ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от vonHorst
|
36681 преглеждания 242 отговора |
|
12 3 4...13
преди 2 години

Наистина добро казино с добър дизайн. Има много различни опции за депозит и различни бонус оферти. Тегленията са бързи, а чатът на живо е достъпен 24/7.

Автоматичен превод:
преди 2 години

И в кое казино ходите?

Автоматичен превод:
venusm
преди 2 години

Предполагам, че играчът се отнася за iWildcasino - това е основната нишка.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитвам се да потвърдя моя акаунт (доказателство за пребиваване) чрез документ на Revolut, но изглежда не мога, въпреки че ясно показва моето пребиваване.


Автоматичен превод:
ArcticApeZ
преди 2 години

Здравейте,

тогава бих използвал някои сметки за комунални услуги като доказателство за пребиваване. Съжалявам, но не разбирам напълно какъв изглежда е проблемът с Revolt. Казиното каза ли ви какъв е проблемът?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не точно. Те току-що нулираха моя KYC, което означава, че ще трябва да го направя отново и все още не приемат извлечението ми от Revolut или моите сметки, показващи адреса ми.

Автоматичен превод:
ArcticApeZ
преди 2 години

Трябва да има някаква причина тези документи да не се приемат 🤔.

Как можете да предоставите документи правилно, ако не знаете какво не е наред?

Можете ли да помолите поддръжката, моля?

Автоматичен превод:
ArcticApeZ
преди 2 години

здрасти


Успяхте ли да завършите проверката на акаунта?

Автоматичен превод:
ArcticApeZ
преди 2 години

Никога не сте се консултирали с нищо, всички казина имат чат на живо и винаги отговарят

Автоматичен превод:
преди 2 години

Kyc банкова сметка е невъзможно да се направи....

Продължавам да получавам същия имейл без описание, това, което не е наред с екранните ми снимки, е буза...

Автоматичен превод:
Nvm1991
преди 2 години

Здравейте Nvm1991, разбирам ли добре, че имате проблем с процеса на проверка? Опитахте ли да се свържете с казиното по друг начин? Виждам, че тяхната поддръжка за чат на живо е достъпна 24/7 и това казино има много добра репутация от Casino Guru. Така че бих се изненадал, ако това неудобство не може да бъде разрешено. Просто опитайте.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казино гуру, трябва да промените репутацията на бъркотията, това не е платформа, прав съм, че заслужавам 8.2

Автоматичен превод:
преди 2 години
  • Напълно съм на вашето мнение, че 8.2 е толкова преувеличено
  • Вече съм играл на казино сайтове с рейтинг 4.2 и имах 0 проблема
  • Така че оценката 8,2 трябва да бъде закупена
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Поддръжката е безсмислена, те само казват, че трябва да изпратя екранните снимки... Вече изпращам тези екранни снимки 4-5 пъти и никой не може да ми помогне....

Автоматичен превод:
Nvm1991
преди 2 години

Здравейте,

ако смятате, че персоналът на казиното не е в състояние да ви помогне да преминете проверката на акаунта, предлагам да подадете жалба. Освен това ви дава шанс да изразите опита си с казиното, което според мен е нещо, което бихте искали да направите така или иначе.

Така че, просто щракнете тук .

Мога ли да знам дали сте проверили раздела, наречен " обяснение на репутацията "? - както подсказва името, това обяснява защо оценихме казиното така, както го направихме.

Тъй като вярваме в прозрачността, винаги можете да научите повече за процеса на преглед тук и също така да споделите притесненията си относно всяко казино директно с нас, тоест с конкретен човек:

Всичко, което трябва да направите, е да превъртите надолу до края на всеки преглед :

file

Можете също така да откриете, че всички оплаквания за това казино са разрешени, досега не са спечелени черни точки по този начин:

file

Бих казал, че не е толкова лошо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казино гуру, трябва да промените репутацията на бъркотията, това не е платформа, прав съм, че заслужавам 8.2

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

любезно прочетете отговора ми на Nvm1991 , мисля, че отговаря и на вашата публикация.

Автоматичен превод:
преди 2 години
  • Напълно съм на вашето мнение, че 8.2 е толкова преувеличено
  • Вече съм играл на казино сайтове с рейтинг 4.2 и имах 0 проблема
  • Така че оценката 8,2 трябва да бъде закупена
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

От моя гледна точка - това не е доказателство, че рейтингът ни не е точен, за мен той казва, че дори казино с лош рейтинг понякога може да е доста добре.

ДОКАТО не се сблъскате с проблем.

Добрата оценка наред с други аспекти означава, че не трябва да възникват проблеми, но ако се сблъскате с проблем, той най-вероятно ще бъде решен. Лошата оценка в корелата означава, че ако имате проблем, вероятно няма да можем да ви помогнем.

Проверете оплакванията срещу iWild, както споменах в предишния си отговор.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Погледнах и разбрах...

Ще трябва да изчакам и да видя какво ще излезе от моя проблем


както казахте, имах по-малко проблеми в казината с половин оценка, но ще изчакам и ще видя

Автоматичен превод:
Nvm1991
преди 2 години

Здравейте,

Проверих жалбата ви отново, изглежда, че KYC вече е готов. Това е страхотно, предполагам, че бихте предпочели по-малко сложна процедура, но от друга страна ще сте добре подготвени следващия път.

Моля, информирайте ни за оттеглянето. Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, kyc приключи, но никое казино никога не е искало толкова много снимки на моята онлайн банкова сметка, че можех да изпратя данните за влизане в банковата си сметка веднага


но сега всичко е наред, все още чакам изплащането, което вече беше отменено веднъж...според грешката в имейла от казиното трябва да изплатя отново

Автоматичен превод:
12 3 4...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини