ФорумКазинаHitNSpin Casino - обща дискусия

HitNSpin Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Kno1234
|
3000 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HitNSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Чатът е повреден, няма начин да се говори с агента на живо...

Автоматичен превод:
Kno1234
преди 9 месеца

Здравейте. Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос, може би по пощата? Те трябва да могат да ви дадат някои отговори. За какво трябваше да говорите в чата, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Сега всичко е наред, успях да проверя акаунта си за кратко време.

Благодаря!

Автоматичен превод:
Kno1234
преди 9 месеца

Хей. Значи проблемът беше с верификацията на вашия акаунт, нали? Радвам се, че успяха да го оправят бързо. Какво ще кажете за "счупения чат", това също ли беше поправено, работи ли вече?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Е, проблемът с чата е, че трябва да въведете командата "чат с оператор" или нещо подобно, за да се свържете с оператора, в противен случай неговият бот просто реагира на ключови думи като: теглене, депозит и т.н.

Автоматичен превод:
Kno1234
преди 9 месеца

Ооо, наистина ли?

Не е много удобен за моя вкус. Все пак много казина разчитат на чат ботове, поне за първите няколко въпроса. Но все още съм убеден, че някои въпроси и особено проблемите изискват лично отношение... Вероятно остарявам твърде много за AI чатове и ботове 😀.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е казино, така че......

Сега всичко е наред, успях да проверя акаунта си за кратко време.


Благодаря!

Автоматичен превод:
AbedKhaled96
преди 8 месеца

Радвам се да го чуя. 👌 Ако се интересувате, можете да напишете рецензия за това казино за вашия опит, просто следвайте тази връзка , моля.🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, моля помогнете, чакам изплащане от 29 март, което вече беше отменено няколко пъти от тяхна страна поради технически причини, чатът е ужасен. Какво трябва да направя след това?

Автоматичен превод:
MIRJANA0172
преди 7 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, но виждам, че вече сте изтекли този срок. Освен това разбрах, че имат технически проблеми според написаното от теб и затова им отнема над 2 седмици. Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Така или иначе, в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво може да се направи. Мислите ли, че можете да опитате с това?

Ако е така, имате възможност да го подадететук на тази връзка .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казиното отказва изплащане.

Бонусът беше въведен. KYC завършен. Сега изведнъж ми казват, че трябва да депозирам нещо. Въпреки това, НЯМА НИЩО за това в правилата и условията на бонуса. Дори го изясних в чата предварително и те просто казаха KYC.

Е, не става въпрос за много пари, но е за принципа.

Съветвам другите играчи да избягват това казино.

Автоматичен превод:
CK1986
преди 6 месеца

Може би сте играли с бонус без депозит? Не е необичайно да се направи минимален депозит, за да премине проверката. Нарича се депозит за проверка и в повечето онлайн казина го използват, за да могат да проверят играча.

Прочетох във вашата жалба , че Вероника е разбрала, че казиното има това правило, посочено и в техните условия:

"9. Поне един депозит трябва да бъде направен от играч, който е използвал някоя от офертите без депозит, за да изпълни изискванията на KYC и да следва политиката за AML."


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте всички.

Поисках оттегляне от Hitnspin и, разбира се, нямаше отговор. Без пари, без промяна на статуса и т.н.

Някой има ли опит и с HitnSpin?

Автоматичен превод:
andrewmanes
преди 6 месеца

Здравейте

И къде поискахте тегленето, моля? Това наистина има значение, бих казал. Говорейки за опит, прегледайте тази тема и също използвайте лентата за търсене, за да намерите други свързани теми.

Ако имате достъп до страницата за преглед на казино 👈, бих се съсредоточил и върху раздела за потребителски прегледи, който съдържа опита на играчите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

В казино Hit'nSpin

Автоматичен превод:
andrewmanes
преди 6 месеца

Благодаря ти. Значи, когато сте направили своето теглене, вече имате потвърдена казино сметка? Това първото ви теглене ли е или не? Колко време чакате, моля?

Кажи ми. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Безпристрастен ли си, когато даваш оценки? Ако е така, обяснете как можете да дадете на това казино оценка 9,8.

Автоматичен превод:
rifat62
преди 6 месеца

Мисля, че има прост отговор на това. Да, ние сме безпристрастни, защото ако бяхме пристрастни, това никога нямаше да ни помогне.

Как може да има толкова висок индекс на безопасност се намира в тази таблица.

file

Казиното също е разрешило много жалби и е голям плюс, че винаги се опитва да гарантира, че играчите няма да останат без отговор и някакъв разумен резултат, ако имат проблем.

Ако искате да видите как нашият екип оценява казината, можете да погледнете тук – Как преглеждаме онлайн казината .

Но защо питате, сблъсквали ли сте се с някаква неприятна ситуация тук?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Момчета, отчаяно търся някой, който да ми помогне с казино hitnspin. Спечелих 260 € и поисках теглене. Блокираха акаунта ми внезапно, въпреки че сам си качих всички необходими документи. Оттогава никой от hitnspin не отговаря на имейлите ми и, разбира се, не мога да вляза в акаунта си...

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини