Здравейте,
ако смятате, че персоналът на казиното не е в състояние да ви помогне да преминете проверката на акаунта, предлагам да подадете жалба. Освен това ви дава шанс да изразите опита си с казиното, което според мен е нещо, което бихте искали да направите така или иначе.
Така че, просто щракнете тук .
Мога ли да знам дали сте проверили раздела, наречен " обяснение на репутацията "? - както подсказва името, това обяснява защо оценихме казиното така, както го направихме.
Тъй като вярваме в прозрачността, винаги можете да научите повече за процеса на преглед тук и също така да споделите притесненията си относно всяко казино директно с нас, тоест с конкретен човек:
Всичко, което трябва да направите, е да превъртите надолу до края на всеки преглед :
Можете също така да откриете, че всички оплаквания за това казино са разрешени, досега не са спечелени черни точки по този начин:
Бих казал, че не е толкова лошо.
Hello,
if you feel that the casino staff is not able to help you out passing the account verification, I suggest submitting a complaint. It also gives you a chance to express your experiences with the casino, which I feel is something you'd like to do anyway.
So, just click here.
May I know whether you checked the tab called "reputation explained"? - as the name suggests it explains why we rated the casino the way we did.
Because we believe in transparency, you can always learn more about the review process here and also share your concerns about each casino directly with us, meaning with a concrete person:
All you have to do is scroll down to the bottom of each overview:
You can also find, that all complaints about this casino were resolved, no black points were gained this way so far:
I'd say it's not so bad.
Автоматичен превод: