Честно казано, имайки предвид рейтинга на тяхната репутация тук в Casino Guru, се съмнявам за някакъв положителен резултат, но знам за подобни казина, които са ме изненадали в миналото, така че можем да се надяваме, че ще бъде едно от тях 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
здравейте, имам абсолютно същия проблем, мисля, че е толкова смело, че правят толкова много пари и не искат да дават нищо, помогнете ми 1500 eu стойност в спор
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
Здравейте
Мисля, че знам как трябва да се чувстваш, опитай се да запазиш спокойствие, моля те. Придържайте се към жалбата, ние ще направим всичко възможно, за да намерим справедливо решение. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
благодаря ви много...Опитвам се да остана спокоен, моля, свържете се🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Не се колебайте да ме попитате, ако имате допълнителни въпроси, става ли?
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Ако питате за процеса на оплакване, може да намерите тази статия за полезна . В момента отговорникът по жалбите Кристина работи с информацията, която сте предоставили. Въпреки това тя е част от екипа за първи отговор, предполагам, че ще получите нов отговорник, след като жалбата е готова за напредък.
Нещо друго, което мислите, моля?
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.