ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от vonHorst
|
35357 преглеждания 234 отговора |
|
1...6 7 8...12
Добавете пост
преди 10 месеца

скоро ще актуализирам публикацията си. днес моята банка ми изпрати извлечение, което доказва, че старата ми карта е неактивна, така че ще им го изпратя. също така не ми е лесно да отида по това време до банков магазин, защото тези дни съм болен. много е тъжно, че трябва да правя всички тези неща само за 250 евро. Не искам да знам какво трябва да изпрати някой за по-голяма печалба

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
nikosvas1995
преди 10 месеца

О, съжалявам да чуя, че не се чувстваш добре.

Но знаете ли какво? Струва ми се, че сте завършили най-трудната част. С късмет, без повече проблеми, за да получите 250 €.

Стискам ти палци 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

добре, благодаря за отговора ви, изпратих им извлечение с последните ми 10 превода и това доказва, че депозирам при тях. и след това ми казаха, че съм потвърдил акаунта си напълно. все още няма пари по банковата ми сметка, но проблемите изглеждат разрешени

Автоматичен превод:
nikosvas1995
преди 10 месеца

Бих казал, че все още е добра новина. Отнема известно време за одобряване на транзакцията, тъй като проверката обикновено е на първо място. Надяваме се, че няма да отнеме много време. Моля, уведомете ни, когато получите парите. 🤞


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мога да потвърдя, че взех парите си 2 часа след проверката! така че определено бих казал, че това е законно казино.. вярвам, че отсега нататък тегленията ми там ще бъдат по-лесни с моята проверка. така че благодаря за вашата помощ, вие сте невероятни. като цяло, както казах преди, харесвам това казино, те имат много игри. ПРОБЛЕМЪТ СЕ РЕШИ

Автоматичен превод:
nikosvas1995
преди 10 месеца

Страхотна новина, наистина! Благодаря ви любезно за тази прекрасна актуализация!

Искрено се надявам, че никога няма да срещнете допълнителни пречки. 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добро утро,

Играх в Iwild с бонус... в момента, в който условията за бонус бяха изпълнени, бях около €500-700 (в този момент балансът трябваше да бъде намален, ако изобщо беше)... след това, когато бонусът условията бяха изпълнени, спечелих още €1200 и сега бях на €1900.

Кандидатствах за изплащане, като, разбира се, изпратих документи няколко пъти по имейл... и малко преди най-накрая да получа потвърждението за потвърждение, получих имейл, в който се казваше, че общо 1050 евро ще бъдат приспаднати от 1200 евро, защото това беше максимумът сума, която може да бъде изплатена Бонусът е €150...условията за бонус вече са изпълнени и след това бяха спечелени €1200.

Ако условията на бонуса бяха приложени, докато в сметката имаше €700...как можете да ми приспаднете повече пари след това (които спечелих с уж "осребряеми" пари) от това, което спечелих в бонуса... .

Тогава казиното все пак може да ми приспадне пари извън условията на бонуса месеци по-късно, след като направих €50 000 от продажби, както се случи в този случай.

Според адвоката е било измама, тъй като вече не съм попадал в обхвата на каквито и да е бонус условия.


Поддръжката не отговаря на имейлите ми от дни!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
serowieckitim
преди 10 месеца

Здрасти.

Бих казал, че обикновено, когато бонусът приключи, останалите бонус пари трябва да бъдат приспаднати. Така че играчът е сигурен, че бонусът е приключил и че не остават активни допълнителни бонус условия.

Понякога бонусът завършва със създаване на заявка за теглене, но резултатът трябва да е същият.

Смятам, че това е заслугата на вашия проблем. Така ли?

Честно казано, бих искал да видя гледната точка на казиното. Надявам се, че няма да чакаме твърде дълго. 🙏


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Досега все още не съм получил никакъв отговор.....поддръжката на живо ми казва, че трябва " kyc@iwildcasino.com „Пишете ми, но за съжаление до момента не съм получил повече отговор от тях....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вчера депозирах 40 EUR, построих го до 170, завърших KYC (след няколко часа и опити, докато в други казина отнема около 5 минути, но каквото и да е) и сега получавам имейли от шибания екип за поддръжка, който ме моли за още документи като братле, дадох им адресната си карта, писмо от банката ми, личната ми карта, всичките ми шибани документи, буквално нищо друго не можех да им дам. Най-лошото от всичко е, че всичко това е за шибани 170 евро XDDD такъв шибан виц мюсюлмански сайт

редакция: съжалявам за солта, но това е шибана шега и ти го знаеш

file

edit2: след още добри 45 минути и 2 имейла по-късно те ВСЕ ОЩЕ ИСКАТ ЗА ОЩЕ ДОКУМЕНТИ и те са същите веднъж и вече им предоставих всички документи, които мога. Не забравяйте, че се опитвам да изтегля 170 EUR.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Досега все още не съм получил никакъв отговор.....поддръжката на живо ми казва, че трябва " kyc@iwildcasino.com „Пишете ми, но за съжаление до момента не съм получил повече отговор от тях....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Понякога може да отнеме известно време, за да получите отговор, но ако казиното не се свърже с вас и не се опита да разреши ситуацията ви, не се колебайте да ни уведомите и ние ще направим всичко възможно да ви помогнем.

Междувременно нека се опитаме да проявим търпение за известно време.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вчера депозирах 40 EUR, построих го до 170, завърших KYC (след няколко часа и опити, докато в други казина отнема около 5 минути, но каквото и да е) и сега получавам имейли от шибания екип за поддръжка, който ме моли за още документи като братле, дадох им адресната си карта, писмо от банката ми, личната ми карта, всичките ми шибани документи, буквално нищо друго не можех да им дам. Най-лошото от всичко е, че всичко това е за шибани 170 евро XDDD такъв шибан виц мюсюлмански сайт

редакция: съжалявам за солта, но това е шибана шега и ти го знаеш

file

edit2: след още добри 45 минути и 2 имейла по-късно те ВСЕ ОЩЕ ИСКАТ ЗА ОЩЕ ДОКУМЕНТИ и те са същите веднъж и вече им предоставих всички документи, които мога. Не забравяйте, че се опитвам да изтегля 170 EUR.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, като начало бих казал, че би било редно да се държим учтиво, въпреки че разбирам, че не е приятно да си в такава позиция.

Въпреки това, що се отнася до документите, според екранната снимка не би трябвало да е трудно да завършите проверката. Има ли някакъв проблем, че не можете да завършите нещо или има някакъв документ, който казиното отхвърля? Или имате някакъв друг проблем?

Моля, уведомете ме как върви и дали сте успели да потвърдите успешно или не. Бих искал да отбележа, че даваме на казиното 14 дни за разрешаване на KYC, така че нека видим докъде ще стигне това.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Мога да ви изпратя точната снимка, която им изпратих за това, изпратих им банково извлечение, съдържащо всичко, което поискаха, и точно в този момент получих друг имейл от тях, който иска тези неща ОТНОВО. Изпратих им целия PDF на този етап, да видим какво ще се случи.


РЕДАКТИРАНЕ: ПРОБЛЕМЪТ БЕ РАЗРЕШЕН, НО ВНИМАНИЕ С ТОЗИ ПРОЦЕС НА ПРОВЕРКА НА САЙТА Е ДЕЙСТВИТЕЛЕН РАК. БЛАГОДАРЯ И ПРИЯТЕН ДЕН🙂

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
hergenroderoliver
преди 10 месеца

Идеално и се радвам, че е разрешено. Но мога ли да знам къде е бил проблемът с банковото ви извлечение преди, след като е било отхвърлено? Понякога трябва да бъдете малко търпеливи, защото този процес е много важен за казината.

Както и да е, след като завършихте успешно проверката, надявам се, че всичко ще продължи да е наред. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Не знам къде беше проблемът, честно казано, всяка версия, която изпратих, съдържаше точната информация, която са искали много пъти. Но последният ми опит беше добър, когато изпратих цялото банково извлечение в PDF формат.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

За съжаление, след 9 дни все още не получих отговор от поддръжката ( kyc@iwildcasino.com ) получен.....Тъй като парите ми бяха незаконно удържани, никога повече не съм получил отговор...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не знам къде беше проблемът, честно казано, всяка версия, която изпратих, съдържаше точната информация, която са искали много пъти. Но последният ми опит беше добър, когато изпратих цялото банково извлечение в PDF формат.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че в крайна сметка вероятно дори няма значение, стига всичко да е разрешено успешно. Надявам се, че няма да имате повече проблеми в това казино.

Въпреки това, ако нещо се случи, можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За съжаление, след 9 дни все още не получих отговор от поддръжката ( kyc@iwildcasino.com ) получен.....Тъй като парите ми бяха незаконно удържани, никога повече не съм получил отговор...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имам чувството, че 9 дни са напълно достатъчни за отговор от казиното, жалко, че не са дали.

Видях обаче, че имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне. За да знаете какво можете да очаквате в жалбата, прилагам ръководство, където можете да получите полезна информация.

Можете да го намерите тук .

Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши и всичко ще се нареди добре.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това казино намалява RTP във всички слотове и се споменава и на други уебсайтове! Casino Guru рекламира и си сътрудничи с това заведение, поради което му дава висока оценка. Невъзможно е да спечелите в това казино. Всички популярни слотове имат нисък процент възвръщаемост на играча!

Автоматичен превод:
ssoarins
преди 10 месеца

Здравейте, за какъв RTP говорим, след като казвате, че казиното го е намалило за игрите и за кой доставчик имаме предвид?

Бих искал да ви коригирам, че ние не си сътрудничим с казиното и не го рекламираме, но предоставяме информация за него и това е разликата.

Казината в някои случаи имат възможност да избират RTP на определени доставчици, които ще предложат на играчите, но за да бъдем точни, това не е нещо, което съставлява индекса за безопасност на казиното. Ако се интересувате, можете да прочетете как преглеждаме казината в това ръководство .

Освен факта, че сте загубили в казиното, имате ли друг опит тук?

Автоматичен превод:
1...6 7 8...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини