здравейте!
Тъй като въпросът ви всъщност е най-важният аспект на този конкретен разговор, ще започна с него, въпреки че има още много неща, които мога да кажа, за да отговоря на вашето безпокойство.
"защо гуруто на казиното има толкова висока оценка за това казино?"
Това е често задаван въпрос и отговорът винаги е един и същ: защото играчите често ни дават съвети какво да правим чрез потребителски отзиви или форуми, вместо да подадем жалба, както също ви беше казано. Не можем да намалим рейтинга по подходящ начин, докато играчите продължават да изразяват оплакванията си единствено във форума, отказвайки да се възползват от възможността да изразят и след това да обосноват своите опасения. Ще разберете, че оплакванията играят важна роля при коригирането на индекса за безопасност на казиното, ако отделите време да се запознаете по-добре с информацията, спомената в ръководствата. предполагам. Няколко цитата, ако нямате нищо против:
Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?
Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.
Прегледи на казино гуру – Научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното
Искаме Индексът на безопасност да бъде добър показател за това как всяко казино се отнася към своите играчи и колко вероятно е техните печалби да им бъдат изплатени без никакви усложнения. Ето защо оплакванията на играчите са друг основен фактор, който влиза в нашия алгоритъм, използван за изчисляване на индекса за безопасност.
Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали смятаме, че казиното наистина е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.). Като вземем предвид оспорваната сума във всяка жалба и горепосочената класификация, получаваме брой черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност.
Въпросът е, че лесно бихме могли да зададем Индекса на безопасност на произволна стойност без никакво разумно разследване, но какъв би бил резултатът? Колко общи оплаквания, публикувани само във форума, биха били достатъчни, за да се зададе стойността на нула? Как бихте описали сериозността на действието на казиното? Доста често съм мислил за тези много общи предложения и единственият възможен резултат е, че всички caisnos ще имат нулев индекс на безопасност. Въпреки факта, че няма да е точно, каква индикация би било това за играчите?
Следвайки дадената логика: Никога не играйте в казино, защото от време на време винаги ще намерите някой с проблем, следователно всички казина са измамници.
Нещата не винаги са черни или бели, както е вярно за повечето неща в живота според мен.
Моля, помогнете ни, като подадете жалба всеки път, когато смятате, че казиното ви мами. Моля, обяснете, за да може нашият посредник да ви помогне.
Най-общо казано е толкова лесно. Ще ни помогнете ли?
Hi there!
Since your question is, in fact, the most important aspect of this particular conversation, I will begin with it even though there is much more I could say to address your concern.
"why does casino guru have this casino so highly rated?"
This is a frequently asked question, and the answer is always the same: Because players frequently give us advice on what to do via user reviews or forums rather than filing a complaint, as you have also been told. We are unable to reduce the rating appropriately as long as players continue to voice their complaints solely on the forum, refusing to take the opportunity to express and then substantiate their concerns. You would understand the complaints play a significant role in adjusting the casino Safety Index if you took the time to become more familiar with the information mentioned in the guides. I guess. A few quotes, if you don't mind:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process
We want the Safety Index to be a good indicator of how each casino treats its players and how likely their winnings are to be paid out to them without any complications. That's why player complaints are another main factor entering our algorithm used to calculate the Safety Index.
Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation.
The point is that we could easily set the Safety Index to any amount without any reasonable investigation, yet what would the outcome be? How many general complaints posted solely on the forum would be enough to set the value to zero? How would you describe the severity of the casino's action? I have been thinking about these very common suggestions quite often, and the only possible result is that all caisnos would have a zero Safety Index. Despite the fact that it won't be accurate, what indication would that be for players?
Following the given logic: Don't ever play in a casino because from time to time you will always find someone with an issue, thus all casinos are scams.
Things are not always black or white, as is true of most things in life, in my opinion.
Please assist us by filing a complaint whenever you believe the casino is defrauding you. Please explain so that our mediator can assist you.
Generally speaking, it is that easy. Are you going to assist us?
Автоматичен превод: