ФорумКазинаIrish Spins Casino - обща дискусия

Irish Spins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Marcel1231
|
19078 преглеждания 75 отговора |
|
1 2 34
Marcel1231
преди 3 години

Ако те все още трябва да направят някои KYC проверки, то по принцип вече не се проверява. Както казах, предоставете им всичко, от което се нуждаят, и се опитайте първо да получите парите си. Можете да ги оплачете в UKGC. Ако казват, че сте изпратили всичко необходимо, но все пак няма да ви плати след 6 месеца, тогава щях да се свържа с UKGC.

Важно е само да имате доказателства, доказващи, че сте предоставили всичко, което казиното изисква, така че казиното да не може да твърди, че причината, поради която сте чакали толкова дълго, е някакъв липсващ документ, който са поискали от вас. Но ако потвърдят, че разполагат с всичко необходимо и все още няма да ви платят, защото „имат нужда от повече време", тогава щях да се свържа с UKGC.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Благодаря ви според вашия съвет

Изпратих им имейл:




Много съм разочарован, че трябва да изчакам почти 6 месеца за вашето повторение, че не сте доволни от проверката си по KYC

Не разбирам защо?

Моля, обяснете любезно защо ви отне толкова време да отговорите

Аз съм самостоятелно зает и правя данъчната си декларация в края на годината.

Вече предоставих всички документи

Моля, уведомете ме какви документи ви трябват и за какъв период?

Очаквам отговора ти с нетърпение

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Да, това бих казал и аз. Ако казват, че не се нуждаят от други документи от вас, няма причина да правите повече проверки след 6 месеца.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Надявам се скоро да повторят

Още не съм им отговорил

Те дори не искат да повтарят моята жалба във форума

14 дни вече са изтекли, времето е удължено със 7 дни

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 години

Те отговориха на моя имейл според вашия съвет.


За да изясним, забелязахме, че много от преводите, постъпващи във вашата текуща сметка на Lloyds, идват от („Моят акаунт"). Можете ли да потвърдите дали това е друг акаунт, който използвате и е под ваш контрол? Ако е така, можете ли любезно да предоставите банковите извлечения за тази сметка за януари, февруари и март, за да можем напълно да проследим източника на средствата, използвани за хазарт?

Разбираме, че това може да изглежда натрапчиво и обременяващо искане, но имайте предвид, че ние сме много строго регламентирани от Комисията по хазарта в това отношение, за да сме сигурни, че източникът на средства за хазартна дейност е проверен. Можете да научите повече за това на следния линк: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-business-want-to-know-about-your- финанси

Ако можете любезно да предоставите исканата информация при първа възможност, ще бъде много благодарен, за да можем да прегледаме и завършим този процес и да завършим вашите предстоящи тегления.

Поздрави,




Моето повторение

Това е моят акаунт в Barclays и той е под мой контрол

Изпратих ли вече всичките си статистики?

За моите сметки в Lloyds и Barclays

Има ли нещо друго, което искате да изпратя?

Очаквам с нетърпение да ви чуя Благодаря


И аз им изпратих оригинален имейл

Уважаеми господине/госпожо

Моля, намерете прикачен оригинален имейл като доказателство


Вече изпратих моето 3 -месечно банково извлечение

Изпратих 2 -месечно изявление за януари и февруари и бях помолен да изпратя 3 -ти за март

Надявам се сега това да бъде решено

Поздрави



Приложих изявление за март според тяхното искане

Очевидно е, че са получили януари и февруари!



Оригинален имейл от 2021-03-30:


Благодарим ви за скорошния имейл и документация, наистина оценяваме вашето сътрудничество и разбиране. Имаме обаче само няколко последващи искания относно източника ви на средства, преди да можем да го отпишем. Моля, вижте заявките по -долу:


- Можете ли да ни предоставите последното си банково извлечение за март, забелязахме, че сте предоставили само два месеца, когато първоначално поискахме три.


Бъдете сигурни, това е рутинна процедура и ние сме задължени от регулаторите на индустрията да извършим тези проверки, това се случва с всички играчи не само с вас и е много ясен процес. След като можем да определим вашия източник на средства, тогава можем да бъдем поставени в позиция да одобрим вашата сметка и да обработим всички предстоящи тегления.


Благодаря предварително за сътрудничеството и се извинявам за неудобството.


Поздрави,


Екип за риск и плащания






Надявам се, че можете да ми дадете повече съвети, тъй като съм омръзнал и много се ядосвам, че искат отново същия документ.


Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Ако бях на ваше място и толкова разочароващ, щях да им изпратя имейл с всички изявления в pdf формат, само за да се уверя, че няма да има грешка, че нещо отново липсва.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Nigeljc


Ще изчакам да отговорят

Като искам да видя какво отговарят

Много съм ядосан отвътре

Много съм изненадан, че така се отнасят с клиентите си!

Автоматичен превод:
преди 3 години

защо казиното е толкова забавно ???? 🙂

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Така че след 6 месеца чакане, те изискват нещо, което сте им изпратили преди 6 месеца ... невероятно.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Ако бях на ваше място и толкова разочароващ, щях да им изпратя имейл с всички изявления в pdf формат, само за да се уверя, че няма да има грешка, че нещо отново липсва.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Аз бих направил същото, за да бъда честен. Въпреки че е изпратен преди това, това не означава, че го имат. Вероятно някой го е загубил.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Изпратих им имейл:


Не мога да повярвам, че сте ме помолили да изпратя същите документи отново.

Нарушили сте собствените си условия, като сте задържали тегления за необоснован период без причина.

Трябва да бъда уведомен в разумен срок, че не сте доволни от моята проверка на KYC!

Очаквам плащането до 7 дни

Дадох ви достатъчно време да направите KYC проверката

Очаквам отговора ти с нетърпение

.................................................. ............


Ще изчакам да отговорят

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

file Ако не получавате парите си и все още имате спор, те са свързани с ibas и можете да ги помолите да посредничат в спора

Автоматичен превод:
преди 3 години

Много ти благодаря за съвета nigeljc

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Добре дошли 🤗

Автоматичен превод:
преди 3 години

Nigeljc

Те са свързани с eCOGRA

Благодаря

Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Просто ни уведомете, когато получите отговор от тях 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

ще те уведомя

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Още не съм им отговорил

Те нямат никакво оправдание

Те дори не искат да повтарят моята жалба във форума

19 дни вече са минали !!!


Автоматичен превод:
Marcel1231
преди 3 години

Хм, това не звучи добре, но що се отнася до лиценза във Великобритания, не бих казал, че всичко е загубено.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел

Ще им изпратя имейл

Че подготвям всички имейли и ще ги изпратя до UKGC като доказателство.

Тъй като вече не мога да се справя с тях

Благодаря

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини