преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hotline Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
никога никога не играйте в това казино. Депозирах 35 евро със 100% бонус, хвърлих ги 35 пъти и спечелих 1850 евро. Това беше първият ми депозит в това казино. на следващия ден ми заключиха сметката и ми казаха, че имам друга сметка в тяхното казино преди 2 седмици и не ми изплатиха печалбите. те са големи измамници, никога не депозират пари в своето измамно казино
never never ever play in this casino. I deposited 35 euros with a 100% bonus, rolled them 35 times and won 1850 euros. This was my first deposit in this casino. the next day they locked my account and told me that I had another account in their casino 2 weeks ago and they didn't pay my winnings. they are big scammers, never deposit money in their fraudulent casino
Здравей,
Съжалявам, че мина по този начин. Това казино предостави ли доказателство, че сте регистрирали няколко акаунта?
Още ли поддържате връзка с тях?
Hello there,
I'm sorry it went this way. Did this casino provide any proof that you registered multiple accounts?
Are you still in touch with them?
Виждам.
Можем да опитаме така или иначе, ако желаете.
Прочетох жалбата ви, подадена срещу друго казино и ми се струва доста разбираема.
Не се притеснявай, без натиск. 🙂
I see.
We can try it anyway if you feel like it.
I read your complaint submitted against a different casino and it seems pretty understandable to me.
Don't worry, no pressure. 🙂
Подадох жалба до Curaçao eGaming Self-Exclusion и тази комисия накара казиното да ми предостави доказателства, казиното ми изпрати имейл с екранна снимка на моята фалшива регистрация и фалшиви транзакции от Skrill. Свързах се с поддръжката на Scrill и разговарях с техен агент, той ми потвърди, че тези фиктивни транзакции не съществуват в тяхната система. Помолих ги (Skrill) да ми дадат официален имейл, за да мога да го представя като доказателство на комисията, но те не ми изпратиха имейл. Използвам преводач и не съм сигурен дали им обяснявам какво точно се случва. Мога да ви предоставя имейли с казино Hotline, Skrill и Curaçao eGaming Self-Exclusion, но те са много и ще ви трябват много от време . Ако желаете, дайте ми имейл, за да ви изпратя снимки и имейли, за да изясня случая
I lodged a complaint with the Curaçao eGaming Self-Exclusion , and this commission made the casino provide me with evidence, the casino sent me an email with a screenshot of my fake registration and fake transactions from Skrill .I contacted with Scrill support and chatting with their agent, he confirmed to me that these fictitious transactions do not exist in their system . I asked them (Skrill) to give me an official email so that I could provide it as evidence to the committee, but they did not send me an email. I use an interpreter and I'm not sure if I'm explaining to them exactly what's going on.I can provide you with emails with Hotline casino , Skrill and Curaçao eGaming Self-Exclusion , but they are many and you will need a lot of time . If you want, give me an email to send you photos and emails to clarify the case
Регистрирах се в казиното на 10.02.2022 г. по имейл plamax14@abv.bg, а депозитът ми е от plamax14@gmail.com, на скрийншотите, които ви изпратих от казиното на горещата линия, има фалшифицирана регистрация и имейл депозити от plammax1973@gmail.com от януари не са правени депозити от този имейл и ако казиното се е регистрирало в Skrill, за да оправдае действията си, регистрацията е много по-късно след 10.02.2022 г., за да оправдае действията си пред комисията
I registered at the casino on 10.02.2022 by email plamax14@abv.bg , and my deposit is from plamax14@gmail.com , in the screenshots I sent you from the Hotline casino have falsified registration and email deposits from plammax1973@gmail.com from january , no deposits have been made from this email, and if the casino has registered in Skrill , in order to justify their actions, the registration is much later after 10.02.2022 in order to justify their actions before the commission
Здравейте и благодаря за тази информация.
Предлагам ви да подадете жалба по този проблем до Hotline. Това трябва да се консултира допълнително, особено ако имате много снимки на екрана и комуникация, които да ни предоставите.
Бихте ли подавали жалба?
Hello and thank you for this information.
I'd suggest you submit a complaint regarding this issue with Hotline. This needs to consulted further, especially if you have tons of creenshots and communication to provide us with.
Would you submit a complaint?
здрасти
моята жалба с гореща линия казино не е разрешена. Когато се свързах с тях относно моя случай, те отговориха, че са платили на техния партньорски линк, защото съм отворил сметка на техния партньор. Но разбрах гореща линия казино от уебсайта на casinoguru, това означава ли, че вие сте партньор на гореща линия казино, или те казват различни хора? Защото, ако заведа съдебно дело, трябва да използвам всеки, който участва в моя случай.
Hi
my complaint with hotline casino has been unsolved. When I contacted them about my case they replied they paid to their partner link because I opened an account under their partner. But I found out hotline casino from casinoguru website, does it means you are the partner of hotline casino, or their saying different people? Because if I lodge legal action I need to use whoever involved in my case.
Здравей Антоний,
Моля, използвайте бутона за отговор всеки път, когато искате да реагирате на публикации.
Преместих публикацията ви тук, защото сте я публикували в нишка, която е свързана с друго казино.
Е, трябва да кажа, че не съм много сигурен относно въпроса ви, ако сте подали жалба, използвайки втория си акаунт, смятам, че ние сме „включени" само като посредник. За допълнителни въпроси, моля, попитайте JozefK, както той предложи тук .
Моля, коментирайте всяко казино в неговата уникална нишка, това е например за горещата линия казино . Знам, че вече сте изпратили огромен брой жалби, но ако коментирате за тях в грешната тема, това е много объркващо.
Hello Antony,
Kindly use the reply button every time you wish to react to any posts, please.
I moved your post here because you posted it to a thread that is associated with a different casino.
Well, I must say that I'm not pretty sure about your question, if you submitted a complaint using your second account, I believe that we are "involved" only as a mediator. For further questions, ask JozefK as he suggested here, please.
Kindly comment on every casino in its unique thread, this is for the Hotline Casino for instance. I know you have already submitted an overwhelming number of complaints but if you comment about these in the wrong thread it's very confusing.
Моля, блокирайте този сайт.
Защото много хора имат едни и същи проблеми. Не можете да направите теглене. Като мен:
Здравейте.
Финансови услуги отхвърли искането ви за теглене на 455,53 евро
Причина: Вие злоупотребявате с правилата за казино бонуси и сте нарушили правило 2.2;
2.2. Имате право да имате само един акаунт. Само по един акаунт за всеки
домакинство, IP, PC е разрешено. Ако се опитате да отворите повече от един
Акаунт, всички акаунти, които се опитате да отворите, могат да бъдат блокирани или затворени и всякакви
залозите могат да бъдат анулирани. Също така всякакви връщания, депозити, печалби или бонуси
които сте спечелили или натрупали през времето като Дубликата
Акаунтът е бил активен, ще бъде конфискуван от вас и може да бъде възстановен от нас,
и вие ще ни върнете при поискване всички такива средства, които са били
изтеглени от дублиращия акаунт.
Администрацията е лоялна към вас. Има неустойка при теглене
сума (залог x10), а максималната сума за теглене е ограничена до
455,53 евро.
Please block this site.
Because many people have same issuses. You can’t do withdrawal. Like me:
Hello.
Financial Services declined your request to withdraw EUR 455.53
Reason: You are abusing the casino bonus policy and have violated rule 2.2;
2.2. You are allowed to have only one Account. Only one Account for each
household, IP, PC is allowed. If you attempt to open more than one
Account, all accounts you try to open may be blocked or closed and any
bets may be voided. Also, any returns, deposits, winnings or bonuses
which you have gained or accrued during such time as the Duplicate
Account was active will be forfeited by you and may be reclaimed by us,
and you will return to us on demand any such funds which have been
withdrawn from the Duplicate Account.
The administration is loyal to you. There is a penalty on the withdrawal
amount (wager x10), and the maximum withdrawal amount is limited to
455.53 EUR.
Уверете се, че никой друг във вашата къща не е регистриран в казиното, ако не, подайте жалба на https://casino.guru/complaints
Разбира се, трябва да сте 100% сигурни, че никога не сте отваряли повече от 1 акаунт, междувременно ги помолете да ви предоставят доказателства, ако не го направят, така или иначе ще трябва да споделят доказателства с гуру, ако реагират на оплакването
Make sure no one else in your house is registered in the casino, if not, file a complaint at https://casino.guru/complaints
Of course, you have to be 100% sure you never opened more than 1 account, in the meantime ask them to provide evidence to you, if they don't, they will have to share evidence with guru anyways if they react to the complaint
Вече питах, но не изпращат никакви доказателства за това. Само че имам дублиран акаунт
I already asked, but they don’t send any proof of that. Only that i have duplicate account
което е много странно, те го изпратиха на 17.01 имейл на моя бизнес акаунт, което сега открих. С промоция на името ???
и още един факт, опитах се два пъти да напиша този текст, но всеки път ще го изтрия автоматично, ако някой е поставил грешка в телефона ми. Звучи налудничаво, но е истина. Наистина имам два имейла, но защо имах този един имейл от тях и с промоция на името? И защо влагам толкова много пари в това казино, ако както казаха имам дублираща се сметка??? Моят бизнес имейл може да намери Google много лесно. Сякаш мисля, че са успели. Няма имейл за добре дошъл от регистриран или нещо подобно. Не съм глупав, не само аз имам същия проблем.
what is very stange, they sent it on 17.01 email on my business account, what i now finded. With name promo ???
and another fact, i have tried two times write this text but eveytime i will automatically deleted, liked some one has it put bug in my phone. It’s sound crazy but it’s true. I have two emails really, but why i had this one email from them and with name promo? And why i put so many money in this casino, if like they said i have duplicate account??? My business email can find google very easy. Like i think they made it. There is no welcome email from registered or something for that. I’m not stupid, I’m not only one who have same issue.
Тъй като те не искат да предоставят никакви доказателства, просто изчакайте, докато реагират на жалбата и те ще трябва да предоставят предполагаемите доказателства и гуруто ще ги провери. Все пак считам за изключително грубо потребителят да бъде обвинен в нещо и да не бъдат предоставени доказателства, ако това беше моят случай, поне бих искал да знам какъв е имейлът за дублиращия се акаунт, IP адреса и устройството, споделяне на доказателства с обвиняемият е лесен начин за закриване и избягване на намесата на трети страни в споменатите случаи, което в крайна сметка прави казината лош публичен имидж. Представете си да отидете в съда, да бъдете обявени за виновен, но никога да не видите никакви доказателства, няма смисъл, нали? Същото тук 😬 до момента просто изчакайте, разрешаването на жалбата или обявяването й за неразрешена може да отнеме седмици
Since they don't want to provide any evidence, just wait until they react to the complaint and they will have to provide the alleged evidence and guru will check it. Still, I consider extremely rude that an user gets accused of something and no evidence is provided, if it was my case, I would at least wanna know what the email for the duplicate account is, the IP address and the device, sharing evidence with the accused is an easy way to have a closure and avoid third parties getting involved in said cases which ultimately make the casinos have a poor public image. Imagine going to court, being declared guilty but you never got to see any evidence, it doesn't make sense, right? Same here 😬 by the moment just wait, the complaint getting solved or being declared unresolved can take weeks
Моля, блокирайте този сайт.
Защото много хора имат едни и същи проблеми. Не можете да направите теглене. Като мен:
Здравейте.
Финансови услуги отхвърли искането ви за теглене на 455,53 евро
Причина: Вие злоупотребявате с правилата за казино бонуси и сте нарушили правило 2.2;
2.2. Имате право да имате само един акаунт. Само по един акаунт за всеки
домакинство, IP, PC е разрешено. Ако се опитате да отворите повече от един
Акаунт, всички акаунти, които се опитате да отворите, могат да бъдат блокирани или затворени и всякакви
залозите могат да бъдат анулирани. Също така всякакви връщания, депозити, печалби или бонуси
които сте спечелили или натрупали през времето като Дубликата
Акаунтът е бил активен, ще бъде конфискуван от вас и може да бъде възстановен от нас,
и вие ще ни върнете при поискване всички такива средства, които са били
изтеглени от дублиращия акаунт.
Администрацията е лоялна към вас. Има неустойка при теглене
сума (залог x10), а максималната сума за теглене е ограничена до
455,53 евро.
Please block this site.
Because many people have same issuses. You can’t do withdrawal. Like me:
Hello.
Financial Services declined your request to withdraw EUR 455.53
Reason: You are abusing the casino bonus policy and have violated rule 2.2;
2.2. You are allowed to have only one Account. Only one Account for each
household, IP, PC is allowed. If you attempt to open more than one
Account, all accounts you try to open may be blocked or closed and any
bets may be voided. Also, any returns, deposits, winnings or bonuses
which you have gained or accrued during such time as the Duplicate
Account was active will be forfeited by you and may be reclaimed by us,
and you will return to us on demand any such funds which have been
withdrawn from the Duplicate Account.
The administration is loyal to you. There is a penalty on the withdrawal
amount (wager x10), and the maximum withdrawal amount is limited to
455.53 EUR.
Честно казано, ние нямаме власт да блокираме сайтове, но можем само да предупреждаваме играчите чрез нашия уебсайт. Казиното получи оценка за лоша репутация от нас, ние също показваме предупреждение поради техните несправедливи правила и условия, така че се надявам, че всеки, който го прочете, няма да реши да играе там.
Honestly, we have no power to block sites, but we can only warn players through our website. The casino received bad reputation rating from us, we also display a warning because of their unfair Terms and Conditions so I hope everyone who'll read it won't decide to play there.
Начинът, по който се отнасят с теб, звучи наистина зле. Те могат да твърдят, че имате няколко акаунта дори само защото имате същия IP адрес като всеки друг, което е съвсем нормално. Това определено не означава, че имате няколко акаунта. Както и да е, затова ще трябва да видим и доказателството.
По този начин те могат просто да кажат на всеки спечелил, че печалбите ще бъдат анулирани поради множество акаунти и решението е окончателно.
The way how they treat you sounds really bad. They can claim you have multiple accounts even only because you have the same IP address as anyone else, which is quite normal. It definitely doesn't mean you have multiple accounts. Anyway, that's why we would need to see the proof as well.
This way, they can just say to anyone who won that the winnings will be voided because of multiple accounts and the decision is final.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.