Здравейте, наскоро спечелих 2100 + американски долара на този сайт. Успях да се оттегля преди и изпратих документите си за проверка. Те искат 10 работни дни, за да проверят документите ми, но аз ги изпратих на 6 ноември.. сега те искат още документи днес. Прикачването е доказателство
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Здравейте, наскоро спечелих 2100 + американски долара на този сайт. Успях да се оттегля преди и изпратих документите си за проверка. Те искат 10 работни дни, за да проверят документите ми, но аз ги изпратих на 6 ноември.. сега те искат още документи днес. Прикачването е доказателство
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Здравейте, виждам, че вашият геймплей е проверен. Още не сте ги чули дали е свършило или не? Това е доста често срещано явление в казината, така че ще трябва да изчакате, докато казиното получи отговор от доставчика на играта.
Що се отнася до документите, можете ли да видите в профила си дали са одобрени или отхвърлени? Като алтернатива, казиното съобщи ли ви нещо за тях? Какви други документи ви поискаха?
Hello, I see your gameplay has been checked. You haven't heard from them yet whether it's over or not? It's quite common in casinos for this to happen, so you'll have to wait until the casino gets a response from the game provider.
As for the documents, can you see in your profile whether they were approved or rejected? Alternatively, did the casino let you know anything about them? What other documents did they ask you for?
Казаха ми, че няма нужда да изпращам нищо друго и те го проверяват още 10 работни дни. Казаха ми дали мога да тегля, че съм потвърден, така че преди 4 дни, когато спечелих, успях да тегля, но те го отмениха и сега дори не мога да направя теглене.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Казаха ми, че няма нужда да изпращам нищо друго и те го проверяват още 10 работни дни. Казаха ми дали мога да тегля, че съм потвърден, така че преди 4 дни, когато спечелих, успях да тегля, но те го отмениха и сега дори не мога да направя теглене.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Добре, колко време трябва да отнеме разследването от доставчика? Как още 10 дни означават общо 20 дни? Или просто не съм разбрал? Ако нищо не се промени, вероятно ще подам жалба, защото от екранната снимка изглежда, че все още ще е необходим KYC, но не съм сигурен как ще продължи казиното.🤔
Okay, so how long should the investigation from the provider take? How does another 10 days mean 20 days in total? Or am I just misunderstanding? If nothing changes then I would probably go ahead and file a complaint because from the screenshot it looks like KYC will still be needed, but I'm not sure how the casino will proceed.🤔
И така, на 6 ноември ми казаха 2 седмици. След това, когато направих тегленето и ми казаха, че мога да направя тегленето, защото съм потвърден на 15-ти, те отмениха и казаха още 2 седмици. Така че това са около 3 седмици плюс
So Nov 6th they told me 2 weeks. Than when I made the withdrawal and they told me I can make the withdrawal because I am verfied on the 15th they cancelled and said another 2 weeks. So that's like 3 weeks plus
Разбирам, вероятно бих се замислил да подам жалба в този случай, защото ако продължава да се удължава без причина, тогава не знам какво да мисля за това. Ако сте успели да изчакате през цялото време и пак не можете да изтеглите парите си или казиното ви е казало, че се нуждае от повече време, тогава наистина ще се ядоса.
Вероятно решението зависи от вас в момента, тъй като не получавате адекватна информация какво да правите и дали да изчакате или да подадете жалба. 🤔
I understand, I would probably think about filing a complaint in this case because if it keeps getting longer for no reason then I don't know what to think about it. If you managed to wait the whole time and still couldn't withdraw your money or the casino told you it needed more time then I would be really angry.
The decision is probably up to you at the moment since you are receiving inadequate information on what to do, and whether to wait or file a complaint. 🤔
Да, сега ще подам жалба, ty jaro. Веднъж ми помогна, преди да разчитам отново на теб, благодаря ти
Yes I will file complaint now ty jaro. You helped me once before I'm relying on you again thank u
Jaro Подадох жалба, но по някаква причина мога да прикача само 4 прикачени файлове, когато трябва да прикача много повече, как мога да добавя към прикачените файлове за моята жалба
Jaro I filed a complaint but for some reason I can only attach 4 attachments when I need to attach much more how can I add to the attachments for my complaint
Нищо, абсолютно нищо не подкрепя твърденията, че не знаят нищо което направих много пъти, но нищо
Nothing absolutely nothing support claims they know nothing which I.did many times but nothing
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.