НачалоФорумКазинаHitNSpin Casino - обща дискусия

HitNSpin Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Kno1234
|
6 334 преглеждания 54 отговора |
|
1 2 3
Nikolina00

Мога ли да попитам кога точно казиното е блокирало акаунта ви и кога за последен път сте се свързали с тях?

Подадената от вас жалба се разглежда от нашия екип и се надяваме скоро да бъде разгледана. Моля, бъдете търпеливи и изпратете всяка подходяща информация.

Автоматичен превод:

Ужасно казино.

Блокирах акаунта си, тъй като подадох оплакване в casinoguru. Вижте техния имейл по-долу. file

Автоматичен превод:
shirlotano

Положителното е, че сте получили парите си, нали?

Знаете ли какво може да доведе до това решение?

Автоматичен превод:

Освен факта, че всъщност няма онлайн казино, където наистина можете да спечелите, Hitnspinn трябва да е едно от последните, които ще изпробвате. Оставих повече от 4000 евро в това казино и не платих нито цент. Ако харесвате дизайна на Hitnspinn, препоръчвам Verde Casino. Абсолютно същото е, само малко по-добро (по-чести безплатни бонуси) и всичко, което е оранжево в Hitnspinn, е зелено във Verde. Освен това, той е напълно същият, с изключение на цвета и безплатните бонуси!

Като цяло бих посъветвал да не играете. Не можете да спечелите, не е възможно. Единственият шанс да спечелите е, ако имате малко под милион на ваше разположение и продължавате да плащате по 500 или 1000 с тези пари и винаги играете за минимум 50 евро на завъртане. В един момент ще удари джакпота и ако имате късмет, сте превърнали милион в милион 500 хиляди. Няма друг начин, мили мои. Това е като в реалния живот. Ако имате невероятна сума пари, правите повече пари, а ако нямате, не правите!

Играл съм толкова много онлайн казино през живота си, че можех да си купя нещо наистина добро с парите или да ги инвестирам в крипто или акции. Винаги съм мислил, че ще спечеля в даден момент, но не съм и няма да спечеля и след 50 години, защото е просто НЕВЪЗМОЖНО. Те имат система и тя ВИНАГИ печели! Освен ако не го стриймвате и сте добре познати като Knossi, например. Тогава те увеличават шанса ви за печалба с 50 пъти, защото примамвате изключително голям брой губещи към тези, чиито портфейли могат да изпразнят всеки месец!

Всичко на този свят работи по система (вземете от идиотите, нахранете богатите на процент и ги оставете да работят за вас без да знаят)! И седнете с яйцата си на морето и ги оставете да ви примамят.....!!

Автоматичен превод:
binanpdm1992

здравей

Бих искал да попитам само едно нещо, ако нямате нищо против. Все още се опитваме да разберем как да обработим феномена на стрийминг тук, мога ли да знам откъде знаеш, че „те увеличават шанса ти за победа с 50 пъти"? Искам да кажа, можете ли да подкрепите това с някакви доказателства? Доколкото мога да преценя, обикновено нечестните стриймъри просто не играят с истинските си пари и повече или по-малко се финансират от трети страни. В миналото са били проследявани връзки с казина.

Е, ако имате нещо конкретно, моля, използвайте функцията „актуализирайте ни".

Напълно съм убеден, че хората по някакъв начин знаят, че казиното винаги печели; истинският проблем е да намериш волята да приемеш това.

По един или друг начин, благодаря ви за желанието да защитите играчите.

Автоматичен превод:

Все още писах на поддръжката няколко пъти, че за съжаление мога да депозирам само с крипто, те не са се погрижили за това от няколко месеца

Автоматичен превод:
MGx11

Правилно ли разбирам, че няма друга опция, показана във вашия акаунт?

Опитахте ли да им изпратите имейл относно това или просто се свързахте с чата на живо?

Те трябва да го гледат, със сигурност.

Автоматичен превод:

Да, дори съм използвал чата на живо няколко пъти, но ние винаги се грижим за това, нищо не се е случило до момента

Автоматичен превод:
MGx11

здравей

Разбирам, че казиното трябва да положи известно усилие, за да отговори на вашето безпокойство; от друга страна, не разбрах напълно вашите съобщения, така че е предизвикателство да изляза с предложения.

Само за да сме напълно сигурни: проблемът е в неспособността ви да депозирате в казиното, а не в изтеглянето на парите от него.

Надявам се, че нямате нищо против да попитам, но ще ми трябва повече яснота. благодаря

Автоматичен превод:

Моля, дръжте ръцете си далеч. Защото това е просто измама. Спечелих пари. И не ми изплатиха, защото отворих друга сметка преди година.

Автоматичен превод:
jajo1985jusef

Здравейте, няколко акаунта често се считат за нарушение на правилата на казиното.

Използвахте ли обаче стария акаунт или не се сетихте, че вече имате акаунт там? Въведохте ли всички същите данни в новия и успяхте ли да се регистрирате или какво е необходимо за отваряне на акаунт?

Автоматичен превод:
Jaro

Това не е вярно, моля, нека поговорим старата сметка беше затворена преди година, това е истината, но както казах, казиното не работи при изплащане, независимо дали сте потвърдили всичко за моя акаунт или не

Автоматичен превод:
jajo1985jusef

Добре, и по каква причина беше закрит предишният ви акаунт?

Автоматичен превод:
Jaro

Просто искам да кажа, че спечелих пари от 2600 евро и това поради лесна измама

Това беше закрито преди година, старият акаунт, който затворих сам

Edited
Автоматичен превод:

Yp

Автоматичен превод:

Просто искам да кажа, че спечелих пари от 2600 евро и това поради лесна измама

Това беше закрито преди година, старият акаунт, който затворих сам

Автоматичен превод:

Здравейте!

Честно казано, не разбирам какво описахте току-що, но предполагам, че са включени няколко акаунта. Във всеки случай, бихте ли любезно обяснили въпроса по-подробно, моля?

Какво изглежда е измамата и как затворената сметка е свързана с парите, които в крайна сметка са анулирани, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Просто измама разбирате точно не е нужно да обяснявам какво

Трябва ли да пиша повече, моля, по-малко

Edited
Автоматичен превод:
jajo1985jusef

Е, бих казал, че ако искате да обвините някого в измама, трябва също да опишете измамата. Без това е просто безсмислено оплакване и няма шанс да разберете гледната си точка. Активността във форума е свързана предимно с комуникация; не сте ли съгласни, моля? В резултат на това такова мнение може дори да се счита за безсмислено оплакване.

Освен това, ако искате да обясните, в крайна сметка може да помогнете на другите много по-добре и това си заслужава!

Създали ли сте повече от един акаунт, например? Какво се обърка?


Автоматичен превод:
Radka

Трябва ли да казвам 100 пъти, че никога не съм имал друг акаунт, който е затворен преди година и защо с нов акаунт. Уебсайтът одобрява, но както казах, това е само от zocka, аз не

Edited
Автоматичен превод:
jajo1985jusef

Е, преводът е малко труден. Така че ще пропусна това. Само общ въпрос, ако нямате нищо против: Защо никога не сте се опитали да подадете жалба, за да докажете, че казиното греши? Тази стъпка винаги е много важна, защото ако казиното действа неправилно, ще има последствия.

Винаги е тъжно да видиш човек само да се оплаква във форума, без желание да докаже думите си. Но както казах, не разбрах напълно отговора ви, така че може би все пак е имало някои пречки пред официалното оплакване.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини