ФорумКазинаIrish Spins Casino - обща дискусия

Irish Spins Casino - обща дискусия

преди 3 години от Marcel1231
|
18640 преглеждания 75 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Irish Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Здравей,

Имам проблем с тегленето от ирландското спино казино

Чакам оттегляне 6 месеца сега?


Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

6 месеца? ЕХА! Тогава какъв точно е въпросът? Защо чакате толкова дълго?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Те най -накрая отговориха днес след близо 6 месеца

Пишем по-нататък към последното ни съобщение относно текущото Ви запитване, свързано с Вашия акаунт и предстоящо теглене, и на което все още очакваме отговор.

За да повторим, макар да оценяваме, че вече сте ни предоставили някои документи, за съжаление, те не ни помогнаха да установим напълно източника на финансиране за вашата хазартна дейност при нас, както се изисква от регламента. За да можем да завършим проверките си и да приключим този въпрос, бихме искали вашата помощ, за да помогнете за изясняване на няколко точки.

От документацията можем да видим, че акаунтът, използван за вашата хазартна дейност, е вашият акаунт в Barclays и изглежда, че това се финансира чрез комбинация от възстановяване на средства от други оператори на хазарт и преводи от физически лица и това, което изглежда е в други банкови сметки, държани в вашето име, включително приемаме, банковата сметка на Lloyds, за която също сте ни предоставили извлечения. За съжаление нито един от тези документи не показва изплащане на заплата или не дава никакви индикации за редовни доходи или доходи. По -специално сметката на Lloyds изглежда се състои само от прехвърляне на средства към и от това, което предполагаме, че са други банкови сметки, свързани с вас.

За да можем да завършим нашите проверки, моля, можете ли да предоставите информация за доходите си заедно с подкрепящите документи, за да потвърдите това, както и малко повече информация за различните преводи на средства по сметката на Barclays, които след това са в основата от вашите средства за хазарт. Въпреки че оценяваме, че част от финансирането се отнася до възстановяване на средства от други хазартни оператори и сте предоставили екранни снимки на финансови транзакции от неидентифицирани хазартни сметки, ние със съжаление съобщаваме, че не можем да разчитаме на дължимата проверка, извършена от други оператори и трябва да можем да предприемаме собствени независими проверки.

И накрая, ние оценяваме, че този въпрос продължава от известно време, но както ще знаете от опита си с други оператори, достъпността и източниците на средства за проверка са лиценз и регулаторно изискване, което не можем да пренебрегнем, без значение колко бихме искали. Ние обаче бихме ви уверили, че вашите средства остават в безопасност до момента, в който успеем да завършим нашите проверки за надлежна проверка, и оставаме ангажирани да работим с вас, за да доведем този въпрос до задоволително приключване. За тази цел ще Ви бъдем благодарни, ако можете да ни предоставите исканата информация при първа възможност.



Дали са нарушили собствените си условия, като са задържали тегления за необоснован период без причина?

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Моля, подайте жалба по този въпрос. Едва мога да разбера защо казиното изисква всичко това от вас. Те не са банка, не са полиция, не са частна детективска агенция, така че те трябва да се занимават само с бизнеса си. Техният бизнес трябва да бъде да се уверят, че не сте непълнолетни и че те изпращат пари на същия човек, който е направил депозитите в тяхното казино. Това е. Виждам също, че имат британски лиценз. Това ви дава много по -голям шанс най -накрая да получите печалбите си.

Честно казано съм безмълвен ...

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Характерно за мръсни казина, които искат доказателство за доход достъпност източник на доход S ** TI самостоятелно изключен от всички хазартни казина в Обединеното кралство точно поради тази причина, защото UKGC им даде нов набор от правила, с които да се справите. Не когато депозирате, те няма да проверят достъпността, а само когато теглите. SCUM UKGC😡

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Писна ми от тях

Те ме игнорираха дълго време

Знам, че вземат P ** S

Подадох официална жалба на 7 август и те не отговориха с окончателен отговор в рамките на 8 седмици

Всичко, което трябва да знам дали са нарушили собствените си условия, като са задържали тегления за необоснован период без причина?


Оценявам съвета ви


Мисля, че жалбата няма да ми помогне в такъв случай


Автоматичен превод:
преди 3 години

Nigeljc Напълно съм съгласен с теб

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Честно казано, трудно е да се каже дали са нарушили своите ТС. Могат да твърдят, че имат основание да го направят, тъй като не сте им доставили всичко необходимо. От друга страна, имате право да твърдите, че това, което те изискват, не е разумно, поради което няма смисъл да им го изпращате.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Надявам се това да бъде решено

Не ми съобщиха, че не могат да бъдат доволни от проверката на KYC за дълго време

Ако обясниха, че по -рано, бих могъл да получа плащането по -бързо

Значи са задържали изтегляния за необоснован период без причина?


В един момент очевидно сметката ми беше ограничена и все още можех да депозирам парите и да играя на техния уебсайт

Моля за любезен съвет

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Моля, любезно ме уведомете какво трябва да им пусна отново по отношение на изпращането им по имейл:

Пишем по-нататък към последното ни съобщение относно текущото Ви запитване, свързано с Вашия акаунт и предстоящо теглене, и на което все още очакваме отговор.

За да повторим, макар да оценяваме, че вече сте ни предоставили някои документи, за съжаление, те не ни помогнаха да установим напълно източника на финансиране за вашата хазартна дейност при нас, както се изисква от регламента. За да можем да завършим проверките си и да приключим този въпрос, бихме искали вашата помощ, за да помогнете за изясняване на няколко точки.

От документацията можем да видим, че акаунтът, използван за вашата хазартна дейност, е вашият акаунт в Barclays и изглежда, че това се финансира чрез комбинация от възстановявания от други оператори на хазарт и преводи от физически лица и това, което изглежда са сметки в други банки, държани в вашето име, включително приемаме, банковата сметка на Lloyds, за която също сте ни предоставили извлечения. За съжаление нито един от тези документи не показва изплащане на заплата или не дава никакви индикации за редовни доходи или доходи. По -специално сметката на Lloyds изглежда се състои само от прехвърляне на средства към и от това, което предполагаме, че са други банкови сметки, свързани с вас.

За да можем да завършим нашите проверки, моля, можете ли да предоставите информация за доходите си заедно с подкрепящите документи, за да потвърдите това, както и малко повече информация за различните преводи на средства по сметката на Barclays, които след това са в основата от вашите средства за хазарт. Въпреки че оценяваме, че част от финансирането се отнася до възстановяване на средства от други хазартни оператори и сте предоставили екранни снимки на финансови транзакции от неидентифицирани хазартни сметки, ние със съжаление съобщаваме, че не можем да разчитаме на дължимата проверка, извършена от други оператори и трябва да можем да предприемаме собствени независими проверки.

И накрая, ние оценяваме, че този въпрос продължава от известно време, но както ще знаете от опита си с други оператори, достъпността и източниците на средства за проверка са лиценз и регулаторно изискване, което не можем да пренебрегнем, без значение колко бихме искали. Ние обаче бихме ви уверили, че вашите средства остават в безопасност до момента, в който успеем да завършим нашите проверки за надлежна проверка, и оставаме ангажирани да работим с вас, за да доведем този въпрос до задоволително приключване. За тази цел ще Ви бъдем благодарни, ако можете да ни предоставите исканата информация при първа възможност.


Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Честно казано, бих подал жалба на нашия уебсайт, ако все още не сте го направили. Имаме екип от професионалисти, които са фокусирани изключително върху разглеждането на жалби на играчи. По принцип бих искал да знам дали казиното има право да попита какво иска от вас. Ако е така, тогава бих им предоставил всичко, което поискат, събрах печалбите и закрих сметката. От друга страна, ако нямат право да искат повече документи, аз бих подал до лицензиращия орган.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Няма смисъл новата комисия по хазарта в Обединеното кралство да въведе нови закони, при които играчът трябва да поиска източник на доход от доставчика спрямо сумата, депозирана от играча. Ако поискате, трябва да предоставите банкови извлечения PAYE. Ако играчът не може да осигури източник на доход, казиното има право да задържи всички дължими тегления. Там те имат. Както вече споменах, това е причината, поради която се изключих от всички казина, свързани с комисията по хазарта във Великобритания, защото не исках казино да забива носа си в моя частен банков бизнес. Това е дяволска свобода !!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Подадох жалба на вашия уебсайт

Ще изчакам казиното да преиграе по този въпрос


Благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 3 години

От това се страхувах. Не бих повярвал, че казиното е направило само защото искат, но изглежда, че имат силна подкрепа за действията си в законодателството на Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Разбирам, че трябва да направят KYC проверки

Това, което не разбирам защо им отне почти 6 месеца да отговорят, че не са доволни !!!

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Вярно, всъщност звучи нереално. 6 месеца за отговор 😀 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Да

Трябва ли да им изпратя имейл, че ще подчертая този проблем на всеки отделен казино форум и медия?

Тъй като се почувствах, с мен се отнасяха много зле.

Игнориран дълго време

Губейки толкова много време

Количеството стрес и разочарование, които са ми причинили !!!

Очаквам с нетърпение да ви чуя Благодаря



Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Всъщност бих им казал само, че ако не се справят с това в рамките на една седмица, ще се свържете с UKGC. Тогава наистина бих го подал в UKGC. Не мисля, че писането на неща из онлайн форумите би имало значение.

Бих казал - има ли нещо, от което се нуждая, за да представя? Не? Добре, тогава имате седмица, за да потвърдите акаунта ми. Тогава бих се обърнал към UKGC.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Благодаря ти

Моят акаунт е потвърден

Аз съм проверен играч повече от 1 година

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини