ФорумКазинаHugewin Casino - обща дискусия

Hugewin Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от RS200
|
4823 преглеждания 44 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hugewin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Направих 3 крипто депозита в това казино. 2 от тях никога не са стигали до казиното, казват те. Blockchain доказва обратното, но това е едно от онези казина, чиято стратегия в случай на проблеми е да игнорират играча.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За моето оплакване ще помогне, ако някой може да потвърди, че това е техният ETH портфейл, който използват за тегления на ETH.

0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Така че, моля, не забравяйте да включите и тази информация в жалбата. Благодаря ти!


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече направих това, говорих с някого в Reddit с абсолютно същия проблем и можете да видите, че парите му са останали в същия портфейл. Така че основният портфейл от казиното.

Това е моята връзка, за да може всеки да види сам;

https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4

това е връзката от човека със същия проблем;

https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3

Вижте моята жалба за повече обяснения и подробности. (някои публикации чакат за одобрение)

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Играех нормално в това казино и спечелих някои залагания, след което казаха, че залагам на подозрителни игри и ми казаха, че доставчикът е затворил акаунта ми. След това отидох в чата, опитвайки се да разреша този проблем и те бяха арогантни, казаха, че вече не ми вярват и няма да отворят моя акаунт.

Автоматичен превод:
LuisFranco
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам за този проблем. Мога ли да попитам дали имате реални средства в сметката си? Също така какви игри играехте, този проблем свързан ли е със спортните залагания, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Да, все още имах много пари там. Но сега затвориха акаунта, не мога да вляза, така че не знам.

Опитвах късмета си на спортни залагания, в някои игри, които имаха. Просто залагам за забавление, не съм виновен, че имаха тези игри

Автоматичен превод:
LuisFranco
преди 8 месеца

О, съжалявам, но трябва да кажа, че ако целият случай е само за спортни залагания, ние не се занимаваме с това, защото нямаме експертизата или прозрението в тази област. Какви игри имаше, ако мога да знам?

Въпреки това, ако ще ви помогне, ето няколко сайта, които може да са в състояние да ви помогнат.

Можете да ги намерите тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ситуацията ви ще бъде разрешена справедливо. Ако опитате някой от тези сайтове и успеете да се справите с казиното, не се колебайте да ни уведомите. 🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

откраднаха ми парите 300 USD. транзакция txid b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b

Нямах време да направя нищо, просто ми изтриха акаунта и ми казват, че такъв акаунт не съществува

Автоматичен превод:
yjkydyk37
преди 8 месеца

Това изобщо не звучи добре и разбирам притеснението ви. Браво, че изпратихте жалба до нашия екип, където те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Проверихте ли и вашия доставчик на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна и дали те са изпратили плащането на правилния получател? Смятам, че трябва да опитате да направите това, за да сте сигурни, за всеки случай.🤷‍♀️ Все пак наистина искам да видя какво е причинило този проблем с акаунта в казиното.🤔 Надявам се, че скоро ще могат да разберат. Моля, дръжте ни в течение.🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпратих на това казино $100 само в биткойн...за съжаление услугата, която използвах, отне доброто си старо време, тъй като минаха почти 24 часа, преди да получа потвърждение, че е одобрено и потвърдено изпратено. Докато разбрах, че най-накрая е изпратено, бяха 2 часа по-късно, така че да видя, че салдото по сметката ми не отразява моя депозит, беше много разочароващо. Но истинското разочарование, което бързо кипна в гняв, беше, когато се опитаха да ми кажат, че съм изпратил плащането на грешен адрес. Те твърдяха, че това не е един от техните биткойн адреси и че аз съм основно SOL и по някакъв начин вината е моя. Ако бях въвел тяхната биткойн информация ръчно, може би щях да помисля, че съм потенциално частично виновен. Но никога не бих се опитал да въведа тази информация ръчно. Като повечето от нас, използвах QR кода на Hugewin, за да изпратя плащането си. Няма нищо ръчно в процеса, така че ако е изпратено на грешен адрес, трябва да погледнете вътрешно в тяхната собствена система за QR код. Независимо от това, че им изпратих $100, така че те ми дължат $100. С удоволствие ще пусна името им през звънеца и ще разпространя новината на двадесет различни уебсайта. Но предпочитам просто да ми платят това, което ми дължат. Защото в крайна сметка бях обезсърчен 100 пъти повече от това, когато те можеха да направят правилното нещо и просто да ми платят (и от това, което прочетох, това е честа измама, която изглежда привличат към много клиенти.


filefilefilefile

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 6 месеца

Това е наистина неприятна ситуация, виждам. Браво, че подадохте жалба. Нашият екип трябва да го прегледа и след това със сигурност ще се свърже с вас. Имате ли някакви новини по този въпрос до сега, може би? Надявам се скоро да се реши. Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, те показаха ясно снощи, когато говорих с тях отново снощи, че са приключили с въпроса, защото е невъзможно. Друга важна забележка е, че представителят от снощи ми каза, че е невъзможно, защото нямат QR кодове.

Това беше моментът, в който разбрах, че си имам работа с някой, който няма представа как всъщност работят нещата и бих бил по-успешен, ако аргументирам мнението си пред стената. Бързо й показах екранна снимка на същия QR код, който според нея не предоставят. Те очевидно никога не са имали намерение да се опитват да разрешат проблема си или дори да приемат, че може да имат такъв.

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 6 месеца

Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне в тази неприятна ситуация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спечелих 4000 евро и блокираха сметката ми, за да я проверят. Когато губите е добре, но когато започнете да печелите, се появяват проблеми.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Не бих го нарекъл проблем, ако мога така да кажа, казиното трябва да провери всичко, за да се увери, че всичко е наред. Обясниха ли ви причината за блокиране на акаунта и дали е напълно потвърдена? Надявам се този проблем скоро да бъде разрешен. Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Здравейте, понякога при по-големи печалби казиното прави проверки и проучва дали всичко е наред. Вярвам, че беше така и в крайна сметка ще получите парите си.

Въпреки това, ако има допълнителни проблеми, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Вярвам, че това е само рутинна проверка и всичко ще бъде наред.

Информирай ни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казиното не посочи причина за блокиране на акаунта. Това казино не изисква проверка на сметката.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Колко време продължава за сега? Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини