Здравейте, наскоро спечелих 2100 + американски долара на този сайт. Успях да се оттегля преди и изпратих документите си за проверка. Те искат 10 работни дни, за да проверят документите ми, но аз ги изпратих на 6 ноември.. сега те искат още документи днес. Прикачването е доказателство
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Здравейте, наскоро спечелих 2100 + американски долара на този сайт. Успях да се оттегля преди и изпратих документите си за проверка. Те искат 10 работни дни, за да проверят документите ми, но аз ги изпратих на 6 ноември.. сега те искат още документи днес. Прикачването е доказателство
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Здравейте, виждам, че вашият геймплей е проверен. Още не сте ги чули дали е свършило или не? Това е доста често срещано явление в казината, така че ще трябва да изчакате, докато казиното получи отговор от доставчика на играта.
Що се отнася до документите, можете ли да видите в профила си дали са одобрени или отхвърлени? Като алтернатива, казиното съобщи ли ви нещо за тях? Какви други документи ви поискаха?
Hello, I see your gameplay has been checked. You haven't heard from them yet whether it's over or not? It's quite common in casinos for this to happen, so you'll have to wait until the casino gets a response from the game provider.
As for the documents, can you see in your profile whether they were approved or rejected? Alternatively, did the casino let you know anything about them? What other documents did they ask you for?
Казаха ми, че няма нужда да изпращам нищо друго и те го проверяват още 10 работни дни. Казаха ми дали мога да тегля, че съм потвърден, така че преди 4 дни, когато спечелих, успях да тегля, но те го отмениха и сега дори не мога да направя теглене.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Казаха ми, че няма нужда да изпращам нищо друго и те го проверяват още 10 работни дни. Казаха ми дали мога да тегля, че съм потвърден, така че преди 4 дни, когато спечелих, успях да тегля, но те го отмениха и сега дори не мога да направя теглене.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Добре, колко време трябва да отнеме разследването от доставчика? Как още 10 дни означават общо 20 дни? Или просто не съм разбрал? Ако нищо не се промени, вероятно ще подам жалба, защото от екранната снимка изглежда, че все още ще е необходим KYC, но не съм сигурен как ще продължи казиното.🤔
Okay, so how long should the investigation from the provider take? How does another 10 days mean 20 days in total? Or am I just misunderstanding? If nothing changes then I would probably go ahead and file a complaint because from the screenshot it looks like KYC will still be needed, but I'm not sure how the casino will proceed.🤔
И така, на 6 ноември ми казаха 2 седмици. След това, когато направих тегленето и ми казаха, че мога да направя тегленето, защото съм потвърден на 15-ти, те отмениха и казаха още 2 седмици. Така че това са около 3 седмици плюс
So Nov 6th they told me 2 weeks. Than when I made the withdrawal and they told me I can make the withdrawal because I am verfied on the 15th they cancelled and said another 2 weeks. So that's like 3 weeks plus
Разбирам, вероятно бих се замислил да подам жалба в този случай, защото ако продължава да се удължава без причина, тогава не знам какво да мисля за това. Ако сте успели да изчакате през цялото време и пак не можете да изтеглите парите си или казиното ви е казало, че се нуждае от повече време, тогава наистина ще се ядоса.
Вероятно решението зависи от вас в момента, тъй като не получавате адекватна информация какво да правите и дали да изчакате или да подадете жалба. 🤔
I understand, I would probably think about filing a complaint in this case because if it keeps getting longer for no reason then I don't know what to think about it. If you managed to wait the whole time and still couldn't withdraw your money or the casino told you it needed more time then I would be really angry.
The decision is probably up to you at the moment since you are receiving inadequate information on what to do, and whether to wait or file a complaint. 🤔
Да, сега ще подам жалба, ty jaro. Веднъж ми помогна, преди да разчитам отново на теб, благодаря ти
Yes I will file complaint now ty jaro. You helped me once before I'm relying on you again thank u
Jaro Подадох жалба, но по някаква причина мога да прикача само 4 прикачени файлове, когато трябва да прикача много повече, как мога да добавя към прикачените файлове за моята жалба
Jaro I filed a complaint but for some reason I can only attach 4 attachments when I need to attach much more how can I add to the attachments for my complaint
Нищо, абсолютно нищо не подкрепя твърденията, че не знаят нищо което направих много пъти, но нищо
Nothing absolutely nothing support claims they know nothing which I.did many times but nothing
Е, видях, че си успял. Що се отнася до прикачените файлове, не съм сигурен, но ако не получите повече от 4 в една публикация, можете или да изпратите имейл до този, който обработва жалбата ви, или да я поставите в друга публикация. Виждам, че сте се обърнали към него по този начин.
Когато те написаха на екранната ви снимка за проверка, завършихте ли я или все още не?🤔
Well, I saw that you succeeded. As for attachments, I'm not sure, but if you don't get more than 4 in one post, then you can either email whoever is handling your complaint or put it in another post. I see that you have addressed it that way.
When they wrote on your screenshot about verification, did you complete it or still not?🤔
Завърших отдавна. Преди няколко дни качих много прикачени файлове към различни отговори на една и съща публикация. Да, потапянето в казиното е KYC за мен от 6 ноември и поддръжката ми казва, че не са необходими документи за изпращане на повече, просто изчакайте
I completed long time ago. A few days ago I uploaded many attachments on different replies to the same post. Yes the casino immersion is KYC me since Nov 6t and support tells me no documents needed to send more just wait
Благодаря ви за отговора. Е, виждам, че трябва още да чакате и такъв отговор няма да ме удовлетвори, но от друга страна може би не можете да направите повече в момента. Ще трябва да изчакате казиното да ви каже нещо или за оплакване.
Както и да е, вярвам, че ще се получи добре и скоро целият случай ще бъде зад гърба ви.
Thank you for your reply. Well, I see that you still have to wait and such an answer would not satisfy me, but on the other hand you probably can't do more at the moment. You'll have to wait for the casino to tell you something or for a complaint.
Anyway, I believe that it will turn out well and soon the whole case will be behind you.
Скам казино.
Вижте този чат. това изобщо законно ли е?
защо тегленето ми е отменено?
нямам имейл??
моля, кажете ми какво трябва да направя
Добре дошли в нашето казино обслужване на клиенти. Аз съм Миа.
Изчакайте малко, моля.
Вашата игрова сесия е препратена на доставчика за проверка. По време на този процес всички заявки за теглене ще бъдат временно поставени на пауза.
но ти го отмени?
не е на пауза
е отменен
и какво изобщо означава това?
Бихме искали да ви информираме, че процесът на проверка се изисква от доставчика и нямаме допълнителни подробности относно това изискване. След като проверката приключи, ще можете да изтеглите средствата си.
от доставчика?
кога знаете кога мога да поискам отново?
не разбирам причината, поради която играх повече от 10 години и никога не съм чувал за това
Моля, имайте предвид, че прегледът обикновено отнема до 14 дни, въпреки че понякога може да отнеме повече време. Оценяваме вашето търпение и разбиране през това време.
какво по дяволите
добре, ще публикувам това съобщение във форумите на казиното, за да ги уведомя, че това се случва
това сайт за измама ли е?
това е неприемливо
нямам търпение 14 дни
искам да говоря с мениджър
Не, това е рутинна проверка. Съжалявам, че трябва да чакате.
Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?
искам да говоря с мениджър
можете ли да ми изпратите този препис?
Можете да напишете подробна версия на вашата жалба на нашия имейл, ние ще я препратим на ръководителя на проекта. Нашата електронна поща е:
Scam casino.
Look at this chat. is this even legal?
why is my cashout cancelled?
i havent got an email??
please tell me what i need to do
Welcome to our casino Customer Service. I'm Mia.
Hang on a moment, please.
Your gaming session has been forwarded to the provider for checking. During this process, all withdrawal requests will be temporarily paused.
but you canceled it?
its not paused
its cancelled
and what does that even mean?
We would like to inform you that the check process is requested by the provider, and we don’t have further details regarding this requirement. Once the check is complete, you will be able to withdraw your funds.
by the provider?
when do u know when i can request again?
i dont understand the reason i have played over 10 years and never heard of this
Please be aware that the review typically takes up to 14 days, although it may occasionally take longer. We appreciate your patience and understanding during this time.
what the fuck
ok i will post this message in casino forums to let them know this is happening
is this a scam site?
this is unacceptable
i cant wait 14 days
i wanna speak to a manager
No, it's a routine check. Sorry you have to wait.
Is there anything else I can assist you with at the moment?
i want to speak to a manager
can you send this transcript to me?
You can write a detailed version of your complaint to our email, we will forward it to the project manager. Our e-mail is: support@immerion.com
това ми беше изпратено - някой знае какво означава това
Вашето оттегляне е отхвърлено от сигурността на сайта. Вашите игрови сесии са изпратени за проверка от доставчика. Проверката може да отнеме до 14 дни.?
this was sent to me - anybody know what this means
Your withdrawal has been rejected by site security. Your gaming sessions have been sent for verification by the provider. Verification may take up to 14 days.?
здравей
Изглежда, че доставчикът на игри е подозрителен към играта ви и затова трябва да я проверят.
Всъщност това може да се случи поради различни причини. Понякога играчите могат да нарушат максималния залог, например, и затова трябва да проучат, което наистина може да отнеме известно време, за да приключи.
Ако видите, че това е отдавнашна ситуация, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания може да се опита да помогне.
Какво ще кажеш, става ли?
Hello.
This looks like the game provider is suspicious of your game play, and that is why they need to check it.
It can happen due to various reasons, actually. Sometimes players can breach the maximum bet, for example, and that is why they need to investigate, which can really take some time to finish.
If you see that it is a long-going situation, please let us know, and our complaint team can try to help out.
What do you say, will you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.