НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 16)

 от vonHorst
|
58 678 преглеждания 338 отговора |
|
1...15 16 17

Загубих малко, но се забавлявах, така че не съжалявам.

Автоматичен превод:

Както някои от вас виждат, имах добра печалба в Sweet Bonanza 1000 в казино AltacoreNV.


Сега те имат известно ограничение за тегления, но до сега почти 3 дни в очакване получих 1 теглене с максимум 400 € на транзакция.

Докато другите все още са висящи.


Какво мислите за това, скъпи членове на casinoguru.? Ще трябва ли да чакам вечно или какво е нормално в такива случаи.

Автоматичен превод:
salmonhell11

Както виждам в ревюто на това казино, дневният лимит за тегления всъщност е €1200, така че бих искал да ви попитам дали има някаква промяна в това. Защото успяхте да изтеглите само 400 €, както казахте.🤔

Надявам се скоро да можете да получите цялата сума. Моля, уведомете ни със сигурност как върви.

Автоматичен превод:
Romi

Максималната висяща едновременно сума е 3x€400 или €400 на транзакция x3, но можете да имате само 3 чакащи едновременно. Също така за 4 дни е изтеглено едно теглене от 3

Автоматичен превод:
salmonhell11

Имах същия проблем, изплаща се, но казиното решава колко време отнема. За една седмица получих 800 в 2х400 превода, седмицата след това само 400... И така.

Ако имате достатъчно късмет да спечелите 20 000 евро, не мисля, че можете да ги изтеглите всички за един месец.



Автоматичен превод:
Filler81

Колко беше печалбата ви?


Автоматичен превод:
salmonhell11

Спечелих 7200 и изплатих около 3700. Отне около 4 седмици, докато всичко се уреди

Автоматичен превод:
Filler81

Имам да чакам само 4100, но вече 4 дни и само 400 е почти шега.

Извършването на 3 тегления едновременно помогна ли дори или те биват анулирани, тъй като изглежда, че обичат да правят каквото искат срещу собствените си правила и условия.

Автоматичен превод:
salmonhell11

Нищо не беше отменено за мен. Най-доброто нещо, което можете да направите, е да бъдете търпеливи. Ще получите парите, но може да отнеме известно време. Сега съм блокиран.

Автоматичен превод:
Filler81

Защо блокират след плащане?

Автоматичен превод:
salmonhell11

Най-доброто нещо, което можете да направите в този момент, е да бъдете търпеливи, да не анулирате и да играете (което е целта на забавените плащания) и да анулирате акаунта си. Не искате да сте в позицията да спечелите голяма сума с IWild или което и да е казино Altacore по този въпрос.

Автоматичен превод:
Wilder1999

Няма одобрено теглене днес, така че все още получих само €400 и започнах да тегля на 26 януари. Колко търпелив трябва да бъдете наистина и помага ли дори жалба с казино гуру, ако вече бях получил 1k, нямаше да имам какво да кажа досега, но това не е така за съжаление

Автоматичен превод:

„Колко търпелив трябва да бъдете наистина и помага ли изобщо оплакването с казино гуру"

В крайна сметка загубих печалбите си след няколко анулирания на тегления за няколко седмици.

Краткият отговор на оплакването ви от CG е не. Те не се интересуват колко време е необходимо на казиното да плати, стига да плащат накрая. Разсрочването на плащанията от казиното не се отразява на техния резултат и те никога не се наказват.

Casino Guru има IWild като 9.7 за безопасност и е 2-ро препоръчано казино от 742 в Канада.


Edited
Автоматичен превод:
Wilder1999

Но защо бихте играли все пак? Какъв е планът за печелене на повече, което отнема още около година, никога няма да играя, докато чакам, тъй като е като да играеш забавни пари от някакъв вид.

Автоматичен превод:
salmonhell11

Играх, доверявайки се на оценката на Casino Guru, мислейки си, че ако спечеля повече, ще ми бъде платено в разумен период от време.

Автоматичен превод:
Wilder1999

Не исках да бъда неприятен с коментара си за това, че губиш, когато тегленето беше бавно, за да е ясно.. просто никога нямаше да го направя, за съжаление не мога да играя никъде другаде. като го загубите в iWild например

Автоматичен превод:

Може би някой от екипа на казино гуру може да ме посъветва какво да правя? Скоро минаха 5 работни дни и имам пари, които чакат, те игнорират 2/3 опита за теглене на общо 1200 € и одобриха само 400 €.


Четох оплаквания в Askgamblers, други страници на партньори на казиното и в Casino Guru, навсякъде е едно и също/подобно.


Автоматичен превод:

Максималната висяща едновременно сума е 3x€400 или €400 на транзакция x3, но можете да имате само 3 чакащи едновременно. Също така за 4 дни е изтеглено едно теглене от 3

Автоматичен превод:

окей Така че сега е променено, вярвам. Благодаря ви за обяснението. Ще информирам нашия екип за данни за това, така че те да могат да го проверят и да го променят в прегледа, ако бъде потвърдено.

Това обаче е доста дълго, за да чакате €400 за 4 дни. Нали?🤔

Надявам се следващите да минат по-бързо.🤞


Автоматичен превод:

Имах същия проблем, изплаща се, но казиното решава колко време отнема. За една седмица получих 800 в 2х400 превода, седмицата след това само 400... И така.

Ако имате достатъчно късмет да спечелите 20 000 евро, не мисля, че можете да ги изтеглите всички за един месец.



Автоматичен превод:

Да, изглежда наистина бавно. Е, поне си го изтеглил всичко. нали

Още ли играеш там сега?

Автоматичен превод:
Romi

В неделя поисках €400x3 при теглене. Сряда сутринта €400x1 бяха обработени, до днес все още единственото плащане, което видях. Изпратих им имейл и няма отговор, а livechatt казва, че ще бъде обработено, но не е и т.н

Автоматичен превод:
1...15 16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини