ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от vonHorst
|
36674 преглеждания 242 отговора |
|
1 2 3...13
norcoryder012
преди 2 години

Не трябва да е така, но това е добро казино, така че съм далеч от мисълта, че ще има някакъв по-голям проблем.

Правилно ли мисля, че чакате да бъдете потвърдени, за да завършите тегленето?

Просто искам да се уверя, че проверката наистина е задействана.

Тъжно е, че чата на живо няма полза, какво научи от оператора, чудя се?

Трябва да има някаква причина за това забавяне.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уебсайтът изведнъж вече не е достъпен??? Не мога да видя какво ще се случи с изплащането.

Автоматичен превод:
norcoryder012
преди 2 години

Имам достъп до сайта без проблем.

Има ли някакъв вид съобщение за грешка, което се показва, когато се опитате да влезете в уебсайта? 🤔 Можете ли да влезете в сайта или просто нямате достъп до акаунта си?

Друго нещо, което ми хрумна, е, че акаунтът ви може да бъде блокиран поради някаква процедура за проверка - сега само предполагам.

Освен това, какво ще кажете за верификацията - не сте отговорили и мисля, че е важно да знаете дали акаунтът ви е напълно потвърден.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Проверката работи.

Изплащането вече дойде, останалото е много време.


Сайтът отново работи беше грешка, причинена от сървърите.

Поздрави

Автоматичен превод:
norcoryder012
преди 2 години

Здравейте,

това е прекрасно, благодаря, че се върна при нас. 🙂

Значи ти беше платено за няколко дни, ако не се лъжа, нали?

Какъв вариант на плащане използвахте, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

iwildcasino не отговори на нито едно съобщение от мен повече от 10 дни, въпреки че T&C посочва, че обработва всяко запитване и оплакване в рамките на 7 дни.


Какво е ADR на казиното? Някой знае ли? Чатът на живо няма право да ми казва и не получавам отговор от поддръжката. Благодаря.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Здравей отново,

и под ADR какво точно имаш предвид? В случай, че искате да знаете лицензиращия орган, той е този:

file

Какво се случи в това казино, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка :)

Благодаря за отговора. Подадох заявка преди повече от 10 дни и тя беше напълно игнорирана. Ще се радвам, ако казиното просто напише бърза бележка, че съобщението ми е получено и обработено, но нищо. Комуникираха бързо и компетентно, докато не подам заявката си. 1 час след като подадох жалбата ми акаунтът ми беше закрит. Оттогава не съм чувал нищо.


Следващите ми пет съобщения също бяха игнорирани. Ако задам маловажен въпрос в чата на живо, ме препращат към поддръжката (чатът на живо вероятно е получил инструкцията да не комуникира с мен).


След това под друго име зададох същите въпроси в чата на живо, които не получиха отговор в чата на живо.


Livechat ми каза, че iwildcasino няма ADR за разрешаване на проблем/жалба от независим орган. Екранната ви снимка казва същото. Играчът трябва да разреши оплакванията директно с iwildcasino (което не можете да направите, ако комуникацията е еднопосочна) или да отиде директно при лицензодателя (Antillephone).


Сега проучих T&C на iwildcasino и стигнах до заключението, че ADR наистина съществува. Например член 26.5 позволява на играчите да се консултират с Pogg. Правилно ли чета този термин?


Проблемът ми е много несигурен и е трудно да пиша тук публично. Но мога да ви го опиша накратко в имейл, ако имате време и желание :)

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Здравей,

Добре, предполагам, че става въпрос за друг конкретен параграф в Правилата и условията на казиното, прав ли съм? 🙂

Както и да е, ако получите надеждна реакция от лицензиращия орган, вярвам, че ще е подходящият момент да споделите по-публично.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 2 години

хаха не! Не става дума за T&C 🙂


Ще го направя накратко: Доставчикът Play'n GO има казиното респ. казино групата Altacore NV отдавна инструктира да не предлага своите игри на швейцарския пазар. Това е така, защото доставчикът се придържа към швейцарското правно положение в Швейцария и вярва в регулираните пазари. Доставчикът е блокирал или е блокирал своите игри за швейцарски играчи във всички казина на MGA, казина Antillephone и казина в Кюрасао.


Въпреки това успях да играя швейцарски игри от Play'n GO в iwildcasino. Когато се сблъсках с iwildcasino за това, акаунтът ми беше незабавно спрян и никога не получих никакъв отговор по този въпрос. Те също игнорират следните съобщения. Свързах се с Play'n GO и неговия главен изпълнителен директор г-н Törnqvist. Отговориха веднага и искат да проучат въпроса.


Поради тази причина се съмнявам в много добрата репутация на iwildcasino.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Днес трябва да получа обаждане от това казино по Skype поради проверка, за съжаление не мога да разбера часа и малко се страхувам, че ще ми отнемат печалбите директно, защото заплашват да го направят след всяко съобщение.


ще получите обаждането на 20 юли в 16:10 (GMT +3).


Може ли някой да ми каже колко е часът тук в Германия? Благодаря за помощта.

Автоматичен превод:
mblum190
преди 2 години

Здравейте,


Е, открих, че Берлин е GMT +2 часа например. Но бих предположил, че това 16:10 отговаря на условията за вашето местоположение, нали?


Просто проверете тази мрежа: http://www.timebie.com/std/gmt+3.php

Не се колебайте да попитате и казиното.


По време на разговора се опитайте да останете спокойни. Не проверявайте никакви бележки по време на това обаждане - би изглеждало подозрително. Вместо това опитайте да опресните паметта си, съсредоточете се върху игрите, които сте играли, опциите за плащане, които сте избрали, колко пъти сте направили депозити и т.н. - това трябва да ви помогне. Ако не знаете отговора, просто кажете, че не си спомняте. Не се опитвайте да гадаете или да измисляте нещо.


Кажете ни как сте се справили. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви много за отговора. Току-що проведох разговора.

Дамите просто искаха да прочета адреса си и всичко останало, след това какви игри съм играл, какви залози и каква е най-голямата ми печалба. Салдото по сметката ми. Не знам точните суми, дано е достатъчно информация. Историята на игрите ми все още трябва да се проверява от доставчика, честно казано, не разбирам какво трябва да е това.


Можете да депозирате без проблеми, но при изплащане винаги се опитват да забавят всичко.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато попитах iwildcasino защо мога да играя игри на Play N GO като швейцарец (във всяко друго казино беше забранено от Play N Go), те веднага блокираха акаунта ми без причина и без отговор. След това те игнорираха всичките ми по-нататъшни съобщения. Live chat получи заповед от ръководството да не общува с мен.


Използвайки друго име, след това попитах в чата на живо дали швейцарските играчи могат да играят Play N GO игри. Чатът на живо ми каза, че за съжаление това вече не е възможно (малко след моята заявка по-горе). Но чатът на живо ми каза, че мога да използвам VPN. Намирам това за странно, тъй като VPN са забранени според правилата и условията и могат да доведат до конфискация на парите.


За мен Casino Guru оценява iwildcasino твърде високо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви много за отговора. Току-що проведох разговора.

Дамите просто искаха да прочета адреса си и всичко останало, след това какви игри съм играл, какви залози и каква е най-голямата ми печалба. Салдото по сметката ми. Не знам точните суми, дано е достатъчно информация. Историята на игрите ми все още трябва да се проверява от доставчика, честно казано, не разбирам какво трябва да е това.


Можете да депозирате без проблеми, но при изплащане винаги се опитват да забавят всичко.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

как си сега

Измина седмица, така че бих искал да знам дали сте преминали разговора и дали историята ви на игри е наред.

Трябва да имате предвид, че този вид проверка е процедура, която казиното просто трябва да направи и обикновено е обвързана с теглене. Опитайте да помолите някое казино да ви верифицира незабавно и ще преминете през същата проверка точно преди дори да поискате теглене. В повечето случаи това не е никаква тактика на забавяне - това е задължително. Всеки път, когато бъдат открити някакви нередности, прилично казино прави обаждане за проверка, за да изясни ситуацията, това е само за най-доброто.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато попитах iwildcasino защо мога да играя игри на Play N GO като швейцарец (във всяко друго казино беше забранено от Play N Go), те веднага блокираха акаунта ми без причина и без отговор. След това те игнорираха всичките ми по-нататъшни съобщения. Live chat получи заповед от ръководството да не общува с мен.


Използвайки друго име, след това попитах в чата на живо дали швейцарските играчи могат да играят Play N GO игри. Чатът на живо ми каза, че за съжаление това вече не е възможно (малко след моята заявка по-горе). Но чатът на живо ми каза, че мога да използвам VPN. Намирам това за странно, тъй като VPN са забранени според правилата и условията и могат да доведат до конфискация на парите.


За мен Casino Guru оценява iwildcasino твърде високо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

разнообразието от игри е мощен инструмент за всяко казино. Ако някой доставчик на игри напусне местния пазар и неговите игри станат забранени за част от играчите, зависи от казиното дали ще уважи ситуацията или ще предложи алтернатива, за да се увери, че много играчи няма да напуснат.

Нека просто кажем, че казиното рискува сътрудничеството си със свързания доставчик на игри, но в крайна сметка всичко зависи от казиното.

Ако казиното ви позволява да играете тези игри - предлагайки ви начина как да можете да играете и вие печелите честно и ясно, трябва да получите печалбите си независимо от всичко.

Както и да е, винаги пазете екранни снимки на такива разговори, за да избегнете възможни проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден


Мислех, че знаете такава база, но ще обясня отново :)


Никога казината не прилагат технически ограниченията и разпоредбите на доставчиците на игри (кои държави са блокирани и т.н.). Това винаги се прави директно от доставчика на играта и казината нямат контрол върху това.


Изложих няколко причини, поради които iwildcasino не е уважавано казино. Приемам обаче, че винаги се опитват да спорят от гледна точка на казиното.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Здравейте,

Знам тези основи, но не сте съвсем прав в този момент. Това, което описахте, е теоретична база, аз коментирах практическата база 🙂. Това е всичко.

Ако се натъкнете на някакви проблеми, които действително са се случили, не се колебайте да подадете жалба, сигурен съм, че вече знаете тренировката.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Със съжаление отбелязвам плиткия ви цинизъм.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Не е нужно.

Не намерих нито една от вашите жалби, подадени срещу iWild казино, ако смятате, че сте били малтретирани, любезно ви моля да изпратите жалбата, за да можем да я разгледаме.

Никакъв цинизъм.

Автоматичен превод:
1 2 3...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини