НачалоФорумКазинаImmerion Casino - обща дискусия

Immerion Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 4 месеца от Proboteanumaria
|
4 497 преглеждания 96 отговора |
|
12 3 45
Jaro
преди 2 месеца

добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, наскоро спечелих 2100 + американски долара на този сайт. Успях да се оттегля преди и изпратих документите си за проверка. Те искат 10 работни дни, за да проверят документите ми, но аз ги изпратих на 6 ноември.. сега те искат още документи днес. Прикачването е доказателство filefilefile

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 месец

Нещо ново?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, наскоро спечелих 2100 + американски долара на този сайт. Успях да се оттегля преди и изпратих документите си за проверка. Те искат 10 работни дни, за да проверят документите ми, но аз ги изпратих на 6 ноември.. сега те искат още документи днес. Прикачването е доказателство filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че вашият геймплей е проверен. Още не сте ги чули дали е свършило или не? Това е доста често срещано явление в казината, така че ще трябва да изчакате, докато казиното получи отговор от доставчика на играта.

Що се отнася до документите, можете ли да видите в профила си дали са одобрени или отхвърлени? Като алтернатива, казиното съобщи ли ви нещо за тях? Какви други документи ви поискаха?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Казаха ми, че няма нужда да изпращам нищо друго и те го проверяват още 10 работни дни. Казаха ми дали мога да тегля, че съм потвърден, така че преди 4 дни, когато спечелих, успях да тегля, но те го отмениха и сега дори не мога да направя теглене. file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И те никога не изпращаха нищо по имейл, където аз им изпращах имейли много пъти

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 месец

Мразя такива доставчици 🤮

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казаха ми, че няма нужда да изпращам нищо друго и те го проверяват още 10 работни дни. Казаха ми дали мога да тегля, че съм потвърден, така че преди 4 дни, когато спечелих, успях да тегля, но те го отмениха и сега дори не мога да направя теглене. file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, колко време трябва да отнеме разследването от доставчика? Как още 10 дни означават общо 20 дни? Или просто не съм разбрал? Ако нищо не се промени, вероятно ще подам жалба, защото от екранната снимка изглежда, че все още ще е необходим KYC, но не съм сигурен как ще продължи казиното.🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

И така, на 6 ноември ми казаха 2 седмици. След това, когато направих тегленето и ми казаха, че мога да направя тегленето, защото съм потвърден на 15-ти, те отмениха и казаха още 2 седмици. Така че това са около 3 седмици плюс

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 месец

Разбирам, вероятно бих се замислил да подам жалба в този случай, защото ако продължава да се удължава без причина, тогава не знам какво да мисля за това. Ако сте успели да изчакате през цялото време и пак не можете да изтеглите парите си или казиното ви е казало, че се нуждае от повече време, тогава наистина ще се ядоса.

Вероятно решението зависи от вас в момента, тъй като не получавате адекватна информация какво да правите и дали да изчакате или да подадете жалба. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, сега ще подам жалба, ty jaro. Веднъж ми помогна, преди да разчитам отново на теб, благодаря ти

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 месец

Jaro Подадох жалба, но по някаква причина мога да прикача само 4 прикачени файлове, когато трябва да прикача много повече, как мога да добавя към прикачените файлове за моята жалба

Автоматичен превод:
Johnnyy
преди 1 месец

Нищо, абсолютно нищо не подкрепя твърденията, че не знаят нищо file което направих много пъти, но нищо

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 месец

Срам 🤮

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, сега ще подам жалба, ty jaro. Веднъж ми помогна, преди да разчитам отново на теб, благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, видях, че си успял. Що се отнася до прикачените файлове, не съм сигурен, но ако не получите повече от 4 в една публикация, можете или да изпратите имейл до този, който обработва жалбата ви, или да я поставите в друга публикация. Виждам, че сте се обърнали към него по този начин.

Когато те написаха на екранната ви снимка за проверка, завършихте ли я или все още не?🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Завърших отдавна. Преди няколко дни качих много прикачени файлове към различни отговори на една и съща публикация. Да, потапянето в казиното е KYC за мен от 6 ноември и поддръжката ми казва, че не са необходими документи за изпращане на повече, просто изчакайте

Автоматичен превод:
lloydo644
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора. Е, виждам, че трябва още да чакате и такъв отговор няма да ме удовлетвори, но от друга страна може би не можете да направите повече в момента. Ще трябва да изчакате казиното да ви каже нещо или за оплакване.

Както и да е, вярвам, че ще се получи добре и скоро целият случай ще бъде зад гърба ви.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скам казино.


Вижте този чат. това изобщо законно ли е?


защо тегленето ми е отменено?


нямам имейл??


моля, кажете ми какво трябва да направя



Добре дошли в нашето казино обслужване на клиенти. Аз съм Миа.


Изчакайте малко, моля.


Вашата игрова сесия е препратена на доставчика за проверка. По време на този процес всички заявки за теглене ще бъдат временно поставени на пауза.


но ти го отмени?


не е на пауза


е отменен


и какво изобщо означава това?



Бихме искали да ви информираме, че процесът на проверка се изисква от доставчика и нямаме допълнителни подробности относно това изискване. След като проверката приключи, ще можете да изтеглите средствата си.


от доставчика?


кога знаете кога мога да поискам отново?


не разбирам причината, поради която играх повече от 10 години и никога не съм чувал за това



Моля, имайте предвид, че прегледът обикновено отнема до 14 дни, въпреки че понякога може да отнеме повече време. Оценяваме вашето търпение и разбиране през това време.


какво по дяволите


добре, ще публикувам това съобщение във форумите на казиното, за да ги уведомя, че това се случва


това сайт за измама ли е?


това е неприемливо


нямам търпение 14 дни


искам да говоря с мениджър



Не, това е рутинна проверка. Съжалявам, че трябва да чакате.


Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?


искам да говоря с мениджър


можете ли да ми изпратите този препис?



Можете да напишете подробна версия на вашата жалба на нашия имейл, ние ще я препратим на ръководителя на проекта. Нашата електронна поща е:

Автоматичен превод:
преди 1 месец

това ми беше изпратено - някой знае какво означава това


Вашето оттегляне е отхвърлено от сигурността на сайта. Вашите игрови сесии са изпратени за проверка от доставчика. Проверката може да отнеме до 14 дни.?

Автоматичен превод:
matdau1993
преди 1 месец

здравей

Изглежда, че доставчикът на игри е подозрителен към играта ви и затова трябва да я проверят.

Всъщност това може да се случи поради различни причини. Понякога играчите могат да нарушат максималния залог, например, и затова трябва да проучат, което наистина може да отнеме известно време, за да приключи.

Ако видите, че това е отдавнашна ситуация, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания може да се опита да помогне.

Какво ще кажеш, става ли?

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини