ФорумКазинаHugewin Casino - обща дискусия

Hugewin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от RS200
|
4792 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Romi
преди 6 месеца

Получих този отговор:

Вашият акаунт е закрит от отдела за риск.

Не беше посочена причина за това решение.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

От колко време се случва това? Кога точно поискахте оттеглянето си, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Всичко започна в неделя. Не съм поръчвал теглене. Бях излязъл от акаунта си и не можах да вляза отново. Получих информация, че акаунтът е блокиран за 48 часа и след това е затворен окончателно.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Ако не сте получили никаква причина защо това се е случило и имате парите и не смятате, че сте направили нещо нередно или нарушили нещо, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Важно е нашият екип да разследва случилото се и без някакви конкретни отговори просто щяхме да копаем. Така че определено бих пуснал жалба.

Какво мислиш? 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

откраднаха ми 5009$ и закриха акаунта ми

Автоматичен превод:
justaloser
преди 6 месеца

Хей, какво конкретно се случи, моля? Защо казиното взе парите ви и затвори акаунта ви, можете ли да го опишете? Сигурен съм, че това би било полезно и ще видим дали можем да ви помогнем.

Ще чакам твоя отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това казино е истинска измама. Закриха акаунта ми без причина и откраднаха над $2000. Искам да предупредя всички играчи, за да не станат жертви на тези крадци от hugowin. Не повтаряйте моите грешки и не играйте на hugowin

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, много ви благодаря, че ме уведомихте, за да не влизам тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това казино е истинска измама. Закриха акаунта ми без причина и откраднаха над $2000. Искам да предупредя всички играчи, за да не станат жертви на тези крадци от hugowin. Не повтаряйте моите грешки и не играйте на hugowin

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това наистина звучи като много неприятна ситуация. Надяваме се, че нашият екип за жалби ще може да ви помогне с този проблем. Говорейки за това, бихте ли актуализирали жалбата си, когато е възможно? Там е необходима допълнителна информация.

Може би казиното затвори ли акаунта ви, след като се опитахте да изтеглите?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Просто актуализация на моята ситуация. С помощта на представителите за разрешаване на жалби тук Hugewin уважи депозита, който направих, и кредитира сметката ми. Тогава успях да изтегля 5 пъти сумата по-рано днес. И с промяната от това току-що изпратих второ теглене за същата сума (сега 10x моя депозит). Първото теглене вече беше получено, така че не очаквам проблеми с второто. Така че, освен първоначалния ми проблем с моя депозит, опитът ми с Hugewin беше адски добър.

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 5 месеца

Така че се радвам, че мнението ви е такова, честно казано се радвам за всеки играч, който има добър опит. Разбира се, понякога го съпътстват трудности, както е във вашия случай, но ако накрая стане така, се радвам. Надявам се, че както първото теглене, ще получите и второто и всичко ще мине гладко. Не забравяйте да ме уведомите, когато парите кацнат в сметката ви.

Между другото, ще продължите ли да играете тук? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, получени са пари. И, да, продължих да играя без проблеми досега.


Автоматичен превод:
rboyce212
преди 5 месеца

Това наистина е страхотно, благодаря ви за актуализацията. Какво ще кажете да напишете рецензия за това казино, описвайки опита си? Може да бъде наистина полезно за други. Ето линка .😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

актуализирах прегледа си същия ден 😉

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 5 месеца

Здравей отново. Проверих вашия UR и разбрах, че поради висящата ви жалба по това време тя е била погрешно отхвърлена, когато жалбата е била разрешена. Ще се погрижа да го поправя веднага и ще одобря вашия потребителски преглед.

Освен това, ако искате да редактирате или актуализирате някои от своите рецензии в бъдеще, можете лесно да го направите чрез функцията „редактиране на рецензия".😉

Благодаря за разбирането. Приятен ден.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Какво не е наред с вашия специалист по жалби? Петър за изминалата седмица отговори на 4 жалби за цялата седмица. Така той прекарва около 15 минути за цялата работна седмица. Добре ли е?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако не решат нищо, те просто подкрепят казината и подкрепят кражбата на финансови данни.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какво не е наред с вашия специалист по жалби? Петър за изминалата седмица отговори на 4 жалби за цялата седмица. Така той прекарва около 15 минути за цялата работна седмица. Добре ли е?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Целият екип за жалби обработва стотици жалби всеки ден и те приемат работата си наистина сериозно и се опитват да помогнат във всеки случай по най-добрия възможен начин. Разбира се, всички сме просто хора, нали? Така че, моля, имайте малко търпение и вашият случай ще бъде разгледан по същия индивидуален начин като другите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако не решат нищо, те просто подкрепят казината и подкрепят кражбата на финансови данни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, наистина не разбирам смисъла на вашето съобщение. Може би имате нужда от наша помощ?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не, благодаря, вие вече подкрепихте казиното rushbet, за да запази моите финанси, които исках за теглене, и не искахте да ми ги дадете, ако не дам финансовите си данни тук, в Мексико, човек, който се опитва да получи финансови данни от друг е наказан със затвор. човек и с отношението, в което се поставят, което се нарича изнудване и се счита за сериозно и ако не им хареса коментара ми, казах само истината, без да посочвам името на партньора им, който освен че ме нарече жена, когато съм човече, решението беше да му дам решението в полза на казиното, затова направих този коментар

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини