Използвайки нашите сайтове и услуги, се съгласявате с употребата на бисквитки.Научете повечеПриемам
НачалоФорумКазинаImmerion Casino - обща дискусия

Immerion Casino - обща дискусия (страница 5)

 от Proboteanumaria
|
21 145 преглеждания 259 отговора |
|
1...4 5 6...14
Добавете пост

здравейте всички Ето как се регистрирах в чуждестранно казино. Получих $50 бонус без депозит в началото. Вярвате или не, свикнал съм с над $400 000. За да изтегля нещо обаче, трябва да направя последната крачка. Направете депозит от $100 в биткойни. Тъй като не разбирам крипто, ако някой иска да опита да го изтегли, ще го разделим наполовина.

Автоматичен превод:
kavazdado

Здравейте, със сигурност не бих искал някой да депозира в сметката ви, защото е забранено и казиното може да анулира парите. Може да искате да направите малко проучване в интернет. Освен това се уверете, че не давате данните за акаунта си на никого, за да не загубите пари. Опитайте да попитате поддръжката дали могат да ви помогнат или имате ли някой близък или приятел, който може да ви помогне?

В интернет има някои инструкции как да отворите крипто портфейл и как работи, така че предпочитам да опитам, отколкото сляпо да се доверя на някого.

Автоматичен превод:

стойте далеч от това казино, играйте без бонус, защото ако играете с бонус и спечелите, тогава забравете парите си, трябва да чакате дълго време и те са в акаунта ви, така че можете да ги играете (може би това е идеята)

нищожен!!!

Автоматичен превод:
unabletoeattherice

Поздрави, имали ли сте този опит да играете в това казино с бонус? Не успяхте ли да изтеглите нещо или все още чакате парите си? Бихте ли ми казали няколко по-конкретни неща за това, за да знаем дали е възможно да ви помогна?

Автоматичен превод:

IMMERION КАЗИНО iMR. Стойте далеч от това казино. Не прави идентификация, така че не плаща. 45 дни и акаунтът не е идентифициран.

Автоматичен превод:
Stelios11

Здравейте, мога ли да знам какво ви каза казиното за всичко това, когато казвате, че проверката продължава месец и половина? Какво конкретно не можете да проверите, дали е един или повече документи?

Даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не го направят, често съветвам играчите да подадат жалба.

Вие също нямате ли да се интересувате от това и нашият екип ще се опита ли да ви помогне, ако не знаете какво да правите?

Ако се интересувате, ето линк , където можете да отворите жалба.

Надявам се, че цялата тази ситуация може да бъде разрешена.

Автоматичен превод:

Оплакването ми продължава повече от 6 седмици.

Автоматичен превод:
lloydo644

Да, виждал съм това и твърдо вярвам, че скоро ще му дойде краят.

Стефан ще отговори след малко и се надявам да има щастлив край.

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви, Джаро и Стефан, че ми помогнаха с това

Автоматичен превод:
lloydo644

Няма за какво, за това сме тук. Надявам се да се окаже успешно.🙂

Автоматичен превод:

Току-що получих друг имейл с искане за същия документ, който няма проблеми, но го изпратих file

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, изпратих документите много пъти и всеки ден ми казват, че не се притеснявайте, документите ще бъдат подредени, след като получа имейл съобщение. За 44 дни нищо не се е случило. Всеки ден ми се подиграват. Казват ми да имам търпение. Бъдете търпеливи. Времето, необходимо за това да дойде от бонус. Имам право да ги изтегля, но не ми ги дават. благодаря


Автоматичен превод:
Jaro

Уважаеми играч, препратих вашата заявка и ще се опитам да накарам KYC отдела да получи отговор. За съжаление, нямам информация защо не отговарят, тъй като екипът за поддръжка не обработва KYC въпроси или заявки. Но ще направя всичко възможно да ви помогна с вашия случай! Пишат ми всеки ден едно и също нещо, за да се свържа с отдела за идентификация по имейл, който никога не отговаря на нищо, те са неприемливи, благодаря

Автоматичен превод:
Stelios11

Добре, благодаря много.

Автоматичен превод:
Stelios11

Това е съобщението, което ми изпращат всеки ден, едно и също отново и отново

Автоматичен превод:
Stelios11

Точно това се случи с мен от 6 ноември. Така че 60 дни тук. Същото, което се случва с теб, се случва и с мен

Автоматичен превод:

Току-що получих друг имейл с искане за същия документ, който няма проблеми, но го изпратих file

Автоматичен превод:

Според екранната снимка всъщност не става въпрос за документа, а по-скоро за качеството на селфито. Имате ли някой, който да ви помогне да заснемете снимката, може би?

Автоматичен превод:

Уважаеми играч, препратих вашата заявка и ще се опитам да накарам KYC отдела да получи отговор. За съжаление, нямам информация защо не отговарят, тъй като екипът за поддръжка не обработва KYC въпроси или заявки. Но ще направя всичко възможно да ви помогна с вашия случай! Пишат ми всеки ден едно и също нещо, за да се свържа с отдела за идентификация по имейл, който никога не отговаря на нищо, те са неприемливи, благодаря

Автоматичен превод:

здравей

Тъжната истина е, че първата линия, както и обикновените помощни работници в този случай, наистина не могат да ви помогнат. Обикновено те не са в състояние да изискват нещо от KYC екипа. Разбира се, съгласен съм, че всичко е много неудобно. Мислили ли сте да подадете официална жалба? Ако казиното не е в изключително забавяне, предполагам, че трябва да намерят малко време да отговорят на такова запитване.

Автоматичен превод:
Radka

Господи, снимката, която им дадох, беше перфектна. Имах някой, който винаги да си представя всичко, което иска като документи. Ако искате да ги видите, ще се радвам да ви ги покажа

Автоматичен превод:

До голяма степен голяма измама. Казиното Immerion iMR изобщо не плаща и не прави идентификация. 48 дни нищо.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Pragmatic_Amazon competition_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини