ФорумКазинаHitNSpin Casino - обща дискусия

HitNSpin Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Kno1234
|
663 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HitNSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Чатът е повреден, няма начин да се говори с агента на живо...

Автоматичен превод:
Kno1234
преди 2 месеца

Здравейте. Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос, може би по пощата? Те трябва да могат да ви дадат някои отговори. За какво трябваше да говорите в чата, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Сега всичко е наред, успях да проверя акаунта си за кратко време.

Благодаря!

Автоматичен превод:
Kno1234
преди 2 месеца

Хей. Значи проблемът беше с верификацията на вашия акаунт, нали? Радвам се, че успяха да го оправят бързо. Какво ще кажете за "счупения чат", това също ли беше поправено, работи ли вече?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Е, проблемът с чата е, че трябва да въведете командата "чат с оператор" или нещо подобно, за да се свържете с оператора, в противен случай неговият бот просто реагира на ключови думи като: теглене, депозит и т.н.

Автоматичен превод:
Kno1234
преди 2 месеца

Ооо, наистина ли?

Не е много удобен за моя вкус. Все пак много казина разчитат на чат ботове, поне за първите няколко въпроса. Но все още съм убеден, че някои въпроси и особено проблемите изискват лично отношение... Вероятно остарявам твърде много за AI чатове и ботове 😀.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е казино, така че......

Сега всичко е наред, успях да проверя акаунта си за кратко време.


Благодаря!

Автоматичен превод:
AbedKhaled96
преди 1 месец

Радвам се да го чуя. 👌 Ако се интересувате, можете да напишете рецензия за това казино за вашия опит, просто следвайте тази връзка , моля.🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, моля помогнете, чакам изплащане от 29 март, което вече беше отменено няколко пъти от тяхна страна поради технически причини, чатът е ужасен. Какво трябва да направя след това?

Автоматичен превод:
MIRJANA0172
преди 2 седмици

Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, но виждам, че вече сте изтекли този срок. Освен това разбрах, че имат технически проблеми според написаното от теб и затова им отнема над 2 седмици. Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Така или иначе, в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво може да се направи. Мислите ли, че можете да опитате с това?

Ако е така, имате възможност да го подадететук на тази връзка .

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини