Не им пука. Immerion IMR са измамници, ще загубите парите си. Също така техният ubets сайт е
They don't care. Immerion IMR are scammers you will lose your money. Also their ubets site is
Δεν τους να νοιάζει. Το immerion IMR είναι απατεώνες μακρυά θα χάσετε τα χρήματα σας. Επισης και το ubets δω ικο τους ειναι
Изглежда, че всеки играч има един и същ проблем „под проверка на доставчика", сега, когато те са фалшиви, обявихме това, а доставчикът на играта няма представа за липса на разследване 😀
Looks like every player have the same isue "under Provider verification" ,now we now that they are fake anounced that,and the game provider have noclue about no investigation 😀
Вярвам, че не е задължително да е измама, за да ви кажа истината. Много пъти трябва да се свържете с доставчика на играта относно играта, така че нека все още да не правим заключения.🙏
I believe that it doesn't necessarily have to be scam to tell you the truth. Many times the game provider needs to be contacted regarding the game play, so let's not make any conclusions yet.🙏
страхотно Бихте ли ни информирали, когато имате цялата сума, моля?
Ще информирам нашия екип за оплаквания, за да могат да променят статуса на вашата жалба тогава.
Great. Could you inform us whenever you have the whole amount, please?
I will inform our complaint team so they can change the status of your complaint then.
единственото по рода си казино, което прави това. това не е ли странно? Искам да кажа, че играя в няколко казина и никога не съм срещал тази ситуация. Но казиното Immerion прави това на всички играчи, каква е грешката на доставчиците тогава? Няма нужда да съм измамно казино, прехвърлих крипто от казино Immerion в моя акаунт в Binance, но това се отнася за всичко останало
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Здравей Рандия,
За съжаление Ybets, което е неразкрито дъщерно казино, прави същото на своите клиенти. Много играчи/победители, на които се казва, че техните игрови сесии трябва да бъдат проверени и да дадат 14-дневен прозорец. След това те искат проверка, за да забавят допълнително.
Casino Guru е/трябва да е наясно, че това са фиктивни проверки с доставчика на игри и трябва да поиска доказателство за кореспонденция с доставчика на игри, за да държи Immerion/YBets отговорни.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Мога да потвърдя, че казиното Ybets и Immerion са братя-близнаци🙂)) Така че, каквото и да е, в крайна сметка те могат да ви обвинят в множество акаунти, ако сте и в двете им казина 🙂 За съжаление се запознах с проблем като този...
i can confirm that Ybets And Immerion casino are twins bros🙂)) So whatch out,in the end they can acuse u of multiple accounts,if u are on both theyr casinos 🙂 i have backroung into isue like this unfortunatly...
единственото по рода си казино, което прави това. това не е ли странно? Искам да кажа, че играя в няколко казина и никога не съм срещал тази ситуация. Но казиното Immerion прави това на всички играчи, каква е грешката на доставчиците тогава? Няма нужда да съм измамно казино, прехвърлих крипто от казино Immerion в моя акаунт в Binance, но това се отнася за всичко останало
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Всъщност никой не казва, че доставчиците са виновни, когато геймплеят на играчите трябва да се провери, нали знаете. Просто може да е нещо неясно в начина, по който играчът е играл играта, или може да има нещо, което се нуждае от тяхното внимание.
Ако казиното трябва да се свърже с доставчика на играта и доставчикът провери всички заявени регистрационни файлове на играта и се върне със съобщение за ОК, играчът може да получи плащане. Не е нищо необичайно, бих казал, и всъщност се сблъскваме с това много пъти.
Actually, no one says that it is providers fault whenever the gameplay of players needs to be checked, you know. It just may be something not clear in the way the player played the game, or there can be something that needs their attention.
If the casino has to contact the game provider and the provider checks all the requested game logs and comes back with the okay message, the player can then be paid. It is nothing unusual, I would say, and we encounter this many times, actually.
Здравей Рандия,
За съжаление Ybets, което е неразкрито дъщерно казино, прави същото на своите клиенти. Много играчи/победители, на които се казва, че техните игрови сесии трябва да бъдат проверени и да дадат 14-дневен прозорец. След това те искат проверка, за да забавят допълнително.
Casino Guru е/трябва да е наясно, че това са фиктивни проверки с доставчика на игри и трябва да поиска доказателство за кореспонденция с доставчика на игри, за да държи Immerion/YBets отговорни.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Уверете се, че нашите специалисти по жалби проверяват регистрационните файлове на играта всеки път, когато има нещо подозрително, и само след като могат да вземат решение по отношение на конкретния случай.
Въпреки това, когато е на сайта на доставчиците на игри, ние не можем да направим много; просто изчакай.
Be sure that our complaint specialists check the game logs every time there is something suspicious, and only after they can make a decision regarding the particular case.
Whenever it is on the game providers site, we are not able to do much, though; just wait.
Може би е по-добре да го опишем малко повече. Ако решавате дали да играете в това казино, препоръчвам да проверите какво са написали играчите тук, потребителски отзиви или оплаквания. Това вероятно ще ви даде една от най-добрите снимки.
Ако имате нещо друго предвид, не се колебайте да ме уведомите. Опитваме се да покрием колкото можем повече в нашите рецензии, но имайте предвид, че не можем да покрием всичко.
Относно поддръжката, какво се опитахте да решите с тях?
Maybe it would be better to describe it a bit more. If you are deciding whether to play at this casino, I recommend to check what players have written here, user reviews or complaints. This will probably give you one of the best pictures.
If you have something else in mind, feel free to let me know. We try to cover as much as we can in our reviews, but be aware that we can't cover everything.
Regarding the support, what did you try to solve with them?
Чатът за поддръжка почти никога не е свързан. някой
Бих искал да знам откъде са взели информацията, за да ми изпратят DM. Не можах да получа никакво потвърждение за депозита във виртуална валута, затова поставих екранна снимка в чата, но все още няма отговор. В наши дни има много лоши казина. Японците трябва да ги избягват.
Бих искал да задам един въпрос, но има ли някой тук, който е свързан с това?
The support chat is almost never connected. Someone
I'd like to know where they got the information from to send me the DM. I couldn't get any confirmation on the virtual currency deposit, so I put a screenshot in the chat, but still no reply. There are a lot of bad casinos these days. Japanese people should avoid them.
I'd like to ask a question, but is there anyone here who is related to this?
サポートチャットはまず繋がりません 誰かが
書いていたけど何処から情報得てDM送ってきたのか知りたい 仮想通貨の入金で全く確認取れないのでチャットにスクリーンショット貼って置いたけど未だ返答なし 最近悪質なカジノが多い 日本人はとくに触らない方がいいです
ちょっと聞きたいけどここの関係者いないかな
Не, не сме свързани лица, предполагам. Ако проверите „за нас" или просто информацията за медальона, ще разберете, че сме администратори на форума на Casino Guru.
Е, не си спомням акаунти на представители на казино да са активни в тази тема. Смятате ли, че вашият крипто депозит е изгубен?
No, we are not a related party, I guess. If you check "about us" or just the medallion info, you will find out we are Casino Guru forum administrators.
Well, I do not recall casino representative accounts being active in this thread. Do you think your crypto deposit has been lost?
Исках да се присъединя към дискусията за казино Immerion. Казиното изглежда добре на пръв поглед. Дава много безплатни завъртания и т.н. Въпреки това, има нещо странно в това казино. Процесът на теглене е странно труден. Салдото може да стане по-малко. Свързах се и с поддръжката на казиното, защото докато играех с бонус пари, спечелих 8,60 със залог от 10 цента на Big bass bonanza. Печалбите изведнъж изчезнаха.
Казиното обеща да проучи въпроса, но той така и не беше разрешен.
Лично аз не харесвам казината, в които трябва да жонглираш между евро, долари и криптовалута.
I wanted to join the discussion about Immerion casino. The casino seems good at first. It gives out a lot of free spins etc. However, there is something strange about this casino. The withdrawal process is strangely difficult. The balance may become smaller. I also contacted the casino support because while playing with bonus money, I won 8.60 with a 10 cent bet on Big bass bonanza. The winnings suddenly disappeared.
The casino promised to look into the matter, but it was never resolved.
Personally, I don't like casinos where you have to juggle between euros, dollars, and cryptocurrency.
Halusin osallistua keskusteluun Immerion- kasinosta. Kasino vaikuttaa aluksi hyvältä. Se jakaa paljon ilmaiskierroksia jne. Kuitenkin jotain outoa tässä kasinossa on. Voittojen nostoprosessi on oudon vaikea. Saldo saattaa muuttua pienemmäksi. Lisäksi otin yhteyttä kasinon tukeen, sillä pelatessani bonusrahalla, voitin 10 centin panoksella Big bass bonanza- pelissä 8,60. Voitot hävisivät yhtäkkiä.
Kasino lupasi selvittää asian, mutta sitä ei saatu selvitettyä.
Henkilökohtaisesti en pidä kasinoista, joissa joutuu kikkailemaan euro-, dollari- sekä kryptovaluutan välillä.
Какво ви казаха за това, въпреки че не беше разрешено? Поне обърнаха ли се на внимание и дадоха ли ви изявление защо се е случило? Щях да очаквам поне това.
Що се отнася до тегленията, какво им е трудното? Чакате ли дълго време или е нещо друго, което казиното ви казва през цялото време? 🤔
What did they say to you about it even though it wasn't resolved? Did they at least address it and give you a statement as to why it happened? I would have expected at least that.
As for the withdrawals, what's so hard about them? Do you wait a long time or is it something else that the casino tells you all the time? 🤔
Очевидно казиното има лимит за теглене на бонуси за безплатни завъртания от 25 евро. Опитах се да го изтегля, но не се получи.
Apparently the casino has a withdrawal limit for free spins bonuses of 25 euros. I tried to withdraw it, but it didn't work.
ilmeisesti kasinolla on nostoraja ilmaiskierrosbonuksille 25 euroa. Yritin nostaa sen, mutta ei onnistunut.
И имаше ли причина от казиното да не ти изплатят парите, ако си изпълнил бонуса и всичко е наред от твоя страна?
And was there a reason from the casino why they didn't pay you the money if you fulfilled the bonus and everything was fine on your side?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.