Те отговориха на моя имейл според вашия съвет.
За да изясним, забелязахме, че много от преводите, постъпващи във вашата текуща сметка на Lloyds, идват от („Моят акаунт"). Можете ли да потвърдите дали това е друг акаунт, който използвате и е под ваш контрол? Ако е така, можете ли любезно да предоставите банковите извлечения за тази сметка за януари, февруари и март, за да можем напълно да проследим източника на средствата, използвани за хазарт?
Разбираме, че това може да изглежда натрапчиво и обременяващо искане, но имайте предвид, че ние сме много строго регламентирани от Комисията по хазарта в това отношение, за да сме сигурни, че източникът на средства за хазартна дейност е проверен. Можете да научите повече за това на следния линк: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-business-want-to-know-about-your- финанси
Ако можете любезно да предоставите исканата информация при първа възможност, ще бъде много благодарен, за да можем да прегледаме и завършим този процес и да завършим вашите предстоящи тегления.
Поздрави,
Моето повторение
Това е моят акаунт в Barclays и той е под мой контрол
Изпратих ли вече всичките си статистики?
За моите сметки в Lloyds и Barclays
Има ли нещо друго, което искате да изпратя?
Очаквам с нетърпение да ви чуя Благодаря
И аз им изпратих оригинален имейл
Уважаеми господине/госпожо
Моля, намерете прикачен оригинален имейл като доказателство
Вече изпратих моето 3 -месечно банково извлечение
Изпратих 2 -месечно изявление за януари и февруари и бях помолен да изпратя 3 -ти за март
Надявам се сега това да бъде решено
Поздрави
Приложих изявление за март според тяхното искане
Очевидно е, че са получили януари и февруари!
Оригинален имейл от 2021-03-30:
Благодарим ви за скорошния имейл и документация, наистина оценяваме вашето сътрудничество и разбиране. Имаме обаче само няколко последващи искания относно източника ви на средства, преди да можем да го отпишем. Моля, вижте заявките по -долу:
- Можете ли да ни предоставите последното си банково извлечение за март, забелязахме, че сте предоставили само два месеца, когато първоначално поискахме три.
Бъдете сигурни, това е рутинна процедура и ние сме задължени от регулаторите на индустрията да извършим тези проверки, това се случва с всички играчи не само с вас и е много ясен процес. След като можем да определим вашия източник на средства, тогава можем да бъдем поставени в позиция да одобрим вашата сметка и да обработим всички предстоящи тегления.
Благодаря предварително за сътрудничеството и се извинявам за неудобството.
Поздрави,
Екип за риск и плащания
Надявам се, че можете да ми дадете повече съвети, тъй като съм омръзнал и много се ядосвам, че искат отново същия документ.
They replied to my email as per your advice.
To clarify, we noticed that a lot of the transfers incoming to your Lloyds current account came from ("My account"). Can you confirm if this is another account which you use and is under your control? If so, can you kindly provide the bank statements for this account for January, February and March so that we can fully trace the source of the funds used to gamble?
We understand that this can appear to be an intrusive and onerous request, however please bear in mind that we are very strictly regulated by the Gambling Commission in this regard to make sure the source of funds for gambling activity is verified. You can find out more about this on the following link: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your-finances
If you can kindly provide the requested information at the earliest opportunity it would be very much appreciated, so that we can review and complete this process and get your pending withdrawals completed.
Kind Regards,
My replay
That's my Barclays account and it is in my control
I did already sent all my statments?
For my Lloyds and Barclays accounts
Is there any thing else you want me to submit?
I look forward to hearing from you Thank you
And I did sent them original email
Dear Sir/Madam
Please kindly find attach original email as a proof
I have sent my 3 months bank statement already
I have sent 2 months statement for January and February and been ask to sent 3rd for March
I hope now that will be resolved
Kind Regards
I did attach statement for March as per they request
It is obvious that they have received January and February!
Original email dated 2021-03-30:
Thank you for your recent email and documentation, we really appreciate your co-operation and understanding. However, we just have a couple of follow-up requests on your source of funds before we can sign this off. Please see requests below:
- Can you provide us with your latest bank statement for March, we noticed that you have only provided two months when we originally requested three.
Rest assured, this is a routine procedure and we are obligated by industry regulators to conduct these checks, this happens to all players not just you and is a very straightforward process. Once we can determine your source of funds, then we can be put in a position to approve your account and process any pending withdrawals.
Thank you in advance for your co-operation and apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Risk and Payments Team
I hope you can give me more advice as i’m fed-up and very angry that they want all same document again.
Автоматичен превод: