ФорумКазинаIrish Spins Casino - обща дискусия

Irish Spins Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Marcel1231
|
12885 преглеждания 75 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Marcel1231
преди 2 години

Здравейте Тъй като те са свързани с ibas, не виждам защо не сте се опитали да разрешите проблема си с тях. Ако намерят във ваша полза, ирландските завъртания трябва да изплатят. file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Знам

За ваша информация UKGC не ви помага да разрешите всеки проблем с парите !!!

Само ADR може, ако не сте доволни от резултата от ADR, трябва да се обърнете към съда.

Те знаят, че затова играят игри с всички.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Nigeljc,

Всяко казино има специални ADR, ирландските завъртания имат eCOGRA.

Надявах се директно да разреша проблема с казиното.

Но сега се съмнявам, тъй като дори не желаят да повторят моята жалба във форума.

Автоматичен превод:
преди 2 години

https://www.ibas-uk.com/consumers/registered-operator-directory/

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е информацията за всички, които мислят, че UKGC ще им помогне да разрешат спора за парите !!!

https://forums.moneysavingexpert.com/discussion/6096204/ukgc-is-useless


https://uk.trustpilot.com/review/www.gamblingcommission.gov.uk


Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 2 години

Когато отново разглеждам вашия случай, имам чувството, че точно такъв е случаят, който може да бъде разрешен много лесно. Проблемът е, че казиното ще трябва да ви даде данни за контакт на правилния човек. Това не е често срещаният случай, когато казиното твърди, че сте нарушили някои условия, печалбите се анулират и сметката ви се затваря. След това започвате да спорите с тях, защото не сте наясно с нарушаването на някои условия.

Те основно казват: Добре, трябва да направим допълнителна проверка, да ни изпратите документите, което вие направихте. След това продължават да го проверяват и след това забравят за вашия случай напълно. Когато отново се свързахте с тях, изглеждаше, че сте стигнали до точката, както преди 6 месеца. Някой друг забеляза, че трябва да провери документите от вас, така че го поиска отново.

Ако реагираха на жалбата на нашия уебсайт, тогава всичко може да бъде разрешено в рамките на седмица 😕

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сигурен съм, че те няма да реагират на жалбата във форума

Не им пука

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 2 години

Току -що говорих с Ник по този въпрос. Ще го обсъдим на среща, която вероятно ще се състои в сряда. Те просто не изглеждат заинтересовани да се занимават със случая, тъй като „не рекламират твърде много това казино" - това са техните думи. Това е неприемливо. Трябва да разберем какво ще правим с цялата група.


Мързеливи са да се занимават с вашия случай, защото не ги интересува твърде много марката. Аз съм безмълвен. Ник ще приключи делото днес според това, което ми каза.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се, че можете да се намесите и да ги принудите да повторят.

И всички останали ще са наясно

Тъй като не е приемливо да се чака толкова дълго за отговор

Те са невежи

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може ли делото да бъде възобновено?


Искам те да отговорят и да обяснят всичко публично


Страдах много

Целият случай ми коства много стрес и разочарование и все още не е разрешен

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 2 години

Делото все още е открито, но те няма да отговорят, както вече забелязахте. Моля, дайте ми време вероятно до утре следобед и ще ви разкажа повече за това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре

Благодаря ти много

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Бих искал да говоря с MR. Даниел БРУКС и да разреши случая

Ако не можем да постигнем приятелско решение, ще трябва да се обърна към съда.

Очаквам отговора ти с нетърпение

Поздрави


Вчера им изпратих имейл

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Някакви новини относно моя случай?

Очаквам отговора ти с нетърпение

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 2 години

Да, Ник ще се опита да се свърже директно с казиното (не чрез техния афилиейт мениджър, който очевидно не се интересува) и ще обясни ситуацията и факта, че в случай, че продължават да го игнорират и забавят тегленето, това ще увреди рейтинга им на нашия уебсайт с много. Затова засега ще се свържем с казиното и ще се опитаме да получим данни за контакт на някой друг.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Много ви благодаря, че се намесихте

Много оценявам това

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 2 години

Без притеснения, просто искам да подчертая, че нямаме инструменти, които да ги принудят да ви плащат печалбите. От друга страна, ние искаме да опитаме всички възможни начини. Ако не успее, единственото нещо, което можем да направим и ще направим, е да намалим рейтинга им с много, за да сме сигурни, че други играчи ще избегнат казиното. Но нека изчакаме, ако успеем да се свържем с някого.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Знам

Опитайте се да се свържете с Grace Media LTD, те са казино с бял етикет и те имат договор за наем на Irish Spins.

Надявам се това да помогне

Благодаря


Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 2 години

Да, ние сме наясно с това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Мога ли да споделя информация за контакт във форума?

Намерих полезна информация

За Grace Media Ltd

Номер за контакт и имейли за директори

Благодаря

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини