Когато отново разглеждам вашия случай, имам чувството, че точно такъв е случаят, който може да бъде разрешен много лесно. Проблемът е, че казиното ще трябва да ви даде данни за контакт на правилния човек. Това не е често срещаният случай, когато казиното твърди, че сте нарушили някои условия, печалбите се анулират и сметката ви се затваря. След това започвате да спорите с тях, защото не сте наясно с нарушаването на някои условия.
Те основно казват: Добре, трябва да направим допълнителна проверка, да ни изпратите документите, което вие направихте. След това продължават да го проверяват и след това забравят за вашия случай напълно. Когато отново се свързахте с тях, изглеждаше, че сте стигнали до точката, както преди 6 месеца. Някой друг забеляза, че трябва да провери документите от вас, така че го поиска отново.
Ако реагираха на жалбата на нашия уебсайт, тогава всичко може да бъде разрешено в рамките на седмица 😕
When I'm looking at your case again, I feel like this is exactly the case that could be resolved very easily. The problem is that the casino would need to give you contact details to the right person. This isn't the common case where the casino claims you breached some terms and conditions, the winnings are voided and your account closed. Then you start arguing with them, because you're not aware of breaching some terms.
They basically say: OK, we need to do further verification, send us the documents, which you did. Then they keep checking it and then they forgot about your case completely. When you contacted them again, it looked like you got exactly to the point as you've been 6 months ago. Someone else noticed that they need to check documents from you so they requested it again.
If they reacted to the complaint on our website, then it could be all resolved within a week 😕
Автоматичен превод: