко изненадан. Имам 1200 евро за изплащане, от които 400 евро бяха успешно преведени по сметката ми тази сутрин. Останалите 800 се обработват. Ако всичко отнема толкова време, чудя се как някой би могъл да очаква да получава €1200 изплащани на ден.

Ами нека изчакаме и ще видим 😁

Автоматичен превод:
Filler81
преди 3 месеца

Очевидно ще изчакат малко за парите, но ако играчите нямат нищо против, тогава не виждам голям проблем. За мен лично най-важното би било казиното да плаща, но разбира се не всички са като мен.

Така че виждам, че вече сте получили част от него и се надявам, че останалото няма да отнеме много време оттук нататък.

Чувствайте се свободни да ме уведомите, когато получите оставащия баланс. 😀

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Така че изплащането не е обещаните 1200 € на ден, а 400 €.

Намирам това за много слабо. Ако бях изплатил 7000€, щеше да отнеме 3 седмици.


Жалко, ще търся друго казино в бъдеще 😉

Автоматичен превод:
1...9 10 11...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини