преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Irish Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
6 месеца? ЕХА! Тогава какъв точно е въпросът? Защо чакате толкова дълго?
6 months? WOW! Then what exactly is the issue? Why have you been waiting for so long?
Те най -накрая отговориха днес след близо 6 месеца
Пишем по-нататък към последното ни съобщение относно текущото Ви запитване, свързано с Вашия акаунт и предстоящо теглене, и на което все още очакваме отговор.
За да повторим, макар да оценяваме, че вече сте ни предоставили някои документи, за съжаление, те не ни помогнаха да установим напълно източника на финансиране за вашата хазартна дейност при нас, както се изисква от регламента. За да можем да завършим проверките си и да приключим този въпрос, бихме искали вашата помощ, за да помогнете за изясняване на няколко точки.
От документацията можем да видим, че акаунтът, използван за вашата хазартна дейност, е вашият акаунт в Barclays и изглежда, че това се финансира чрез комбинация от възстановяване на средства от други оператори на хазарт и преводи от физически лица и това, което изглежда е в други банкови сметки, държани в вашето име, включително приемаме, банковата сметка на Lloyds, за която също сте ни предоставили извлечения. За съжаление нито един от тези документи не показва изплащане на заплата или не дава никакви индикации за редовни доходи или доходи. По -специално сметката на Lloyds изглежда се състои само от прехвърляне на средства към и от това, което предполагаме, че са други банкови сметки, свързани с вас.
За да можем да завършим нашите проверки, моля, можете ли да предоставите информация за доходите си заедно с подкрепящите документи, за да потвърдите това, както и малко повече информация за различните преводи на средства по сметката на Barclays, които след това са в основата от вашите средства за хазарт. Въпреки че оценяваме, че част от финансирането се отнася до възстановяване на средства от други хазартни оператори и сте предоставили екранни снимки на финансови транзакции от неидентифицирани хазартни сметки, ние със съжаление съобщаваме, че не можем да разчитаме на дължимата проверка, извършена от други оператори и трябва да можем да предприемаме собствени независими проверки.
И накрая, ние оценяваме, че този въпрос продължава от известно време, но както ще знаете от опита си с други оператори, достъпността и източниците на средства за проверка са лиценз и регулаторно изискване, което не можем да пренебрегнем, без значение колко бихме искали. Ние обаче бихме ви уверили, че вашите средства остават в безопасност до момента, в който успеем да завършим нашите проверки за надлежна проверка, и оставаме ангажирани да работим с вас, за да доведем този въпрос до задоволително приключване. За тази цел ще Ви бъдем благодарни, ако можете да ни предоставите исканата информация при първа възможност.
Дали са нарушили собствените си условия, като са задържали тегления за необоснован период без причина?
They have finally reply today after nearly 6 months
We are writing further to our last communication regarding your on-going query relating to your account and pending withdrawal, and to which we still appear to be awaiting a response.
To reiterate, whilst we appreciate that you have already supplied us with some documents, unfortunately, these have not helped us to fully establish the source of funding for your gambling activity with us, and as required by regulation. In order for us to be able to complete our checks and bring this matter to a close, we would request your assistance in helping to clarify a few points.
We can see from the documentation provided that the account used for your gambling activity is your Barclays account, and that this appears to be funded through a combination of refunds from other gambling operators and transfers from individuals and what appear to be other banks accounts held in your name, including we assume, the Lloyds bank account for which you have also provided us statements. Unfortunately neither of these documents appear to show a salary payment or provide any indication of regular earnings or income. The Lloyds account in particular seems to consist only of transfers of funds to and from what we assume to be are other bank accounts linked to yourself.
In order for us to be able to complete our checks please could you provide information about your income together with the supporting documents to confirm this, as well as a little more information about the various transfers of funds into the Barclays account which then form the basis of your funds for gambling. Whilst we appreciate that some of the funding relates to refunds from other gambling operators and you have provided screenshots of financial transactions from unidentified gambling accounts, we regret to advise that we cannot rely on the due diligence conducted by other operators and need to be able to undertake our own independent checks.
Finally, we do appreciate that this matter has been ongoing for some time now, but as you will be aware from your experience with other operators, affordability and source of funds checks are a licence and regulatory requirement which we are unable to overlook, no matter how much we would like to. We would however assure you that your funds remain safe until such time as we have been able to complete our due diligence checks, and we remain committed to working with you to bring this matter to a satisfactory conclusion. To that end we would be grateful if you could provide us with the information requested at your earliest convenience.
Did they breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
Моля, подайте жалба по този въпрос. Едва мога да разбера защо казиното изисква всичко това от вас. Те не са банка, не са полиция, не са частна детективска агенция, така че те трябва да се занимават само с бизнеса си. Техният бизнес трябва да бъде да се уверят, че не сте непълнолетни и че те изпращат пари на същия човек, който е направил депозитите в тяхното казино. Това е. Виждам също, че имат британски лиценз. Това ви дава много по -голям шанс най -накрая да получите печалбите си.
Честно казано съм безмълвен ...
Please, submit a complaint regarding this. I can barely understand why the casino requires all of this from you. They're not a bank, they're not a police, they're not a private detective agency so they should only mind their business. Their business should be to make sure that you're not underage and that they send money to the same person who made the deposits in their casino. That's it. I can also see that they have a British license. That gives you much higher chance of finally getting your winnings.
I'm really speechless to be honest...
Характерно за мръсни казина, които искат доказателство за доход достъпност източник на доход S ** TI самостоятелно изключен от всички хазартни казина в Обединеното кралство точно поради тази причина, защото UKGC им даде нов набор от правила, с които да се справите. Не когато депозирате, те няма да проверят достъпността, а само когато теглите. SCUM UKGC😡
Typical of scummy casinos wanting proof of income affordability source of income S**T I self excluded from all UK gambling casinos for that very reason because the UKGC gave them a new set of rules to do you over. Not when you deposit they won’t check affordability then only when you withdraw. SCUM UKGC😡
Здравей Даниел,
Писна ми от тях
Те ме игнорираха дълго време
Знам, че вземат P ** S
Подадох официална жалба на 7 август и те не отговориха с окончателен отговор в рамките на 8 седмици
Всичко, което трябва да знам дали са нарушили собствените си условия, като са задържали тегления за необоснован период без причина?
Оценявам съвета ви
Мисля, че жалбата няма да ми помогне в такъв случай
Hi Daniel,
I'm fed up with them
They have ignored me for long time
I know they taking the P**S
I have submitted formal complaint on the 7th of August and they did not reply with final response within 8 weeks
All I need to know if they breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
I do appreciate your advice
I think the complaint will not help me in that case
Честно казано, трудно е да се каже дали са нарушили своите ТС. Могат да твърдят, че имат основание да го направят, тъй като не сте им доставили всичко необходимо. От друга страна, имате право да твърдите, че това, което те изискват, не е разумно, поради което няма смисъл да им го изпращате.
Honestly, it's hard to say if they breached their TCs. The can claim that they have reason to do so since you didn't deliver them everything they required. On the other, you have right to claim that what they required isn't reasonable thus there no point in sending it to them.
Здравей Даниел,
Надявам се това да бъде решено
Не ми съобщиха, че не могат да бъдат доволни от проверката на KYC за дълго време
Ако обясниха, че по -рано, бих могъл да получа плащането по -бързо
Значи са задържали изтегляния за необоснован период без причина?
В един момент очевидно сметката ми беше ограничена и все още можех да депозирам парите и да играя на техния уебсайт
Моля за любезен съвет
Hi Daniel,
I hope that will be resolved
They didn't let me know that they could not be satisfied with the KYC check for long time
If they did explain that earlier I could get the payment quicker
So they have bybeen holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
At one point apparently my account has been restricted and I could still deposit the money and play on theire website
Please kindly advise
Здравей Даниел,
Моля, любезно ме уведомете какво трябва да им пусна отново по отношение на изпращането им по имейл:
Пишем по-нататък към последното ни съобщение относно текущото Ви запитване, свързано с Вашия акаунт и предстоящо теглене, и на което все още очакваме отговор.
За да повторим, макар да оценяваме, че вече сте ни предоставили някои документи, за съжаление, те не ни помогнаха да установим напълно източника на финансиране за вашата хазартна дейност при нас, както се изисква от регламента. За да можем да завършим проверките си и да приключим този въпрос, бихме искали вашата помощ, за да помогнете за изясняване на няколко точки.
От документацията можем да видим, че акаунтът, използван за вашата хазартна дейност, е вашият акаунт в Barclays и изглежда, че това се финансира чрез комбинация от възстановявания от други оператори на хазарт и преводи от физически лица и това, което изглежда са сметки в други банки, държани в вашето име, включително приемаме, банковата сметка на Lloyds, за която също сте ни предоставили извлечения. За съжаление нито един от тези документи не показва изплащане на заплата или не дава никакви индикации за редовни доходи или доходи. По -специално сметката на Lloyds изглежда се състои само от прехвърляне на средства към и от това, което предполагаме, че са други банкови сметки, свързани с вас.
За да можем да завършим нашите проверки, моля, можете ли да предоставите информация за доходите си заедно с подкрепящите документи, за да потвърдите това, както и малко повече информация за различните преводи на средства по сметката на Barclays, които след това са в основата от вашите средства за хазарт. Въпреки че оценяваме, че част от финансирането се отнася до възстановяване на средства от други хазартни оператори и сте предоставили екранни снимки на финансови транзакции от неидентифицирани хазартни сметки, ние със съжаление съобщаваме, че не можем да разчитаме на дължимата проверка, извършена от други оператори и трябва да можем да предприемаме собствени независими проверки.
И накрая, ние оценяваме, че този въпрос продължава от известно време, но както ще знаете от опита си с други оператори, достъпността и източниците на средства за проверка са лиценз и регулаторно изискване, което не можем да пренебрегнем, без значение колко бихме искали. Ние обаче бихме ви уверили, че вашите средства остават в безопасност до момента, в който успеем да завършим нашите проверки за надлежна проверка, и оставаме ангажирани да работим с вас, за да доведем този въпрос до задоволително приключване. За тази цел ще Ви бъдем благодарни, ако можете да ни предоставите исканата информация при първа възможност.
Hi Daniel,
Please kindly let me know what should I replay to them regarding they email:
We are writing further to our last communication regarding your on-going query relating to your account and pending withdrawal, and to which we still appear to be awaiting a response.
To reiterate, whilst we appreciate that you have already supplied us with some documents, unfortunately, these have not helped us to fully establish the source of funding for your gambling activity with us, and as required by regulation. In order for us to be able to complete our checks and bring this matter to a close, we would request your assistance in helping to clarify a few points.
We can see from the documentation provided that the account used for your gambling activity is your Barclays account, and that this appears to be funded through a combination of refunds from other gambling operators and transfers from individuals and what appear to be other banks accounts held in your name, including we assume, the Lloyds bank account for which you have also provided us statements. Unfortunately neither of these documents appear to show a salary payment or provide any indication of regular earnings or income. The Lloyds account in particular seems to consist only of transfers of funds to and from what we assume to be are other bank accounts linked to yourself.
In order for us to be able to complete our checks please could you provide information about your income together with the supporting documents to confirm this, as well as a little more information about the various transfers of funds into the Barclays account which then form the basis of your funds for gambling. Whilst we appreciate that some of the funding relates to refunds from other gambling operators and you have provided screenshots of financial transactions from unidentified gambling accounts, we regret to advise that we cannot rely on the due diligence conducted by other operators and need to be able to undertake our own independent checks.
Finally, we do appreciate that this matter has been ongoing for some time now, but as you will be aware from your experience with other operators, affordability and source of funds checks are a licence and regulatory requirement which we are unable to overlook, no matter how much we would like to. We would however assure you that your funds remain safe until such time as we have been able to complete our due diligence checks, and we remain committed to working with you to bring this matter to a satisfactory conclusion. To that end we would be grateful if you could provide us with the information requested at your earliest convenience.
Честно казано, бих подал жалба на нашия уебсайт, ако все още не сте го направили. Имаме екип от професионалисти, които са фокусирани изключително върху разглеждането на жалби на играчи. По принцип бих искал да знам дали казиното има право да попита какво иска от вас. Ако е така, тогава бих им предоставил всичко, което поискат, събрах печалбите и закрих сметката. От друга страна, ако нямат право да искат повече документи, аз бих подал до лицензиращия орган.
Honestly, I'd submit a complaint on our website if you haven't done it yet. We have a team of professionals who're focused exclusively on dealing with player complaints. Basically, I'd like to know if the casino has right to ask what they're asking from you. If it's so, then I would provide them everything they ask, collected the winnings and closed the account. On the other hand, if they have no right to ask for more documents, I'd submitted to the licensing authority.
Няма смисъл новата комисия по хазарта в Обединеното кралство да въведе нови закони, при които играчът трябва да поиска източник на доход от доставчика спрямо сумата, депозирана от играча. Ако поискате, трябва да предоставите банкови извлечения PAYE. Ако играчът не може да осигури източник на доход, казиното има право да задържи всички дължими тегления. Там те имат. Както вече споменах, това е причината, поради която се изключих от всички казина, свързани с комисията по хазарта във Великобритания, защото не исках казино да забива носа си в моя частен банков бизнес. Това е дяволска свобода !!
No point the newish UK Gambling Commission have brought in new laws where a player must when requested provider source of income relative to the amount being deposited by the player. You have to provide bank statements PAYE if asked for. If the player can’t provide source of income then the casino has the right to withhold any withdrawals due. That’s where they have you. As I stated before that’s the reason I self excluded from all casinos affiliated to the UK gambling commission because I didn’t want a casino sticking their noses into my private banking business. It’s a diabolical Liberty!!
Здравей Даниел,
Подадох жалба на вашия уебсайт
Ще изчакам казиното да преиграе по този въпрос
Благодаря
Hi Daniel,
I have submitted complaint on your website
I will wait for casino to replay regarding this matter
Thanks
От това се страхувах. Не бих повярвал, че казиното е направило само защото искат, но изглежда, че имат силна подкрепа за действията си в законодателството на Обединеното кралство.
That's what I was afraid of. I wouldn't believe the casino did only because they wanted, but it seems they've got strong support for their actions in the UK law.
Здравей Даниел,
Разбирам, че трябва да направят KYC проверки
Това, което не разбирам защо им отне почти 6 месеца да отговорят, че не са доволни !!!
Hi Daniel,
I do understand that they have to do KYC checks
What I don't understand why took them nearly 6 months to reply that they are not satisfied!!!
Вярно, всъщност звучи нереално. 6 месеца за отговор 😀 🙁
True, it actually sounds unreal. 6 months to reply 😀 🙁
Здравей Даниел,
Да
Трябва ли да им изпратя имейл, че ще подчертая този проблем на всеки отделен казино форум и медия?
Тъй като се почувствах, с мен се отнасяха много зле.
Игнориран дълго време
Губейки толкова много време
Количеството стрес и разочарование, които са ми причинили !!!
Очаквам с нетърпение да ви чуя Благодаря
Hi Daniel,
Yes
Should I send them en email that I will be higlighting that problem on every single casino forum and media?
As I felt as I have been treated very badly.
Being ignored for long time
Wasting so much time
The amount of stress and frustration they have caused me!!!
I look forward to hearing from you Thank you
Всъщност бих им казал само, че ако не се справят с това в рамките на една седмица, ще се свържете с UKGC. Тогава наистина бих го подал в UKGC. Не мисля, че писането на неща из онлайн форумите би имало значение.
Бих казал - има ли нещо, от което се нуждая, за да представя? Не? Добре, тогава имате седмица, за да потвърдите акаунта ми. Тогава бих се обърнал към UKGC.
Actually I would only tell them that if they don't deal with it within a week, you're going to contact the UKGC. Then I would really submit it to the UKGC. I don't think that writing stuff around online forums would make any difference.
I'd say - is there anything you need me to submit? No? OK, then you have a week to verify my account. Then I would approach the UKGC.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.