Здравей Радка :)
Благодаря за отговора. Подадох заявка преди повече от 10 дни и тя беше напълно игнорирана. Ще се радвам, ако казиното просто напише бърза бележка, че съобщението ми е получено и обработено, но нищо. Комуникираха бързо и компетентно, докато не подам заявката си. 1 час след като подадох жалбата ми акаунтът ми беше закрит. Оттогава не съм чувал нищо.
Следващите ми пет съобщения също бяха игнорирани. Ако задам маловажен въпрос в чата на живо, ме препращат към поддръжката (чатът на живо вероятно е получил инструкцията да не комуникира с мен).
След това под друго име зададох същите въпроси в чата на живо, които не получиха отговор в чата на живо.
Livechat ми каза, че iwildcasino няма ADR за разрешаване на проблем/жалба от независим орган. Екранната ви снимка казва същото. Играчът трябва да разреши оплакванията директно с iwildcasino (което не можете да направите, ако комуникацията е еднопосочна) или да отиде директно при лицензодателя (Antillephone).
Сега проучих T&C на iwildcasino и стигнах до заключението, че ADR наистина съществува. Например член 26.5 позволява на играчите да се консултират с Pogg. Правилно ли чета този термин?
Проблемът ми е много несигурен и е трудно да пиша тук публично. Но мога да ви го опиша накратко в имейл, ако имате време и желание :)
Hey Radka :)
Thanks for the answer. I submitted a request more than 10 days ago and it's been completely ignored. I would be happy if the casino just wrote a quick note that my message was received and processed, but nothing. They communicated quickly and competently until I submitted my request. 1 hour after I submitted my complaint my account was closed. Since then I haven't heard anything.
My five subsequent messages were also ignored. If I ask an unimportant question in the live chat, I am referred to the support (the livechat has probably received the instruction not to communicate with me).
Under a different name, I then asked the same questions in livechat that were not answered in livechat.
Livechat told me that iwildcasino does not have ADR to resolve issue/complaint from an independent body. Your screenshot says the same thing. A player has to resolve the complaints directly with iwildcasino (which you can't do if the communication is one-way) or go directly to the licensor (Antillephone).
Now I have studied the T&C of iwildcasino and come to the conclusion that ADR does exist. For example, Article 26.5 allows players to consult the Pogg. Am I reading this term correctly?
My problem is very precarious and difficult to write here publicly. But I can briefly describe it to you in an email if you have the time and inclination :)
Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод: