НачалоФорумКазинаImmerion Casino - обща дискусия

Immerion Casino - обща дискусия (страница 11)

53 667 преглеждания 456 отговора |
преди 1 година
|
1...10 11 12...23
Добавете пост
преди 10 месеца

Не им пука. Immerion IMR са измамници, ще загубите парите си. Също така техният ubets сайт е

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За съжаление, не успяхме да разберем във вашия случай как казиното ще го реши в крайна сметка. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изглежда, че всеки играч има един и същ проблем „под проверка на доставчика", сега, когато те са фалшиви, обявихме това, а доставчикът на играта няма представа за липса на разследване 😀

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вярвам, че не е задължително да е измама, за да ви кажа истината. Много пъти трябва да се свържете с доставчика на играта относно играта, така че нека все още да не правим заключения.🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Следващата седмица свърши (мисля🫣)

имам 669$ останали за следващата седмица.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

страхотно Бихте ли ни информирали, когато имате цялата сума, моля?

Ще информирам нашия екип за оплаквания, за да могат да променят статуса на вашата жалба тогава.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

единственото по рода си казино, което прави това. това не е ли странно? Искам да кажа, че играя в няколко казина и никога не съм срещал тази ситуация. Но казиното Immerion прави това на всички играчи, каква е грешката на доставчиците тогава? Няма нужда да съм измамно казино, прехвърлих крипто от казино Immerion в моя акаунт в Binance, но това се отнася за всичко останало

Редактирано
Автоматичен превод:
randya
преди 9 месеца

Здравей Рандия,

За съжаление Ybets, което е неразкрито дъщерно казино, прави същото на своите клиенти. Много играчи/победители, на които се казва, че техните игрови сесии трябва да бъдат проверени и да дадат 14-дневен прозорец. След това те искат проверка, за да забавят допълнително.

Casino Guru е/трябва да е наясно, че това са фиктивни проверки с доставчика на игри и трябва да поиска доказателство за кореспонденция с доставчика на игри, за да държи Immerion/YBets отговорни.

Автоматичен превод:
Anonymized997
преди 9 месеца

Мога да потвърдя, че казиното Ybets и Immerion са братя-близнаци🙂)) Така че, каквото и да е, в крайна сметка те могат да ви обвинят в множество акаунти, ако сте и в двете им казина 🙂 За съжаление се запознах с проблем като този...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

единственото по рода си казино, което прави това. това не е ли странно? Искам да кажа, че играя в няколко казина и никога не съм срещал тази ситуация. Но казиното Immerion прави това на всички играчи, каква е грешката на доставчиците тогава? Няма нужда да съм измамно казино, прехвърлих крипто от казино Immerion в моя акаунт в Binance, но това се отнася за всичко останало

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всъщност никой не казва, че доставчиците са виновни, когато геймплеят на играчите трябва да се провери, нали знаете. Просто може да е нещо неясно в начина, по който играчът е играл играта, или може да има нещо, което се нуждае от тяхното внимание.

Ако казиното трябва да се свърже с доставчика на играта и доставчикът провери всички заявени регистрационни файлове на играта и се върне със съобщение за ОК, играчът може да получи плащане. Не е нищо необичайно, бих казал, и всъщност се сблъскваме с това много пъти.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Рандия,

За съжаление Ybets, което е неразкрито дъщерно казино, прави същото на своите клиенти. Много играчи/победители, на които се казва, че техните игрови сесии трябва да бъдат проверени и да дадат 14-дневен прозорец. След това те искат проверка, за да забавят допълнително.

Casino Guru е/трябва да е наясно, че това са фиктивни проверки с доставчика на игри и трябва да поиска доказателство за кореспонденция с доставчика на игри, за да държи Immerion/YBets отговорни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Уверете се, че нашите специалисти по жалби проверяват регистрационните файлове на играта всеки път, когато има нещо подозрително, и само след като могат да вземат решение по отношение на конкретния случай.

Въпреки това, когато е на сайта на доставчиците на игри, ние не можем да направим много; просто изчакай.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Чат за поддръжка 30 минути изчакване

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Можете ли да се доверите на отзивите на Casino Guru?

Автоматичен превод:
kuratamanabu32
преди 9 месеца

Може би е по-добре да го опишем малко повече. Ако решавате дали да играете в това казино, препоръчвам да проверите какво са написали играчите тук, потребителски отзиви или оплаквания. Това вероятно ще ви даде една от най-добрите снимки.

Ако имате нещо друго предвид, не се колебайте да ме уведомите. Опитваме се да покрием колкото можем повече в нашите рецензии, но имайте предвид, че не можем да покрием всичко.

Относно поддръжката, какво се опитахте да решите с тях?

Автоматичен превод:
kuratamanabu32
преди 9 месеца

защо не

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сахо

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Чатът за поддръжка почти никога не е свързан. някой

Бих искал да знам откъде са взели информацията, за да ми изпратят DM. Не можах да получа никакво потвърждение за депозита във виртуална валута, затова поставих екранна снимка в чата, но все още няма отговор. В наши дни има много лоши казина. Японците трябва да ги избягват.

Бих искал да задам един въпрос, но има ли някой тук, който е свързан с това?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Свързано лице ли сте?

Автоматичен превод:
kuratamanabu32
преди 9 месеца

Не, не сме свързани лица, предполагам. Ако проверите „за нас" или просто информацията за медальона, ще разберете, че сме администратори на форума на Casino Guru.

Е, не си спомням акаунти на представители на казино да са активни в тази тема. Смятате ли, че вашият крипто депозит е изгубен?



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Исках да се присъединя към дискусията за казино Immerion. Казиното изглежда добре на пръв поглед. Дава много безплатни завъртания и т.н. Въпреки това, има нещо странно в това казино. Процесът на теглене е странно труден. Салдото може да стане по-малко. Свързах се и с поддръжката на казиното, защото докато играех с бонус пари, спечелих 8,60 със залог от 10 цента на Big bass bonanza. Печалбите изведнъж изчезнаха.

Казиното обеща да проучи въпроса, но той така и не беше разрешен.

Лично аз не харесвам казината, в които трябва да жонглираш между евро, долари и криптовалута.

Автоматичен превод:
Seppo14
преди 9 месеца

Какво ви казаха за това, въпреки че не беше разрешено? Поне обърнаха ли се на внимание и дадоха ли ви изявление защо се е случило? Щях да очаквам поне това.

Що се отнася до тегленията, какво им е трудното? Чакате ли дълго време или е нещо друго, което казиното ви казва през цялото време? 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Очевидно казиното има лимит за теглене на бонуси за безплатни завъртания от 25 евро. Опитах се да го изтегля, но не се получи.

Автоматичен превод:
Seppo14
преди 9 месеца

И имаше ли причина от казиното да не ти изплатят парите, ако си изпълнил бонуса и всичко е наред от твоя страна?

Автоматичен превод:
1...10 11 12...23
Отидете на страницаот 23 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини