Честно казано, имайки предвид рейтинга на тяхната репутация тук в Casino Guru, се съмнявам за някакъв положителен резултат, но знам за подобни казина, които са ме изненадали в миналото, така че можем да се надяваме, че ще бъде едно от тях 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
здравейте, имам абсолютно същия проблем, мисля, че е толкова смело, че правят толкова много пари и не искат да дават нищо, помогнете ми 1500 eu стойност в спор
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
Здравейте
Мисля, че знам как трябва да се чувстваш, опитай се да запазиш спокойствие, моля те. Придържайте се към жалбата, ние ще направим всичко възможно, за да намерим справедливо решение. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
благодаря ви много...Опитвам се да остана спокоен, моля, свържете се🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Не се колебайте да ме попитате, ако имате допълнителни въпроси, става ли?
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Ако питате за процеса на оплакване, може да намерите тази статия за полезна . В момента отговорникът по жалбите Кристина работи с информацията, която сте предоставили. Въпреки това тя е част от екипа за първи отговор, предполагам, че ще получите нов отговорник, след като жалбата е готова за напредък.
Нещо друго, което мислите, моля?
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
здравейте на всички
Играя в казино Hotline от 1 година. Имах няколко тегления, без никаква тествана лична информация. Вчера спечелих 400 евро и поддръжката ме помоли да изпратя документи. Изпратих им всичко необходимо, но след 8 часа пак ме помолиха да изпратя още веднъж, защото изпратих не добре видими снимки. Кажете ми, че в случай на проверка пазя тези снимки в телефона си и ги използвам за всеки процес на проверка във всяко казино. За останалите казина снимките бяха изключение, но за тях не. те се бавят с чакащо теглене, никой не отговаря на имейла ми и да не забравя, трябва да им изпратя и удостоверение за раждане и то трябва да е в PDF формат. чакам около 2 часа, за да извлека документите си. може да отнеме до 24 часа и още няколко часа за процеса на теглене. Малко съм нервен в очакване на отговора им. И така, те се бавят нарочно, парите все още са на баланс и сега се питам дали да играя или не? ще бъда неподвижен и съсредоточен, за да не докосвам печалбите си. трябваше да превъртя 1000 евро, защото взех бонус от 30 евро. чао и успех.
hello everybody.
Im playing at Hotline casino for 1 year. I had several withdraws, without any tested personal informations. Yesterday i won 400 euros and support asked me to send documents. i sent them everything they need, but in 8 hours they asked me again to send once more, because i sent not good visible pictures. Let me know you, that in case of verification i keep those pictures in my phone and use them for any verification process in any casino. For the rest of casinos the pictures were excepted, but for them not. they are delaying with pending withdrawal, no one responding on my email and not to forget, i need to send them also certificate of birth and it should be in PDF format. im waiting about 2 hours to except my documents. it could take up to 24 hours and another few hours for withdrawal process. Im a little bit nervous waiting for their response. So, they are delaying on purpose, money is still on balance and now im asking myself, should i play or not? im gonna be still and focused to not touch my winnings. i had to rollover 1000 euros, because i took bonus of 30 euros. bye and good luck.
Много е важно исканите документи да са в правилния формат и с добро качество, за да могат да ги приемат, да.
Надявам се, че новите предоставени ще са добри и сметката ви ще бъде потвърдена скоро, за да можете да стигнете до печалбите си.
Между другото има ли някаква актуализация досега?🤔
Мога ли също да попитам кой метод на плащане използвате за теглене?
It is very important for the requested documents to be in the right format and of good quality so they can accept them, yeah.
I hope that the new provided ones will be all good and your account will be verified soon so you can get to your winnings.
Is there any update by the way by now?🤔
May I also ask which payment method you use for the withdrawal?
Здравей Роми...
просто трябва да изпратя сметката за комунални услуги, останалото беше изключено, казаха ми тази сутрин. Винаги използвам skrill. И, разбира се, те ми казаха, че може да отнеме до 24 часа, за да потвърдим този единствен документ.
Hi, Romi...
i just need to send utility bill, the rest was excepted, told me this morning.I use skrill, always. And of course they told me it could take up to 24 hours again to verify this single document.
Добре, чудесно. Моля, уведомете ни как ще стане. Ще чакаме вашия отговор.
Okay, great. Please let us know how it'll go. We'll wait for your reply.
Това е страхотно! много се радвам за теб
И така, колко време отне накрая, за да получите парите?
That is great! I'm so glad for you.
So how long did it take at the end to get the money?
здравейте!
Хубаво е да видя, че мисията беше успешна. Ако не се лъжа, най-трудната част беше сметката за комунални услуги, но сега имате парите и предполагам, че ако продължите да играете в сайта, не е нужно да се притеснявате за нова проверка скоро. 🙂 Е, ще останеш ли?
Hi there!
Good to see it was a successful mission. If I'm not mistaken, the hardest part was the utility bill, but now you have the money, and I presume if you continue to play at the site, you don't have to worry about another verification soon. 🙂 So, will you stay?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.