НачалоФорумКазинаHotline Casino - обща дискусия

Hotline Casino - обща дискусия

 от atlantica751
|
9 657 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hotline Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

никога никога не играйте в това казино. Депозирах 35 евро със 100% бонус, хвърлих ги 35 пъти и спечелих 1850 евро. Това беше първият ми депозит в това казино. на следващия ден ми заключиха сметката и ми казаха, че имам друга сметка в тяхното казино преди 2 седмици и не ми изплатиха печалбите. те са големи измамници, никога не депозират пари в своето измамно казино

Автоматичен превод:
Plamax14

Здравей,

Съжалявам, че мина по този начин. Това казино предостави ли доказателство, че сте регистрирали няколко акаунта?

Още ли поддържате връзка с тях?

Автоматичен превод:

всичко е много дълго за разказване и с помощта на преводач не знам дали мога да го обясня 100%

Автоматичен превод:
Plamax14

Виждам.

Можем да опитаме така или иначе, ако желаете.

Прочетох жалбата ви, подадена срещу друго казино и ми се струва доста разбираема.


Не се притеснявай, без натиск. 🙂


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Подадох жалба до Curaçao eGaming Self-Exclusion и тази комисия накара казиното да ми предостави доказателства, казиното ми изпрати имейл с екранна снимка на моята фалшива регистрация и фалшиви транзакции от Skrill. Свързах се с поддръжката на Scrill и разговарях с техен агент, той ми потвърди, че тези фиктивни транзакции не съществуват в тяхната система. Помолих ги (Skrill) да ми дадат официален имейл, за да мога да го представя като доказателство на комисията, но те не ми изпратиха имейл. Използвам преводач и не съм сигурен дали им обяснявам какво точно се случва. Мога да ви предоставя имейли с казино Hotline, Skrill и Curaçao eGaming Self-Exclusion, но те са много и ще ви трябват много от време . Ако желаете, дайте ми имейл, за да ви изпратя снимки и имейли, за да изясня случая

Автоматичен превод:

filefilefile

Автоматичен превод:

file Регистрирах се в казиното на 10.02.2022 г. по имейл plamax14@abv.bg, а депозитът ми е от plamax14@gmail.com, на скрийншотите, които ви изпратих от казиното на горещата линия, има фалшифицирана регистрация и имейл депозити от plammax1973@gmail.com от януари не са правени депозити от този имейл и ако казиното се е регистрирало в Skrill, за да оправдае действията си, регистрацията е много по-късно след 10.02.2022 г., за да оправдае действията си пред комисията

Автоматичен превод:
Plamax14

Здравейте и благодаря за тази информация.

Предлагам ви да подадете жалба по този проблем до Hotline. Това трябва да се консултира допълнително, особено ако имате много снимки на екрана и комуникация, които да ни предоставите.

Бихте ли подавали жалба?


Автоматичен превод:

здрасти

моята жалба с гореща линия казино не е разрешена. Когато се свързах с тях относно моя случай, те отговориха, че са платили на техния партньорски линк, защото съм отворил сметка на техния партньор. Но разбрах гореща линия казино от уебсайта на casinoguru, това означава ли, че вие сте партньор на гореща линия казино, или те казват различни хора? Защото, ако заведа съдебно дело, трябва да използвам всеки, който участва в моя случай.

file

Автоматичен превод:
Anonymized234

Здравей Антоний,

Моля, използвайте бутона за отговор всеки път, когато искате да реагирате на публикации.

Преместих публикацията ви тук, защото сте я публикували в нишка, която е свързана с друго казино.

Е, трябва да кажа, че не съм много сигурен относно въпроса ви, ако сте подали жалба, използвайки втория си акаунт, смятам, че ние сме „включени" само като посредник. За допълнителни въпроси, моля, попитайте JozefK, както той предложи тук .


Моля, коментирайте всяко казино в неговата уникална нишка, това е например за горещата линия казино . Знам, че вече сте изпратили огромен брой жалби, но ако коментирате за тях в грешната тема, това е много объркващо.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Моля, блокирайте този сайт.

Защото много хора имат едни и същи проблеми. Не можете да направите теглене. Като мен:


Здравейте.


Финансови услуги отхвърли искането ви за теглене на 455,53 евро


Причина: Вие злоупотребявате с правилата за казино бонуси и сте нарушили правило 2.2;

2.2. Имате право да имате само един акаунт. Само по един акаунт за всеки

домакинство, IP, PC е разрешено. Ако се опитате да отворите повече от един

Акаунт, всички акаунти, които се опитате да отворите, могат да бъдат блокирани или затворени и всякакви

залозите могат да бъдат анулирани. Също така всякакви връщания, депозити, печалби или бонуси

които сте спечелили или натрупали през времето като Дубликата

Акаунтът е бил активен, ще бъде конфискуван от вас и може да бъде възстановен от нас,

и вие ще ни върнете при поискване всички такива средства, които са били

изтеглени от дублиращия акаунт.


Администрацията е лоялна към вас. Има неустойка при теглене

сума (залог x10), а максималната сума за теглене е ограничена до

455,53 евро.

Автоматичен превод:

Мисля, че това е робот. file

Автоматичен превод:
merlefedotova

Уверете се, че никой друг във вашата къща не е регистриран в казиното, ако не, подайте жалба на https://casino.guru/complaints


Разбира се, трябва да сте 100% сигурни, че никога не сте отваряли повече от 1 акаунт, междувременно ги помолете да ви предоставят доказателства, ако не го направят, така или иначе ще трябва да споделят доказателства с гуру, ако реагират на оплакването

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Вече питах, но не изпращат никакви доказателства за това. Само че имам дублиран акаунт file

Автоматичен превод:
merlefedotova

И вече подадох оплакване

Автоматичен превод:

което е много странно, те го изпратиха на 17.01 имейл на моя бизнес акаунт, което сега открих. С промоция на името ???

и още един факт, опитах се два пъти да напиша този текст, но всеки път ще го изтрия автоматично, ако някой е поставил грешка в телефона ми. Звучи налудничаво, но е истина. Наистина имам два имейла, но защо имах този един имейл от тях и с промоция на името? И защо влагам толкова много пари в това казино, ако както казаха имам дублираща се сметка??? Моят бизнес имейл може да намери Google много лесно. Сякаш мисля, че са успели. Няма имейл за добре дошъл от регистриран или нещо подобно. Не съм глупав, не само аз имам същия проблем. file

Автоматичен превод:
merlefedotova

Тъй като те не искат да предоставят никакви доказателства, просто изчакайте, докато реагират на жалбата и те ще трябва да предоставят предполагаемите доказателства и гуруто ще ги провери. Все пак считам за изключително грубо потребителят да бъде обвинен в нещо и да не бъдат предоставени доказателства, ако това беше моят случай, поне бих искал да знам какъв е имейлът за дублиращия се акаунт, IP адреса и устройството, споделяне на доказателства с обвиняемият е лесен начин за закриване и избягване на намесата на трети страни в споменатите случаи, което в крайна сметка прави казината лош публичен имидж. Представете си да отидете в съда, да бъдете обявени за виновен, но никога да не видите никакви доказателства, няма смисъл, нали? Същото тук 😬 до момента просто изчакайте, разрешаването на жалбата или обявяването й за неразрешена може да отнеме седмици

Автоматичен превод:

Моля, блокирайте този сайт.

Защото много хора имат едни и същи проблеми. Не можете да направите теглене. Като мен:


Здравейте.


Финансови услуги отхвърли искането ви за теглене на 455,53 евро


Причина: Вие злоупотребявате с правилата за казино бонуси и сте нарушили правило 2.2;

2.2. Имате право да имате само един акаунт. Само по един акаунт за всеки

домакинство, IP, PC е разрешено. Ако се опитате да отворите повече от един

Акаунт, всички акаунти, които се опитате да отворите, могат да бъдат блокирани или затворени и всякакви

залозите могат да бъдат анулирани. Също така всякакви връщания, депозити, печалби или бонуси

които сте спечелили или натрупали през времето като Дубликата

Акаунтът е бил активен, ще бъде конфискуван от вас и може да бъде възстановен от нас,

и вие ще ни върнете при поискване всички такива средства, които са били

изтеглени от дублиращия акаунт.


Администрацията е лоялна към вас. Има неустойка при теглене

сума (залог x10), а максималната сума за теглене е ограничена до

455,53 евро.

Автоматичен превод:

Честно казано, ние нямаме власт да блокираме сайтове, но можем само да предупреждаваме играчите чрез нашия уебсайт. Казиното получи оценка за лоша репутация от нас, ние също показваме предупреждение поради техните несправедливи правила и условия, така че се надявам, че всеки, който го прочете, няма да реши да играе там.

Автоматичен превод:

Вече питах, но не изпращат никакви доказателства за това. Само че имам дублиран акаунт file

Автоматичен превод:

Начинът, по който се отнасят с теб, звучи наистина зле. Те могат да твърдят, че имате няколко акаунта дори само защото имате същия IP адрес като всеки друг, което е съвсем нормално. Това определено не означава, че имате няколко акаунта. Както и да е, затова ще трябва да видим и доказателството.

По този начин те могат просто да кажат на всеки спечелил, че печалбите ще бъдат анулирани поради множество акаунти и решението е окончателно.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини