ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от vonHorst
|
36564 преглеждания 242 отговора |
|
1...11 12 13
преди 2 седмици

Моля, избягвайте този с него con bonus безсмислен, защото те ви удрят два пъти и когато спечелите, не можете да го изтеглите Имах 50 безплатни завъртания, спечелени 9 евро отидох на starclusters, спечелих 149 изиграни други игри, стигнах до 279 заложени и падна аз до 40 вземането на 239 беше болезнено, но о, добре, това са условията на бонуса, така че продължих, тъй като 40 вече беше паричен баланс, стигнах до 500, отидох да изтегля и след това ми казаха, че мога да изтегля само 40, тъй като това е максималната позволена сума на печалба. ммм, но не е т, че 40 сега е реален паричен баланс. Предполага се, че не. И на всичкото отгоре не можете да изтеглите 40, тъй като мин. е 50. И така, какво ограбване, както и депозиране, всички методи отиват само за теглене на крипто, така че, моля, избягвайте

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съжалявам аз диво казино

Автоматичен превод:
kerry2020
преди 2 седмици

В този случай веднага бих пуснал жалба, без да се замислям, ако проявявате интерес.

Можете да го направите тук на този линк . ⬅️

Щях да разбера, ако те затворят веднъж, но два пъти не мисля, че е правилно. Ако сте качили малко пари и ви дадат само 40 и вие спечелите отново от 40-те, тогава мисля, че парите трябва да са ваши.

Така че ще продължа и нашият екип ще се опита да ви помогне.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Добре... това е още едно отменяне на моето теглене. Това прави 8 анулирания. И все пак просто продължавам да го повтарям отново. Очевидно те не разбират смисъла, че АЗ ОТКАЗВАМ ДА ИМ ВЪРНА ПАРИТЕ. Лмао.


защо гуруто на казиното е оценило това казино толкова високо? Бих поправил това бързо, ако бях на ваше място. Това не изглежда добре за теб. Просто казвам.

Надявам се, че CG може да ми достави парите, аз съм само един от около 100-те души, които са били измамени от iWild Casino, и честно казано, погледнах високата оценка на CG за безопасност на това казино и му се доверих. Сега виждам, че съм бил много подведен.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

О, едно последно нещо.


откакто чаках тегленето си, изиграх около 3000 долара в друго казино. И спечели около 2300 обратно. Беше изплатено. И се върна да играе повече.


това е, което се нарича ЗАДЪРЖАНЕ НА КЛИЕНТА.

iWild Casino е твърде късоглед, за да види, че ако просто изплащат печалби, хората ще продължат да играят там и ще правят пари по начина, по който казината са предназначени да правят пари. Вместо тези ИЗМАМНИ глупости.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това казино е пълна ИЗМАМА.


НЕ ИГРАЙТЕ ТУК.


******ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА ИЗМАМА********

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добре... това е още едно отменяне на моето теглене. Това прави 8 анулирания. И все пак просто продължавам да го повтарям отново. Очевидно те не разбират смисъла, че АЗ ОТКАЗВАМ ДА ИМ ВЪРНА ПАРИТЕ. Лмао.


защо гуруто на казиното е оценило това казино толкова високо? Бих поправил това бързо, ако бях на ваше място. Това не изглежда добре за теб. Просто казвам.

Надявам се, че CG може да ми достави парите, аз съм само един от около 100-те души, които са били измамени от iWild Casino, и честно казано, погледнах високата оценка на CG за безопасност на това казино и му се доверих. Сега виждам, че съм бил много подведен.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ето какво обяснява индекса на безопасност и защо той също е висок. Има параметри, които за съжаление често се различават и сред тях има и тегления. Ако един играч бъде изтеглен след 2 дни и друг след седмица, още един след ден и още един след 2 седмици, е трудно да се вземе решение въз основа на това. Зависи от много неща, понякога може да зависи от проверка, начин на плащане, технически проблеми и други.

file

Виждам, че нямате най-добрия опит и разбирам, че ако се опитвате да теглите пари и продължавате да получавате откази, не сте доволни от това. Но все пак бих искал да знам защо казиното продължава да прави това и сега чакаме техния отговор. Надявам се, че ще го получим скоро и моля, не се отказвайте и особено не залагайте парите си, за да не ги загубите случайно.

Не мога да ви кажа колко време ще отнеме, но ако сте се задържали досега, ще се справите.

Ще се опитаме да направим всичко възможно, за да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Да, не ми достигат 460 евро, бих искал помощ

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравей Джаро,

Намирам за наистина обезсърчаващо как CG води играчите по този път и жалкото обяснение защо „вмъкнете посредствено име на казино тук" има висок индекс на безопасност.

Виждаме показателите на индекса за безопасност и как това казино отговаря на оплаквания сравнително бързо, предполага се, че има справедливи T&C и в крайна сметка плаща на играча.

Това, което CG не предупреждава играчите, е, че IWild използва измамни и неетични практики, за да попречи на играчите да изтеглят печалбите си.

CG се е занимавал с много, много случаи на IWild двойно коригиращи бонус печалби след преобразуване в средства за изтегляне. Това е подъл начин да се уверите, че играчите, които смятат, че са изпълнили изискванията за бонус, могат само да загубят, което го прави печеливша ситуация за IWild.

Второ, CG си затваря очите за измама с оттегляне. MO с IWild е да изплатите първото теглене на дневния лимит, за да подмамите играча в чувство на доверие и след това идват анулациите на теглене. Отново и отново, знаейки, че много комарджии ще се поддадат на изкушението и ще заложат печалбите. За тези, които имат силата на волята и имаме късмета да спечелим голяма сума, те ще бъдат принудени да понесат много анулирания на тегления и неизбежното осъзнаване, че IWild не следва собствените си T&C при тегления. Те са принудени да следват сложен график на плащане, който сега замества договорените срокове и условия.

IWild и CG сайт T&C до n-та степен за играчи, но е добре, ако казиното реши да не ги следва, когато им е удобно.

Играчите трябва да осъзнаят, че добрите марки казино рядко трябва да бъдат рекламирани и да плащат, за да бъде тяхното казино поставено високо в списъка с класации. Следователно не виждате някои от много надеждните марки в списъка с предложени/надеждни, защото те просто не плащат достатъчно!!!

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 1 седмица

Това не може да бъде по-вярно. Това казино трябва да има рейтинг близо до нула. Те крадат трудно спечелени, трудно спечелени пари.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добре... това е още едно отменяне на моето теглене. Това прави 8 анулирания. И все пак просто продължавам да го повтарям отново. Очевидно те не разбират смисъла, че АЗ ОТКАЗВАМ ДА ИМ ВЪРНА ПАРИТЕ. Лмао.


защо гуруто на казиното е оценило това казино толкова високо? Бих поправил това бързо, ако бях на ваше място. Това не изглежда добре за теб. Просто казвам.

Надявам се, че CG може да ми достави парите, аз съм само един от около 100-те души, които са били измамени от iWild Casino, и честно казано, погледнах високата оценка на CG за безопасност на това казино и му се доверих. Сега виждам, че съм бил много подведен.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте!

Тъй като въпросът ви всъщност е най-важният аспект на този конкретен разговор, ще започна с него, въпреки че има още много неща, които мога да кажа, за да отговоря на вашето безпокойство.

"защо гуруто на казиното има толкова висока оценка за това казино?"

Това е често задаван въпрос и отговорът винаги е един и същ: защото играчите често ни дават съвети какво да правим чрез потребителски отзиви или форуми, вместо да подадем жалба, както също ви беше казано. Не можем да намалим рейтинга по подходящ начин, докато играчите продължават да изразяват оплакванията си единствено във форума, отказвайки да се възползват от възможността да изразят и след това да обосноват своите опасения. Ще разберете, че оплакванията играят важна роля при коригирането на индекса за безопасност на казиното, ако отделите време да се запознаете по-добре с информацията, спомената в ръководствата. предполагам. Няколко цитата, ако нямате нищо против:

Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.


Прегледи на казино гуру – Научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното

Искаме Индексът на безопасност да бъде добър показател за това как всяко казино се отнася към своите играчи и колко вероятно е техните печалби да им бъдат изплатени без никакви усложнения. Ето защо оплакванията на играчите са друг основен фактор, който влиза в нашия алгоритъм, използван за изчисляване на индекса за безопасност.

Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали смятаме, че казиното наистина е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.). Като вземем предвид оспорваната сума във всяка жалба и горепосочената класификация, получаваме брой черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност.

Въпросът е, че лесно бихме могли да зададем Индекса на безопасност на произволна стойност без никакво разумно разследване, но какъв би бил резултатът? Колко общи оплаквания, публикувани само във форума, биха били достатъчни, за да се зададе стойността на нула? Как бихте описали сериозността на действието на казиното? Доста често съм мислил за тези много общи предложения и единственият възможен резултат е, че всички caisnos ще имат нулев индекс на безопасност. Въпреки факта, че няма да е точно, каква индикация би било това за играчите?

Следвайки дадената логика: Никога не играйте в казино, защото от време на време винаги ще намерите някой с проблем, следователно всички казина са измамници.

Нещата не винаги са черни или бели, както е вярно за повечето неща в живота според мен.

Моля, помогнете ни, като подадете жалба всеки път, когато смятате, че казиното ви мами. Моля, обяснете, за да може нашият посредник да ви помогне.

Най-общо казано е толкова лесно. Ще ни помогнете ли?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Джаро,

Намирам за наистина обезсърчаващо как CG води играчите по този път и жалкото обяснение защо „вмъкнете посредствено име на казино тук" има висок индекс на безопасност.

Виждаме показателите на индекса за безопасност и как това казино отговаря на оплаквания сравнително бързо, предполага се, че има справедливи T&C и в крайна сметка плаща на играча.

Това, което CG не предупреждава играчите, е, че IWild използва измамни и неетични практики, за да попречи на играчите да изтеглят печалбите си.

CG се е занимавал с много, много случаи на IWild двойно коригиращи бонус печалби след преобразуване в средства за изтегляне. Това е подъл начин да се уверите, че играчите, които смятат, че са изпълнили изискванията за бонус, могат само да загубят, което го прави печеливша ситуация за IWild.

Второ, CG си затваря очите за измама с оттегляне. MO с IWild е да изплатите първото теглене на дневния лимит, за да подмамите играча в чувство на доверие и след това идват анулациите на теглене. Отново и отново, знаейки, че много комарджии ще се поддадат на изкушението и ще заложат печалбите. За тези, които имат силата на волята и имаме късмета да спечелим голяма сума, те ще бъдат принудени да понесат много анулирания на тегления и неизбежното осъзнаване, че IWild не следва собствените си T&C при тегления. Те са принудени да следват сложен график на плащане, който сега замества договорените срокове и условия.

IWild и CG сайт T&C до n-та степен за играчи, но е добре, ако казиното реши да не ги следва, когато им е удобно.

Играчите трябва да осъзнаят, че добрите марки казино рядко трябва да бъдат рекламирани и да плащат, за да бъде тяхното казино поставено високо в списъка с класации. Следователно не виждате някои от много надеждните марки в списъка с предложени/надеждни, защото те просто не плащат достатъчно!!!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте

Честно казано, не разбирам това „вмъкнете тук посредствено име на казино" – помогнете ми с това, моля, за да може всеки от CG да отговори.

За останалото, вярвам, че вече обясних достойнствата на този разговор по-рано, моля, очертайте предишния ми отговор.

Само да добавя няколко точки обаче:

Предупреждаваме играчите за неща, които сме открили и потвърдили. За другите притеснения, мисли и мнения предлагаме отворен форум. Да не говорим за всички оплаквания, дори отхвърлените, винаги са на разположение на играчите. Аз лично насърчавам играчите да разглеждат всички източници, за да добият представа как другите играчи виждат казиното.

Естествено, нашите ръководства също правят тази препоръка. Признавам, че нашият уебсайт е по-сложен от това и съжалявам да видя, че играчи като вас започват да приемат, че правим това неправилно от самото начало. Ако трябваше да защитаваме казината тук, вашите обвинения щяха да бъдат изтрити.

Ние сме повече от щастливи да приемем справедлива и градивна критика, но това, което продължавате да публикувате, изглежда, че повече разчитате на вашето мнение, предположения и фалшиви обвинения към Casino Guru.

Подай жалба и докажи на всички какво говориш тук. Според мен, ако само се оплаквате във форума, е безсмислено да ни обиждате с всички глупости, които вече сте изговорили. Моля, помислете за това.



Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да, не ми достигат 460 евро, бих искал помощ

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей Запознати ли сте с нашия Център за оплаквания? Предлагам ви да подадете жалба срещу казиното, така че нашият посредник да проучи и да се опита да ви помогне.

Опитайте се да се запознаете с функцията точно тук 👈 За да изпратите такава, моля, посетете секцията за оплакване и натиснете„подаване на оплакване"

Моля, не се колебайте да задавате въпроси; ще направим всичко възможно да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Здравей Радка,

" Честно казано, не разбирам това "вмъкнете тук посредствено име на казино" - помогнете ми с това, моля, така че всеки от CG да може да отговори. "

Това е доста просто. IWild е посредствено казино. Може би английският не е вашият първи език, така че това е добре.

" Ние предупреждаваме играчите за неща, които сме открили и потвърдили. За другите притеснения, мисли и мнения предоставяме отворен форум. "

Бихте ли повдигнали на квадрат това твърдение. Беше показвано и потвърждавано отново и отново, че IWild използва измамни и злоупотребяващи тактики, за да предотврати изплащането на печалбите, но без предупреждения.

От друга страна, ако смятате това твърдение за неоснователно и играчите все още имат проблем, вие предоставяте отворен формуляр. Вие по-специално заемате много отбранителна позиция в тази отворена форма. Намирам това за смешно, като се има предвид, че CG непрекъснато изпраща нежелана поща, че „Липсваш ни в нашия форум". Каквото и да правите обаче, ние не искаме да чуваме честните ви мнения, защото може да нарани чувствата ни. хаха!!!


Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 1 седмица

Здравейте,

Не мисля, че английският е проблемът тук. Според мен вие бяхте предложили да скрием истинското име на казиното и това да бъде свързано със собственика, Altacore, както е споменато в прегледа. Това ли е нещо, за което се тревожите?

Честно казано, все още не съм сигурен дали правилно отгатнахте притеснението ви.

извинявам се; Няма да повтарям това, което вече казах за другите повтарящи се въпроси. Обичам да се концентрирам върху играчи, които са в нужда, когато преглеждам форума през уикендите. Предполагам, че ще чуя повече от вашите мисли следващата седмица.

Надявам се да имате хубава неделя.



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не мога да изтегля тези прословути бонуси от 40 евро за 2 седмици, след като също съм депозирал... Трябваше да прочета рецесии. Анулации при анулации на тегления... имейли за kyc всеки ден... най-лошата бъркотия досега..

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 6 дни

Искате ли да го опишете по-добре, моля, за да разберем какъв точно е проблемът?

Играли сте с бонус и сега не можете да изтеглите печалбата си? правилно ли разбирам

Автоматичен превод:
вчера

От 20 дни се опитвам да изтегля 40 евро спечелени от бонуса.

поддръжката продължава да ме връща към

Kyc не отговаря.

Регистрирал съм над 200 казино сайта и съм потвърдил без проблеми със същите файлове. При тях е изпитание ... по-лошо от групата спинанга ... поне платиха след 14 дни ...

Изпратени са повече от 20 имейла....без отговор....

Избягвайте бонусите...те имат ограничен максимум.

Стой далеч...

Автоматичен превод:
Nihu888
вчера

О, това трябва да е било изтощително...

Видях разрешената ви жалба срещу друго казино и ме кара да се чудя защо да не подам такава и срещу това казино?

И също така, когато казвате, че трябва да избягваме бонусите, защото те идват с максимален лимит за теглене, колко често намирате напълно неограничени бонуси? Това е доста рядко, предполагам. Може да ми е полезен добър съвет!


Автоматичен превод:
преди 22 часове

Мислех, че Спинанга и неговата група са най-лошото казино в света...но намерих iwilcasino още по-лошо...всички отзиви за тях в мрежата се потвърждават..


Казвах за бонусите, които вече се повтарят друг път, че са само примамки... блокират всякакви възможни печалби... Приемат се САМО безплатни завъртания... ако спечелите с реалния си баланс, събирате всичко и губите fs..

Редактиран от автора преди 22 часове
Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини