преди 2 седмици
Получих този отговор:
Вашият акаунт е закрит от отдела за риск.
Не беше посочена причина за това решение.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
0
Получих този отговор:
Вашият акаунт е закрит от отдела за риск.
Не беше посочена причина за това решение.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
От колко време се случва това? Кога точно поискахте оттеглянето си, ако мога да попитам?
How long is this happening for? When exactly have you requested your withdrawal, if I may ask?
Всичко започна в неделя. Не съм поръчвал теглене. Бях излязъл от акаунта си и не можах да вляза отново. Получих информация, че акаунтът е блокиран за 48 часа и след това е затворен окончателно.
It all started on Sunday. I didn't order a withdrawal. I was logged out of my account and couldn't log in again. I received information that the account was blocked for 48 hours and then that it was closed permanently.
Ако не сте получили никаква причина защо това се е случило и имате парите и не смятате, че сте направили нещо нередно или нарушили нещо, тогава бих препоръчал да подадете жалба.
Важно е нашият екип да разследва случилото се и без някакви конкретни отговори просто щяхме да копаем. Така че определено бих пуснал жалба.
Какво мислиш? 🤔
If you haven't been given any reason why this happened and you have the money and you don't think you have done anything wrong or violated anything, then I would recommend filing a complaint.
It is important that our team investigates what happened and without some concrete answers we would just be digging. So I would definitely go ahead and open a complaint.
What do you think? 🤔
Хей, какво конкретно се случи, моля? Защо казиното взе парите ви и затвори акаунта ви, можете ли да го опишете? Сигурен съм, че това би било полезно и ще видим дали можем да ви помогнем.
Ще чакам твоя отговор.
Hey, what specifically happened please ? Why the casino took your money and closed your account, could you describe it ? I'm sure that would be helpful and we'll see if we can help you.
I'll be waiting for your answer.
Това казино е истинска измама. Закриха акаунта ми без причина и откраднаха над $2000. Искам да предупредя всички играчи, за да не станат жертви на тези крадци от hugowin. Не повтаряйте моите грешки и не играйте на hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.