преди 6 месеца
Получих този отговор:
Вашият акаунт е закрит от отдела за риск.
Не беше посочена причина за това решение.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
0
Получих този отговор:
Вашият акаунт е закрит от отдела за риск.
Не беше посочена причина за това решение.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
От колко време се случва това? Кога точно поискахте оттеглянето си, ако мога да попитам?
How long is this happening for? When exactly have you requested your withdrawal, if I may ask?
Всичко започна в неделя. Не съм поръчвал теглене. Бях излязъл от акаунта си и не можах да вляза отново. Получих информация, че акаунтът е блокиран за 48 часа и след това е затворен окончателно.
It all started on Sunday. I didn't order a withdrawal. I was logged out of my account and couldn't log in again. I received information that the account was blocked for 48 hours and then that it was closed permanently.
Ако не сте получили никаква причина защо това се е случило и имате парите и не смятате, че сте направили нещо нередно или нарушили нещо, тогава бих препоръчал да подадете жалба.
Важно е нашият екип да разследва случилото се и без някакви конкретни отговори просто щяхме да копаем. Така че определено бих пуснал жалба.
Какво мислиш? 🤔
If you haven't been given any reason why this happened and you have the money and you don't think you have done anything wrong or violated anything, then I would recommend filing a complaint.
It is important that our team investigates what happened and without some concrete answers we would just be digging. So I would definitely go ahead and open a complaint.
What do you think? 🤔
Хей, какво конкретно се случи, моля? Защо казиното взе парите ви и затвори акаунта ви, можете ли да го опишете? Сигурен съм, че това би било полезно и ще видим дали можем да ви помогнем.
Ще чакам твоя отговор.
Hey, what specifically happened please ? Why the casino took your money and closed your account, could you describe it ? I'm sure that would be helpful and we'll see if we can help you.
I'll be waiting for your answer.
Това казино е истинска измама. Закриха акаунта ми без причина и откраднаха над $2000. Искам да предупредя всички играчи, за да не станат жертви на тези крадци от hugowin. Не повтаряйте моите грешки и не играйте на hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Това казино е истинска измама. Закриха акаунта ми без причина и откраднаха над $2000. Искам да предупредя всички играчи, за да не станат жертви на тези крадци от hugowin. Не повтаряйте моите грешки и не играйте на hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Това наистина звучи като много неприятна ситуация. Надяваме се, че нашият екип за жалби ще може да ви помогне с този проблем. Говорейки за това, бихте ли актуализирали жалбата си, когато е възможно? Там е необходима допълнителна информация.
Може би казиното затвори ли акаунта ви, след като се опитахте да изтеглите?
This sounds like a very unpleasant situation, really. I hope our complaint team will be able to help you with this issue. Speaking of which, could you please update your complaint whenever possible? Some additional information is needed there.
Did the casino close your account after you tried to withdraw, perhaps?
Просто актуализация на моята ситуация. С помощта на представителите за разрешаване на жалби тук Hugewin уважи депозита, който направих, и кредитира сметката ми. Тогава успях да изтегля 5 пъти сумата по-рано днес. И с промяната от това току-що изпратих второ теглене за същата сума (сега 10x моя депозит). Първото теглене вече беше получено, така че не очаквам проблеми с второто. Така че, освен първоначалния ми проблем с моя депозит, опитът ми с Hugewin беше адски добър.
Just an update to my situation. Through the help of the complaint resolution reps here, Hugewin honored the deposit I made and credited my account. I was then able to withdrawal 5x the amount earlier today. And with the change from that, I just submitted a second withdrawal for the same amount (now 10x my deposit). The first withdrawal was already received, so I don't anticipate any issues with the second. So, besides my initial issue with my deposit, my experience with Hugewin has been pretty darn good.
Така че се радвам, че мнението ви е такова, честно казано се радвам за всеки играч, който има добър опит. Разбира се, понякога го съпътстват трудности, както е във вашия случай, но ако накрая стане така, се радвам. Надявам се, че както първото теглене, ще получите и второто и всичко ще мине гладко. Не забравяйте да ме уведомите, когато парите кацнат в сметката ви.
Между другото, ще продължите ли да играете тук? 🙂
So I'm glad your opinion is like that, I'm honestly happy for every player who has a good experience. Of course sometimes difficulties accompany it, as in your case, but if in the end it's like this, I'm thrilled. I hope that just like the first withdrawal, you will get the second one and everything will go smoothly. Be sure to let me know when the money lands in your account.
By the way, will you continue to play here ? 🙂
Да, получени са пари. И, да, продължих да играя без проблеми досега.
Yes, money was received. And, yes, I have continued playing with no issues so far.
Това наистина е страхотно, благодаря ви за актуализацията. Какво ще кажете да напишете рецензия за това казино, описвайки опита си? Може да бъде наистина полезно за други. Ето линка .😉
That is really great, thank you for the update. What about writing a review for this casino describing your experience? It could be really helpful for others. Here's the link.😉
Здравей отново. Проверих вашия UR и разбрах, че поради висящата ви жалба по това време тя е била погрешно отхвърлена, когато жалбата е била разрешена. Ще се погрижа да го поправя веднага и ще одобря вашия потребителски преглед.
Освен това, ако искате да редактирате или актуализирате някои от своите рецензии в бъдеще, можете лесно да го направите чрез функцията „редактиране на рецензия".😉
Благодаря за разбирането. Приятен ден.
Hello again. I have checked out your UR and found out that due to your complaint pending at that time, it was mistakenly rejected when the complaint got resolved. I will make sure to fix it right away an approve your user review.
Also if you'd like to edit or update some of your reviews in the future, you can easily do so thru the "edit review" feature.😉
Thank you for your understanding. Have a great day.
Какво не е наред с вашия специалист по жалби? Петър за изминалата седмица отговори на 4 жалби за цялата седмица. Така той прекарва около 15 минути за цялата работна седмица. Добре ли е?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Ако не решат нищо, те просто подкрепят казината и подкрепят кражбата на финансови данни.
If they don't solve anything, they just support the casinos and support the theft of financial data.
Si no resuelven nada nomás apoyan a los casinos y apoyan con el robo de datos financieros
Какво не е наред с вашия специалист по жалби? Петър за изминалата седмица отговори на 4 жалби за цялата седмица. Така той прекарва около 15 минути за цялата работна седмица. Добре ли е?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Целият екип за жалби обработва стотици жалби всеки ден и те приемат работата си наистина сериозно и се опитват да помогнат във всеки случай по най-добрия възможен начин. Разбира се, всички сме просто хора, нали? Така че, моля, имайте малко търпение и вашият случай ще бъде разгледан по същия индивидуален начин като другите.
The whole complaint team handles hundreds of complaints every day, and they take their job really seriously and try to help out with every case in the best possible way. Of course, we are all just humans, right? So please have some patience, and your case will be handled in the same individual way as others.
Не, благодаря, вие вече подкрепихте казиното rushbet, за да запази моите финанси, които исках за теглене, и не искахте да ми ги дадете, ако не дам финансовите си данни тук, в Мексико, човек, който се опитва да получи финансови данни от друг е наказан със затвор. човек и с отношението, в което се поставят, което се нарича изнудване и се счита за сериозно и ако не им хареса коментара ми, казах само истината, без да посочвам името на партньора им, който освен че ме нарече жена, когато съм човече, решението беше да му дам решението в полза на казиното, затова направих този коментар
No thanks, you already supported the rushbet casino to keep my finances that I was requesting for withdrawal and you did not want to give them to me if I did not give my financial data here in Mexico, a person who tries to obtain financial data from another is punished with jail. person and with the attitude in which they put themselves that is called extortion and is considered serious and if they did not like my comment I only told the truth without giving the name of their partner who, apart from calling me a woman when I am a man, the decision was to give him the decision in favor of the casino that's why I made that comment
No gracias ya ustedes apoyaron al casino rushbet a qué se quedara con mis finanzas que estaba solicitando de retiro y no me los quisieron dar si no daba mis datos financieros aquí en México se castiga con la cárcel a una persona que intenta obtener datos financieros de otra persona y con la actitud en la que se pusieron eso se llama extorsión y se considera un de gravedad y si no les gustó mi comentario solamente dije la verdad sin dar el nombre de su compañero que aparte de decirme mujer cuando soy hombre si decisión fue darle la desicion a favor del casino por eso realice ese comentario
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.