преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hugewin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих 3 крипто депозита в това казино. 2 от тях никога не са стигали до казиното, казват те. Blockchain доказва обратното, но това е едно от онези казина, чиято стратегия в случай на проблеми е да игнорират играча.
Made 3 crypto deposits in this casino. 2 of them never reached the casino they say. Blockchain proves otherwise but this is one of those casinos whose strategy in case of problems is to ignore the player.
За моето оплакване ще помогне, ако някой може да потвърди, че това е техният ETH портфейл, който използват за тегления на ETH.
0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B
For my complaint it would help if somebody could confirm that this is their ETH wallet that they use for ETH withdrawals.
0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B
Така че, моля, не забравяйте да включите и тази информация в жалбата. Благодаря ти!
So, please make sure to include this information in the complaint as well. Thank you!
Вече направих това, говорих с някого в Reddit с абсолютно същия проблем и можете да видите, че парите му са останали в същия портфейл. Така че основният портфейл от казиното.
Това е моята връзка, за да може всеки да види сам;
https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4
това е връзката от човека със същия проблем;
https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3
Вижте моята жалба за повече обяснения и подробности. (някои публикации чакат за одобрение)
I already did that, spoke to somebody on Reddit with exactly the same problem and you can see that his money left to the same wallet. So the main wallet from the casino.
This is my link so everyone can see for themselves;
https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4
this is the link from the person with the same problem;
https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3
See my complaint for more explanation en details. (some posts are pending for approval)
Играех нормално в това казино и спечелих някои залагания, след което казаха, че залагам на подозрителни игри и ми казаха, че доставчикът е затворил акаунта ми. След това отидох в чата, опитвайки се да разреша този проблем и те бяха арогантни, казаха, че вече не ми вярват и няма да отворят моя акаунт.
I was playing normally on this casino and win some bets, then they said i was betting on suspicious games and told me the provider closed my account. Then i went to the chat trying to solve this problem and they were arrogant, said they don't trust me anymore and will not open my account.
Здравейте. Съжалявам за този проблем. Мога ли да попитам дали имате реални средства в сметката си? Също така какви игри играехте, този проблем свързан ли е със спортните залагания, може би?
Hello. Sorry about this issue. May I ask, if you have any real funds remained in your account? Also what games were you playing, is this issue related to the sports betting, perhaps?
Да, все още имах много пари там. Но сега затвориха акаунта, не мога да вляза, така че не знам.
Опитвах късмета си на спортни залагания, в някои игри, които имаха. Просто залагам за забавление, не съм виновен, че имаха тези игри
Yes i still had a lot of money there. But now they closed the account i can't enter so don't know know.
I was trying my luck on sports betting, in some games that they had. I just bet for fun, it's not my fault that they had those games
О, съжалявам, но трябва да кажа, че ако целият случай е само за спортни залагания, ние не се занимаваме с това, защото нямаме експертизата или прозрението в тази област. Какви игри имаше, ако мога да знам?
Въпреки това, ако ще ви помогне, ето няколко сайта, които може да са в състояние да ви помогнат.
Можете да ги намерите тук:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че ситуацията ви ще бъде разрешена справедливо. Ако опитате някой от тези сайтове и успеете да се справите с казиното, не се колебайте да ни уведомите. 🤞
Oh, I'm sorry, but I have to say that if the whole case is just about sports betting, we don't deal with that because we don't have the expertise or the insight in this area. What games were involved, if I may know ?
However, if it would help you, here are a couple of sites that might be able to assist you.
You can find them here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope your situation will be resolved fairly. If you try any of these sites and manage to sort it out with the casino, feel free to let us know. 🤞
откраднаха ми парите 300 USD. транзакция txid b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b
Нямах време да направя нищо, просто ми изтриха акаунта и ми казват, че такъв акаунт не съществува
they stole my money 300usd. transaction txid b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b
I didn’t have time to do anything, they simply deleted my account, and they tell me that such an account does not exist
они украли мои деньги 300usd . txid транзакции b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b
я не успел ничего сделать, они просто удалил мой аккаунт, а мне говорят что такого аккаунта и не существует
Това изобщо не звучи добре и разбирам притеснението ви. Браво, че изпратихте жалба до нашия екип, където те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Проверихте ли и вашия доставчик на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна и дали те са изпратили плащането на правилния получател? Смятам, че трябва да опитате да направите това, за да сте сигурни, за всеки случай.🤷♀️ Все пак наистина искам да видя какво е причинило този проблем с акаунта в казиното.🤔 Надявам се, че скоро ще могат да разберат. Моля, дръжте ни в течение.🙏
This doesn't sound good at all, and I can understand your concern. Good on you for submitting a complaint with our team, where they will do all possible to help you out. Have you checked with your payment provider, as well, to see if everything is ok on their side, and they have send the payment to the right recipient? I reckon you should try to do that, to be sure, just in case.🤷♀️ I really want to see what caused this issue with the account at the casino, though.🤔 I hope they will be able to find out soon. Please keep us updated.🙏
Изпратих на това казино $100 само в биткойн...за съжаление услугата, която използвах, отне доброто си старо време, тъй като минаха почти 24 часа, преди да получа потвърждение, че е одобрено и потвърдено изпратено. Докато разбрах, че най-накрая е изпратено, бяха 2 часа по-късно, така че да видя, че салдото по сметката ми не отразява моя депозит, беше много разочароващо. Но истинското разочарование, което бързо кипна в гняв, беше, когато се опитаха да ми кажат, че съм изпратил плащането на грешен адрес. Те твърдяха, че това не е един от техните биткойн адреси и че аз съм основно SOL и по някакъв начин вината е моя. Ако бях въвел тяхната биткойн информация ръчно, може би щях да помисля, че съм потенциално частично виновен. Но никога не бих се опитал да въведа тази информация ръчно. Като повечето от нас, използвах QR кода на Hugewin, за да изпратя плащането си. Няма нищо ръчно в процеса, така че ако е изпратено на грешен адрес, трябва да погледнете вътрешно в тяхната собствена система за QR код. Независимо от това, че им изпратих $100, така че те ми дължат $100. С удоволствие ще пусна името им през звънеца и ще разпространя новината на двадесет различни уебсайта. Но предпочитам просто да ми платят това, което ми дължат. Защото в крайна сметка бях обезсърчен 100 пъти повече от това, когато те можеха да направят правилното нещо и просто да ми платят (и от това, което прочетох, това е честа измама, която изглежда привличат към много клиенти.
I sent this casino $100 in bitcoin only...unfortunately the service I used took their good old time as it was nearly 24 hours before i received confirmation that it was approved and confirmed sent. By the time I realized it was finally sent it was 2 hours later, so to see that my account balance did not reflect my deposit was very disappointing. But the real frustration which quickly boiled over in anger is when they tried to tell me I sent the payment to the wrong address. They claimed it was not one of their bitcoin addresses and that I was basically SOL and it was somehow all my fault. If i had entered their bitcoin info manually i might had considered that I was potentially partially at fault. But, I would never attempt to enter this info manually. Like most of us, I used the Hugewin QR Code to submit my payment. There's nothing manual about the process so if it was sent to the wrong address thy need to look internally at their own QR Code system. Regardless I sent them $100, so they owe me $100. I will gladly run their name through they ringer and spread the news on twenty different websites. But I'd rather just have them pay me what they owe me. Cause in the end I was discourage 100x fold from coming their way when they could have done the right thing and just paid me (and from what I've read,. this is a frequent scam they seem to pull on many customers.
Това е наистина неприятна ситуация, виждам. Браво, че подадохте жалба. Нашият екип трябва да го прегледа и след това със сигурност ще се свърже с вас. Имате ли някакви новини по този въпрос до сега, може би? Надявам се скоро да се реши. Ще чакам вашия отговор.
This is a really unpleasant situation, I see. Good on you for submitting a complaint. Our team has to review it and then they will get back to you surely. Have you got any news regarding this issue by now, perhaps? I hope it'll be solved soon. Will wait for your reply.
Не, те показаха ясно снощи, когато говорих с тях отново снощи, че са приключили с въпроса, защото е невъзможно. Друга важна забележка е, че представителят от снощи ми каза, че е невъзможно, защото нямат QR кодове.
Това беше моментът, в който разбрах, че си имам работа с някой, който няма представа как всъщност работят нещата и бих бил по-успешен, ако аргументирам мнението си пред стената. Бързо й показах екранна снимка на същия QR код, който според нея не предоставят. Те очевидно никога не са имали намерение да се опитват да разрешат проблема си или дори да приемат, че може да имат такъв.
No they made it apparent last night when I spoke to them again last night that they were done with the matter because it was impossible. Another important note is that the rep from last night told me it was impossible because they don't have QR Codes.
That was the moment that I realized I'm dealing with someone who has no idea how things actually work and I'd be more successful arguing my points to a wall. I quickly showed her a screen shot of the very same QR Code that she says they do not provide. They clearly never had any intent of trying to resolve THEIR issue or even accept that they may have one.
Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне в тази неприятна ситуация.
I just hope that our complaint team will be able to help you out with this unpleasant situation.
Спечелих 4000 евро и блокираха сметката ми, за да я проверят. Когато губите е добре, но когато започнете да печелите, се появяват проблеми.
I won 4,000 Euro and they blocked my account to check it. When you lose, it's good, but when you start winning, problems appear.
Не бих го нарекъл проблем, ако мога така да кажа, казиното трябва да провери всичко, за да се увери, че всичко е наред. Обясниха ли ви причината за блокиране на акаунта и дали е напълно потвърдена? Надявам се този проблем скоро да бъде разрешен. Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.
I wouldn't call it a problem, if I may say so, the casino needs to check everything to make sure it is all good. Have they explained to you the reason for blocking your account, and is it fully verified? I hope this issue will be resolved soon. Please let us know of any updates.
Здравейте, понякога при по-големи печалби казиното прави проверки и проучва дали всичко е наред. Вярвам, че беше така и в крайна сметка ще получите парите си.
Въпреки това, ако има допълнителни проблеми, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.
Вярвам, че това е само рутинна проверка и всичко ще бъде наред.
Информирай ни.
Hi, sometimes with bigger wins the casino does checks and investigates if everything was fine. I believe it was, and you will get your money eventually.
However, if there are any further problems you can contact us and we will try to help.
I believe this is just a routine check and everything will be fine.
Let us know.
Колко време продължава за сега? Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното?
How long is it going on for now? Have you been able to get in touch with the support of the casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.