Можете да го споделите, но определено трябва да го изпратите директно на Ник, за да може той да се опита да се свърже и с тях.
You can share it, but you should definitely send it directly to Nick so he can try to contact them as well.
Те отговориха
Благодарим ви за търпението, докато разглеждахме предоставената от вас документация.
Докато обсъждате, любезно ни предоставихте пълните си изявления по Barclay и Lloyds за периода от януари до март 2021 г., за което отново сме много благодарни. При прегледа на документите обаче изглежда, че основният източник на финансиране за хазарт са 25 000 паунда, получени от Hitachi Capital, получени във вашата сметка в Barclays на 23 февруари. Можете ли да потвърдите обстоятелствата зад това плащане, тъй като (въз основа на попълнената данъчна декларация за самостоятелна заетост, която ни изпратихте) тя не изглежда да е от вашата работа? Ако бихте могли да предоставите подкрепяща документация за потвърждаване на това плащане, ще Ви бъдем много благодарни.
Поздрави,
They replied
Thank you for your patience whilst we reviewed your documentation provided so far.
As you discuss you have kindly provided us with your full Barclay statements and Lloyds statements for the period from January to March 2021, which again we are very appreciative for. However, on review of the documents, it appears that the primary source of the funding to gamble was the £25,000 received from Hitachi Capital received into your Barclays account on February 23rd. Can you confirm the circumstances behind this payment, as (based on the completed self-employment tax return you sent to us) it would not appear to be from your work? If you could provide supporting documentation to verify this payment it would be greatly appreciated.
Kind Regards,
Моят отговор
Здравей Лео,
Не мога да повярвам, че делото продължава дълго време.
Никога не съм преживявал
толкова много стрес и разочарование трябва да преживея заради действията ти.
Кога ще получа плащането си?
Поздрави
Здравей Лео,
Капиталът на Хитачи беше заем
В моето изявление съм ви изпратил
Правя данъчната си декларация в края на всяка година
Очаквам отговора ти с нетърпение
Поздрави
My Reply
Hello Leo,
I can't believe that the case is going on for long time.
I have never experienced
so much stress and frustration I have to go through because of your action.
When I will get my payment?
Kind Regards
Hi Leo,
The Hitachi capital was a loan
It's on my statement I have sent you
I'm doing my tax return on the end of each year
I look forward to hearing from you
Kind Regards
Бих казал, че най -изненадващото е фактът, че вярвам, че те могат да поискат от вас този вид информация по отношение на лиценза на UKGC. Ето защо вярвам, че много играчи от Обединеното кралство ще преминат от казина с лиценз във Великобритания към незаконни казина, които приемат играчи от Обединеното кралство от чужбина. Това е просто лудост! Казината разследват всяко едно плащане по банковите ви извлечения за цели 3 месеца.
Още веднъж, това не е банка, не полиция или държавна институция. Това е казино, проста частна компания, занимаваща се с онлайн игри ...
I'd say the most surprising thing is the fact that I believe that they can ask you for this type of information with regards to the UKGC license. That's why I believe that many UK players will shift from UK licensed casinos to illegal casinos that accept UK players from abroad. This is just insane! Casinos investigating every single payment on your bank statements for 3 entire months.
Once again, it's not a bank, not a police or any government institution. It's a casino, a simple private company running online games...
Честно казано, не знам какво търсят. Виждал съм много случаи, в които казиното не комуникира с играча в продължение на месеци, но всъщност комуникират с вас, но не са успели да ви изпратят печалбите в продължение на 6 месеца.
Honestly, I don't know what they're looking for. I've seen many cases where the casino doesn't communicate with the player for months, but they actually communicate with you, but they weren't able to send you the winnings for 6 months.
Изминаха повече от 7 месеца от момента, в който поисках първо изтегляне
омръзна ми
Какво трябва да им отговоря?
Успя ли Ник да се свърже с тях?
Благодаря
It's over 7 months from the time I have requested first withdrawal
I'm fed up
What I should reply to them?
Did Nick manage to get in contact with them?
Thanks
Разбирам, че вече сте им отговорили, нали? След това изчаках отговора и се свързах с тях от време на време, за да ускоря процеса.
I understand you already replied to them, right? Then I'd wait for the reply and contacted them from time to time to speed up the process.
да направих го
Просто не мога да повярвам, че имат нужда от всичко това !!!!
Те отговориха,
Благодаря ви за предоставеното потвърждение (и за изпратените банкови сметки на бизнеса), това е много полезно. Можете ли също така да предоставите доказателството за заема, получен от Hitachi Capital, само за да можем да проверим този доход, тъй като съм сигурен, че можете да подчертаете, че това е много голяма сума пари и затова от Комисията по хазарта се изисква да имаме доказателство в подкрепа на това. Това може да бъде под формата на фактура, която например ще получите в момента на теглене на заема.
Очаквам отговора ти с нетърпение.
Поздрави,
Изпратил съм им договор за заем и моите декларации за бизнес банка
Те са болка в като
Надявам се, че сега всичко ще им бъде ясно и ще получа плащането
Благодаря
Yes I did
I just can't believe they need all of that!!!!
They Replied ,
Thank you for the confirmation provided (and for the business bank accounts sent over), it’s very helpful. Can you also provide the proof of the loan received from Hitachi Capital just so that we can verify that income, since I’m sure you can emphasise it is a very large amount of money, and therefore we are required by the Gambling Commission to have the proof to support it. This can be in the form of an invoice which you will have received at the time of taking out the loan, for example.
I look forward to hearing from you.
Kind Regards,
I have sent them Loan agreement and my business bank statments
They are pain in the a.s
I hope now everything will be clear for them and I will get the payment
Thanks
Каква шега 6 месеца и всички хесели обобщават повечето казина, които гладират, взимат депозити и правят всичко, за да затруднят печалбите ви да искат да са честни касиони онлайн
What a joke 6 months and all the hassel sums up most casinos they glady take deposits and do everything to make it hard to get your winnings wish they was fair casions online
Радвам се, че сътрудничите с тях и те общуват с вас. Имам чувството, че може би ще стигнете някъде 😀
I'm glad you cooperate with them and they communicate with you. I feel like you might be getting somewhere 😀
Здравей Даниел,
Надявам се
Все още не ми се обади и ми казаха, че трябва да отнеме 3 дни
Последният път, когато ми казаха, че трябва да отнеме 3 дни, се превърна в над 7 месеца
Те мигрират към нова платформа от днес, може да е по -сложно да си върна парите
Благодаря
Hi Daniel,
I hope so
I still did not hear back from them and have been told it should take 3days
Last time they have told me it should take 3 days turned to over 7 months
They are migrating to new platform from today it might be more complicated to get my money back
Thanks
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.